Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 43 opinii

2.56 / 5

  • Prostota obsługi
    2.45
  • Oferta
    2.86
  • Obsługa klienta
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Rozgoryczony Klient / 2023-04-06 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM!!! Mili są do podpisania z nimi umowy a potem jesteś ich zawracającym im d..ę klientem. Zgłosiłem w styczniu awarie w ich aplikacji i po trzecim zgłoszeniu przekazano do techników o sprawdzenie i mieli oddzwonić po ustaleniu przyczyny - minęły 3 miesiące a Pani w infolinii odpowiada mi, że nadal analizują !!!! Śmiech na sali! Takie zaplecze informatyków, że jak prąd wyłączą w okolicy to nie będzie dostępu do konta- i oby to była moja ironia a nie prawda.
    WYPŁATY Z BANKOMATÓW - czy ktoś z klientów ma na umowie, że wypłacając pieniądze do ustalonego limitu na koncie będzie musiał kilka razy dokonywać wypłaty bo bankomaty mają ustawione limity do 800 zł??? Firma chcąc wypłacić np. 4 tys zł po 800zł musi dokonać 5 wypłat i za każdą BANK pobiera opłatę!!! Zgodziłem się na jednorazową opłatę a nie na haracz za każdą osobną wypłatę by otrzymać żądaną kwotę! Dzisiaj limit 800zł a za pare miesięcy może po 300 wprowadzą i haracz jeszcze większy będzie???? Kto ustala limity skoro umowy w bankach tego nie przewidują!!! Żądam wyjaśnień od Banku. Niestety Pani wolała się rozłączyć przy tych pytaniach a przy kolejnej próbie połączenia po weryfikacji klienta przerwała połączenie by nie kontynuować niezręcznego tematu dla banku.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH by wypłacić pieniądze za wczasu póki jeszcze jest co wypłacać. Zdegustowany klient tego banku.
    ZaletyBRAK
    WadyKażdy problem jaki się napotka będzie dla nich trudny do rozwiązania.
  • ~stanwawa / 2009-04-14 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładanie i aktywacja konta w VW Bank direct .
    Czekam na aktywację konta już od 8 dni od momentu gdy kurier zabrał moją podpisana umowę.
    Pani w infolinii stwierdziła ze moja podpisana umowa nie dotarła jeszcze, ale pieniądze mogę wpłacić .
    Ciekawa rozwiązanie problemu ze strony pracownika informacji – konto bez dostępu ze strony klienta ,nie docierające dokumenty?
    Nie narzekałbym, ale nie jest to moje pierwsze konto internetowe, inne banki załatwiły to w okresie 3 dni.
    Zastanawiam się czy dalsze korzystanie będzie na poziomie rejestracji.
    Na razie jestem bardzo rozczarowany
    Moja opinia może poruszy Szanowną Dyrekcję w/w banku do działania w zakresie prawidłowej i skutecznej obsługi .
    I odstraszy potencjalnych klientów którym zależy na szybkim otwarciu i aktywacji konta
    Zaletyszybkie dostarczenie karty płatniczej
    Wadyobsługa w zakresie aktywacji konta
  • ~Witold / 2019-09-30 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do kitu - uparli się wprowadzić "bezpieczną" aplikację do logowania, która po prostu źle działa lub nie działa wcale. Za każdym razem logując się muszę parować urządzenie na nowo, a infolinia nie potrafi pomóc. To są po prostu kpiny z klienta - omijajcie ten bank szerokim łukiem, jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów logując się na swoje własne konto.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797