Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 130 opinii

2.21 / 5

  • Poziom cen
    2.46
  • Oferta
    2.46
  • Jakość obsługi
    1.79
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~kot / 2020-03-06 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie przyjeżdżają lub spóźniają się, ceny wysokie
  • ~.... / 2020-02-28 19:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Zbyt szybka jazda tam gdzie nie trzeba (we wioskach, wąskich drogach), autobusy to stare graty, aż strach że się rozlecą w drodze, zaduch w środku, brak tlenu, syf, kierowcy też niewiele lepsi. Nigdy więcej. Nie pozdrawiam!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycała masa wad.
  • ~Aneta / 2020-02-07 10:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca arogancki i niemiły, Dysponowałam jedynie banknotem 100 zlotowym wiec chciał mnie wysadzić na nast. przystanku ( na zewnątrz
    śnieżyca ).. zero empatii..twierdzac iż regulamin stanowi by miec odliczoną kwotę na bilet. Udało mi się rozmienic pieniążki u pasażerów i łaskawie ruszyliśmy w drogę.. Kierowca nadal komentował swoją przewagę.
    Napewno będę unikać tego przewoźnika
    WadyKierowca arogancki
  • ~Iwka / 2020-02-06 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna obsługa - nagle nie można wejść do autobusu z mała torba - a wchodziłam od 5 lat - teraz do łuku bagażowego trzeba oddać mimo ze zawsze wkładałam pod siedzenie. To nawet ryanair pozwala wkładać pod siedzenie. Kierowca wtrąca się do mojej telefonicznej rozmowy ( się!) nie wolno nagle wejść z kawa w kubku czy kanapka - ostatni raz Wybrałam ta sieć
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kierowca i zasady nie wiadomo skad
  • ~zadowolony pasażer / 2020-02-01 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Wspaniale mi się teraz jeździ Do Krakowa odkąd zamknęli most na Ostrowie, teraz Voyagery jaką przez ul, Krakowską jak Flixy i inne sznowane linie, mam duży szcunek do kierowców kiedy widze jak chamstwo wychodzi z ludzi, mają do nich pretensje o wc , luk bagażowy, cene biletu i jeszcze pewnie że słońce świeci, makabra jak ktoś nie chce być w Voyagerze to niech jezdzi PKP, albo auto kupi i będzie zadowolony
    Zaletytrasa przez Ul, Krakowską , Mikołajowice do Krakowa, cierpliwi kierowcy na chamstwo pasażerów duży szacun dla was panowie
    Wadynie ma
  • ~Niezadowolony klient / 2020-01-24 13:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez ostatni czas kurs z Krakowa do Tarnowa widnieje tylko fikcyjnie na rozkładzie ponieważ z przystanku AGH autobusu nie biorą nikogo do Tarnowa dopiero dalej nie dość że ostatnimi czasy ilość kursów zmalała cena wzrosła gwałtownie o 3 zł na ulgowym. Przez ostatnie 3 tygodnie jeżdżę po 3-4 razy w tyg do Krk i nigdy mi się nie zdążyło by autobus do Tarnowa wziął mnie za pierwszym razem trzeba czekać po 2-3kursy bo kierowcy nie biorą ludzi dodam tylko że jeżdżę o różnych godz i w różnych dniach dlatego nie polecam tego przewoźnika bo nigdy nie wiadomo na którą godz sie wróci bo trzeba czekać po 2-3 godz na sam autobus ktory łaskawie weźmie klienta. Polecam z AGH przejść na dworzec PKP i mimo straty czasu na przejście Pieszo na dworzec plus czekanie na kurs wychodzi znacznie lepiej czasowo a i nawet finansowo
    ZaletyJedyna zaletą niekiedy autobus jadący na Gorlice jest młodszy i wygodny
  • ~Klient / 2020-01-24 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Fotele są tak blisko, że osoba przy wzroście 1.75 musi siedzieć bokiem, bo inaczej nie ma jak zmieścić nóg. O ile się w ogóle dostanie do tego aurobusu! Trasy są tak oblegane że powinni dodać więcej kursów, ale nie dodają i mimo że ktoś musi się dostać gdzieś to kierowca, na 1 przystanku po dworcu głównym w Krakowie mówi że już nikogo nie zabierze. Ceny są masakryczne jak za takie warunki jazdy a czasami ich brak. Kierwocy są niemili, bezczelni. Na proste pytania odburkują coś z niechęcią i zbywają klienta. A czas i punktualność autobusów na danych przystankavh chyba jeszcze nigdy nie zgadzała się z roskłasem ... Porażka. Bardzo nie polecam :)
    Zalety?????
  • ~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
    Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
    Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
    Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.

    A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."

    Żenujące!

  • ~1234 / 2020-01-17 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus sie zepsul A następny nie zatrzymał bo był cały zawalony zaraz za Sączem powinnam już być w Gorlicach A czekam na następny autobus. Powinni podlozyc jakiś inny A nie że ludzie czekają aż będzie jechał jakiś inny w miarę pusty
  • ~Pasażer / 2019-12-26 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi.
  • ~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon
    ZaletyBrak
    Wadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach
  • ~gość / 2019-12-13 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    muszę duży pozytyw dać , jak zamknęli most na ostrowie Voagery jadą przez Krakowską i Mikołajowice, super droga jestem zadowolony bo nie jadą przez Mościce i Wierzchosławice, jak Flixy jadą i Szwagropole , tak trzymać Voyager
    Zaletysuper trasa do krakowa
    Wadynie ma teraz
  • ~Były klient / 2019-12-01 19:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzeba przeprosić się z PKP, coraz gorzej z wykonywaniem usług przez Voyager. Lata świetności ma już dawno za sobą.
    ZaletyJuż ich nie ma od kilku lat
    Wadycena, czas podróży, rozkład jazdy mija się z rzeczywistością, opryskliwy kierowcy w szczególności jeden starszy łysy na trasie Gorlice-Kraków. Stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Kolega po pachu / 2019-12-01 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca na umowę zlecenie. Kierowca ma 90zl za pełne kółko np. Nowy Sącz do Krakowa i znowu do Sącza. Czas przejazdu 2godziny 7 min nie do wykonania, bo realia na drodze cię nie puszczają. Czas pracy nie przestrzegany, czas jazdy, palzy musisz naginac aby wykonać kursy. Przyjmą każdego ale dwa dni się szkolisz i jedziesz za darmo na karcie innego kierowcy ryzykując mandatem 2000zl. Autobusy kiepski stan choć z zewnacz wyglądają ładnie. Jazda nerwowa w ogromnym stresie aby zdążyć, aby autobus się nie zepsuł, aby cię nie złapali bo czasy przekroczone. Szef na rozmowie klnie do ciebie i opowiada bajki. Ci co tam jeżdżą to desperaci i nieodpowiedzialni ludzie dlatego tak tam jest bo się godzą na takie warunki. Byłem sprawdziłem zrezygnowałem i podziękowałem. To co tu piszą podróżni jako kierowca muszę powiedzieć, że to prawda. Praca w tej firmie jest chyba dla chamów, prostaków i piratów drogowych? Normalny kierowca, kulturalny z empatią i odpowiedzialny nie będzie tam pracował!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Mirek / 2019-11-30 09:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Cena z Brzeska do Krakowa to jakiś żart. Ale tak to nie mam nic większego do zarzucenia. Nie odczuwałem jakiś większych problemów i niedogodności. (kursowalem przez prawie 4 miesiące co tydzień z Tarnowa do Krakowa i z Krakowa do Brzeska oraz kilka razy na trasie Brzesko - Nowy Sącz).
    ZaletyCzasami trafi się naprawdę miła i przyjazna obsługa
    WadyCeny biletów na trasie Brzesko - Kraków
  • ~Anna / 2019-11-24 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Całą podróż psuja niekulturalni bądź wręcz opryskliwi kierowcy. Firma ma chyba problem z pracownikami bo zatrudnia jedne z najbardziej niemiłych osob jakie zdazylo.mi sie sporkac a to psuje cala podróż. Kierowcy ktorzy pracują w tej firmie NIGDY nie powinni byc dopuszczeni do pracy z klientem!
  • ~Michalina / 2019-11-11 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu byłam świadkiem sytuacji kiedy kierowca z jednego z przystanków odjechał 15 min przed czasem. Kobieta biegła za autobusem. Kierowca łaskawie się zatrzymał. A później zamiast przeprosić to zwyzywał kobietę, która miała kupiony bilet online a więc kierowca miał obowiązek czekać do godziny odjazdu autobusu zgodnie z rozkładem jazdy. Kierowca na cały autobus obrażał kobietę jeszcze przez dobre kilkadziesiąt kilometrów, angażując innych pasażerów w ten konflikt. Kobieta wielokrotnie prosiła, żeby zachował umiar, jednak kierowca skutkował że powinna się cieszyć że są teraz w autobusie bo by inaczej rozmawiali gdyby byli gdzie indziej. Czyli, że co by jej zrobił? Skandal. Dziwi mnie że nie wysiadała z autobusu. Dziwi też ze nikt nie potrafił stanąć w jej obronie. Kierowca nie powinien pracować w takim miejscu.
    ZaletyNiektórzy kierowcy są uprzejmi i sympatyczni.
    WadyWielu wulgarnych i niekulturalnych kierowców.
    Fikcja WiFi w autobusie.
    Wiele autobusów ma zły stan techniczny - z tego co wiem jeden wczoraj spłonął na trasie Kraków - Gorlice.
    Cena nie adekwatna do jakości usług.
  • ~Em / 2019-11-03 11:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozkłada jazdy na internecie nijak się ma do tego jak jeżdżą autobusy!
    Nie pierwszy raz człowiek stoi i czeka bez rezultatu...
  • ~klient636 / 2019-11-01 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jazda na trasie Kraków Gorlice

    Nie polecam przewoźnika, autobus cały załadowany. Brak jakiegokolwiek porządku z bagażami w postaci tego że wielkie walizki pasazerowie zabierają ze sobą do środka zamiast zostawić w luce bagażowej - kierowca powinien panowac nad tym co sie dzieje. Sama jazda kierowcy to istna tragedia. Styl jazdy mocno nerwowy, ostre przyspieszanie, mocne hamowanie - komfort tragiczny. Kierowca chyba myśli ze wiezie jakis towar a nie ludzi. Daleka droga tego przewoźnika do bycia kimś kogo można polecić na rynku. Jedna osoba nie miała drobnych to Pan mocno oburzony że ma szukac drobne bo jej nie wyda. Kręty odcinek przez slynne rzepienniki kierowca ścinał kazdy zakręt stwarzając zagrożenie.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wypisać
  • ~Małgorzata / 2019-10-28 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli możecie to korzystajcie z innych linii. Bilet zakupiony w internecie nie gwarantuje zabrania na pokład autobusu. Tak została z biletem pasażerka podróżując do Krakowa. Kierowca tłumaczył brakiem miejsc. Po czym na następnej stacji zabrał pięć osób, które kupiły u niego bilet. Dodam, że z autobusu nikt nie wysiadł.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1292
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
NeoBus
Ocena: 2.67, ilość opinii: 370
PolskiBus
Ocena: 2.23, ilość opinii: 304
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 146
PKS Polonus
Ocena: 2.02, ilość opinii: 140
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 680
ITAKA
Ocena: 2.73, ilość opinii: 381
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 347
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 226
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.45, ilość opinii: 131