Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Poker / 2022-10-26 12:49
    Ocena: 4.33 / 5
    od lat podróżuję z TUI, Zawsze profesjonalna obsługa , punktualność oraz oferta zgodna z opisem.
    Uważam że w przy obecnych cenach biuro ma super oferty.Oczywiście zawsze znajdą się osoby które potrzebują prowadzenia za rękę ale to juzż inny temat.
    Mam od wielu lat taką podróżniczą zasadę
    -zawsze wybieram jak najmniejszy, rodzinny hotel -zalety brak nadmiaru zapijaczonych głośnych pseudo turystów ,szczególnie tych za wschodu a i naszym niczego nie brakuje.
    -czym mniej hotelowych gwiazdek tym fajniejsi ludzie
    -pokaz dziecku świat an nie basen z drinkiem
    -lokalne jedzenie jest zazwyczaj zdrowsze i ciekawsze niż hotelowe papki i frytki odmrażane .
    -najważniejsza jest pogoda reszta zależy od nas.

    ZaletyTUI -moim zdaniem dobre biuro dla dobrych ludzi
    Wadyjak wszyscy podnieśli ceny
  • ~POLAK / 2022-07-25 18:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Musze napisać bo się gotuje...LUDZIE CZY WY UMIECIE CZYTAC CZY JESTESCIE AZ TAK.....
    potrzebujesz lekarza dzwon na nr podany na polisie 24/h a nie na czat wystarczy przeczytac w warunkach ubezpieczenia a nie zwalac wine na tui
    uszkodzony bagaz? wszystko jest w warunkach tui... po przylocie idziesz na lotnisku zglaszasz sprawe i proponuje z automatu kase jak sie nie zgadzasz na ta kwote pisz do ubezpieczyciela na stronie tui mozna to zrobic online dolaczasz bilet zdjecia i kwit od przewoznika ktory dostaniesz przy zgloszeniu PROSTE JAK DRUT CZY TO WINA TUI ZE NIE PRZECZYTALO SIE TEGO CO SIE PODPISALO?
    WI-FI dla klientow tui? smiech na sali wakacje w uni europejskiej.. mozesz dzwonic i korzystac z internetu jak w polsce be oplat Jezeli poza Unie kup karte lub wykup pakiet GB proste jak drut
    jediesz do Bułgari hmmm nie wypowiadam sie
    ukryte koszty transfer miejsca w samolocie? kup samemu bilet to zaplacisz za miejsca i bagaz inne biura podrozy tez pobieraja oplaty
    jAK POTRZEBUJESZ NIANKI NA WYCIECZCE TO NIE LEC NIGDZIE CZY W POLSCE TEZ POTRZEBUJESZ? WIESZKOSC MOZNA ZALTWIC SAMEMU WYSTARCZY CZYTAC I PRZYGOTOWAC SIE DO WAKCJI A NIE MARUDZIC I OBWINIAC BIURA ZA SWOJA NIEWIEDZE I NIEZARADNOSC
    MIE CHCE NIKOGO OBRAZAC ALE KIEDY CZYTAM TAKIE OPINIE TO ZASTANAWIAM SIE W JAKIM KRAJU JA ZYJE NIE POTRAFIMY SOBIE SAMI POMOC TYLKO CZAKAMY AZ KTOS ZA NAS COS ZROBI I PO OSTATNIE PROSZE CZYTAC I JESZCZE RAZ CZYTAC KAZDE BIURO ZABEZPIECZA SIE NA SWOJ SPOSOB ALE WSZYSTKO JEST W UMOWACH WYSTARCZY SIE ZAPOZNAC
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~pozdrowis / 2024-02-22 11:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!!
    Zaletysuper ekstra
  • ~Sceptycznie nastawiona / 2022-09-05 09:51
    Ocena: 4.33 / 5
    Pierwszy raz z Tui, mimo moich obaw wszystko odbyło się bez problemu.Nie skorzystałam z dopłacenia za miejsce w samolocie ponieważ trzy godziny lotu do Turcji i z Turcji można przeżyć siedząc oddzielnie, ale mimo to siedzieliśmy razem.Spotkanie z rezydentką w hotelu następnego dnia po przylocie.Lot do Turcji Enter Air punktualny co do minuty, lot powrotny również Enter Air opóźniony o 40 minut więc bez tragedii.Przeczytałam dużo opinii o hotelu który wybrałam więc wiedziałam co mnie czeka.Generalnie wyjazd udany i póki co złego słowa noe mogę powiedzieć
    ZaletyLot o czasie
    Cena adekwatna do standardu hotelu
  • ~Szymon / 2022-06-22 15:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystaliśmy pierwszy raz z usług TUI mino różnych opinii o TUI ale muszę powiedzieć że jesteśmy na 100% zadowoleni.
    Kilka dni przed wylotem dostaliśmy komplet dokumentów na email. Od dnia wyjazdu do końca wycieczki czat onlain bez problemów ( rozmowni i pomocni konsultanci ) Po wylądowaniu na lotnisku powitał nas rezydent i skierował do odpowiedniego autobusu który zawiózł nas do hotelu, to samo na powód rezydent też nas pożegnał. Polecam TUI
    ZaletyDobra firma
    WadyBrak
  • ~aj / 2019-11-08 18:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Latałam z różnymi biurami. Ostatnie lata korzystam z ofert TUI. Najtańsze i nie najgorsze. Raz lepiej, raz gorzej, ale stosownie do ceny. Robię rezerwacje sobie i znajomym, przeważnie jest dobrze.
    ZaletyTaniej niż gdzie indziej, całkiem dobra, sprawna organizacja.
    WadyRezydent musi podawać numery swego telefonu na miejscu. Dzwonienie do Warszawy żeby mieć kontakt z rezydentem to absurd.
  • ~Ajznecer / 2019-12-30 07:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Był to nasz kolejny wyjazd z tym biurem. Zasadniczo wszystko było ok, ale bez szału, jeśli chodzi o polecone miejsce pobytu (warunki hotelowe, okolica).
    ZaletyObsługa klienta
  • ~arti / 2022-06-08 08:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Zmiana godzin wylotu ale niestety to norma w biurach podróży nie tylko TUI; Jeśli chodzi o ofertę to brak uwag aplikacja działa bez zarzutu, hotel zgodny z opisem wyjazd na Minorce bardzo udany a wyspa godna polecenia. Nie rozumiem osób które narzekają na brak rezydenta itd... w tych czasach każdy sobie poradzi i się może porozumieć jak nie zna języka wystarczy trochę odwagi a druga sprawa że NIEKTÓRZY nasi rodacy nie potrafią się zachować ale to inny temat... Ogólnie polecam i polecam czytac warunki podróży i jakie panują zasady i opłaty w danym Państwie i nie będzie żadnych niedomówień.
    ZaletyOferta i hotel zgodny z opisem
    Wadyzmiana godzin wylotu
  • ~bisia / 2021-06-26 19:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Wyjazd na Rodos 14.06.2021 r. Bardzo dobrze zorganizowany transfer do hotelu. Rezydenci TUI sprawnie pokierowali nas do odpowiednich autobusów. W trakcie pobytu w hotelu byliśmy pod opieką rezydentki p. Karoliny. Osoby kompetentnej i życzliwej dla swoich podopiecznych. Skorzystaliśmy z jej pomocy kiedy nieuprzejmie i po chamsku potraktowano nas w restauracji hotelowej. P. Karolina podjęła się skutecznej interwencji w hotelu. Skutkiem czego hotel szarpnął się w formie przeprosin butelką wina dla nas oraz mogliśmy korzystać bez przeszkód z opcji full board w restauracji all inclusive. Powrót też był dobrze zorganizowany. Było zamieszanie na lotnisku, ale to było nie związane z biurem podróży.
    WadyUtrudniony kontakt z biurem z wagi na pandemię
  • ~Bożena / 2023-01-08 16:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Byliśmy w ostatnim tygodniu przed świętami W Turcji. Hotel W porządku, codziennie sprzatane pokoje. Jak chciałam co wiedzieć odnośnie pobytu to bardzo szybko mi odpisywało tui W aplikacji. Polecam o na pewno wrócę do tego biura W tym roku.
  • ~Czesław / 2022-06-20 12:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 12 do 19 czerwca 2022 roku wypoczywałem wraz z żoną w Hotelu Heronissos na Krecie. Ogólnie jesteśmy zadowoleni, uwagi takie jak brak polskojęzycznego programu TV, a powinien być i oto powinny zabiegać Polskie Biura Podróży, oraz brak zainteresowania się wczasowiczami korzystającymi z wycieczek, trzeba starać się aby otrzymać suchy prowiant, a gdy go wyprosisz to śmieszne co dają, Zadbajcie o to, uważam że to Wasz obowiązek.
  • ~Emma / 2022-08-16 18:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Hotel super blisko morza, pokoje super sprzątane codziennie i ręczniki wymieniane codziennie. Jedzenie przepyszne jest w czym wybierać.
    ZaletyBlisko morza i pokoje super!
    WadyPersonel
  • ~iluzja / 2021-08-31 08:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa klienta w biurze stacjonarnym ok. Fakt, że jako były pracownik biura podróży mam ułatwione bo raz, że nie dam sobie wcisnąć ściemy, dwa,że idę przygotowana, a trzy wiem na co zwrócić uwagę i o co pytać.
    W tym momencie jestem na wczasach, na ten moment mogę napisać, że oferta zgodna, hotel ok, lot i transfer w tą stronę odbył się bez problemów. Jednak... Wczasy z Tui są dla ludzi znających język i samodzielnych. Ja nie mam problemu gdyż i znam język i jestem pilotem wycieczek i byłym rezydentem ale dla ludzi starszych, nie znających języka, niesamodzielnych będzie to wyjazd na pewno stresujący. Pracowników Tui nie ma nigdzie. Nie ma na lotnisku, nie ma w hotelu. Radź sobie sam. Cała obsługa odbywa się przez aplikacje gdzie dostajemy wiadomości na temat lotu, transferu itp. Było spotkanie dotyczące wycieczek fakultatywnych, na którym nie byłam bo i tak bym nie skorzystała gdyż sama ogarniam temat zwiedzania. Zobaczymy jak będzie z powrotem do Polski. Oby odbyło się tak jak w tą stronę bez problemów. Także moja opinia jest taka- jechać ale tylko te osoby, które znają język i zdają sobie sprawę, że w sumie są pozostawieni sami sobie. Jak trzeba będzie coś załatwić na recepcji, coś się wydarzy, podczas meldunku etc SAMI. Nikt wam nie powie o porach jedzenia czy dodatkowych sprawach. SAMI. Myślę, że to samo by było jakby wydarzyło się coś zdrowotnie. Ale obym nie musiała tego sprawdzać. I oby do końca wakacjowania też wszystko było ok.
    ZaletyOferta zgodna.
    WadyCałkowity brak obsługi Tui podczas trwania wczasów.
  • ~jela / 2021-10-27 22:00
    Ocena: 4.00 / 5
    W terminie 17.09.2021 - 24.09.2021 byliśmy z TUI na wczasach w hotelu Globales Mediterrani na Minorce. Warunki w hotelu ok, obsługa hotelowa również ok ale obsługa rezydenta to jakaś pomyłka i tak naprawdę ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Sprzedając wycieczki pani rezydent zapomniała nadmienić, że przewodnik jest anglojęzyczny. W hotelu nie było segregatora z informacjami nt. hotelu, okolicy i wycieczek w języku polskim (podobno ze względu na covid ale inne narodowości miały takie informatory. Kontakt z TUI mieliśmy tylko przez aplikację, nie mieliśmy kontaktu do bardzo śpieszącej się pani rezydent. W aplikacji odpowiedzi na pytania spływały z kilkugodzinnym opóźnieniem. Często zdani byliśmy tylko na siebie. Nigdy więcej wyjazdu z TUI!
    ZaletyHotel godny polecenia.
    WadyObsługa rezydenta ograniczała się do sprzedaży wycieczek nawet bez wyjaśnienia warunków tych wycieczek
  • ~Jurek B / 2020-07-11 09:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam
    W dniach 3-10.07.2020 korzystałem z Waszych usług w hotelu Luna **** Bułgaria Złote Piaski.
    Na wybranie tej oferty z Waszego katalogu skłoniło mnie,że 4 gwiazdki,2 baseny bar przy basenie,bardzo blisko plaża,fajne zdjęcia ale to tyle dobrego.
    To o co mam pretensje do Was,że robicie lub powielacie zdjęcia niesprawdzone.
    Basen przy hotelu to był ale zdjęcia drugiego basenu przy morzu to był i to fajny ale to z hotelu Morskie Oko a więc nie z hotelu Luna.
    Po przyjeżdzie do Warny na lotnisku powitał nas przedstawiciel Biura i to tyle.
    W hotelu nawet nie było segregatora z TUI bo i po co wejdż sobie na stronę TUI Poland my TUI i dowiesz się wszystkiego.
    Wydaje mi się,że nie traktuje się tak klientów którzy Was utrzymują.
    W internecie chodzą filmiki z tego roku- nie powiem z jakiego biura chyba,że na priv i widać rezydentów którzy spotykają się z wczasowiczami na terenie hotelu w naszym hotelu Luna widziałem rezydenta z czeskiego biura aż 2 razy i to do jednej turystki się fatygował.
    Aż się boję jak będę traktowany w przyszłym roku bo musiałem zmienić rezerwację z uwagi na pandemię.
    A teraz opinia o hotelu Luna ****
    Przyjazd około godz 8:30 do hotelu zaraz otrzymaliśmy opaski,klucze-dziewczyna z recepcji tylko język bułgarski.
    Pierwszy posiłek kolacja bo doba hotelowa od 15-16 więc już po obiedzie.
    Pokoje ładne duże,łazienka duża,reczniki,kosmetyki tv płaski 2 programy polskie Polonia /sprzedaż złota przez 10 godz/ i drugi katolicki.
    Pokoje sprzątane codziennie tzn opróżniane kosze ,świeże ręczniki codziennie i pościel.
    Balkony syf bo nie sprzątane,myte a tam mewy,albatrosy,wróbelki lubiały spuścić co nieco.
    Basen stosunkowo mały,ale pusty bo trafiliśmy z pierwszą grupą Polaków,trochę Bułgarów,Rumunów,Czeszka.
    Basen tylko przez jednego ratownika był sprzątany z piasku na schodach,z liści w wodzie,ale kafelki to myte były tylko przy stanowisku ratownika.
    Lobby bar przy basenie bez zarzutu.
    Wprawdzie jestem w podeszłym wieku,ale trochę animacji,muzyki by się sprzydało na basenie bo cisza tylko plusk wody.
    Zresztą po 18 jak zaczęto ustawiać stoliki,leżaki,krzesełka przy basenie to hotel umierał jedynie muzyka dochodziła z plaży z hotelu obok.
    Jedzenie trochę monotonne,ale każdy mógł coś zjeść choć musiał prosić niemiłą obsługę że chce 2-3 kawałki sera,kiełbasy ,pomidora itp zawsze na posiłkach można było wyprosić baraninę,kurczaka,wieprzowinę,wołowinę ale też niezbyt ciepłe to były dania gdyż nie były w podgrzewaczach tylko donoszone z kuchni i podawane przez 1 lub 2 osoby.
    Pieczywo niezbyt świeże,kawa,herbata,kakao,napoje do obiadu i kolacji i bardzo dużo owoców/czereśnie,arbuz,brzoskwinie,jabłka,ciasta codziennie inne oczywiście smaczne oraz parę rodzaji lodów.
    Obsługa myła dezynfekowała stoliki żadnych uwag.
    Kolejną uwagę to mam co do lotu.
    Uważam,że należy uczulić linie lotniczą ENTER,aby zwracała uwagę na względy bezpieczeństwa i karała pasażerów za ściągnięcie zabezpieczenia na twarz,ledwo wyświetlił się komunikat o odpięciu pasów,a zaczęły się pielgrzymki bez maseczek do toalety pomijam dzieci bo są ciekawe jak wygląda toaleta,ale dorośli przecież ten lot trwał 1,3 godz.
    Latali tam i z powrotem obsługa musiała z wózkami bo była sprzedaż pokładowa posiłków przejeżdzać do przodu i do tyłu bo ONA lub ON już nie może wytrzymać i kolejki pod toaletami oczywiście bez maseczek.PARANOJA.
  • ~konsultant / 2022-07-23 11:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Rainbow również ma płatne miejsca w samolocie i jakoś nikt z tego biura nie narzeka ale w Tui to już problem dziwne...
    Zaletybark
    Wadybark
  • ~Krzysztof / 2022-07-01 13:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie wróciłem z pobytu w Tunezji. Ogólne wrażenie z usług biura TUI na plus. Co prawda cała obsługa wycieczki odbywa się poprzez aplikację, jednakże dla mnie nie stanowiło to problemu. Wszystko czytelne, czat bez opóźnień. Rezydentka na lotnisku trochę mało pozytywnie nastawiona do życia i przylatujących turystów, no ale zrobiła i przekazała co miała :)
    Przewoźnik zakontraktowany przez TUI (firma EnterAir), punktualnie i bez problemów. Miła obsługa na pokładzie.
    ZaletyDobra cena wycieczki, ciekawa aplikacja, wszystko zgodnie z ofertą.
    WadyZdjęcia hotelu prezentowane na stronie lekko odbiegały od wyglądu faktycznego, osobna opłata za transfer do hotelu i na lotnisko.
  • ~Luki / 2022-08-16 14:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Wakacje w Seabird na Korfu. Hotel rzeczywiście na 3* raczej nie zasługuje. Samolot był, autokar do i z hotelu też. Problem był z wodą w hotelu. Jak ludzie wracali przed obiadokolacją raz była raz nie, albo sama zimna. Dopłata do klimatyzacji i ogólnie hotel jak to mówią PRL. Kontakt przez aplikację lub infolinię ale nie korzystałem. Na Korfu rezydenci czekali i kierowali do autobusów, podali jakąś nazwę hotelu gdzie można ich zastać. W drodze powrotnej na lotnisku rezydentka weszła do autobusu i powiedziała co i jak z odprawą. Informacje były w aplikacji na czas. Jedzenie dużo i różne. Obsługa hotelu miła.
    ZaletyUdane wakacje
    WadyBrak pełnego rzetelnego opisu oferty przed zakupem typu dopłata do klimatyzacji na miejscu, podatki itp.
  • ~Magda / 2019-12-31 18:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałabym przestrzec przed parkingiem START parking polecanym przez TUI. To jest parking „bezobsługowy” co oznacza na przykład ze nie można tam zadzwonić bezpośrednio ( tyko do biura od 8 do 16) nie można po przylocie zadzwonic na parking i poprosić od odbiór z lotniska. Trzeba czekać na przystanku, bo ich busy/autobusy jeżdżą co 40 minut. My tak właśnie nieszczęśliwie trafiliśmy , że po 12 godzinach lotu musieliśmy czekać 40 minut na przystanku .... Nigdy więcej !
  • ~marek / 2021-07-12 15:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Pierwsze wczasy w TUI wykupiłem w styczniu 2020, a potem wiadomo lockdown etc., więc przeniosłem wczasy z lato 2020 na lato 2021 (26czerwca-7lipca), zmieniając przy tym hotel oraz wydłużając pobyt.
    Im bliżej wyjazdu, biuro TUI informowało mnie na bieżąco o zmianach w warunkach podróżowania w związku z COVID-19.
    2 dni przed wylotem zadzwoniła Pani, że mój hotel nie jest dostępny (nie został otwarty) i mogą zmienić mi destynację na inny (narzucony przez nich bez dopłaty z mojej strony, bo niby droższy) lub mogę sobie sam poszukać innego po aktualnych cenach (tylko to już był początek wakacji i ceny był o 30% wyższe w porównaniu do tych kiedy dokonywałem rezerwacji).
    Nie miałbym pretensji gdyby to co Pani powiedziała o otwarciu hotelu było prawdą. Oferta hotelu w tym terminie była dostępna m.in. na Bookingu, u innych touroperatorów a nawet na stronie TUI. Wychodzi więc na to, że TUI nie chciało mnie tam po prostu zawieść (90km od Antali) bo za mało miała klientów w tym hotelu, a za transport trzeba zapłacić, za dojazd rezydenta też, albo po prostu w "swoim" hotelu (po narzucono mi hotel TUI) chcieli zrobić większy obrót....
    To tylko moje domysły, faktem pozostaje, że zdecydowałem się pojechać mimo wszystko (ciężko było powiedzieć dzieciakom, że w tym roku też nie jedziemy), ale na następny raz mocno się zastanowię czy korzystać z TUI, choć reszta obsługi mojej imprezy turystycznej była super. Albo po prostu będę wyczekiwał na oferty last minute, wtedy na pewno pojadę do hotelu, który sam wybrałem...
    Gdyby nie ta sytuacja, z czystym sumieniem dałbym 5 gwiazdek, jednak moje rozczarowanie podejściem 2 gwiazdki zabrało.
    Zaletyubezpieczenie allianz (niestety korzystałem z wizyty w szpitalu, jeden telefon na infolinię i miałem załatwiony i transport i wizytę u ortopedy i prześwietlenie i delikatne usztywnienie, wszystko załatwione w 4h od momentu wykonania telefonu na infolinie do momentu powrotu do hotelu).
    Wadyzmiana miejsca zakwaterowania dwa dni przed wylotem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167