strona 2 z 8
-
~Anonim / 2020-12-12 15:32
Autobusy albo się spóźniają, albo jadą za wcześnie! Dla kierowców powinny sypać się mandaty za przekroczenie prędkości. Porażka. -
-
~Darek / 2020-12-01 09:24
Totalne kpiny ze stałych pasażerów. Brak informacji o wycofaniu biletów miesięcznych, na miesiąc grudzień. Liczą sie tylko uczniowie,lecz o osobach codziennie dojeżdżających do pracy, zupełnie sie zapomina. I rozbrajający z dozą ironii uśmiech sprzedawczyni w kasie.... Porażka !!!! ZaletyO dziwo są prowadzone kursyWadyBrak rzetelnego podejścia do klienta, zarówno ze strony właściciela oraz części osób tam zatrudnionych -
~Klient / 2020-08-20 12:49
Nie polecam tej firmy przewozowej. Podczas gdy korzystałem z ich usług i jechałem z Polski do Niemiec zaginęła mi torba (wartość szacuje na 700 zł). Przesiadałem się 2 razy. Podczas 1 przesiadki kierowca sam przepakowywał torby do drugiego busa. Kiedy przesiadałem się 2 raz zauważyłem, że torby nie ma. Natychmiast po całym zajściu i braku torby poinformowałem firmę. Dostałem odpowiedź, że zajmą się tym, po czym tydzień później otrzymałem informację od tej firmy, że sprawdzali monitoringi w miejscu gdzie była przesiadka. Stwierdzili, że takiej torby nie ma ( "taka torba nie była wogole najprawdopodobniej zabrana przez Pana"). Ponadto zostało mi zarzucone, że to ja jestem odpowiedzialny za swój bagaż, powinienem go pilnować (kierowca podczas pierwszej przesiadki sam bez poinformowania pasażerów zaczął przepakowywać bagaże).
Torba zaginęła, nie odnalazła się, według firmy najprawdopodobniej "nie istnieje".
" Firma nie jest odpowiedzialna za zgubienie tego bagażu".
Jeżeli nie chcecie zgubić swojego bagażu bądź go nie odzyskać, nie korzystajcie z usług tej firmy. -
~Olo / 2020-05-27 23:25
Jak ja się cieszę że nie jeździ ten voyager, bezpiecznie na drodze. Zero chamstwa i braku kultury osobistej u pseudo kierowców, nie musimy oglądać ich. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo, chamstwo, pyskowanie do klienta, jazda na czerwonym świetle przez Brzesko -
~Maurycy / 2020-05-14 17:18
Żenada. Kto dał im pieniądze na zawieszenie kursów, inni potrafią jeździć ZaletyŻe jeszcze ktoś jeździ tym taborem.WadyMnóstwo : podejście do klienta,odwoływanie kursów bez powodu,brak kontaktu z obsługą, opóźnienia bardzo częste. -
~merry / 2020-04-15 09:23
kpina .gdzie władze które wydały pozwolenia na kursy ,,,,,,,,,,,,
ludzie nie maja czym dojeżdzac do pracy..................
np. do szpitali...kpina
i brak zainteresowania władz lokalnych tym!!!!!!!!!!!!!
nikogo nic nie obchodzi
nie po to was wybieramy!!!!!!!!!!!!! -
~kot / 2020-03-06 07:40
nie przyjeżdżają lub spóźniają się, ceny wysokie -
~.... / 2020-02-28 19:50
Beznadzieja. Zbyt szybka jazda tam gdzie nie trzeba (we wioskach, wąskich drogach), autobusy to stare graty, aż strach że się rozlecą w drodze, zaduch w środku, brak tlenu, syf, kierowcy też niewiele lepsi. Nigdy więcej. Nie pozdrawiam!!!!! ZaletybrakWadycała masa wad. -
-
~Aneta / 2020-02-07 10:10
Kierowca arogancki i niemiły, Dysponowałam jedynie banknotem 100 zlotowym wiec chciał mnie wysadzić na nast. przystanku ( na zewnątrz
śnieżyca ).. zero empatii..twierdzac iż regulamin stanowi by miec odliczoną kwotę na bilet. Udało mi się rozmienic pieniążki u pasażerów i łaskawie ruszyliśmy w drogę.. Kierowca nadal komentował swoją przewagę.
Napewno będę unikać tego przewoźnikaWadyKierowca arogancki -
~Iwka / 2020-02-06 19:11
Fatalna obsługa - nagle nie można wejść do autobusu z mała torba - a wchodziłam od 5 lat - teraz do łuku bagażowego trzeba oddać mimo ze zawsze wkładałam pod siedzenie. To nawet ryanair pozwala wkładać pod siedzenie. Kierowca wtrąca się do mojej telefonicznej rozmowy ( się!) nie wolno nagle wejść z kawa w kubku czy kanapka - ostatni raz Wybrałam ta sieć ZaletyBrakWadyBezczelny kierowca i zasady nie wiadomo skad -
~zadowolony pasażer / 2020-02-01 13:33
Wspaniale mi się teraz jeździ Do Krakowa odkąd zamknęli most na Ostrowie, teraz Voyagery jaką przez ul, Krakowską jak Flixy i inne sznowane linie, mam duży szcunek do kierowców kiedy widze jak chamstwo wychodzi z ludzi, mają do nich pretensje o wc , luk bagażowy, cene biletu i jeszcze pewnie że słońce świeci, makabra jak ktoś nie chce być w Voyagerze to niech jezdzi PKP, albo auto kupi i będzie zadowolony Zaletytrasa przez Ul, Krakowską , Mikołajowice do Krakowa, cierpliwi kierowcy na chamstwo pasażerów duży szacun dla was panowieWadynie ma -
~Niezadowolony klient / 2020-01-24 13:15
Przez ostatni czas kurs z Krakowa do Tarnowa widnieje tylko fikcyjnie na rozkładzie ponieważ z przystanku AGH autobusu nie biorą nikogo do Tarnowa dopiero dalej nie dość że ostatnimi czasy ilość kursów zmalała cena wzrosła gwałtownie o 3 zł na ulgowym. Przez ostatnie 3 tygodnie jeżdżę po 3-4 razy w tyg do Krk i nigdy mi się nie zdążyło by autobus do Tarnowa wziął mnie za pierwszym razem trzeba czekać po 2-3kursy bo kierowcy nie biorą ludzi dodam tylko że jeżdżę o różnych godz i w różnych dniach dlatego nie polecam tego przewoźnika bo nigdy nie wiadomo na którą godz sie wróci bo trzeba czekać po 2-3 godz na sam autobus ktory łaskawie weźmie klienta. Polecam z AGH przejść na dworzec PKP i mimo straty czasu na przejście Pieszo na dworzec plus czekanie na kurs wychodzi znacznie lepiej czasowo a i nawet finansowo ZaletyJedyna zaletą niekiedy autobus jadący na Gorlice jest młodszy i wygodny -
~Klient / 2020-01-24 12:54
Fotele są tak blisko, że osoba przy wzroście 1.75 musi siedzieć bokiem, bo inaczej nie ma jak zmieścić nóg. O ile się w ogóle dostanie do tego aurobusu! Trasy są tak oblegane że powinni dodać więcej kursów, ale nie dodają i mimo że ktoś musi się dostać gdzieś to kierowca, na 1 przystanku po dworcu głównym w Krakowie mówi że już nikogo nie zabierze. Ceny są masakryczne jak za takie warunki jazdy a czasami ich brak. Kierwocy są niemili, bezczelni. Na proste pytania odburkują coś z niechęcią i zbywają klienta. A czas i punktualność autobusów na danych przystankavh chyba jeszcze nigdy nie zgadzała się z roskłasem ... Porażka. Bardzo nie polecam :) Zalety????? -
~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.
A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."
Żenujące!
-
~1234 / 2020-01-17 15:35
Autobus sie zepsul A następny nie zatrzymał bo był cały zawalony zaraz za Sączem powinnam już być w Gorlicach A czekam na następny autobus. Powinni podlozyc jakiś inny A nie że ludzie czekają aż będzie jechał jakiś inny w miarę pusty -
~Pasażer / 2019-12-26 14:11
Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi. -
-
~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon ZaletyBrakWadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach -
~gość / 2019-12-13 14:31
muszę duży pozytyw dać , jak zamknęli most na ostrowie Voagery jadą przez Krakowską i Mikołajowice, super droga jestem zadowolony bo nie jadą przez Mościce i Wierzchosławice, jak Flixy jadą i Szwagropole , tak trzymać Voyager Zaletysuper trasa do krakowaWadynie ma teraz -
~Były klient / 2019-12-01 19:58
Trzeba przeprosić się z PKP, coraz gorzej z wykonywaniem usług przez Voyager. Lata świetności ma już dawno za sobą. ZaletyJuż ich nie ma od kilku latWadycena, czas podróży, rozkład jazdy mija się z rzeczywistością, opryskliwy kierowcy w szczególności jeden starszy łysy na trasie Gorlice-Kraków. Stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia. -
~Kolega po pachu / 2019-12-01 10:14
Praca na umowę zlecenie. Kierowca ma 90zl za pełne kółko np. Nowy Sącz do Krakowa i znowu do Sącza. Czas przejazdu 2godziny 7 min nie do wykonania, bo realia na drodze cię nie puszczają. Czas pracy nie przestrzegany, czas jazdy, palzy musisz naginac aby wykonać kursy. Przyjmą każdego ale dwa dni się szkolisz i jedziesz za darmo na karcie innego kierowcy ryzykując mandatem 2000zl. Autobusy kiepski stan choć z zewnacz wyglądają ładnie. Jazda nerwowa w ogromnym stresie aby zdążyć, aby autobus się nie zepsuł, aby cię nie złapali bo czasy przekroczone. Szef na rozmowie klnie do ciebie i opowiada bajki. Ci co tam jeżdżą to desperaci i nieodpowiedzialni ludzie dlatego tak tam jest bo się godzą na takie warunki. Byłem sprawdziłem zrezygnowałem i podziękowałem. To co tu piszą podróżni jako kierowca muszę powiedzieć, że to prawda. Praca w tej firmie jest chyba dla chamów, prostaków i piratów drogowych? Normalny kierowca, kulturalny z empatią i odpowiedzialny nie będzie tam pracował! ZaletybrakWadybrak
strona 2 z 8