Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 52 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.69
  • Oferta
    2.72
  • Jakość obsługi
    1.90
  • Wygoda
    2.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Pasa / 2019-01-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą mocno powinno się zainteresować ITD. "Autobusy" w stanie nagannym, wyjeżdżają niesprawne już z bazy firmy. Większość z nich powinno mieć odebrane prawo do poruszania się po drogach.
    ZaletyTanio
    WadyNiesprawne pojazdy, brak szacunku
  • ~Oliwka99 / 2019-01-02 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybrałam voyager. Opóźnienie 1.5h na samym początku. Bus w takim stanie, że strach wsiadać. Bardzo odradzam.
  • ~Juka / 2018-12-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa autobusy to złomy. Podróż z Gorlic do Krakowa ta firmą to nią lada dreszczyk emocji. Poprostu nie wiem kto te autobusy dopuszcza do ruchu
    ZaletyBrak
    WadyBardzo stare i zdezelowane autobusy
  • ~Asia / 2018-12-16 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Dwie gwiazdki tylko dlatego, że kierowca nie nasrał na środku autobusu.
    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu
  • ~Patrycja / 2018-12-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie.
  • ~Klaudia / 2018-12-11 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżdżę bardzo często i jeszcze nie trafiło mi się dotrzeć na zaplanowana godzinę przyjazdu widoczna w rozkładzie!! Zawsze opóźnienie jest przynajmniej półgodzinne ! DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! Żeby mi to było ostatni raz!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu
  • ~Anna / 2018-12-04 21:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs Wysowa-Gorlice (3 września 2018 r.) Brak autokaru na przystanku o godzinie, o której miał odjechać (a byłam na przystanku kwadrans przed godziną odjazdu; bilet na ten kurs kupiłam wcześniej przez internet). Czekałam półtorej godziny na kolejny autokar. Obsługa na dworcu w Gorlicach wmawia mnie i paru innym osobom, że ten nieistniejący autokar odjechał punktualnie. Pytam w takim razie skąd, bo na pewno nie z przystanku, z którego miał odjechać.
    Brak reakcji na reklamację wysłaną e-mailem na adres wskazany w regulaminie firmy (oraz, dodatkowo, na mailowy adres Zarządu).
    Po przeczytaniu innych opinii na tym forum widzę, że nie jestem osamotniona w swym doświadczeniu z tą firmą i że to, co mnie się wydaje skandalem, jest czymś w rodzaju smutnej normy.
    Dla ścisłości - to nie była moja pierwsza podróż z Voyagerem, poprzednie były w miarę OK, więc gdyby teraz firma była w stanie użyć magicznego słowa "przepraszam", przeszłabym nad tym incydentem do porządku dziennego. Słusznie jednak pisali poprzednicy, że takie słowo chyba w słowniku Voyagera nie istnieje.
    ZaletySzeroka oferta kursów, także w miejsca, gdzie inni przewoźnicy nie docierają. Choć Voyager też czasem, mimo rozkładu jazdy, nie dociera...
    WadyLekceważący stosunek do klienta, bezczelne kłamstwa, żeby tylko kryć kolegę, który nie obsłużył kursu zgodnie z rozkładem jazdy (a może to godne podziwu jest, taka solidarność zawodowa?). BRAK jakiejkolwiek reakcji na reklamację, czyli łamanie własnego regulaminu...
  • ~Agnes / 2018-12-04 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam Państwa opinie i oczom nie wierzę. Sama jeżdżę Voyagerem od kilku lat, systematycznie, kilka dni w tygodniu, trasa Gorlice-Kraków i absolutnie nie mam tak negatywnych odczuć odnośnie podróżowania z tym przewoźnikiem. Oczywiście czasami zdarzają się opóźnienia, ale to oczywiste; trasa dość wymagająca, nie wszystkie zdarzenia drogowe można przewidzieć. Natomiast sami kierowcy są niemal zawsze mili i uśmiechnięci, co nie jest łatwe, obsługując niejednokrotnie wybitnie roszczeniowych klientów żądających np. zatrzymywania się w miejscach nieoznaczonych w rozkładzie jazdy lub wydania biletu ulgowego mimo iż uprawnień do ulgi nie posiadają. Nie mam również zastrzeżeń do ich stylu jazdy; nie byłam świadkiem jakiejś szczeniackiej brawury, czy też innego skrajnie nieodpowiedzialnego zachowania na drodze. Szczerze polecam korzystanie z usług Voyagera
    Zaletymili kierowcy
    bezpieczna jazda
    komfort podróżowania
    tanie bilety
    możliwy kontakt telefoniczny z paniami z biura
    Wadyszkoda, że nie ma więcej kursów
  • ~Ela / 2018-11-13 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    TRASA WARSZAWA - KOŁOBRZEG 09.11.2018GODZ 21.50-NISKI KOMFORT PODRÓŻY PRZY WYGÓROWANEJ CENIE BILETÓW.BARDZO KRÓTKIE POSTOJE-PODCZAS POSTOJU NIE MOŻNA BYŁO SKORZYSTAĆ Z WC I DOKONAĆ ZAKUPU HERBATY NA STACJI PALIW GDYŻ KIEROWCA NIE CHCIAŁ POCZEKAĆ OK 2 MINUT.W AUTOKARZE PRZY NOCNEJ TRASIE ZIMNO,TWARDE SIEDZENIA,BARDZO MAŁO MIEJSCA NA NOGI.POPROSIŁAM KIEROWCĘ ABY ZATRZYMAŁ SIĘ NA WJAZDOWYM PRZYSTANKU W KOŁOBRZEGU -ODMÓWIŁ.ARGUMENTOWAŁ SWOJĄ DECYZJĘ TYM.ŻE POSTÓJ JEST TYLKO NA KOŃCOWYM PRZYSTANKU-DWORZEC I KOŃCZY TRASĘ.NADMIENIAM .ŻE BYŁAM ŁĄCZNIE PONAD 24 GODZINY W PODRÓŻY ALE GO TO NIE OBCHODZIŁO.JEDNAK ZROBIŁ WYJĄTEK I POZA USTRONIEM MORSKIM POPROSIŁ INNĄ PASAŻERKĘ ABY WYSIADŁA MIĘDZY PRZYSTANKAMI.WARTO BYŁOBY ABY SZEF FIRMY VOYAGER POCZYTAŁ OPINIE PASAŻERÓW .PRZEANALIZOWAŁ I WYCIĄGNĄŁ WNIOSKI .....PODAJĘ ADRES E -MAIL I OCZEKUJĘ NA WYJAŚNIENIA ........
    ZaletyBRAK
    WadyCZĘSTE SPÓŻNIENIA NA TRASIE,TOTALNY BRAK KULTURY U KIEROWCÓW
  • ~Edward / 2018-11-10 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar opóźniony, krótkie przerwy, kierowcy bardzo niemili, mało kreatywni, przy wjeździe do Kołobrzegu na wschodniej na prośbę nie chcieli się zatrzymać ( dojazd do Ikar Plaza ), gdzie trzeba było wracać i tracić min. 30 min.
    ZaletyBrak zalet, autokar na takiej trasie ciasny, niewybodny.
    Wadysame wady, nie polecam lepiej jechać PKP
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 663
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
NeoBus
Ocena: 2.83, ilość opinii: 162
PKS Polonus
Ocena: 1.92, ilość opinii: 85
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 77
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48