Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 368 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.71
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-09-24 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktują ludzi jak bydło- odwołali mój lot i zero informacji, radź sobie człowieku sam.
    Jedno wielkie węgierskie gówno.
    Zaletynie ma
    Wadywadą jest ich istnienie
  • ~sławomir / 2023-09-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam. Wizz air Multipass to oszustwo . Płaciłem abonament na czas, w ciągu czterech miesięcy płacenia abonamentu wykonałem jednego lotu tam i z powrotem, później po locie w jedną stronę zniknęła rezerwacja z powrotem i na moim koncie pojawiła się informacja że nie mogę dokonać rezerwacji. Kontakt telefoniczny to fikcja i naciągactwo, kolejne osoby albo obiecywały że sprawa będzie załatwiona za chwilę albo się rozłączały. Połączenie oczywiście płatne. oszustwo...oszustwo...
    WadyOstrzegam. Wizz air Multipass to oszustwo . Płaciłem abonament na czas, w ciągu czterech miesięcy płacenia abonamentu wykonałem jednego lotu tam i z powrotem, później po locie w jedną stronę zniknęła rezerwacja z powrotem i na moim koncie pojawiła się informacja że nie mogę dokonać rezerwacji. Kontakt telefoniczny to fikcja i naciągactwo, kolejne osoby albo obiecywały że sprawa będzie załatwiona za chwilę albo się rozłączały. Połączenie oczywiście płatne. oszustwo...oszustwo...
  • ~Janusz / 2023-08-30 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno..
    Mam taki sam problem jak reszta pasażerów. Dno... to już druga taka sama sytuacja z jaką się spotykamy, pierwszą przemilczałem bo szkoda nerwów. Próbowałem kilkukrotnie odprawić się onlinie, bez jakiejkolwiek możliwości. Na różnych urządzeniach. Przybyłem z tego powodu z żoną i dwójką małych dzieci wcześniej na lotnisko w Rzymie by załatwić temat (miałem godzinę czasu według informacji i regulaminu Wizzair na Check In). Na miejscu dowiedziałem się, że jest za późno. Tłumacze i pokazuje zrzuty ekranu durnej pustej włoszce z wizaira, ze nie miałem możliwości odprawienia bo ich strona nie działa poprawnie, nie ładuje się i mam jeszcze sporo czasu na odprawę. Przestała nas obsługiwać i jak chcemy lecieć mamy zapłacić po 49 euro za osobę (check in) ja mowie ze to niezgodne z regulaminem, dostałem odpowiedź to twój problem nie mój. Próbowałem odprawić się ponownie przez www ale problem dalej taki sam, strona przeładowana. Finalnie skoczyło się odprawą online za blisko 200 euro, przy mnie w kolejce stało kilkanaście innych osób z tym samym problemem. Żygam tą linią i wcale się nie dziwię, że to najgorsza linia lotnicza w Europie według rankingów. Dla nas jesteście złodziejami! Brak polskiej obsługi w Polsce, brak możliwości kontaktu telefonicznego w Polsce. Brak złożenia reklamacji. Brak adresu email. Dramat. Lepiej wydać więcej i mieć większy komfort psychiczny niż tymi złodziejami o nazwie Wizzair. Złodzieje !!!!
    Zaletyżart ?
  • ~TomTom / 2023-08-28 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ja tych kurw nienawidzę, 6 lot w tym roku opóźniony i nie zdążę na kolejny!!!!!!!!!!!@
  • ~Piotr / 2023-08-27 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystam z tych linii już od około 9 lat. Początki były ok. Jednak póżniej w zarządzie WizzAir pojawił się chyba ktoś nowy, bardziej pazerny. Zaczęły się zmiany. przyciągają niby niskimi cenami za przelot, tak owszem ale tylko z bagażem podręcznym, jeśli już masz bagaż większy to każą sobie słono płacić { dla przykładu leciałem ostatnio 18/08/2023, koszt lotu około 80zł, bagaż 32kg - 500zł. to nie jest normalne). Dalej obsługa naziemna - totalna porażka. Latam z Gdańska. Czasami wykupuję taką opcję jak Wizz Priority, przy której m.in. mam być odprawiony na lotnisku sprawniej, wcześniej, szybciej. TOTALNA BZDURA, TYLKO TEORIA. Byłem świadkiem kiedy odprawiano pasażerów, trzy stanowiska dla odprawy standard, dwa dla priority. Podczas odprawy na priority wystąpił jakiś problem z bagażem więc wstrzymano odprawę, zaś stanowiska odprawy standard działaly bez zakłóceń. Nikt z obsługi nie wpadł na pomysł aby to zmienić a przecież my za Wizz Priority płacimy znacznie więcej, Kolejny przykład, wsiadam do samolotu, do półki bagażowej wkładam bagaż podręczny i kurtkę. Gdy docieramy na miejsce wyjmuję te rzeczy i co się okazuje, otóż to że są mokre, wącham i czuję wyrażną woń alkocholu. Pewnie wcześniej komuś się on tam wylał ale nikt nie raczył tego sprawdzić i przy okazji posprzątać. No cóż, wątków takich jak te opisane powyżej mam więcej ale myślę, że szkoda mojego czasu aby się rozpisywać. Wniosek jest jeden jaka linia (tania) taki komfort podróży. Nie polecam
    ZaletyNaprawdę brak
    WadyObsługa naziemna (zarówno odprawa jak i obsługa techniczna - bagaż)
    Higiena na pokładzie - poziom mierny
    Relacja cen za przelot a bagaż (nieadekwatna, nie ma żadnych proporcji, wolna amerykanka)
  • ~Arek / 2023-08-26 06:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To że poziom cen jest okey , przyznaję. Ale to że Ci oszuści wyciągają kasę za walizkę która była lekko wieksza niz pojemnik to przesadzają. 466 zł za dwie małe walizki które były troszkę wypchane tym razem . Ich podejście i złodziejstwo jest karygodne . Jak odwoływali loty przez koronę i trzeba było czekać na pieniądze to nie szukali utrzciwosci. Ostatni raz podróżuje ta linią.
  • ~Dariusz / 2023-08-20 20:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomimo zakupionej usługo nie działa odprawa automatyczne . Zakupienie usługi automatycznej to strata pieniędzy. Nie polecam !
    WadyPomimo zakupionej usługo nie działa odprawa automatyczne .
  • ~Maria / 2023-08-18 14:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot Warszawa-Reykjavik 17.08 ,nie wpuszczono nas na pokład.Po podejściu do stanowiska wylotów powiedziano nam ze nasz bagaż został już cofnięty,ze nas wzywano i nie przyszliśmy .Byliśmy 50m od stanowiska,obsługa nieprzyjemna ,bałam się o męża bo był już po jednym zawale.Do odlotu było 23 minuty zadzwoniliśmy ma wizzar info powiedziano nam ze nie mieli prawa tego zrobić.Wychodzi na to ze nikt nas nie wzywał a bagaż został cofnięty nim podeszliśmy do stanowiska bo już na dole na nas czekał .Oszuści nic więcej,a Warszawa wyjątkowo nieprzyjemna obsługa.My siedzieliśmy i zostawialiśmy się co robić a za nami stał nasz samolot do którego nie mogliśmy wejść.Koszt lotu był wysoki i dodatkowo narażono nasz na kolejny- bilety 5 tys.Zdecydowanie nie polecam.Pewnie znowu było sprzedanych więcej biletów niż było miejsc siedzących.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa ,poprostu
  • ~Delia / 2023-08-17 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni temu leciałam wizem z Gdańska do Oslo , w samolocie zarówno Rosjanie jak i Ukraińcy, wracający do Oslo z wycieczki do o Gdańska , Siary wypchane alkoholem obok mnie usiadła pasażerka nie wiem czy to była Rosjanka czy Ukrainka ale rozwaliła książkę po rosyjsku ,w którą ja musiałam się z przymusu wpatrywać bo ciężko wysiedzieć w samolocie ponad godzinę wlepiając wzrok w okno. Sytuacja w obliczu obecnego konfliktu rosyjsko ukraińskiego była dla mnie do tego stopnia nie przyjemna że nigdy więcej nie skorzystam już z linji lotniczych Wizzair.Polacy jadą za granicę do roboty ,reszta charuje na ich zasiłki w Polsce ,a Ukraińcy i ruski jadą tym samym samolotem do Polski na zabawę i żeby przywieźć alkohol.Musialam wyjść i zmienić miejsce aby nie trzymać wzroku wlepionego w ruskie bulwy.
    ZaletyBardzo ciężka atmosfera w samolocie
  • ~Nicki / 2023-08-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf na pokladzie,od 1,5roku na danej trasie Waw-Kopenhaga samolot 3 razy byl wg rozkladu,przecitne opoznienie- 1/1,5h.
    WadyWszystko jak wyzej
  • ~vdcis / 2023-08-13 08:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Na etapie kupna biletów już wprowadzają w pułapkę "niby przystąpienia do clubu", a następnie finalnie kasują pieniądze o czym dowiadujesz się po zapłacie i potrąceniu kosztów. Zwykły człowiek nazwałby to oszustwem. Oczywiście, żadnych reklamacji, bo wszystko niby jest w regulaminie :-) Zdecydowanie lepiej zapłacić więcej uczciwej linii lotniczej niż denerwować się że zostałeś "oszukany" Zdecydowanie nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd podczas rezerwacji on line... oczywiście dowiadujesz się o tym po potrąceniu środków z konta ;-) Brak czytelnych reguł rezerwacji, problem z komunikacją.
  • ~Janusz / 2023-08-08 16:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Wizzer to najlepsza linia lotnicza na świecie wspaniałe kochane załogi
    ZaletyPiękne Malowanie samolotów
  • ~Skicki / 2023-07-26 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz cztery miesiące czekam na zwrot nadpłaty na ponad 1000 zł .czy komuś coś takiego się przydarzyło?
    Cała korespondencja z działem reklamacji to formułki za tydzień , dwa itp.
    Czy ktoś znalazł lepszy system na zwrot swoich pieniędzy , ile można utrzymywać te dziadowskie linie.
  • ~Artur / 2023-07-25 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wizzar skasowałi mnie więcej za mały bagaż niż za cały lot
  • ~Joanna / 2023-07-24 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Tania linia
    Cena za bilet jedno + faktura
    A w czasie odprawy, dodatkowa opłata za miejsca
    Organizacja na lotnisku ok
    Jedzenie na pokładzie: Jesz, bo nic nie miałeś w ustach od tygodnia....albo daruj sobie
    Gazetka jedno, rzeczywistości drugie
    Różnica między jednym , a drugim OGROMNA!
    raczej nie polecam
    ZaletyTanio, szybko
    WadyBrak info o dodatkowej opłacie przy odprawie
  • ~Tommy / 2023-07-23 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie wiem jak ta firma ma tak wysokie opinie. 1.5 to zdecydowanie za dużo. Odwołane i opóźnione loty to jest standard w tej firmie. Kupując bilet nie masz pewności czy polecisz.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Magdalena / 2023-07-22 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tanie latanie to przeszłość! Bardzo (BARDZO!) niemiłe panie obsługi lotniska w Bergen (Norwegia) zrobiły sobie dodatkowy zysk z pasażerów, których wymiary bagażu nie mieściły się w stojaku. Panie sprawdzały nawet najmniejsze plecaki, czy aby na pewno się tam mieszczą! Drugie tyle na pewno zarobiły za przelot na Litwę! Terminal tylko latał, żeby pobrać dodatkową opłatę! Nawet paszportów nikt nie sprawdzał! Nie o to tu chodziło! Na nogi coraz mniej miejsca w samolocie ! Nigdy więcej !
    ZaletyT R A G E D I A !
    WadyS A M E !
  • ~Galbo / 2023-07-19 00:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal, chamstwo i oszustwo! 9 godzin czekania na lot Katowice-Bristol.O godz 0.30 nikt nic nie wie.Nikt nie pojawił się z wyjaśnieniem.Ludzie! Daleko od tej firmy!
  • ~Andrzej / 2023-07-17 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach latać tymi liniami. Odwoływanie lotów to u nich normalka
    Zaletynie widzę
  • ~Roksana / 2023-07-15 06:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Bagaż podręczny rejestrowany, opłacony. 10 dni wcześniej na lotnisku w Kolonii bez żadnych pytań, problemów zabrany na pokład samolotu. W Gdańsku ukazało się, że bagaż trzeba raz jeszcze opłacić kwotą 240 zł, bo w sumie nie wiadomo dlaczego. Jak dla mnie obsługa naziemna Wizzair w Gdańsku to wyszkoleni naciągacze. To nie pierwsza taka sytuacja, której byłam świadkiem, jednak teraz dotknęła mnie osobiście. Na usta cisną się jedynie niecenzuralne słowa. Oczywiście będę reklamować, ale szczerze nie sądzę, aby to cokolwiek dało, bo na tym polega chyba plan biznesowy tej firmy.
    ZaletyCoraz mniej
    WadyNaciągactwo, opóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 712
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793