Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2441 opinii

1.58 / 5

  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Max / 2023-11-26 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały miesiąc czekam na naprawę internetu, za każdym razem piszą, że jest awaria, ale muszę zapłacić pełną kwotę
  • ~Dorcia / 2023-11-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana i naciągnięta mam nadzieję że moja reklamacja po odsłuchaniu rozmowy zostanie uwzględniona.To że mają swoją sprzedaż to nie znaczy żeby oszukiwać i naciągać ludzi.Nigfy więcej nie przedłużę umowy telefonicznie.Zawiodlam się a to odbija się na całej firmie,kogo tam zatrudniają.
  • ~moniaa / 2023-11-26 08:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy internet jaki miałam co dzień awaria a jak dzwonisz na infolinię żadnej pomocy . Po 3 telefonie pan do mnie , że mu się w systemie świeci , że internet jest a mi nie odbiera więc nie wiem .
    ZaletyMocno podnosi ciśnie dla osób z niskim ciśnieniem odpowiedni
    WadyWieczne Awarię brak pomocy na infolinii
  • ~Ostry / 2023-11-25 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Do PiotraP. Żadna firma nie zrobi wyjątku bo byłby to precedens, który zostałby bezlitośnie wykorzystany przez m.in. takich jak Ty.
  • ~Misiek / 2023-11-25 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu mobilnego. W Warszawie TP nawet ok 2-6Mbps w dół i 1500ms pingu. Masakra. Jak zgłosicie problemy na infolinię to dostaniecie zawsze takie samo info - przeciążenie sieci xD Nie warto i tyle chyba że antena akurat świeci wam prosto w okna i po testach okaże się że udaje się wyciągnać chociaż te marne 90Mbps tak dumnie szastane w ofercie.
    Zaletycena i teoretyczny no limit internetu w niektorych pakietach
    WadyDramatyczny poziom obslugi klienta. Zero reakcji na zgłoszenia alboodpowiedzi na odwal się
  • ~PiotrP. / 2023-11-25 12:57
    Ocena: 4.00 / 5
    90 letni mąż kupił w abonamencie na doładowanie za 35 zł miesięcznie telefon dla swej żony przebywającej w Domu Opieki.Zeby móc porozmawiać, utrzymywać kontakt.Tydzien czasu po zawarciu umowy, stan zdrowia żony pogorszył się na tyle, że nie jest w stanie używać, posługiwać się telefonem. Zakup stał się całkowicie bezużyteczny. Telefon był de facto nieużywany. Dla męża koszt doładowań jest znaczący i duży. T - mobile nie zgadza się rozwiązanie umowy. Giganta telekomunikacyjnego nie stać ba okazanie życzliwości i pomocy prawie wiekowemu mężczyźnie. Zupełny brak empatii, wyniki finansowe są dla firmy najważniejsze. Przykre!!
  • ~Nicko / 2023-11-23 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    UKE nie ma kompletnie nic do tego. Pozew zbiorowy musi iść do sądu ale w pierwszej kolejności lepiej sprawę zgłosić do UOKiK.
  • ~Marek / 2023-11-23 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Może razem wspólnie jak tu to i napiszmy do uokik@uokik.gov.pl Zawalczmy
    ZaletyBrak
    WadyKompletne dno
  • ~Nigdy wiecej / 2023-11-23 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tego gowna codziennie jest problem z pollaczeniem inaczej łączy się ale bez internetu śmiechu warta firma
  • ~Pan ktoś / 2023-11-23 15:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty internetu mobilnego ze sztucznym ograniczeniem maksymalnego pobierania to jest w ramach prawa telekomunikacyjnego jawne nie tyle oszustwo ale bazowanie na niskiej wiedzy konsumentów. Mając zwykłą kartę SIM zazwyczaj nie mamy żadnych ograniczeń czyli w jednym miejscu możemy mieć 100 Mbp, a w drugim 10 Mbp. Wszystko zależy od stanu sieci w danym miejscu. A taki nieświadomy klient podpisze umowę na internet z routerem i ograniczeniem np. 40 Mbp, i zaczyna się problem bo ma głównie "stacjonarnie" 5 Mbp. Oczywiście wszystko jest klarownie napisane w szczegółach oferty i niestety nic z tym nie można zrobić. Świadomy konsument raczej nie wybiera umów internetowych na mobilnym internecie. Pomijam tych co muszą ale są świadomi ułomności takiej formy internetu.
  • ~Technik / 2023-11-23 14:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tego nygusa, który chce mieć gwarancje prędkości w internecie mobilnym: w internecie mobilnym nie może być żadnych gwarancji bo ograniczeniem jest sama technologia radiowa. Załóż sobie stałkę to będziesz bliższy ideału. Prezes ma rację. Twój przykład to z jednej strony dowód na absolutny brak wiedzy u ciebie, a z drugiej przykład jak operatorzy komórkowi zbijają kasę na takich jak Ty. Amen.
  • ~Prezes / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ośmieszasz się na potęgę przed wszystkimi. W tym swoim rozumku myślisz, że jak masz wykupioną opcję do 60 mega, to masz mieć prędkości zbliżone do górnej wartości??? Oszalałeś??? Jedyną opcją, którą operator gwarantuje to, że nie przekroczysz górnej granicy pobierania. A to czy masz 5 mega czy 55 mega nikogo NIE OBCHODZI, bo wszystkie prędkości są zależne od wielu czynników, o czym jest mowa w regulaminie promocji. Nie "umisz" czytać ze zrozumieniem. Co za wstyd. Nie brnij w ten temat dalej. Dokształć się.
  • ~Nie zadowolony / 2023-11-22 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Pana Prezes jesteś Pan nie doinformawany bo T Mobile w internecie ma pakiety do 20Mb/s do 40Mb/s do 60 Mb/s do 90Mb/s jak i bez ograniczeń które znacząco się różnią w transmisji prędkości więc jak kolego ma do 20Mb/s pakiet a otrzymuje 10Mb/s a drugi ma bez ograniczeń za bardzo dużą kwotę powyżej 100 zł na mc a też otrzymuje tylko 10Mb/s to poco jest ten podział na różne prędkości to poco.jest dokonywany wybór płatności i prędkości tylko poto że jak ktoś chce to może dużo płacić i nic oprócz większej faktury z tego niemiec więc pytam poco ten podział prędkości z różnymi kwotami za transmisję szybkość jak wszyscy mają 10Mb/s a różnica tylko w oplatach


    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Reza / 2023-11-22 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zgadzajcie się na przedłużenie umowy przez telefon naciągacze przysyłają nowy numer z nowym telefonem .a gdy zauważycie przekręt po jakimś czasie to po ptokach.
    ZaletyZero
  • ~Marta / 2023-11-22 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam swój numer do T-Mobile kilka lat temu , namówiłam bliskich na zmianę sieci na T-Mobile. Niestety sieć ta okazała się nie rzetelna , zostałam wprowadzona w błąd , zostałam bez środków na koncie , bez pakietów minut , poinformowano mnie grzecznie ,że mogę doładować konto i dzwonić korzystając ze środków na koncie , jakby T-Mobile cofnęło się w czasie o 20 lat gdzie abonamenty były puste i każda minuta rozmowy słono kosztowała .
    Brawo T-Mobile. Proszę zatrudniać konsultantów którzy będą zgodnie z prawdą informować klienta nie wprowadzać w błąd. Na szczęście , jak to zawsze informujecie przed rozmową , wasze rozmowy są nagrywane więc i wasz błąd został zarejestrowany . Pozdrawiam
  • ~Vortex / 2023-11-21 16:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Tmobile jest mocno przereklamowany z tą swoją "super nowoczesną siecią bez 3G". Po wyłączeniu wiosną 3G tmobile nie dostał żadnego kopa w wynikach internetu. Budowanie w mass-mediach obrazu prawdziwej potęgi internetu mobilnego faktycznie ociera się o scam.
    Wadykłamliwa i droga sieć
  • ~Prezes / 2023-11-21 10:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: po pierwsze żaden operator komórkowy nie ma w swojej ofercie i nie będzie jeszcze długo mieć zapisu w regulaminie danej promocji, że gwarantuje określoną prędkość. Po drugie zanim coś napiszesz na forum, wylewając swoje żale, przeczytaj na spokojnie jeszcze raz regulamin swojej umowy, a zobaczysz, że nie ma tam zapisu gwarantującego pobieranie 60 mega, a do 60 mega.
  • ~Bogdan / 2023-11-20 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku tygodni nie można się dogadać z nikim na infolinię totalna żenada, lekceważenie klientów dno place 69,99 za 60 mb/s a otrzymuje 2,5 - do 10 to poniżej najtańszego pakietu do 20Mb/s nawet poniżej 50% jego .Szanowni Państwo może zaczniemy pisać do Urzędu Ochrony Konsumenta jak i do prasy lokalnej razem można coś zdziałać, albo ostrzec innych .Płaci się regularnie a niema z kim porozmawiać odpisujemy jest i przykro i cza płacić faktury totalny szok W okresie próbnym internet ok by nie wypowiedzieć umowy a potem tylko w dół Zróbmy Coś Razem Piszmy Nie Poddawajmy Się to są nasze pieniądze zarobione którymi płacimy za coś co jest niezgodne z umową.
    ZaletyBrak
    WadyZły kontakt , lekceważenie , brak wiedzy
  • ~Rotor / 2023-11-20 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej lokalizacji w Gdańsku 5g nie działa od ponad miesiąca,po przełączeniu na LTE prędkości w dzień średnio 20mb/s,wieczorem spadają do 5mb/s.
    Nadajniki w odległosci 500m oraz 450 m,od konsultantów slyszę,że sieć przeciążona i coś tam niby działają ale kiedy poprawa tego już nie wiedzą.
    WadyWolny internet,spadający zasięg mimo bliskiej odległosci od nadajnika,brak perspektyw na rozwiązanie problemu
  • ~jazda z Tmobilami / 2023-11-19 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    posiadam internet homeofice z anteną 5g płacę za internet który wieczorami nie potrafi przekroczyć 5mbps a czasami nawet 1 płacąc 130zł jednak czuję się oscamowany bo jednak mieszkam na Targówku a ten nawet w dzień on nie jest jakiś zadowalający tak od 20 do 50 mbps
    Zaletynielimitowane gówno
    powalone wysyłanie nie adekwatne do pobierania
    Wadypobieranie 1mpbs wysyłanie 50mbps XD
    130 pln za coś co nie działa prawidłowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4155
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179