Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 107 opinii

2.26 / 5

  • Poziom cen
    2.60
  • Oferta
    2.50
  • Jakość obsługi
    1.81
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Krzysztof / 2019-10-11 09:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Trasa z Nowego Sącza do Krakowa.Zgodnie z rozkładem jazdy o godz 9:20 autobus powinien być na dworcu, ale oczywiście trasę ma tak wyznaczona że można ją zaliczyć do łowców korków w Krakowie, jest godz. 9:25 jestem na zatłoczonym rondzie Mateczny a gdzie tam dworzec,jakby nie można było jechać obwodnica tylko wszystkich pasażerów wieść przez korki bo 1-na osoba wysiadła na Matecznym. Na dworcu 9:40
    WadyNie terminowość
  • ~MiciekPl / 2019-10-09 15:10
    Ocena: 2.75 / 5
    To jest skandal !!!!! Już sam kierowca przeklina i wiklina swojego szefa !!!!! Brak klimatyzacji w jednym busie to skandal wracam do domu po ciężkiej pracy a tu ani klimy starsza pani juże prawie maleje ponieważ w autobusie 39 stopni to się jak nie udusić! !!!!! Skandal i bieda
    ZaletyMiła obsługa
    WadyStan techniczny autobusu
    Częste postoje z powodu problemów technicznych
    Czystość
    Blokowanie infolinii przy odwołanych kursach
    Mało doświadczenia przy kryzysowych sytuacjach
    Mało miejsca
  • ~Pasazer / 2019-10-06 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Odjazd Białystok 06.10.2019 do Suwałk. Kierowca całkowity prostak. Doprowadził mała dziewczynkę do płaczu bo wielki problem powstał z biletem. Teksty rzucane do klientów to dno w sumie same kobiety.
    ZaletyCzęste połączenia
    WadySiedzenia dla niskich osób, duży hałas pracy silnika na niskich obrotach, kierowca jeśli tylko mógł wrzucał luz może kierowca oszczędzał na paliwie
  • ~KRIS / 2019-10-04 15:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Wydawało by się że po osiągnięciu dna może być już tylko lepiej ale gdzie tam! Nie wiem jak jest na innych liniach ale to co się dzieje na połączeniu Tarnów-Kraków woła o pomstę do nieba...
    W ciągu kilku miesięcy ilość połączeń spadła o około 30%, planowy czas kursów został wydłużony a mimo to wszystkie!!! absolutnie wszystkie kursy są spóźnione! Jakby tego było mało to bardzo dużo kursów w ogóle nie przyjeżdża! Bez żadnej informacji dla pasażerów oczekujących jak stado ogłupiałych baranów na dworcu... potem gdy mija czas odjazdu dwóch lub trzech kursów podjeżdża jeden autobus i kierowca upycha pasażerów na miejsca siedzące i stojące jak szproty w puszce a reszcie mówi radźcie sobie sami... ZGROZA!!! NIGDY WIĘCEJ VOJAGERA!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~Agnieszka / 2019-10-04 08:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z podróży z firmą voyager.Przede wszystkim jest czysto i przyjemnie w autokarze, kierowcy kulturalni i pomocni. Odjazd z Kołobrzegu i przyjazd do Łodzi planowo. Następnym razem z pewnością wybiorę tą firmę. :)
    ZaletyCzysty autokar, kulturalni kierowcy, punktualność
  • ~Jreieiej / 2019-10-02 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca debil nie zatrzymuje się na przystankach
    WadyWszystko
  • ~Rafał koniczak / 2019-09-21 16:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Z 2godzinnej podróży zrobiła się 4godzinna

    Plecy i nogi bolą okropnie po jeździe.

    Kierowca jedzie przez wszystkie dziury jakie się da.

    Już nie skorzystam nigdy.

    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko np. Kierowca, wygoda, tempo.
  • ~. / 2019-09-20 19:01
    Ocena: 1.50 / 5
    kierowca............................................ ... ,......
    ...... .... ......... x.....
    ZaletyIlość miejsc
    WadySzybkość wygoda
  • ~Jd / 2019-09-13 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnia się prawie zawsze fotele to tragedia jeszcze bilety podrozaly czasami gdy jedzie spóźniony woli się nie zatrzymać na przystanku
    WadyWszystko
  • ~Anon123 / 2019-09-11 17:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczne podejście do klienta. Autobusy są zawsze spóźnione często wogóle nie przyjeżdżają. Na trasie nowy sącz Kraków jest jeden ktory regularnie sie psuje lecz firma nic z nim nie robi
    ZaletyOferta
    Wady-Spoznianie często nawet o godzine
    -odwołane kursy
    -wadliwe autobusy
  • ~JJ / 2019-09-10 12:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Po bardzo wielu przejazdach mogę wystawić opinię.
    Punktualność - bardzo rzadko, nawet jak nie ma korku to trzeba się liczyć ze spóźnieniem (szczególnie jeśli trzeba się przesiąść na inny autobus później)
    Wygoda - niektóre autobusy dostosowane są tylko do bardzo niskich osób, miejsce na nogi jest bardzo okrojone.
    Kierowcy - kilka razy pokazali swoją nerwową jazdę, ostre hamowanie, szybkie wchodzenie w zakręty. Niestety na tyle przejazdów tylko jeden kierowca był przyjazny, pozostali krzyczą (zamiast z kulturą wyjaśnić co jest nietak), przeklinają, grożą i bardzo pokazują swoją pseudowładzę.

    Zdarzyło mi się, że kierowca przejechał przez przystanek bardzo szybko, bez zwalniania, nie zabierając czekających tam pasażerów.
    ZaletyNiskie ceny biletów kupionych wcześniej
    WadyNiekulturalni kierowcy
  • ~Dawid / 2019-09-10 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Te autobusy nigdy nie jeżdżą zgodnie z rozkładem jazdy...... Na rozkładzie jest napisane, iż czas podróży to 1 h 30, a ja nadal jadę i jadę j jeszcze mam 30 minut zjazdy. Czy oni specjalnie zanizaja czas podróży aby być konkurencyjni...?
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie rozumiem, rozkład jazdy nigdy nie pokrywa się z rzeczywistością,
  • ~wojciech / 2019-09-04 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podaję do wiadomości kierowcom Voyagera: nieuzasadnione używanie klaksonu w terenie zabudowanym jest wykroczeniem i jest karane mandatem. No ale tak wygląda kultura kierowców tego przewoźnika ...
    Wpychanie się na skrzyżowania, wymuszanie pierwszeństwa, przekraczanie prędkości w terenie zabudowanym, itd.
    Stan techniczny autobusów stanowi realne zagrożenie dla życia i zdrowia pasażerów.
    Nie polecam korzystania z usług tego przewoźnika.
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~Pasażerka / 2019-09-03 16:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Zmniejszona ilość kursów pomimo podwójnego rocznika jeżdżącego do szkół na trasie Gorlice - Nowy Sącz.Rozsądek nakazywałby żeby zwiększyć ilość kursów, a nie likwidować. Przepełnione autobusy, nie zatrzymują się na przystankach. Brak kontaktu z biurem w Gorlicach, pani z Biura Obsługi Klienta nie wie NIC.

    Wyrugowali inne linie z trasy do Nowego Sącza, a teraz czując się monopolistą, obniża jakość usług i ma w nosie pasażerów.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienia, nagminne odwołania autobusów (bez powiadomienia pasażerów oczywiście), bardzo zły stan autobusów.
  • ~Stefa / 2019-09-03 11:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia , rozkład jazdy tylko na kartce . Mało autobusów w roku szkolnym. uczniowie spozniaja się na lekcje...Niektórzy kierowcy chamy jakich mało!
  • ~Iwka / 2019-09-02 01:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciasne siedzenia, obsługa nie zna hasła do widzi, tylko jeden kontakt !, zepsute drzwi do wc- trasa kilkaset bo 800 km - no rewelacja - dobrze ze opóźnienie tylko godzinne
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~KolejnyKlient / 2019-09-01 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam przewoźnika. Kierowca na którego trafiłam okazał się burakiem do kwadratu. Nie potrafił normalnie wyjaśnić przyczyny 1.5H spóźnienia tylko wydarł się że jego nie obchodzą bilety kupione dzień wcześniej przez portal e-podróżnik i on już sprzedał nasze wykupione miejsca. Sytuacja była bardoz nieprzyjemna i okropnie nerwowa. Według kierowcy portal sprzedaje jedno A on swoje. Niespójność informacji to jakaś żenada ze strony darów o przewoźnika jak i portalu e-podróżnik.
    ZaletyTani bilet to jedyna rzecz na ktorą się skusiłam. Żałuję.
    WadyZachowanie kierowcy było niedopuszczalne.
  • ~Stefan / 2019-08-30 21:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzisiaj spotkałem się z bardzo niemałym zachowaniem Pana kierowcy. Autobus stoi pod dworcem, chce wyjechać ale nie może (zablokowany przez samochody) to pukam grzecznie co by po 12 godzinach pracy wsiąść do środka autokaru i pojechać do domu na to Pan kierowca wzrusza ramionami i robi skwaszoną minę po czym traktując mnie jak powietrze jedzie dalej bo przyszedłem już po czasie odjazdu z dworca. Normalne brak słów... Ciekawe jak Pan kierowca poczół by się będąc ma moim miejscu i wiedząc że kolejny transport do domu będzie miał 1.5 godziny?
  • ~adam / 2019-08-30 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy firmy Voyager nie znają zasad używania klaksonu w terenie zabudowanym. Trąbią bez powodu, przekraczają prędkości w terenie zabudowanym, wjeżdżają z drogi podporządkowanej na główną z wymuszeniem przejazdu. Jednym słowem tragedia !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Jagódka / 2019-08-26 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Po awarii autobusu i prawie 3 godzinach czekania, okazało się że nie ma autokaru zastępczego, a pasażerowie są zdani sami na siebie. Dodam, że była godzina 23,
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1189
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 323
Szwagropol
Ocena: 1.95, ilość opinii: 124
PKS Polonus
Ocena: 1.90, ilość opinii: 124
Voyager Transport
Ocena: 2.26, ilość opinii: 107
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 97