Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 153 opinii

2.22 / 5

  • Poziom cen
    2.45
  • Oferta
    2.46
  • Jakość obsługi
    1.81
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Grzegorz / 2023-11-29 13:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Przestańcie mi przejeżdżać przystanki bo nie będę czekała na następny autobus. Ja wam nie będę wam płaciła za przejeżdżanie mi przed nosem i przejeżdżanie przystanków to jest oburzające.wskrucie ????????
  • ~Andrew / 2023-06-01 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Kompletny brak klimatyzacji!! Zaduch w autobusie, nie ma czym oddychać w upalne dni
    Spociłem się jak prosie
    ZaletyW miarę wygodnie
    WadyBrak klimatyzacji
  • ~Aneta / 2023-04-04 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Kursowanie busów w gminie Krynica Zdrój - tragedia! Busy jeżdżą jak chcą a nie wg rozkładu, do tego nieprzyjemni kierowcy z wyjątkiem Pana "Dziadka". Kolejny raz wychodzę na tego przewoźnika z 15 min wyprzedzeniem i nie jedzie bo ciągle się ściga i wyprzedza innego przewoźnika, który jedzie wcześniej. I co to za polityka skoro pasażerowie nijak nie mogą zdążyć i i tak z nim nie jadą. Nie polecam, to jest dramat.
    WadyW ogóle nie jeździ wg rozkładu bo ściga się z innym przewoźnikiem. Busy stare, wyglądają jakby się miały rozpaść
  • ~YXZ / 2022-12-14 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny czekałam na busa 40min i nie przyjechał i po raz kolejny sytuacje uratował autobus ze Stróż.
    Po co w takim razie rozkład jazdy,skoro autobus i tak nie jedzie?
    Voyager porażka….
  • ~Teamtransit / 2022-05-04 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona nie aktualizowana prawie rok. Autobus nie przyjechał, a według rozkładów powinnien jechać.
    ZaletyNie ma
    WadyOszukiwanie klientów
  • ~XXL / 2022-01-29 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus jadący z Gorlic do Nowego Sącza o 18-tej notorycznie spóźniony. Np. wczoraj tj 28.01 zamiast być na Zawodziu o 18.04 to przyjechał 18.57. Piętnasto, dwudziesto minutowe spóźnienia to normalka, ale ceny podnosić to nie ma problemu. I do tego podróż busem starego typu w którym w środku jest -5 stopni nie należy do przyjemnych....
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo dużo
  • ~Kk / 2021-12-29 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny wyssane z palca autobus nie przyjeżdża na godzinę którą ma być
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
  • ~Pasażerka / 2021-12-03 18:42
    Ocena: 4.25 / 5
    Tani i wygodny przewoźnik. Panie w biurze obsługi uśmiechnięte, chętnie pomogą znaleźć dogodne rozwiązanie gdy czeka podróż z przesiadkami. Kierowcy mili. Polecam!
    ZaletyBOK
    WadyBrak
  • ~Gza / 2021-12-01 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne buractwo, nie polecam!!!! Obsługa w biurze wola o pomstę do nieba. Osoba obsługująca jest leniwa i niekompetentna.
  • ~Pasazer / 2021-10-27 08:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca znuszczyl torbe i oczywiscie 'szef' nic sobie z tego nie robi bo po co?
    On pogada z pracownikiem a potem trzyma jego strone. Bardzo burackie zachowanie.
    ZaletyBrak
    WadyNiszcza torby pasazerom
  • ~Małgorzata / 2021-10-15 09:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy przewozowej. W lipcu jechałam z synami nad morze.
    Wielkie uznanie dla Kierowców prowadzili autokar
    z wielką precyzją ,poza tym byli bardzo mili i pomocni.To była przyjemna podróż.
    ZaletyUprzejmi kierowcy,Czysty autokar ,toaleta,

    Klimatyzacja ,bezpieczna podróż
    Wadymało miejsca na nogi
  • ~Ewa / 2021-09-26 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Słuchajcie Ludzie nie informują ze jeżeli ktoś nie ma szczepienia 14 dni i nie pokazuje się paszport w ich urządzeniu nie wpuszczana do autobusu a kasa za bilet przepada !!!!!!!
    Nie maja informacji przy zakupie biletu „ nie wsiądziesz jak nie masz testu lub szczepieni „
    Śmieją się z ruch co wydali kasę i nie pojadą !!!!!
    WadyOszukują nie informując
  • ~Basia / 2021-09-04 20:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Wracalam teraz 30go z Niemiec.Podroz byla koszmarem w przepelnionym bysie.Kierowca powiedziec ze cham to malo powiedziane.Mial byc na 22ga.Nikogo nie bylo.Trzebabylo samemu dzwonic.W koncu byl o 3 rano wyzywajac mnie i mowiac ze firma Voyager mnie sprzedala i on nie musi mbie zabierac.Przezylam horror za wlasne puwniadze.
    WadyPodroz busem byl koszmarem
  • ~Aleksandra / 2021-08-30 11:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Choć autobus nowoczesny, to przejazd już nie należał do komfortowych.
    Zalety+ Autobus przyjechał na czas.

    + Toaleta w środku.
    Wady- Brak postojów na choćby 15 min, gdzie można wyjść na zewnątrz i rozprostować kości, zaczerpnąć powietrza.

    - Kiepsko działająca klimatyzacja

    - Niewygodne fotele (mało miejsca na nogi), siedzenie praktycznie w pionie, nawet po rozłożeniu fotela.
  • ~Maybeline / 2021-08-24 16:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Biuro Obsługi Klienta w Gorlicach to totalna porażka. Osoby mające kontakt z klientem powinny być rzeczowe, kompetentne i miłe. Niestety, nie spotkałam osoby, która miałaby którąkolwiek z tych cech.
    ZaletyW autobusach jest czysto, pachnąco, klimatyzacja działa.
    WadyBOK
  • ~Dorota / 2021-08-13 02:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług tego przewoźnika. Mili kierowcy, bardzo pomocni i życzliwi. W autobusie panowała miła atmosfera aż chciało się podróżować.
    ZaletyAutobus wygodny. Klimatyzacja WC, komfort jazdy. Punktualność.
    WadyBrak
  • ~Ala / 2021-06-06 10:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurs z Łodzi do Kołobrzegu 4.06 - miły kierowca i dobrej klasy autobus. Po wielu negatywnych opiniach miłe zaskoczenie.
  • ~Anonim / 2020-12-12 15:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy albo się spóźniają, albo jadą za wcześnie! Dla kierowców powinny sypać się mandaty za przekroczenie prędkości. Porażka.
  • ~Darek / 2020-12-01 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Totalne kpiny ze stałych pasażerów. Brak informacji o wycofaniu biletów miesięcznych, na miesiąc grudzień. Liczą sie tylko uczniowie,lecz o osobach codziennie dojeżdżających do pracy, zupełnie sie zapomina. I rozbrajający z dozą ironii uśmiech sprzedawczyni w kasie.... Porażka !!!!
    ZaletyO dziwo są prowadzone kursy
    WadyBrak rzetelnego podejścia do klienta, zarówno ze strony właściciela oraz części osób tam zatrudnionych
  • ~Klient / 2020-08-20 12:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej. Podczas gdy korzystałem z ich usług i jechałem z Polski do Niemiec zaginęła mi torba (wartość szacuje na 700 zł). Przesiadałem się 2 razy. Podczas 1 przesiadki kierowca sam przepakowywał torby do drugiego busa. Kiedy przesiadałem się 2 raz zauważyłem, że torby nie ma. Natychmiast po całym zajściu i braku torby poinformowałem firmę. Dostałem odpowiedź, że zajmą się tym, po czym tydzień później otrzymałem informację od tej firmy, że sprawdzali monitoringi w miejscu gdzie była przesiadka. Stwierdzili, że takiej torby nie ma ( "taka torba nie była wogole najprawdopodobniej zabrana przez Pana"). Ponadto zostało mi zarzucone, że to ja jestem odpowiedzialny za swój bagaż, powinienem go pilnować (kierowca podczas pierwszej przesiadki sam bez poinformowania pasażerów zaczął przepakowywać bagaże).
    Torba zaginęła, nie odnalazła się, według firmy najprawdopodobniej "nie istnieje".
    " Firma nie jest odpowiedzialna za zgubienie tego bagażu".
    Jeżeli nie chcecie zgubić swojego bagażu bądź go nie odzyskać, nie korzystajcie z usług tej firmy.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4521
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 2704
Sindbad
Ocena: 2.27, ilość opinii: 707
NeoBus
Ocena: 2.67, ilość opinii: 664
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 302
PKS Polonus
Ocena: 2.02, ilość opinii: 233
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3693
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3542
UPC Internet
Ocena: 1.82, ilość opinii: 3336
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3157
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2546