Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 42 opinii

2.58 / 5

  • Prostota obsługi
    2.49
  • Oferta
    2.85
  • Obsługa klienta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~di / 2011-09-08 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    System vw banku od paru miesięcy jest totalnie niewydolny, dla banku który działa tylko online to straszna kompromitacja, właśnie sprawdzam stan konta jest 21:00 i widzę dane z 05:50 i to jest notoryczne, powprowadzali jakieś opłaty za przelewy wew., oprocentowanie lokat mało atrakcyjne. Mam tu konto ładnych kilka lat i z zadowolonego klienta zmieniłem się we wk.... Trzyma mnie tu tylko lenistwo i grawitacja..
  • ~fr / 2010-06-13 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    widocznie bank pozyskał już założoną liczbę klientów
    bo zaczął wprowadzać niezliczone opłaty i prowizje
    konto jest darmowe dopóki z niego nie korzystasz :)
    każda zmiana ustawień limitów etc zostanie potwierdzona obciążeniem z konta
    plus konto to już kopalnia pieniędzy dla banku
    przelew zewnętrzny 4zł
    jeśli to przelew z opóźnionym terminem to 5zł za złożeniu i 4 za realizację
    to jakaś masakra
  • ~Tedi / 2019-12-06 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia dział bardzo źle. Dodzwonić się graniczy z cudem.
    Bardzo trudno zmienić parametry leasingu.
    Bardzo długo realizowane wnioski.
    Brak wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami.
    Duże trudności w uzyskaniu podstawowych informacji.
    Skomplikowane procedury.
    Narzucania droższych polis ubezpieczeniowych.
    ZaletyKonkurencyjne stawki procentowe.
    Łatwość dostępu do oferty w salonach firmowych VW.
    WadyWiele dodatkowych opłat np. kilku procentowa prowizję za wcześniejszą spłatę.
  • ~Justyna / 2013-11-11 21:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam. Obsługa niekomptetentna (nawet nie wiedzą ze nowa karta przychodzi z innym numerem karty). Trudny w obsłudze, jakieś dziwne limity przelewów, których nie da sie zmienić...
    Generalnie nie wystawiam opinii, ale jestem z ich obsługi tak bardzo niezadowolona, że musiałam ;)
    około 3 lata
  • ~Kacek / 2019-10-02 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zalogowaniem do banku po zmianie systemu transakcyjnego.
    Po wizycie w banku system został odblokowany. Ale nie można było wykonac przelewu?
    Po instalacji aktualizacji aplikacji mobilemej zablokowany dostep do konta - trzeba na nowo autoryzować urządzenie
    Infolinia od 14 dni niedostępna
    E-mail wysłany 20 dni temu brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego.
    Zaletyza darmo
    Wadynie odbierają telefonów, e-mail. Brak pomocy technicznej. Jeden oddział w Polsce.
  • ~karpowa / 2019-10-15 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    10 lat super.
    Po zmianach w logowaniu- tragedia (system nie działa poprawnie - hazard)
    Ostatnia rzeczą, o której się myślało podczas wprowadzania zmian był klient.
    Dodzwonienie do konsultanta - min 10-15min i więcej, rozłączają się w trakcie

    jeśli się szybko nie ogarną , to trzeba wiać
    WadySystem transakcyjny obecnie nie działa
  • ~Paweł / 2019-10-25 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank praktycznie nie działa od 13 września, kiedy to wyłączył stary system transakcyjny. Nowy nie działa do tej pory. Czas oczekiwania na infolinii sięga 2 godzin. W systemie transakcyjnym są błędy i nieaktualne informacje. Oferta słaba - brak choćby przelewów ekspresowych.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt działalności
  • ~wojtek / 2019-10-15 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od września 2019 tragedia... Szkoda słów... Przez wiele lat jako tako, ale zaczynam żałować, że jestem ich klientem...
    Zaletybezpłatnie
    WadySystem logowania, operacje na stronie
  • ~Zniechęcony całkowicie klient / 2022-02-21 19:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank internetowy w Polsce. Od ponad 20 lat a zaczynał jako pierwszy stracił wszystkie atuty a klientom, którzy zostali (już jedynie firmy, bo indywidualnych się pozbył) rzuca kłody pod nogi.
    -zamiast SMSów wprowadził aplikację jedynie na androida, która nie działa,
    - od kilku miesięcy po kolejnej aktualizacji trzeba odinstalowywać apkę, resetować hasła i instalować na nowo (bez gwarancji , że się powiedzie. DNO.
    - aplikacja działa koszmarnie wolno. Na tym samym telefonie iPKO, mBank i in. ładują się kilkanaście razy szybciej.
    - Zrobienie przelewy 10 lat temu zajmowało kilkanaście sek. teraz trzeba uzbroić się w minuty
    Zaletykiedyś cena teraz brak
    Wadyaplikacja - najgorsza w branży
    wolne działanie aplikacji i obsługi przez stronę www
    brak obsługi klientów indywidualnych (może dobrze, bo zagryźliby ten bank)
    wcześniej zdefiniowane eksporty (poprzednia wersja interfejsu (ok 2018 r) przestały działać w nowej wersji,
    jakakolwiek poprawka błędu trwa tygodniami
    BRAK VW banku w jakichkolwiek systemach szybkich płatności od samego początku, przez chwilę pojawiły się 3 lata temu ale po aktualizacji do nowej wersji zniknęły.
    W latach 20 lat temu interfejs był bardzo ubogi ale działał szybko , był dla wswzystkich
    teraz jest bardzo wolny i tak samo ubogi, tylko dla firm a do tego drogi.
    DNO.
    Unikaj VW Banku!!!!
  • ~Kuba / 2013-10-17 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Problemy z systemem bakowym, brak mozliwosci polaczenia telefonicznego, poniewaz telekod traci waznosc przy nieuzywaniu. System nagle zaczal informowac mnie, ze nie ma takiego numeru klienta, telefonicznie nie otrzymuje informacji, bo kod stracil waznosc i nie moge nawet sprawdzic stanu konta.
    Zaletytanio
    WadyBrak jakiegokolwiek dostepu do konta z powodu problemow z systemem bakowym
  • ~anty VWB / 2019-11-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Zamykam konto w tej pseudo instytucji i radzę wszystkim to samo. Pewnego dnia się obudzimy i nawet www nie będzie.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby wymieniać. Tam wszystko jest wadliwe.
  • ~Jerzy / 2022-03-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bardzo nierzetelna . Infolinia tragiczna conajmniej godzina czekania. Pracownik banku zaksięgował mi nieprawidłowo 6 tysięcy złotych. bank nie poczuwa się do winy i nie chce dokonać zwrotu. Skandaliczne podejście do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo , nawet szkoda czasu na opisywanie przekrętów jakie ten bank stosuje wobec klienta
  • ~Jorik / 2019-09-30 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej znajdziecie moją opinię z czerwca 2018 roku - jest pozytywna, bo bank na nią wówczas zasługiwał. Nie wiem co się z nimi stało, ale systematycznie obniżają loty a to, co zrobili w połowie września 2019 to już skandal, głupota i żenada. Wprowadzili nowy system transakcyjny nie sprawdzając czy działa i zaczęły się schody. Już samo logowanie przypomina ruletkę, bo aplikacja działa albo nie działa więc szanse są jak przy postawieniu na kolor w ruletce. Nawiasem specjalnie musiałem kupić nowy telefon, bo te pierwotniaki wymagają Androida w najnowszej wersji. Pytanie, czy klienci będą musieli zmieniać telefony co rok? Ale walka o zalogowanie to tylko rozgrzewka, dalej zaczynają się schody. Jeżeli ktoś w parę godzin zrobi co założył, może mówić o cudzie. Nie dziwi więc, że do tego ... nie można się dodzwonić, bo zrozpaczeni, wściekli czy zwyczajnie zagubieni klienci traktują dodzwonienie się do konsultanta jako ostatnią deskę ratunku. Z tego co wiem, to i tak tylko miraż, bo jeżeli jakimś cudem uda się po godzinach oczekiwania połączyć z konsultantem (a bank potrafi po ponad godzinie oczekiwania ot, tak odłączyć pokornie czekającego klienta) to nieuk, z którym przyjdzie mu rozmawiać i tak ma do powiedzenia tyle, że ten system tak ma. Jednym słowem OMIJAĆ Z DALEKA! PS: właśnie się przekonałem, że z powodu problemów technicznych wypadli z sieci natychmiastowych przelewów. Cud, że zwykły ELIXIR jakoś działa....
    Zaletyza darmo (wyjąwszy konieczność kupowania specjalnych telefonów)
    WadyNie działający system transakcyjny, wadliwa (a obowiązkowa) apka do logowania i potwierdzania operacji, głuchy telefon "wsparcia", brak realnego dostępu do swoich pieniędzy!
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
  • ~niezadowolona klientka / 2022-07-06 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank na świecie, nic nie da się tu zrobić, czarna magia, beznadziejny UX, zero pomocy, nie można nie dodzwonić do obsługi, żenada!!!!!!!!!! dramat
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko jest wadą
  • ~qerqerq / 2012-11-11 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To bank który powinien już zniknąć z rynku.
    Prowizja za wypłaty z bankomatów od niskich kwot?
    Dajcie spokój, co nie ma lepszych banków?
  • ~raddos / 2012-02-09 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    No comment
  • ~Rozgoryczony Klient / 2021-08-10 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy.. Od zmiany interfejsu - niby dodają ulepszenia ale mało co działa. Ciągle coś trzeba klikać by potwierdzać.Ostatnia ich wpadka polegająca na pobraniu płatności VAT z bieżącego konta a nie z konta z VATem. Od wprowadzenia split payment pierwszy miesiąc też u nich nie działało nic sprawnie. Po czasie poprawili. Obecnie od tygodnia proszę się o skorygowanie błędu systemu i o przelanie pieniędzy z rachunku VAT na bieżące konto bo mam w ten sposób zamrożone pieniądze i nie mogę nimi obracać. Jeśli ktoś miałby teraz z tego zapłacić ratę leasingu lub kredytu i spóźni się z takiego powodu -błędu systemu to kto za to odpowiada? Bank umywa ręce!!! W normalnym banku dzwonimy i przez telefon załatwiamy sprawę w trakcie rozmowy a tu od tygodnia codzienne upraszanie się o SWOJE!!! SKANDAL!!! Nie podają nawet powodu, dlaczego tak się stało. Uważam, że gdyby błąd dotknął tylko mnie to poprawili by od ręki ale przypuszczam, że awaria jest rozległa i odkopują dane by poprawić każdemu, komu się wysypało. Jakość działania ich systemu jakby studenci uczyli się bankowości na praktykach obsługi systemu i co chwila komuś coś nie wyjdzie. Tragedia... Dla ludzi o podobnych problemach polecam zgłosić swoją sytuację do KNF -Komisji Nadzoru Finansów może oni coś wskórają lub sprawdzą czy bank nie pada już. Mi już pozostaje tylko taka opcja, gdyż podejmowane próby załatwienia sprawy nie przynoszą skutku a bank ma klienta w DU..E. Rozgoryczony klient.
    ZaletyJuż Brak - konto było darmowe do tego roku ale wprowadzili opłaty 10 zł/m-c za ten niedorobiony system
    Wadyczęść wad wymieniona na górze na wszystkie brak miejsca by opisywać.
  • ~Rozgoryczony Klient / 2023-04-06 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM!!! Mili są do podpisania z nimi umowy a potem jesteś ich zawracającym im d..ę klientem. Zgłosiłem w styczniu awarie w ich aplikacji i po trzecim zgłoszeniu przekazano do techników o sprawdzenie i mieli oddzwonić po ustaleniu przyczyny - minęły 3 miesiące a Pani w infolinii odpowiada mi, że nadal analizują !!!! Śmiech na sali! Takie zaplecze informatyków, że jak prąd wyłączą w okolicy to nie będzie dostępu do konta- i oby to była moja ironia a nie prawda.
    WYPŁATY Z BANKOMATÓW - czy ktoś z klientów ma na umowie, że wypłacając pieniądze do ustalonego limitu na koncie będzie musiał kilka razy dokonywać wypłaty bo bankomaty mają ustawione limity do 800 zł??? Firma chcąc wypłacić np. 4 tys zł po 800zł musi dokonać 5 wypłat i za każdą BANK pobiera opłatę!!! Zgodziłem się na jednorazową opłatę a nie na haracz za każdą osobną wypłatę by otrzymać żądaną kwotę! Dzisiaj limit 800zł a za pare miesięcy może po 300 wprowadzą i haracz jeszcze większy będzie???? Kto ustala limity skoro umowy w bankach tego nie przewidują!!! Żądam wyjaśnień od Banku. Niestety Pani wolała się rozłączyć przy tych pytaniach a przy kolejnej próbie połączenia po weryfikacji klienta przerwała połączenie by nie kontynuować niezręcznego tematu dla banku.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH by wypłacić pieniądze za wczasu póki jeszcze jest co wypłacać. Zdegustowany klient tego banku.
    ZaletyBRAK
    WadyKażdy problem jaki się napotka będzie dla nich trudny do rozwiązania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791