Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 64 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.68
  • Oferta
    2.74
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Pjk 222 / 2019-05-21 15:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Ok. Jest jeden minus. Kierowca powiedział że mnie nie zabierze bo jadłem właśnie kanapke i zapach będzie się roznosił po pojeździe
    ZaletyPunktualność
  • ~omen / 2019-05-20 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kupowałem bilet na stronie sindbad na 25.05 a przy płatności nie wiadomo dlaczego przekierowało mnie do voyager który sprzedał bilet z datą wypełnienia zamówienia czyli 20.05,o czym dowiedziałem się od pilota autokaru,żadnego maila z info,nic. sugeruję BARDZO UWAŻAĆ przy płatnościach on-line.
  • ~podróżniczka / 2019-05-07 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po roku przerwy znów miałam okazję skorzystać z usług firmy. Trasa Katowice - Koszalin (04.05), Koszalin - Katowice (06.05). Co mogę powiedzieć? Hmm... Totalnie się rozczarowałam! Kierowcy mega nieuprzejmi. Gburowaci. Gdzie są Ci Panowie, przemili i weseli, dzięki którym kiedyś podróżowało się z przyjemnością?! No gdzie?!
    Pozamykane toalety - tragedia!
    Szczerze? Bardzo zawiodłam się na przewoźniku po ostatnim rejsie...
    ZaletyHmm... chyba takowych brak.
  • ~Dominika / 2019-05-06 13:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystam z usług regularnie od 6 lat. Niestety firma jest nierzetelna i niewiarygodna. Pomijając duże opóźnienia (nawet do pół godziny już na drugim przystanku od dworca! Ale to jest jeszcze kwestią korków), autobusy psują się często po drodze (kilkakrotnie zmuszona byłam czekać na następny, bo ten, którym jechałam, zepsuł się po drodze, parę razy na trasie Gorlice - Nowy Sącz i raz czy dwa na trasie Gorlice - Kraków). Zdarza się, niestety nierzadko, że nie kursują według rozkładu, ponieważ w zamian za zepsuty autobus nie jest podstawiany żaden inny. Jeżdżąc na bilecie miesięcznym Gorlice - Nowy Sącz- Kraków, często musiałam przesiadać się do Szwagropola (dodatkowy koszt biletów tego przewoźnika). Ponadto ceny biletów w przeciągu kilku ostatnich lat wzrosły prawie dwukrotnie (odcinek Gorlice - Nowy Sącz: 2013 - 5,50 zł, 2019 - 9,50 zł). Rozumiem wzrost ceny paliwa, ale uważam, że nie bez znaczenia jest fakt, że konkurencyjny Szwagropol przestał kursować na tym odcinku.
    ZaletyCzęste kursy
  • ~Oszukana / 2019-04-15 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trasie Suwalki-Bialystok spotkałam się po prostu z oszustwem kierowców. Wracając popołudniu z Białegostoku kierowcy wybijają bilety z dużymi zniczami (ponad 80%)- oczywiście klient płaci 100% ale że zmęczenia kto sprawdza bilety????? Teraz już wiem że nawet kierowcom Voyager trzeba patrzeć na ręce. A właścicielowi radzę przyjrzeć się bliżej wydrukiem z kas
  • ~kaszak / 2019-03-21 17:28
    Ocena: 2.25 / 5
    kirowcy zaznaczam ze ni wszyscy okradaja pasarzerow przy wydawaniu reszty za zakup biletu wczoraj 20 03 kierowca oszukal mnie przy zakupie biletu do nowego sacza na przystanku krakow plaszow na pytanie o cene podal wyzsza niz puzniej skonfrontowalem z cena na bilecie w nowym saczu nie zatrzymal sie na przystanku stadionie mimo ze podszedlem do wyjscia przez stracilem polaczenie na dalsza podroz kurs krakow nowy sacz z dworca kolo godz.14 przyjazd do sacza po godz. 16 co na to sznowna wladza firmy zaznaczam ze z tym wydawaniem reszty to do wejatku nalazy uczciwosc kirowcy przeciez trzba sobie dorobic na piwo
    Zaletybrak
    Wadytragedia
  • ~Ona26 / 2019-03-08 07:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżę różnymi liniami ale z tak miła obsługa jak dzisiaj (08.03) to się jeszcze nie spotkałam. Pak kierowca bardzo uprzejmy zanim zakupiłam bilet usłyszałam mile życzenia z okazji Dnia kobiet ????????
    ZaletyMiła i wesoła obsługa
    WadySzkoda że nie każdy kierowca tak potrafi czasami spotykam się z dużym chamstwem
  • ~KamoL / 2019-03-01 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy odróżniają się nieraz o 30 min, Bardo nie mili kierowcy oprócz starszego Pana z S3 .
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyStare rozpadające się busy
  • ~Ela / 2019-02-20 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Krakowa 20 lutego o godz. 15.30. Kierowca wyjątkowo nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski. Żeby wyciągnąć bagaż z luku, sama musiałam sobie otworzyć brudną klapę bagażnika
  • ~Juszesz / 2019-02-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam bilet online i autobus nie przyjechał. Brawo Voyager!!! To już kolejna taka sytuacja, chyba pora gdzieś to zgłosić
  • ~Wkurzona i zmarznięta / 2019-02-01 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wrażenie, że przewoźnik ma jakiś fikcyjny rozkład jazdy na stronie (trasa Tarnów-Kraków). Już trzeci raz spotykam się z sytuacją że autobus, który jest w rozkładzie w ogóle nie przyjeżdża, po czym za pół godziny normalnie przyjeżdża kolejny kurs. Takie sytuacje są szczególnie uciążliwe kiedy trzeba dojechać na określoną godzinę na umówione spotkanie. Ostatnio z tego powodu miałam nieprzyjemność spędzenia 30 minut na dużym mrozie. Rozumiem opóźnienia spowodowane korkami na ulicy ale nikt mi nie wmówi, że takie rzeczy zdarzają się w niedzielę o godzinie 19.30 w tak niewielkim mieście jakim jest Tarnów! Tym bardziej, że kolejny kurs przyjechał punktualnie. Nie wiem jak inne połączenia ale to zdecydowanie odradzam.
    Wadynie wszystkie kursy w rozkładzie jeżdżą w rzeczywistości
  • ~akr / 2019-01-26 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zimno, Zimno, Zimno... Autokar jeździ do Krakowa z Gorlic bez ogrzewania...
    WadyZimno
  • ~Pasa / 2019-01-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą mocno powinno się zainteresować ITD. "Autobusy" w stanie nagannym, wyjeżdżają niesprawne już z bazy firmy. Większość z nich powinno mieć odebrane prawo do poruszania się po drogach.
    ZaletyTanio
    WadyNiesprawne pojazdy, brak szacunku
  • ~Oliwka99 / 2019-01-02 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybrałam voyager. Opóźnienie 1.5h na samym początku. Bus w takim stanie, że strach wsiadać. Bardzo odradzam.
  • ~Juka / 2018-12-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa autobusy to złomy. Podróż z Gorlic do Krakowa ta firmą to nią lada dreszczyk emocji. Poprostu nie wiem kto te autobusy dopuszcza do ruchu
    ZaletyBrak
    WadyBardzo stare i zdezelowane autobusy
  • ~Asia / 2018-12-16 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Dwie gwiazdki tylko dlatego, że kierowca nie nasrał na środku autobusu.
    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu
  • ~Patrycja / 2018-12-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie.
  • ~Klaudia / 2018-12-11 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżdżę bardzo często i jeszcze nie trafiło mi się dotrzeć na zaplanowana godzinę przyjazdu widoczna w rozkładzie!! Zawsze opóźnienie jest przynajmniej półgodzinne ! DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! Żeby mi to było ostatni raz!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu
  • ~Anna / 2018-12-04 21:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs Wysowa-Gorlice (3 września 2018 r.) Brak autokaru na przystanku o godzinie, o której miał odjechać (a byłam na przystanku kwadrans przed godziną odjazdu; bilet na ten kurs kupiłam wcześniej przez internet). Czekałam półtorej godziny na kolejny autokar. Obsługa na dworcu w Gorlicach wmawia mnie i paru innym osobom, że ten nieistniejący autokar odjechał punktualnie. Pytam w takim razie skąd, bo na pewno nie z przystanku, z którego miał odjechać.
    Brak reakcji na reklamację wysłaną e-mailem na adres wskazany w regulaminie firmy (oraz, dodatkowo, na mailowy adres Zarządu).
    Po przeczytaniu innych opinii na tym forum widzę, że nie jestem osamotniona w swym doświadczeniu z tą firmą i że to, co mnie się wydaje skandalem, jest czymś w rodzaju smutnej normy.
    Dla ścisłości - to nie była moja pierwsza podróż z Voyagerem, poprzednie były w miarę OK, więc gdyby teraz firma była w stanie użyć magicznego słowa "przepraszam", przeszłabym nad tym incydentem do porządku dziennego. Słusznie jednak pisali poprzednicy, że takie słowo chyba w słowniku Voyagera nie istnieje.
    ZaletySzeroka oferta kursów, także w miejsca, gdzie inni przewoźnicy nie docierają. Choć Voyager też czasem, mimo rozkładu jazdy, nie dociera...
    WadyLekceważący stosunek do klienta, bezczelne kłamstwa, żeby tylko kryć kolegę, który nie obsłużył kursu zgodnie z rozkładem jazdy (a może to godne podziwu jest, taka solidarność zawodowa?). BRAK jakiejkolwiek reakcji na reklamację, czyli łamanie własnego regulaminu...
  • ~Agnes / 2018-12-04 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam Państwa opinie i oczom nie wierzę. Sama jeżdżę Voyagerem od kilku lat, systematycznie, kilka dni w tygodniu, trasa Gorlice-Kraków i absolutnie nie mam tak negatywnych odczuć odnośnie podróżowania z tym przewoźnikiem. Oczywiście czasami zdarzają się opóźnienia, ale to oczywiste; trasa dość wymagająca, nie wszystkie zdarzenia drogowe można przewidzieć. Natomiast sami kierowcy są niemal zawsze mili i uśmiechnięci, co nie jest łatwe, obsługując niejednokrotnie wybitnie roszczeniowych klientów żądających np. zatrzymywania się w miejscach nieoznaczonych w rozkładzie jazdy lub wydania biletu ulgowego mimo iż uprawnień do ulgi nie posiadają. Nie mam również zastrzeżeń do ich stylu jazdy; nie byłam świadkiem jakiejś szczeniackiej brawury, czy też innego skrajnie nieodpowiedzialnego zachowania na drodze. Szczerze polecam korzystanie z usług Voyagera
    Zaletymili kierowcy
    bezpieczna jazda
    komfort podróżowania
    tanie bilety
    możliwy kontakt telefoniczny z paniami z biura
    Wadyszkoda, że nie ma więcej kursów
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 842
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 210
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 96
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 94
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75