Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 129 opinii

2.15 / 5

  • Poziom cen
    2.42
  • Oferta
    2.39
  • Jakość obsługi
    1.76
  • Wygoda
    2.09

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Już o wszystkich niewygodach i irytogennych czynnikach w trakcie samej podróży nawet się nie będę rozpisywał. Zgadza się to, co można przeczytać we wcześniejszych komentarzach.
  • ~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Już o wszystkich niewygodach i irytogennych czynnikach w trakcie samej podróży nawet się nie będę rozpisywał. Zgadza się to, co można przeczytać we wcześniejszych komentarzach.
  • ~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
    Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
    Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
    Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.

    A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."

    Żenujące!

  • ~Nienawidzę Voyagera / 2020-01-23 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do poniższego dodam tylko brak informacji na przystankach o zmianach w rozkładzie jazdy z odpowiednim wyprzedzeniem, zwłaszcza w związku z ostatnią zmianą trasy.
    Ludzie czekali, marzli, denerwowali się i spóźnili się do pracy.
    Na stronie internetowej informacja zamieszczona w ostatniej chwili, że trzeba iść na dworzec.
  • ~Nienawidzę Voyagera / 2020-01-23 06:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny przewoźnik.
    Zerowa kultura większości kierowców - chamy nawet nie odpowiedzą dzień dobry, nawet głową nie kiwną; czasami baran jeden z drugim popatrzą idiotycznym wzrokiem pt. "Ale o co ci chodzi?" Po kilku latach oduczyli mnie w końcu mówić dzień dobry.
    Ostatnio zlikwidowali kurs o 6:15 - przecież ludzie jeżdżą na 8 do pracy!
    Syf w autobusach, tłok, ludzie stoją, ostre hamowanie, ciągłe spóźnienia.
    Zepsute krzesła, zbędne podłokietniki, które tylko zwiększają niewygodę, autobusy się psują w czasie podróży.
    Gdy tylko się zrobi cokolwiek luźniej w autobusie, to taki kurs należy zlikwidować.
    Nieraz radio głośno włączone z męczącą muzyką i reklamami.
    Fatalnie! Ale to monopolista ;-)
    ZaletyJedzie do Krakowa
    WadyCałe mnóstwo (jeszcze więcej niż w opisie)
  • ~Nienawidzę Voyagera / 2020-01-23 06:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny przewoźnik.
    Zerowa kultura większości kierowców - chamy nawet nie odpowiedzą dzień dobry, nawet głową nie kiwną; czasami baran jeden z drugim popatrzą idiotycznym wzrokiem pt. "Ale o co ci chodzi?" Po kilku latach oduczyli mnie w końcu mówić dzień dobry.
    Ostatnio zlikwidowali kurs o 6:15 - przecież ludzie jeżdżą na 8 do pracy!
    Syf w autobusach, tłok, ludzie stoją, ostre hamowanie, ciągłe spóźnienia.
    Zepsute krzesła, zbędne podłokietniki, które tylko zwiększają niewygodę, autobusy się psują w czasie podróży.
    Gdy tylko się zrobi cokolwiek luźniej w autobusie, to taki kurs należy zlikwidować.
    Nieraz radio głośno włączone z męczącą muzyką i reklamami.
    Fatalnie! Ale to monopolista ;-)
    ZaletyJedzie do Krakowa
    WadyCałe mnóstwo (jeszcze więcej niż w opisie)
  • ~1234 / 2020-01-17 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus sie zepsul A następny nie zatrzymał bo był cały zawalony zaraz za Sączem powinnam już być w Gorlicach A czekam na następny autobus. Powinni podlozyc jakiś inny A nie że ludzie czekają aż będzie jechał jakiś inny w miarę pusty
  • ~Powazny / 2020-01-02 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedziemy z Rodzina dzisiaj z Ropy 2 do Krakowa dziecku sie zachcialo do Wc a mial 3minity postoju jeszcze to powiedzial debilkierowca £eb mlody ze za pozno nie polecam szmaciarzy z Wojagera i Biuro Obslugi z Wojagera dziwie sie ze Wojnarowicz przyjmuje takich debili pojebanych zeby wc nie bylo w autokarze to wstyd udaja biedakow Wojager nie polecam tej firmy Spierdolonej.
    ZaletyCwelownia
    WadySiedzenia rozjebane gozej jak w burdelu.Typowo gnojstwo.
  • ~Pasażer / 2019-12-26 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi.
  • ~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon
    ZaletyBrak
    Wadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach
  • ~gość / 2019-12-13 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    muszę duży pozytyw dać , jak zamknęli most na ostrowie Voagery jadą przez Krakowską i Mikołajowice, super droga jestem zadowolony bo nie jadą przez Mościce i Wierzchosławice, jak Flixy jadą i Szwagropole , tak trzymać Voyager
    Zaletysuper trasa do krakowa
    Wadynie ma teraz
  • ~Były klient / 2019-12-01 19:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzeba przeprosić się z PKP, coraz gorzej z wykonywaniem usług przez Voyager. Lata świetności ma już dawno za sobą.
    ZaletyJuż ich nie ma od kilku lat
    Wadycena, czas podróży, rozkład jazdy mija się z rzeczywistością, opryskliwy kierowcy w szczególności jeden starszy łysy na trasie Gorlice-Kraków. Stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Kolega po pachu / 2019-12-01 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca na umowę zlecenie. Kierowca ma 90zl za pełne kółko np. Nowy Sącz do Krakowa i znowu do Sącza. Czas przejazdu 2godziny 7 min nie do wykonania, bo realia na drodze cię nie puszczają. Czas pracy nie przestrzegany, czas jazdy, palzy musisz naginac aby wykonać kursy. Przyjmą każdego ale dwa dni się szkolisz i jedziesz za darmo na karcie innego kierowcy ryzykując mandatem 2000zl. Autobusy kiepski stan choć z zewnacz wyglądają ładnie. Jazda nerwowa w ogromnym stresie aby zdążyć, aby autobus się nie zepsuł, aby cię nie złapali bo czasy przekroczone. Szef na rozmowie klnie do ciebie i opowiada bajki. Ci co tam jeżdżą to desperaci i nieodpowiedzialni ludzie dlatego tak tam jest bo się godzą na takie warunki. Byłem sprawdziłem zrezygnowałem i podziękowałem. To co tu piszą podróżni jako kierowca muszę powiedzieć, że to prawda. Praca w tej firmie jest chyba dla chamów, prostaków i piratów drogowych? Normalny kierowca, kulturalny z empatią i odpowiedzialny nie będzie tam pracował!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Mirek / 2019-11-30 09:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Cena z Brzeska do Krakowa to jakiś żart. Ale tak to nie mam nic większego do zarzucenia. Nie odczuwałem jakiś większych problemów i niedogodności. (kursowalem przez prawie 4 miesiące co tydzień z Tarnowa do Krakowa i z Krakowa do Brzeska oraz kilka razy na trasie Brzesko - Nowy Sącz).
    ZaletyCzasami trafi się naprawdę miła i przyjazna obsługa
    WadyCeny biletów na trasie Brzesko - Kraków
  • ~Anna / 2019-11-24 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Całą podróż psuja niekulturalni bądź wręcz opryskliwi kierowcy. Firma ma chyba problem z pracownikami bo zatrudnia jedne z najbardziej niemiłych osob jakie zdazylo.mi sie sporkac a to psuje cala podróż. Kierowcy ktorzy pracują w tej firmie NIGDY nie powinni byc dopuszczeni do pracy z klientem!
  • ~Michalina / 2019-11-11 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu byłam świadkiem sytuacji kiedy kierowca z jednego z przystanków odjechał 15 min przed czasem. Kobieta biegła za autobusem. Kierowca łaskawie się zatrzymał. A później zamiast przeprosić to zwyzywał kobietę, która miała kupiony bilet online a więc kierowca miał obowiązek czekać do godziny odjazdu autobusu zgodnie z rozkładem jazdy. Kierowca na cały autobus obrażał kobietę jeszcze przez dobre kilkadziesiąt kilometrów, angażując innych pasażerów w ten konflikt. Kobieta wielokrotnie prosiła, żeby zachował umiar, jednak kierowca skutkował że powinna się cieszyć że są teraz w autobusie bo by inaczej rozmawiali gdyby byli gdzie indziej. Czyli, że co by jej zrobił? Skandal. Dziwi mnie że nie wysiadała z autobusu. Dziwi też ze nikt nie potrafił stanąć w jej obronie. Kierowca nie powinien pracować w takim miejscu.
    ZaletyNiektórzy kierowcy są uprzejmi i sympatyczni.
    WadyWielu wulgarnych i niekulturalnych kierowców.
    Fikcja WiFi w autobusie.
    Wiele autobusów ma zły stan techniczny - z tego co wiem jeden wczoraj spłonął na trasie Kraków - Gorlice.
    Cena nie adekwatna do jakości usług.
  • ~Em / 2019-11-03 11:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozkłada jazdy na internecie nijak się ma do tego jak jeżdżą autobusy!
    Nie pierwszy raz człowiek stoi i czeka bez rezultatu...
  • ~klient636 / 2019-11-01 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jazda na trasie Kraków Gorlice

    Nie polecam przewoźnika, autobus cały załadowany. Brak jakiegokolwiek porządku z bagażami w postaci tego że wielkie walizki pasazerowie zabierają ze sobą do środka zamiast zostawić w luce bagażowej - kierowca powinien panowac nad tym co sie dzieje. Sama jazda kierowcy to istna tragedia. Styl jazdy mocno nerwowy, ostre przyspieszanie, mocne hamowanie - komfort tragiczny. Kierowca chyba myśli ze wiezie jakis towar a nie ludzi. Daleka droga tego przewoźnika do bycia kimś kogo można polecić na rynku. Jedna osoba nie miała drobnych to Pan mocno oburzony że ma szukac drobne bo jej nie wyda. Kręty odcinek przez slynne rzepienniki kierowca ścinał kazdy zakręt stwarzając zagrożenie.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wypisać
  • ~Małgorzata / 2019-10-28 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli możecie to korzystajcie z innych linii. Bilet zakupiony w internecie nie gwarantuje zabrania na pokład autobusu. Tak została z biletem pasażerka podróżując do Krakowa. Kierowca tłumaczył brakiem miejsc. Po czym na następnej stacji zabrał pięć osób, które kupiły u niego bilet. Dodam, że z autobusu nikt nie wysiadł.
  • ~Zetsu / 2019-10-28 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tego się nie da nawet nazwać dnem. Kierowca starszy pan zachowuje się jak gówniarz. Krzyczy w autobusie, obgaduje pasażerów, na zadane mu pytania odpowiada chamsko. Twierdzi że się ne spóźnił (faktycznie tylko 15 minut dla voyagera to I tak szacun że nie 30). Ponadto krzyczy na pasażerów z byle powodu. Niezle. Mam nadzieję że Pan dlugo nie popracuje chociaż pewnie to zostawia bo blisko do emerytury. Standard w Polsce. Brawo voyager pionierzy komunikacji miejskiej tak trzymać.
    ZaletyJakie zalety?
    WadyWady wypisane w poprzednich opiniach.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1269
Flixbus
Ocena: 2.29, ilość opinii: 809
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 360
Szwagropol
Ocena: 1.97, ilość opinii: 136
PKS Polonus
Ocena: 1.95, ilość opinii: 133
Voyager Transport
Ocena: 2.15, ilość opinii: 129
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 648
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 347
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 330
Netflix
Ocena: 2.65, ilość opinii: 201
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 116