Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 105 opinii

2.50 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    2.10
  • Cena
    3.11
  • Parametry
    2.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Iwa / 2019-08-14 23:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Niestety często zdarzają się awarie i internetu nie ma wiele godzin. Za mało mają informatyków, albo tak im płacą, że tym technikom nie chce się naprawdę wziąć do pracy. Zastanawiam się nad rezygnacją z usług bo dość mam słuchania pań z call center, że problem zostanie rozwiązany, a nic z tego nie wynika i siedzisz czekasz jak ten kretyn czy naprawia w końcu coś czy nie.
    ZaletyTanio i tylko tyle
    WadyPoważne awarie, kilka godzin bez dostępu do sieci.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Rafal / 2019-07-05 09:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam , jeśli zastanawiacie się nad podpisaniem umowy na internet z Telpolem to szczerze odradzam , częste przerwy w dostawie sygnału ! Moich zgłoszeń jest więcej niż 30 ! Obsługa na infolini nie nadaje się do rozmów z klientami zero ogłady i kultury !
    Nigdy nie słyszałem aby jakaś inna infolinia tak rozmawiała z klientem ...
    Także szukajcie dalej z pozdrowieniami R.
    MiejscowośćChorzów
  • ~waldi1610 / 2019-06-04 22:49
    Ocena: 2.25 / 5
    pieskom wstęp surowo zabroniony chyba właściciela jakis pikuś polizał pani z obsługi klienta zachowuje sie jagby pracowała tam za kare brak informacji na temat nowości sprzętu reszta poprawnie
    Zaletyinformatycy ok
    MiejscowośćChorzów
  • ~kiolako / 2019-05-11 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    niby internet 300MB/s a tak naprawde 1 kb/s ciągle scina jak odpala sie dwie aplikacje używające internetu to mozna apoplekscji dostac naprawde nie polecam nigdy dobrze nie działał
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Małgorzata / 2019-04-12 17:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet non stop nie działał. Nie polecam. Teraz wreszcie mam spokój jak zmieniłam operatora
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Kris / 2019-03-31 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Przy strumieniowaniu muzyki on-line ciągle zawiesza mi się urządzenie przez chwilowe zaniki intermetu. Porażka. Przy SSNET hulało wszystko jak ta lala. Po przejęciu przez Telpol jakość padaka. Filmy ma CDA się zawieszają.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Ślązok / 2019-03-25 17:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Co 2 - 3 miesiące duże kłopoty związane z kilkudniowym brakiem dostępu do sieci.
    Obsługa klienta prawdopodobnie ma przyjaźń by grać na zwłokę
    Transfery danych bardzo zaniżone w stosunku do umowy.
    ZaletyCeny rozsądne
    WadyTransfery danych.
    Liczne kłopoty techniczne.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Janusz / 2019-03-16 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry
    Szanowni Państwo
    Już nie długo,a dokładnie jeszcze w tym roku przybędzie konkurencja i pewnie to się zmieni.
    Jak będą mądrzy to zaskoczą i wprowadzą zmiany.Ale na ta chwilę Musicie być cierpliwi.
    Carma zawsze wraca i monopol się skończy.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Adam / 2019-02-10 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma powinna zmienić nazwę na PORAŻKA
    Kto ma wybór to daleko od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Margolica / 2019-02-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu bradzo często nawet w niedzielę nie potrafią naprawić porażka jak macie awaie to chociaż poinformujcie
    ZaletyBrak slow
    WadyBrak zalet
  • ~tmq / 2019-02-10 14:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Oferta na papierze ok, cena/prędkość też ale niezawodność połączenia leży. Co tydzień nawet kilkugodzinne braki połączenia z internetem :(
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Joannna78 / 2019-02-07 20:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam od wielu lat. Nie pamiętam kiedy coś nie działało. Widzę negatywne opinie ale ja ich nie podzielam.
    ZaletyZmiana prędkości w trakcie umowy. Faktura.
  • ~anon / 2019-02-06 00:55
    Ocena: 2.25 / 5
    wyłączają internet tak po prostu od czasu do czasu głównie nocą :) nie polecam.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Lucifer / 2019-01-27 13:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeszedłem z Firmy Dąbrowskie Sieci Internetowe (zostali wykupienie przez Telpol)do Telpol gdyż nie było innego wyjścia i zaczęły się problemy najpierw podpisanie nowej umowy nic nikt ni wie totalna pomroczność z ze strony nowego dostawcy następnie monter który był nieporadny nierzetelny (plecak w nim bałagan nic po za tym wciąż o coś prosił a to o drabinę a to o kleszcze pomoc przy zakładaniu przewodu itd)problemów ciąg dalszy nastąpił w momencie podłączenia modemu firmy Cisco(ubrudzony jakby ktoś używał go w miejscu gdzie się robi remonty)miałem mieć prędkość 300Mb/s a miałem 90 Mb/s Pan Instalator nie umiał mi pomóc wiec dzwoniłem na infolinie w przeciągu miesiąca byli u mnie Panowie technicy 7x wymieniali modem na taki sam (używany brudny grzejący się jak piec Pani na infolinii powiedziała abym napisał skargę napisałem Telpol ją odrzucił twierdząc że z ich strony wszystko jest ok lecz tak nie było przyjechał do mnie główny Pan technik stwierdził ze wina po stronie instalacji otrzymałem modem Arris TG 2492 przez ok 2 miesiące było dobrze aż nagle sam zaczął "wariować mianowicie w czasie pracy gasły wszystkie kontrolki po za kontrolką Power infolinia nic nie wie co się dzieje gdy zadzwoniłem traktują klientów jak intruzów kablówka to także kpina problemy jak nie internet to kablówka koszmar Pan technik stwierdził jaka firma takie usługi
    ZaletyCena
    zwiększenie prędkości w czasie trwania umowy
    Wadykiepscy pracownicy (technicy i obsługa telefoniczna)
    notoryczne problemy z internetem i kablówką
    nie miła obsługa
    widzą problemy u klientów a nie u siebie
    brak dostępu do modemu w celu jego konfiguracji (zmiana hasła nazwy użytkownika itd tylko przez stronę internetową
    nieaktualna strona internetowa
    papierowe faktury
    i wiele innych problemów
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Dylan / 2019-01-20 13:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam! Korzystam z internetu od Telpol już od ładnych paru lat i dopiero po przed wczorajszym incydencie zdecydowałem się na wyrażenie właśnej opinii ale proszę się nie spodziewać ze będzie ona ociekać pozytywizmem.
    Proszę Państwa do rzeczy! Mianowicie dziś jest 20.01.2019 i od 17.01.2019 nie ma internetu a najlepsze jest to ze ani się nie zapowiada na to żeby wrócił szybko... Pracuje przez internet i dzięki firmie Telpol straciłem już paru klientów przez ich brak profesjonalizmu i lenistwo które definiuje się w braku poinformowania użytkownika ich internetu ze będzie przerwa techniczna. Dodam, ze zdarza się to nie pierwszy raz a przez te trzy dni kiedy nie ma internetu szacuje straty projektów na około 600 zł. Gdy zadzwoniłem na infolinie (to za bardzo oficjalna nazwa) odebrała Pani nie zbyt miła zreszta. Po tym jak powiedziałem ze nie ma internetu od x czasu, Pani kazała mi i teraz uwaga! ZRESETOWAĆ ROUTER!!!! Jako ze mam ponadpodstawowe pojęcie na ten temat wykonałem te czynności już dużo wcześniej z myślą ze może zostało coś zwyczajnie rozłączone i po restarcie wszystko wróci do normy. To brzmi bardzo absurdalnie. Poinformowałem o tym jakze bardzo konpetenta Panią z infolini ze zostało wykonane to już dużo wcześniej jednak Pani nieugięcie wmawiała mi z nakazem abym powtórzył ten zabieg jakoby internet magicznie po tym miał wrócić.... ŻENADA. Mimo wszystko postanowiłem zrobić Pani dobrze i wykonałem wszysktie polecenia jeszcze raz i jak mogą się drodzy Państwo domyślić nie przyniosło to żadnego skutku bo jeśli problem leży po stronie dostawcy to jakim cudem restart routera ma naprawić mi internet? ŚMIESZNE. Poinformowałem Panią o tym ze dalej nie ma internetu na co Pani rzekła „Będziemy starali się jak najszybciej naprawić usterkę” i tak mija kolejny dzien kiedy firma TELPOL nieudolnie próbuje poradzić sobie z usterka internetu w moim przypadku, tym samym mija kolejny dzień kiedy odnoszę straty finansowe spowodowane brakiem profesjonalizmu firmy która nie jest wstanie zapewnić stałego łącza.. Szczerze na prawdę bardzo SCZERZE odradzam te firmę i jeśli jest inna opcja na innego dostawce to proszę się drodzy Państwo nie zastanawiać i uciekać jak najdalej od TELPOLU bo szkoda Państwa nerwów.

    Na koniec dodam, ze przyciąga fajna cena (jak się później okazuje adekwatna do oferowanych usług), są nieoczekiwane zerwania połączenia, niefachowa obsługa. Pracownicy na infolini są niekompetentni. Internet często nie działa z szybkością taka jak powinien.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających i jeszcze raz odradzam usług firmy Telpol, zreszta jak jak zdedyownana większość..
    Zalety- Czasem wszystko było okej
    - Wszyscy inni dostawcy internetu to największa zaleta Telpolu
    Wady- brak profesjonalizmu
    - niekompetentni pracownicy
    - częste przerywane połączenie
    - wolne naprawy połączenia
    - zbywanie klienta
    - brak informacji o przerwach technicznych (są nagle i nie wiadomo kiedy)
    - przestarzałe metody łącza
    - niemiła obsługa
    MiejscowośćChorzow
  • ~Krzysiek / 2019-01-13 21:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerywające połączenia. Serwis nie jest w stanie z tym nic zrobić. Chcą aby było dobrze ale nie jest dobrze. Nie polecam. Jeśli jest inna opcja to nie zastanawiać się...
    Wadyprzerwy w połączeniu
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~!!! / 2018-12-09 17:24
    Ocena: 1.25 / 5
    co prawda niska cena ale jeszcze niższa jakość świadczonych usług - NIE POLECAM!!!
  • ~Adrian / 2018-12-06 19:58
    Ocena: 4.25 / 5
    U mnie wszystko chodzi dobrze już od lat, więc mogę śmiało polecić :). Wiem, że oceny są podzielone, ale ja nie mam prawie żadnych problemów.. jedynie modem przydałby się nowy i będzie się trzeba do nich zgłosić. Cena chyba jedna z najniższych na rynku, a parametry też mnie nie zawodzą.
    ZaletySzybkość internetu na plus
    Cena na plus
    Awarie bardzo rzadko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sabina / 2018-11-29 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja jako kilkunastoma letni klient zostałam potraktowana bardzo nieładnie dzwoniąc do was o mniejszy Internet,z49zl na 37zl,muszę czekać do stycznia i płacić teraz 59zl bo włączyła się promocja każdy noże zapomnieć że kończy się, ale od tego jest firma aby powiadomić bardzo są nie uprzejmi nistety muszę zmienić firmę A szkoda obsługa do kitu
    ZaletyDziwnie że pytając się o Dyrektora powiedziano mi że niema absurd
    WadyTylko chciałam zmiany z Internetu 49zl na 37zl
    MiejscowośćChorzow
  • ~schabowy / 2018-11-21 21:35
    Ocena: 3.75 / 5
    + Duża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.

    - Obsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia. Brak e-faktur, wolą drukować papierowe. Brak możliwości konfigurowania sobie usług przez jakiś portal klienta, dzwonienie i bieganie do punktu obsługi to jakaś pomyłka.
    ZaletyDuża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.
    WadyObsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2354
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1948
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1811
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1633
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1536
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1341
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126