Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~obajtek / 2023-07-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno bez dna, konsultanci aroganccy a to ja jestem klientem i płacę.
    Zaletybrak
    Wadyciężko się dodzwonić, chamstwo polactwo i arogancja
    Miejscowośćpcim
  • ~Mario / 2023-07-02 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam ponad 20 lat waszym klientem i cieszę się że już rezygnuje .Programy zapowiadają jaka będzie pogoda bo już od kilku godzin zaczyna szwankować opłaty abonamentu kosmiczne nie polecam zero współpracy żadnych promocji
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkiego z mozliwych
    MiejscowośćPsary
  • ~Artur / 2023-06-30 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza platforma duże utrudnienia przy rezygnacji ¡!!!!!!!!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jebnacwas / 2023-06-28 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz za drugi dekoder który nie działa bo karta nie ma uprawnień dno
  • ~SZNYCEL / 2023-06-27 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia jest taka, że w CANAL+ jest co oglądać niż w Polsat Box, Ceny adekwatne do pakietów, wiadomo jest to, iż jak chcę się oglądać filmy premium to trzeba dopłacić. Serdecznie polecam!
    Umowy mogą być nawet na rok ????
    ZaletyWięcej za mniej
    Jest co oglądać
    WadyNie ma
    MiejscowośćKatowice
  • ~Robert / 2023-06-27 15:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągłe problemy z dekoderem po aktualizacji, brak zasięgu internetu przez WiFi co skutkowało wymianą dekodera na nowy a problem pozostał. Cennik jest mało atrakcyjny, lepsze oferty mają nowi klienci niż dotychczasowi. Konkurencja pozwala nadtopiona by w dekoderach można było zeskanować satelity by wyszukać wszystkie niekodowane programy te z Astry jak i Hot Birda. Dzwoniąc na infolinię z problemem to konsultanci zamiast pomagać to mają pretensje ze się do nich dzwoni. Jest abonentem od początku kiedy platforma nosiła nazwę N i wtedy wszystko było w miarę ok, a z biegiem lat standardy znacząco zaczęły spadać.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Iguana / 2023-06-26 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały czas problem z multiroomem i wiecznie nikt nie potrafi pomóc, a telewizja nie działa… dramat.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z połączeniem
    Mooltiroim wiecznie nie łączy się
    MiejscowośćKatowice
  • ~kurc / 2023-06-22 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    200 m-c od roku a wszystko dalej się wiedza i nie działa jak powinno. Mam nagrane filmiki ile się czeka na reackję i jak to działa. Wysyłam razem z reklamacją i prośbą o zadośćuczynienie w postaci całego roku za free. Innym też radzę. Ostatecznie czeka ich UOKiK
    MiejscowośćCiechanów
  • ~mike4005 / 2023-06-21 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodziejska stacja , taka moja ocena.
    Pokazują tylko mecze polskiej ligi, angielska, niemiecka , hiszpańska , wloska zostały ODFSPRZEDANE innym stacjom.
    TEnis , tylko polskich grajków no i oczywiście NIEMCÓW i SOWIETÓW
    Zaletyżadne
    Wadypokazywanie powtórek w czasie gdy mecze tenisowe są rozgrywane na żywo , t ylko POlacy i o dziwo, albo nie , to wszak znane , NIEMCOW i SOWIETÓW . Przypadek , nie , tak dzieje się od początku dzialalności tej stacji
    MiejscowośćKatowice
  • ~Katy / 2023-06-20 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Artur / 2023-06-17 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno
    Zaletyduża ilość programów
    Wadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
    każdorazowo doją ile mogą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2023-06-16 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam
    ZaletyDuża ilość kanałów
    WadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Czarny / 2023-06-10 21:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle

    MiejscowośćDynów
  • ~Lucyna / 2023-06-07 17:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy nie można zmniejszyć abonamentu ,manipulują i wciskają niechciane kanały ,drogo , nie można nic wyłączyć u mnie vijaplaj
    ZaletyMultiroom , łatwa wymiana sprzętu
    WadyZła obsługa klienta ,kary za rezygnację
    MiejscowośćPaszyn
  • ~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
    No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
    Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
    I co proszę Państwa ?
    Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
    W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
    A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
    Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.
    ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.
    WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Demon / 2023-06-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko: oszuści i złodzieje. Pani na czacie niekompetentna , odpowiada nie na temat,zbywa. Nie potrafi podsć podstawy naliczenia zawyżonych opłat. Są i już- tak obliczyli .Kpina!
    Omijać szerokim łukiem. Po 15 lat żegnam ich bez żalu i na zawsze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCałokształt . Najbardziej -pomiatanie klientem, zero szacunku.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Szymon / 2023-06-03 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam..
    Wady1000
  • ~Jurek / 2023-06-02 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszussci! Oczekiwanie 72h na uruchomienie pakietu, po czym kolejne 24h na odświeżenie konta. Licznik bije oczywiście od daty przelewu.
    Po 1 gwiazdce bo coś trzeba zaznaczyć ,normalnie to -10
    Non stop tylko e-mail i e-mail masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ewa / 2023-06-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia! Wydzwaniają i nękają codziennie, pomimo złożonej rezygnacji z ich usług. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Kris / 2023-05-31 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem dzisiaj problem z nowym dekoderem 4K Canal+ - który wymieniłem z powodu wieszania się starego po paru latach użytkowania - na infolinię Canal+ i jestem w szoku to co usłyszałem jeśli chodzi o rozwiązanie problemu. Na nowym sprzęcie po niecałym tygodniu użytkowania wystąpił problem z jakością obrazu i dźwięku tzw. rwanie i pixelioza oraz problem z odtwarzaniem starych nagrań z dysku. Po zgłoszeniu problemu na infolinii telefonicznej obsługująca Pani konsultantka stwierdziła że owszem problem występuje globalnie w dekoderach z nowym oprogramowaniem i że aktualnie nie może nic zrobić do czasu aktualizacji oprogramowania. Ponoć aktualne oprogramowanie wpływa niekorzystnie na działanie głowicy urządzenia. Na moje zapytanie kiedy to nastąpi to Pani stwierdziła że w lipcu. Na moje kolejne pytanie to dlaczego mam płacić za usługę która nie jest poprawnie świadczoną- Pani stwierdziła że porozmawia z kierownikiem w tej sprawie. Po chwili oświadczyła że może zaproponować rabat 50 % na usługę 1 miesiąc. Na pytanie co z kolejnym m-cem rozkłada bezradnie ręce i twierdzi że trzeba czekać do lipca. Zatem wygląda że obecnie Canal+ sprzedaje usługi z dekoderami które nie działają prawidłowo, bądź nie działają wogóle. Nie ma to jak profesjonalne podejście do Klienta i ewidentne naciągactwo. Proponuję wszystkim poszkodowanym złożenie sprawy do UOKIK.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie, brak skutecznego rozwiązania problemu
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904