MiejscowośćCiechanów
strona 9 z 114
-
~kurc / 2023-06-22 15:37
200 m-c od roku a wszystko dalej się wiedza i nie działa jak powinno. Mam nagrane filmiki ile się czeka na reackję i jak to działa. Wysyłam razem z reklamacją i prośbą o zadośćuczynienie w postaci całego roku za free. Innym też radzę. Ostatecznie czeka ich UOKiK -
-
~mike4005 / 2023-06-21 11:42
zlodziejska stacja , taka moja ocena.
Pokazują tylko mecze polskiej ligi, angielska, niemiecka , hiszpańska , wloska zostały ODFSPRZEDANE innym stacjom.
TEnis , tylko polskich grajków no i oczywiście NIEMCÓW i SOWIETÓWZaletyżadneWadypokazywanie powtórek w czasie gdy mecze tenisowe są rozgrywane na żywo , t ylko POlacy i o dziwo, albo nie , to wszak znane , NIEMCOW i SOWIETÓW . Przypadek , nie , tak dzieje się od początku dzialalności tej stacjiMiejscowośćKatowice -
~Katy / 2023-06-20 17:24
Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem MiejscowośćŁódź -
~Artur / 2023-06-17 13:46
Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno Zaletyduża ilość programówWadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
każdorazowo doją ile mogąMiejscowośćWarszawa -
~Norbert / 2023-06-16 23:38
Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam ZaletyDuża ilość kanałówWadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klientaMiejscowośćGliwice -
~Czarny / 2023-06-10 21:42
Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle
MiejscowośćDynów -
~Lucyna / 2023-06-07 17:37
Nigdy nie można zmniejszyć abonamentu ,manipulują i wciskają niechciane kanały ,drogo , nie można nic wyłączyć u mnie vijaplaj ZaletyMultiroom , łatwa wymiana sprzętuWadyZła obsługa klienta ,kary za rezygnacjęMiejscowośćPaszyn -
~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
I co proszę Państwa ?
Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.MiejscowośćPoznań -
-
~Demon / 2023-06-05 13:49
Krótko: oszuści i złodzieje. Pani na czacie niekompetentna , odpowiada nie na temat,zbywa. Nie potrafi podsć podstawy naliczenia zawyżonych opłat. Są i już- tak obliczyli .Kpina!
Omijać szerokim łukiem. Po 15 lat żegnam ich bez żalu i na zawsze.ZaletyŻadnychWadyCałokształt . Najbardziej -pomiatanie klientem, zero szacunku.MiejscowośćPoznań -
~Szymon / 2023-06-03 03:49
Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam.. Wady1000 -
~Jurek / 2023-06-02 19:28
Oszussci! Oczekiwanie 72h na uruchomienie pakietu, po czym kolejne 24h na odświeżenie konta. Licznik bije oczywiście od daty przelewu.
Po 1 gwiazdce bo coś trzeba zaznaczyć ,normalnie to -10
Non stop tylko e-mail i e-mail masakraZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~Ewa / 2023-06-01 15:03
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia! Wydzwaniają i nękają codziennie, pomimo złożonej rezygnacji z ich usług. Nie polecam!!! ZaletyŻadnych zaletWadySame wadyMiejscowośćPruszcz Gdański -
~Kris / 2023-05-31 18:41
Zgłosiłem dzisiaj problem z nowym dekoderem 4K Canal+ - który wymieniłem z powodu wieszania się starego po paru latach użytkowania - na infolinię Canal+ i jestem w szoku to co usłyszałem jeśli chodzi o rozwiązanie problemu. Na nowym sprzęcie po niecałym tygodniu użytkowania wystąpił problem z jakością obrazu i dźwięku tzw. rwanie i pixelioza oraz problem z odtwarzaniem starych nagrań z dysku. Po zgłoszeniu problemu na infolinii telefonicznej obsługująca Pani konsultantka stwierdziła że owszem problem występuje globalnie w dekoderach z nowym oprogramowaniem i że aktualnie nie może nic zrobić do czasu aktualizacji oprogramowania. Ponoć aktualne oprogramowanie wpływa niekorzystnie na działanie głowicy urządzenia. Na moje zapytanie kiedy to nastąpi to Pani stwierdziła że w lipcu. Na moje kolejne pytanie to dlaczego mam płacić za usługę która nie jest poprawnie świadczoną- Pani stwierdziła że porozmawia z kierownikiem w tej sprawie. Po chwili oświadczyła że może zaproponować rabat 50 % na usługę 1 miesiąc. Na pytanie co z kolejnym m-cem rozkłada bezradnie ręce i twierdzi że trzeba czekać do lipca. Zatem wygląda że obecnie Canal+ sprzedaje usługi z dekoderami które nie działają prawidłowo, bądź nie działają wogóle. Nie ma to jak profesjonalne podejście do Klienta i ewidentne naciągactwo. Proponuję wszystkim poszkodowanym złożenie sprawy do UOKIK. ZaletyBrakWadyOprogramowanie, brak skutecznego rozwiązania problemuMiejscowośćWrocław -
~Piotr / 2023-05-27 18:25
Dlaczego nie ma meczu Lecha z Jagielonią DZIADOSTWO WadyDZiadostwoMiejscowośćWągrowiec -
~Bolo / 2023-05-27 12:50
Znowu bez EPG a już myślałem że idzie ku lepszemu ZaletyDobry ten stary soft był nieeee?WadyFajny ten nowy soft taki zawieszający się nieczytelny potrzebujący internetu kratkujacy obrazMiejscowośćKatowice -
~Jula / 2023-05-27 10:57
Naciągacze pod pretekstem wymiany dekodera dostałam do starego abonamentu nowy dekoder i abonament uważajcie na konsultantów !!!!!! ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćRzeszow -
-
~użytkownik / 2023-05-25 14:25
koniec umowy. ok, opłacam dalej przez pół roku ta sama cena jest ok, po pół roku dostaje monit że powinienem płacić po zakończeniu umowy 4 pln więcej, dlaczego po pół roku a nie po miesiącu czy dwóch tylko jak się nazbiera to dopiero uderzyć klienta ze mu wyłączą ty i trzeba zapłacić za pół roku te po 4 pln, Jak się umowa kończyła 4 miesiące wcześniej to codziennie po 5 telefonów żeby przedłużyć umowę a w drugą stronę siedzą cicho żeby poskrobać jałmużnę. Wstyd jeszcze raz wstyd że taka platforma tak działa więc chcąc nie chcąc lecę i rezygnuję z platformy . nie chodzi o 4 pln tylko się informuje klienta wcześniej a nie czeka na zwłokę. Koniec canal plus na wieki AMEN ZaletyżadnychWadyjakie tylko mogą byćMiejscowośćMałkinia -
~Adaś / 2023-05-24 13:43
Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą! WadySameMiejscowośćWarszawa -
~Adaś / 2023-05-24 13:43
Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą! WadySameMiejscowośćWarszawa -
~Ron / 2023-05-23 09:46
Składajcie reklamacje na kratkowanie obrazu i wieszanie się dekodera. Canal+oficjalnie się już przyznał do wad nowego oprogramowania. Ja dostałem na dwa miesiące-50% za abonament ZaletyByły rok temu przed aktualizacjaWadyNowy soft nieczytelny konieczność podłączenia internetu do dekodera i dużo innychMiejscowośćKatowice
strona 9 z 114