Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.44
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.78
  • Wygoda
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Olo / 2020-05-27 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ja się cieszę że nie jeździ ten voyager, bezpiecznie na drodze. Zero chamstwa i braku kultury osobistej u pseudo kierowców, nie musimy oglądać ich.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo, chamstwo, pyskowanie do klienta, jazda na czerwonym świetle przez Brzesko
  • ~Maurycy / 2020-05-14 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Kto dał im pieniądze na zawieszenie kursów, inni potrafią jeździć
    ZaletyŻe jeszcze ktoś jeździ tym taborem.
    WadyMnóstwo : podejście do klienta,odwoływanie kursów bez powodu,brak kontaktu z obsługą, opóźnienia bardzo częste.
  • ~merry / 2020-04-15 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    kpina .gdzie władze które wydały pozwolenia na kursy ,,,,,,,,,,,,
    ludzie nie maja czym dojeżdzac do pracy..................
    np. do szpitali...kpina
    i brak zainteresowania władz lokalnych tym!!!!!!!!!!!!!
    nikogo nic nie obchodzi
    nie po to was wybieramy!!!!!!!!!!!!!
  • ~kot / 2020-03-06 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie przyjeżdżają lub spóźniają się, ceny wysokie
  • ~.... / 2020-02-28 19:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Zbyt szybka jazda tam gdzie nie trzeba (we wioskach, wąskich drogach), autobusy to stare graty, aż strach że się rozlecą w drodze, zaduch w środku, brak tlenu, syf, kierowcy też niewiele lepsi. Nigdy więcej. Nie pozdrawiam!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycała masa wad.
  • ~Aneta / 2020-02-07 10:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca arogancki i niemiły, Dysponowałam jedynie banknotem 100 zlotowym wiec chciał mnie wysadzić na nast. przystanku ( na zewnątrz
    śnieżyca ).. zero empatii..twierdzac iż regulamin stanowi by miec odliczoną kwotę na bilet. Udało mi się rozmienic pieniążki u pasażerów i łaskawie ruszyliśmy w drogę.. Kierowca nadal komentował swoją przewagę.
    Napewno będę unikać tego przewoźnika
    WadyKierowca arogancki
  • ~Iwka / 2020-02-06 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna obsługa - nagle nie można wejść do autobusu z mała torba - a wchodziłam od 5 lat - teraz do łuku bagażowego trzeba oddać mimo ze zawsze wkładałam pod siedzenie. To nawet ryanair pozwala wkładać pod siedzenie. Kierowca wtrąca się do mojej telefonicznej rozmowy ( się!) nie wolno nagle wejść z kawa w kubku czy kanapka - ostatni raz Wybrałam ta sieć
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kierowca i zasady nie wiadomo skad
  • ~zadowolony pasażer / 2020-02-01 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Wspaniale mi się teraz jeździ Do Krakowa odkąd zamknęli most na Ostrowie, teraz Voyagery jaką przez ul, Krakowską jak Flixy i inne sznowane linie, mam duży szcunek do kierowców kiedy widze jak chamstwo wychodzi z ludzi, mają do nich pretensje o wc , luk bagażowy, cene biletu i jeszcze pewnie że słońce świeci, makabra jak ktoś nie chce być w Voyagerze to niech jezdzi PKP, albo auto kupi i będzie zadowolony
    Zaletytrasa przez Ul, Krakowską , Mikołajowice do Krakowa, cierpliwi kierowcy na chamstwo pasażerów duży szacun dla was panowie
    Wadynie ma
  • ~Niezadowolony klient / 2020-01-24 13:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez ostatni czas kurs z Krakowa do Tarnowa widnieje tylko fikcyjnie na rozkładzie ponieważ z przystanku AGH autobusu nie biorą nikogo do Tarnowa dopiero dalej nie dość że ostatnimi czasy ilość kursów zmalała cena wzrosła gwałtownie o 3 zł na ulgowym. Przez ostatnie 3 tygodnie jeżdżę po 3-4 razy w tyg do Krk i nigdy mi się nie zdążyło by autobus do Tarnowa wziął mnie za pierwszym razem trzeba czekać po 2-3kursy bo kierowcy nie biorą ludzi dodam tylko że jeżdżę o różnych godz i w różnych dniach dlatego nie polecam tego przewoźnika bo nigdy nie wiadomo na którą godz sie wróci bo trzeba czekać po 2-3 godz na sam autobus ktory łaskawie weźmie klienta. Polecam z AGH przejść na dworzec PKP i mimo straty czasu na przejście Pieszo na dworzec plus czekanie na kurs wychodzi znacznie lepiej czasowo a i nawet finansowo
    ZaletyJedyna zaletą niekiedy autobus jadący na Gorlice jest młodszy i wygodny
  • ~Klient / 2020-01-24 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Fotele są tak blisko, że osoba przy wzroście 1.75 musi siedzieć bokiem, bo inaczej nie ma jak zmieścić nóg. O ile się w ogóle dostanie do tego aurobusu! Trasy są tak oblegane że powinni dodać więcej kursów, ale nie dodają i mimo że ktoś musi się dostać gdzieś to kierowca, na 1 przystanku po dworcu głównym w Krakowie mówi że już nikogo nie zabierze. Ceny są masakryczne jak za takie warunki jazdy a czasami ich brak. Kierwocy są niemili, bezczelni. Na proste pytania odburkują coś z niechęcią i zbywają klienta. A czas i punktualność autobusów na danych przystankavh chyba jeszcze nigdy nie zgadzała się z roskłasem ... Porażka. Bardzo nie polecam :)
    Zalety?????
  • ~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
    Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
    Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
    Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.

    A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."

    Żenujące!

  • ~1234 / 2020-01-17 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus sie zepsul A następny nie zatrzymał bo był cały zawalony zaraz za Sączem powinnam już być w Gorlicach A czekam na następny autobus. Powinni podlozyc jakiś inny A nie że ludzie czekają aż będzie jechał jakiś inny w miarę pusty
  • ~Pasażer / 2019-12-26 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi.
  • ~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon
    ZaletyBrak
    Wadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach
  • ~gość / 2019-12-13 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    muszę duży pozytyw dać , jak zamknęli most na ostrowie Voagery jadą przez Krakowską i Mikołajowice, super droga jestem zadowolony bo nie jadą przez Mościce i Wierzchosławice, jak Flixy jadą i Szwagropole , tak trzymać Voyager
    Zaletysuper trasa do krakowa
    Wadynie ma teraz
  • ~Były klient / 2019-12-01 19:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzeba przeprosić się z PKP, coraz gorzej z wykonywaniem usług przez Voyager. Lata świetności ma już dawno za sobą.
    ZaletyJuż ich nie ma od kilku lat
    Wadycena, czas podróży, rozkład jazdy mija się z rzeczywistością, opryskliwy kierowcy w szczególności jeden starszy łysy na trasie Gorlice-Kraków. Stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Kolega po pachu / 2019-12-01 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca na umowę zlecenie. Kierowca ma 90zl za pełne kółko np. Nowy Sącz do Krakowa i znowu do Sącza. Czas przejazdu 2godziny 7 min nie do wykonania, bo realia na drodze cię nie puszczają. Czas pracy nie przestrzegany, czas jazdy, palzy musisz naginac aby wykonać kursy. Przyjmą każdego ale dwa dni się szkolisz i jedziesz za darmo na karcie innego kierowcy ryzykując mandatem 2000zl. Autobusy kiepski stan choć z zewnacz wyglądają ładnie. Jazda nerwowa w ogromnym stresie aby zdążyć, aby autobus się nie zepsuł, aby cię nie złapali bo czasy przekroczone. Szef na rozmowie klnie do ciebie i opowiada bajki. Ci co tam jeżdżą to desperaci i nieodpowiedzialni ludzie dlatego tak tam jest bo się godzą na takie warunki. Byłem sprawdziłem zrezygnowałem i podziękowałem. To co tu piszą podróżni jako kierowca muszę powiedzieć, że to prawda. Praca w tej firmie jest chyba dla chamów, prostaków i piratów drogowych? Normalny kierowca, kulturalny z empatią i odpowiedzialny nie będzie tam pracował!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Mirek / 2019-11-30 09:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Cena z Brzeska do Krakowa to jakiś żart. Ale tak to nie mam nic większego do zarzucenia. Nie odczuwałem jakiś większych problemów i niedogodności. (kursowalem przez prawie 4 miesiące co tydzień z Tarnowa do Krakowa i z Krakowa do Brzeska oraz kilka razy na trasie Brzesko - Nowy Sącz).
    ZaletyCzasami trafi się naprawdę miła i przyjazna obsługa
    WadyCeny biletów na trasie Brzesko - Kraków
  • ~Anna / 2019-11-24 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Całą podróż psuja niekulturalni bądź wręcz opryskliwi kierowcy. Firma ma chyba problem z pracownikami bo zatrudnia jedne z najbardziej niemiłych osob jakie zdazylo.mi sie sporkac a to psuje cala podróż. Kierowcy ktorzy pracują w tej firmie NIGDY nie powinni byc dopuszczeni do pracy z klientem!
  • ~Michalina / 2019-11-11 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu byłam świadkiem sytuacji kiedy kierowca z jednego z przystanków odjechał 15 min przed czasem. Kobieta biegła za autobusem. Kierowca łaskawie się zatrzymał. A później zamiast przeprosić to zwyzywał kobietę, która miała kupiony bilet online a więc kierowca miał obowiązek czekać do godziny odjazdu autobusu zgodnie z rozkładem jazdy. Kierowca na cały autobus obrażał kobietę jeszcze przez dobre kilkadziesiąt kilometrów, angażując innych pasażerów w ten konflikt. Kobieta wielokrotnie prosiła, żeby zachował umiar, jednak kierowca skutkował że powinna się cieszyć że są teraz w autobusie bo by inaczej rozmawiali gdyby byli gdzie indziej. Czyli, że co by jej zrobił? Skandal. Dziwi mnie że nie wysiadała z autobusu. Dziwi też ze nikt nie potrafił stanąć w jej obronie. Kierowca nie powinien pracować w takim miejscu.
    ZaletyNiektórzy kierowcy są uprzejmi i sympatyczni.
    WadyWielu wulgarnych i niekulturalnych kierowców.
    Fikcja WiFi w autobusie.
    Wiele autobusów ma zły stan techniczny - z tego co wiem jeden wczoraj spłonął na trasie Kraków - Gorlice.
    Cena nie adekwatna do jakości usług.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1317
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 918
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 386
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 152
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 141
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 133
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2199
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1846
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 801