Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 218 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.55
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~Klient / 2024-11-02 10:08
    Ocena: 4.25 / 5
    Jako klient jestem bardzo zadowolony.
    Od ok 10 lat sieć działa bez zarzutu. Drobne awarie usuwane były natychmiast.
    Call Center oddzwania w ciągu pół godziny, a jak nie odbierasz to dzwonią trzy razy dziennie przez tydzień.
    Mega fajni ludzie, kompetentni i chętni do pomocy.
    Żadnej łaski.
    Dodam że posiadam doświadczenie z innymi uslugodawcami i nie zamienie. Chyba że się uslugi Telpol popsują.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Roksana / 2024-10-13 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często nie działa wywala wi fi
    Telewizja ciągle brak kabla antenowego gdize kabel jest jeden dzień działa drugi nie od dłuższego czasu zgłaszane sami umawiają konserwatora po czym go odwołują tragedia cały weeknd bez tv u internetu ale płacić trzeba
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa klienta
    Brak zasięguczeste przerwane połączenia
    Utrata tv
    Przycinanie sygnały
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Michal / 2024-04-25 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta i to jak widać nie tylko moja opinia
    Dziwię się tylko że jeszcze taka firma funkcjonuje na rynku.
    Mam nadzieję że jednak te opinię przełożą się na zniknięcie tej firmy z rynku
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od góry
  • ~m.Bambo / 2024-04-12 16:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie było intenetu przez godzinę (poniedziałek 08.04.2024 ok 10:20-11:20) bo "podobno" technicy coś robili w okolicy.
    Nie powiadomią o swoich zamiarach, a to ma wpływ na wszelkie aktywności on-line w tym płatne.
    Akurat wówczas przerwało to sesję w poczcie internetowej - uf niski poziom zagrożenia - tylko strata czasu i akurat nie trafili z przerwą w transmisję plików do przesłania.
    Złożyłem skargę z prośbą o pisemną odpowiedź poprzez e-mail i formularz kontaktowy - czekam już piąty dzień - nawet nie wiem czy ktoś odczytał zgłoszenie. Dowiedziałem się, że reklamacje rozpatrują 14 dni i może przy tym liczą, że inne poważniejsze problemy przyćmią tamto wydarzenie i zapomnę.
    ZaletyOczekuję niecierpliwie, że zalety, o których warto napisać, kiedyś się objawią
    WadyOczekuję, że kiedyś nadejdzie dzień gdy będzie mi bardzo-bardzo potrzebny internet i że wszystko tego dnia będzie działało jak należy i zejdzie ze mnie lęk wywołany bieżącym stanem niepewności.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~gezdil / 2024-02-28 15:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!! ze to wielki minus!!!
    Wadymasakra insta:znieprawiona
    MiejscowośćPoznań
  • ~Przemysław / 2024-02-01 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawcie ten internet bo jest prawie 18 a mi nie działa coza gówno xdd nie polecam nikomu
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Jurek / 2023-12-11 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają programy z telewizji a analogowej, Dziadostwo się robi.
    WadyZnikają programy z telewizji a a nalogowej. Dziadostwo!
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Daniel / 2023-08-17 15:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja zgłaszałem reklamację została rozpatrzona negatywnie mimo, że posiadam dowody że wina leżała ewidentnie po stronie operatora i bez żadnych działań z mojej strony po około miesiącu zgłaszania tego samego w końcu problem ustąpił. A operator mimo to twierdził że u nich ciągle wszystko prawidłowo a ja mogę udowodnić że jednak coś grzebali, bo po pierwszym zgłozeniu było gorzej niż przed kontaktem... Ale tak to jest jak się nie ma kompetentnych osób w pracy i to jest śmiechu warte, że ja jako klient znam lepiej technologie za pomocą której oni świadczą usługi niż wszyscy pracownicy razem wzięci z którymi rozmawiałem. I to że nie potrafią prawidłowo podłączyć i skonfigurować swoich urządzeń przez miesiąc czasu... Ostatnio wszystko działa już dobrze więc adekwatna ocena.
    WadyReklamacja rozpatrzona negatywnie mimo, że proble
    MiejscowośćChorzów
  • ~Kuba / 2023-05-11 21:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam pytanie czy ktokolwiek zerwał umowę przed terminem lub zgłaszał jakieś reklamacje? Chciałbym dopytac jak to wyglada formalnie
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~asoksf / 2023-04-15 16:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Sobota 16:30 i mam 3mb/s neta xD reset nic nie daje.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Lol / 2023-01-22 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest bardzo słaby, nie sięga do końca mieszkania, często przerywa i często są awarie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćChorzów
  • ~Hubert / 2022-11-16 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 600mb na kabli a podczas pobierania gier nawet powyżej 3mb/s nie dochodzi. Co to ma być żeby człowiek płacił za coś czego nie otrzymuje. 30KB/S TO ja miałem pobieranie jak internet 5mb był.
    WadyBardzo słabe pobieranie
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Grześ / 2022-10-12 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    internet PORAŻKA logowanie np. do banku udaje się po dłłłłłłłłłłłłłłługim czasie . Jak był RUTEX było wszystko w porządku. koniec umowy i się żegnamy
    ZaletyNajwiększą zaletą jest bardzo dobre MULENIE , oraz zrywanie non stop
    WadySAME WADY 100%
    MiejscowośćChorzów
  • ~Bydlak123 / 2022-08-11 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieprzone gówno co chwilę wywala internet i zacina nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Krzysztof / 2022-08-10 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    traktowanie klienta który jest od samego początku sieci internetowej na tym osiedlu jest ohydne ,
    zmiana opłaty bez namysłu z stwierdzeniem że obowiązkiem klienta jest pilnowanie umowy , wszyscy inni jacy kol-wiek operatorzy dzwonią do klienta z informacją o kończącej umowie ,i to z wyprzedzeniem i wielokrotnie, ale nie TELPOL, TELPOL z tego co sprawdziłem dzwonił o 16,47 16.07.2022 r. , widocznie nie mogłem odebrać ale oddzwoniłem o 17,37 tego samego dnia i także mi nikt nie odebrał. Chwyt poniżej pasa, ale pozwoliło to na natychmiastową zmianę umowy na droższą i co się okazało nie do zmiany, Dopiero od następnego okresy rozliczeniowego.
    Żadnych chęci utrzymania klienta , nie zależy im na tym, widocznie mają dość kasy, zrobię wszystko by zmienić dostawcę internetu, O szybkości i walorach samej sieci nie będę się wypowiadał za bardzo mnie stanowisko TELPOL u zniesmaczyło.
    Pozdrawiam Krzysztof
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~pepega / 2022-08-03 19:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki widziałem. Awarie po kilka razy w tygodniu, raz w jeden dzień naliczyłem około 57 krótkich awarii. Zgłaszane awarie są naprawiane byle jak np. "Zmiana Nadawania Internetu z 4G na 5G" nic to nie dało, a ten ich "Fachowiec" zamiast pomóc to zepsuł mi kabel od internetu. Wymienili nam router prawdopodobnie używany (brudny, zarysowany) a nawet zaczął razić prądem, a po kilku dniach od wymiany routera największa awaria internetu jaką widziałem.

    Omijajcie telpol szerokim łukiem nawet internet z jakiejś wiochy będzie lepszym wyborem
    Wadywszystko
  • ~telpol obciaga / 2022-07-02 23:43
    Ocena: 1.50 / 5
    telpol obciaga internet wogole nie dziala nie da sie spokojnie pograc bo scina nie powiem jak
    Zaletynie ma, gowniany internet
    Wadywszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Daniel / 2022-06-20 19:33
    Ocena: 1.75 / 5
    3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
    Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
    3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
    Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
    To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
    Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy...
    ZaletyJak działa to jest ok
    Wady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
    - brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
    - nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
    - nieatrakcyjna cena
    - duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
    - kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
    - modem sam z siebie traci konfiguracje
    MiejscowośćChorzów
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226