Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 154 opinii

2.21 / 5

  • Poziom cen
    2.44
  • Oferta
    2.45
  • Jakość obsługi
    1.80
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowany podróżnik / 2019-07-05 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak klimatyzacji, we 5-9 osób nie da się oddychać, tak duszno w środku.
  • ~Niezadowolony pasażer / 2019-07-05 18:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma klimy, nie otworzą nawet okien jak jest ciepło, jedynie siedzenia są wygodne ale ogólnie to 2/10.
  • ~A / 2019-06-24 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę Voyagerem od 7 miesięcy na trasie Kraków Nowy Sącz. Od lipca jeżdżę Szwagropolem. Odwołane kursy, spóźnienia, brak klimatyzacji, stare autobusy - A MIESIĘCZNY ZAPŁACIŁEM
  • ~Wojtek / 2019-06-23 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest ignorowanie klientów mimo tego że na rozkładzie są godziny odjazdów w niedzielę i święta dot.Krynica Czarny Potok-Grybów bus nawet nie podjechał zero informacji totalne zero tego przewożnika należy po prostu usunąć zabrać koncesję.
    Tak nie może być!!!!
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~beti / 2019-06-22 07:56
    Ocena: 4.00 / 5
    w dniu 21 lipca b.r korzystałam z usług tego przewoznika . Autobus spoznil sie ok 10 min ,ale to nie problem .Kierowcy bardzo mili i pomocni autokar w miare wygodny . Polecam
  • ~Kamil / 2019-06-17 14:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo dużo kursów nie wyjeżdża ludzie czekają a on porostu nie jedzie i nie ma żadnej informacji. Bardzo się zepsuło
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpóźnienie i brak planowanych kursów
  • ~Katka82 / 2019-06-17 07:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Odwołanie rejsu na 5 minut przed dojazdem to chy a przesada rozumiem mogło stać się coś na trasie ale od tego powinny być zastępcze autobusy!!!! Kupa kasy za bilety a stare graty jeżdżą. Jedyny plus to kierowcy przynajmniej do tej pory nie spotkałam nie miłego gdybym miała arternatywa w zyciu bym nie jezdzila
    ZaletyKierowcy
    WadyOpóźnienia duze
  • ~dar / 2019-06-16 12:19
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja jadę do Kraków Tarnów często..to że są czasami opóźnienia. Trudno korki ..
    ZaletyMiłą obsługa
    WadyNie widzę
  • ~Aha Haha / 2019-06-08 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Stałam na przystanku i kierowca mimo że mnie widział nie zatrzymał się. Taka sytuacja zdarzyła mi się dwa razy. Cena jest nieopłacalna jak na takie coś. Zawsze się spóźnia conajmniej 10 minut. Już wolę jeźdźić Stróżami,chociaż zdarzyło mi się natrafić parę razy na naprawdę miłych kierowców.
    ZaletyCzasami są mili kierowcy
    WadyCena spóźnianie się oraz nieuprzejmi kierowcy
  • ~kitusia14 / 2019-05-28 21:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie odradzam! Kierowcy wydawało się, że jedzie sam mikrą a nie autokarem pełnym pasażerów. Jechał bardzo niebezpiecznie, myślałam, że wypadniemy z zakrętu, zdarzyla się sytuacja, że musiał zatrzymać się w trakcie wyprzedzania na lewym pasie, bo pojawił się z naprzeciwka samochód i nikt nie chciał go wpuścic z powrotem
  • ~Pjk 222 / 2019-05-21 15:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Ok. Jest jeden minus. Kierowca powiedział że mnie nie zabierze bo jadłem właśnie kanapke i zapach będzie się roznosił po pojeździe
    ZaletyPunktualność
  • ~omen / 2019-05-20 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kupowałem bilet na stronie sindbad na 25.05 a przy płatności nie wiadomo dlaczego przekierowało mnie do voyager który sprzedał bilet z datą wypełnienia zamówienia czyli 20.05,o czym dowiedziałem się od pilota autokaru,żadnego maila z info,nic. sugeruję BARDZO UWAŻAĆ przy płatnościach on-line.
  • ~podróżniczka / 2019-05-07 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po roku przerwy znów miałam okazję skorzystać z usług firmy. Trasa Katowice - Koszalin (04.05), Koszalin - Katowice (06.05). Co mogę powiedzieć? Hmm... Totalnie się rozczarowałam! Kierowcy mega nieuprzejmi. Gburowaci. Gdzie są Ci Panowie, przemili i weseli, dzięki którym kiedyś podróżowało się z przyjemnością?! No gdzie?!
    Pozamykane toalety - tragedia!
    Szczerze? Bardzo zawiodłam się na przewoźniku po ostatnim rejsie...
    ZaletyHmm... chyba takowych brak.
  • ~Dominika / 2019-05-06 13:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystam z usług regularnie od 6 lat. Niestety firma jest nierzetelna i niewiarygodna. Pomijając duże opóźnienia (nawet do pół godziny już na drugim przystanku od dworca! Ale to jest jeszcze kwestią korków), autobusy psują się często po drodze (kilkakrotnie zmuszona byłam czekać na następny, bo ten, którym jechałam, zepsuł się po drodze, parę razy na trasie Gorlice - Nowy Sącz i raz czy dwa na trasie Gorlice - Kraków). Zdarza się, niestety nierzadko, że nie kursują według rozkładu, ponieważ w zamian za zepsuty autobus nie jest podstawiany żaden inny. Jeżdżąc na bilecie miesięcznym Gorlice - Nowy Sącz- Kraków, często musiałam przesiadać się do Szwagropola (dodatkowy koszt biletów tego przewoźnika). Ponadto ceny biletów w przeciągu kilku ostatnich lat wzrosły prawie dwukrotnie (odcinek Gorlice - Nowy Sącz: 2013 - 5,50 zł, 2019 - 9,50 zł). Rozumiem wzrost ceny paliwa, ale uważam, że nie bez znaczenia jest fakt, że konkurencyjny Szwagropol przestał kursować na tym odcinku.
    ZaletyCzęste kursy
  • ~Oszukana / 2019-04-15 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trasie Suwalki-Bialystok spotkałam się po prostu z oszustwem kierowców. Wracając popołudniu z Białegostoku kierowcy wybijają bilety z dużymi zniczami (ponad 80%)- oczywiście klient płaci 100% ale że zmęczenia kto sprawdza bilety????? Teraz już wiem że nawet kierowcom Voyager trzeba patrzeć na ręce. A właścicielowi radzę przyjrzeć się bliżej wydrukiem z kas
  • ~kaszak / 2019-03-21 17:28
    Ocena: 2.25 / 5
    kirowcy zaznaczam ze ni wszyscy okradaja pasarzerow przy wydawaniu reszty za zakup biletu wczoraj 20 03 kierowca oszukal mnie przy zakupie biletu do nowego sacza na przystanku krakow plaszow na pytanie o cene podal wyzsza niz puzniej skonfrontowalem z cena na bilecie w nowym saczu nie zatrzymal sie na przystanku stadionie mimo ze podszedlem do wyjscia przez stracilem polaczenie na dalsza podroz kurs krakow nowy sacz z dworca kolo godz.14 przyjazd do sacza po godz. 16 co na to sznowna wladza firmy zaznaczam ze z tym wydawaniem reszty to do wejatku nalazy uczciwosc kirowcy przeciez trzba sobie dorobic na piwo
    Zaletybrak
    Wadytragedia
  • ~Ona26 / 2019-03-08 07:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżę różnymi liniami ale z tak miła obsługa jak dzisiaj (08.03) to się jeszcze nie spotkałam. Pak kierowca bardzo uprzejmy zanim zakupiłam bilet usłyszałam mile życzenia z okazji Dnia kobiet ????????
    ZaletyMiła i wesoła obsługa
    WadySzkoda że nie każdy kierowca tak potrafi czasami spotykam się z dużym chamstwem
  • ~KamoL / 2019-03-01 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy odróżniają się nieraz o 30 min, Bardo nie mili kierowcy oprócz starszego Pana z S3 .
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyStare rozpadające się busy
  • ~Ela / 2019-02-20 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Krakowa 20 lutego o godz. 15.30. Kierowca wyjątkowo nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski. Żeby wyciągnąć bagaż z luku, sama musiałam sobie otworzyć brudną klapę bagażnika
  • ~Juszesz / 2019-02-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam bilet online i autobus nie przyjechał. Brawo Voyager!!! To już kolejna taka sytuacja, chyba pora gdzieś to zgłosić
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4647
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 2802
Sindbad
Ocena: 2.32, ilość opinii: 749
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 671
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 312
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.87, ilość opinii: 245
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4008
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720