Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2605 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcysia / 2022-08-19 14:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet na kartę co raz bardziej wolny. Niestety nie polecam tego operatora , usługi drogie niezadawalające. W porównaniu do ich niemieckiej matki Tmobile.de jakość PL usług żenująca...
    WYNIK SPEED TEST #338380650
    PING
    opóźnienie w ms
    50
    DOWNLOAD
    pobieranie w Mb/s
    8.73
    UPLOAD
    wysyłanie w Mb/s
    0.05

    ....Porównaj swój wynik......

    Prędkość pobierania
    Internet światłowodowy
    226.9 Mb/s
    Internet domowy
    106.1 Mb/s
    Internet mobilny
    41.3 Mb/s
    Twój wynik
    8.73 Mb/s
    ...............................................Porównaj swój wynik...........

    Prędkość pobierania
    Internet światłowodowy
    226.9 Mb/s
    Internet domowy
    106.1 Mb/s
    Internet mobilny
    41.3 Mb/s
    Twój wynik
    8.73 Mb/s



    Opóźnienia (ping)
    Internet światłowodowy
    11 ms
    Internet domowy
    23 ms
    Internet mobilny
    34 ms
    Twój wynik
    50 ms


    ZaletyMiła obsługa
    WadyBardzo wolny Internet w ofertach na kartę
  • ~Marek / 2021-08-02 08:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Ofertę maja spoko ale cały proces od podpisania uwowy po telfony na infolinie graniczy z cudem aby coś załatwić...
    ZaletyOferta
    WadyInfolinia, konsultanci, Biuro usługi klienta, firma dba jedynie o swoje dobro nie o dobro klienta, brak możliwości przeniesienia światłowodu, brak możliwości ponownego skonsultowania się z osobą z którą się podpisało umowę,
  • ~Marek / 2023-05-25 22:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyłączeniu 3G ( HDSPA ) zasięg LTE w wielu miejscowościach w okolicy Wrocławia i Świdnicy nie występuje.
    Totalna ignorancja ze strony T-Mobile na zgłaszane problemy, mają wytłumaczenie że wiedzą że tam niema zasięgu ale nie planują rozbudowy sieci. ODRADZAM!
    ZaletyDziała dobrze jak jest full zasięg LTE
    Wadyogromne problemy z zasięgiem LTE
  • ~Marek / 2023-09-18 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa lata temu doradca t-mobile zadzwonił do mnie w celu przedłużenia umowy mix (kończącej się za dwa miesiące) na kolejne dwa lata. Nie powiedział mi tylko, że od razu przejdę na nową umowę tracąc te dwa miesiące z poprzedniej umowy. Nieświadomy niczego i wprowadzony przez doradcę w błąd, zgodziłem się na to i dopiero w tym roku dowiedziałem się, że będę musiał zapłacić za te dwa niewykorzystane miesiące z poprzedniej umowy, bo jak nie to podadzą mnie do sadu i naślą komornika. Za każdy miesiąc mam zapłacić po 25 zł. Potężna firma t-mobile straszy zwykłego człowieka sądem i komornikiem za 50 zł. A sprawa została wywołana przez doradcę t-mobile, który powinien zadzwonić do mnie dopiero po dokonaniu przeze mnie ostatniej wpłaty z poprzedniej umowy, albo poinformować mnie, że stracę dwa miesiące. Ale nie, nic takiego się nie stało. Zostałem po prostu oszukany i jeszcze potem straszą mnie sądem! Żenada! Żona zaś pozwoliła sobie na zakup od t-mobile telefonu wraz z ofertą abonamentu. Nie chciała mnie słuchać, żeby sobie kupiła telefon na wolnym rynku, w sklepie a abonament oddzielnie. No to teraz ma najdroższy egzemplarz tego modelu na świecie. Jak policzyłem wszystkie raty wyszło dwa razy więcej niż gdyby kupiła ten model w którymś z marketów ze sprzętem rtv, agd i elektronicznym.
    ZaletyBRAK
    WadyOszuści!
  • ~Marek / 2024-04-24 00:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Okłamują klientów aby tylko przedłużyć umowę. Rok temu obiecali modernizacje BTSa o dodatkowe pasma LTE gdyz jest tylko LTE800 ktory wieczorami i w weekendy ledwo działa. Na sierpien 2024 miala być ostateczna modernizacja. Nagle okazuje się ze będzie to lipiec 2025. Nie dajcie sie brać!!!!
    ZaletyBrak limitu
    WadyOkłamywanie, zapchane przekaźniki, częste przerwy, nagle naliczanie wyzszych opłat
  • ~Mariusz / 2022-06-24 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to jedna wielka pomyłki , reszta ok..................
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyInternwt
  • ~Michał / 2021-08-15 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile w centrum Szczecina jest ok z internetem ( tak tylko ok), o tyle poza miastem katastrofa!
    Porównanie z Plus bije Roberta i spółkę na głowę.
    Dałem się nabrać na obietnice przedstawicieli i reklam, a tu LIPA!
    Bardzo słabo.
    Wysłałem zapytanie do sieci, czy tak słaba usług jest podstawą do rozwiązania umowy. W odpowiedzi usłyszałem, iż nie bo przecież internet mam. Słaby ale mam.
    Mogę rozwiązać umowę tylko z kara umowną.
    ZaletyCo rusz dodatkowy internet, tylko po co, kiedy jest mega słaby?
  • ~Michał / 2022-08-16 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać uslugi T-Mobile LTE szerokim łukiem. O ile 5G działa naprawdę dobrze, to 2,4G więcej nie działa, niż działa ????
    Od roku czasu wieczne problemy z siecią. Na infolinii przełączanie na oślep, bez możliwości dalszego przekierowania - trzeba dzwonić kilkukrotnie zanim ktoś połączy z działem technicznym.

    Jestem bardzo rozczarowany i w najblizszym mozliwym terminie przenoszę usługi innego operatora ????…
    Zalety5G
    Wady2.4G
  • ~Michał / 2023-10-08 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem usługę T mobile dla firm bez limitu danych. Obiecali mi około 50Mbs downloadu. Na początku było 16-20. Miałem niepełny zasięg dokupiłem antenę zewnętrzną było 25-30 przez kilka miesięcy i pełny zasięg. Od kilku miesięcy jest 5-12MBS. Mam pełny zasięg wszystko jest tak samo podłączone, BTS ten sam co zwykle pasmo też. Tylko usługa jest jakaś ograniczona, a pieniądze doją te same złodziejom. Myślałem że orange to złodzieje, ale jednak wszystkie sieci komórkowe to złodziejskie smaty.
    ZaletyPrzez kilka miesięcy usługa działała w 50-60% tej oferowanej w reklamie i wciskanej przez sprzedawcę.
    WadyPrawie same wady. Sprzedawana usługa jest po prostu okrojona.
  • ~MickeyMouse / 2020-07-28 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Cóż, mógłbym tu wypisać epicką opowieść o latach spędzonych z tą siecią,ale po co, ważne że dziś postanowiłem się uwolnić od nich.
    Oferta ... śmiech na sali...w aplikacji T mobile wyraźnie napisane "nielimitowany internet" czyli po naszemu myślę że 70 G i prędkość w dół , mówię, biorę..plus fon za 100 zł i nadziewana opaska (prezent dla kogoś)..po czym papiery przychodzą i czytam... długo czytam,bo chcę zrozumieć gdyż uwierzyć nie mogę, w końcu dzwonię na BOA ,trzy razy, gdyż taki mają popyt,a tam info od przemiłej pani że to najmniejszy pakiet 15-18 G ????,uprzejmie prosi o nr ,dla działu utrzymania,a tam (po 3 godzinach oczekiwania) słowa " nic się nie da zrobić" koniec,i rozmowy i mojej współpracy z tą siecią.
    Tak realnie wyglada ta sieć po 20 latach.
    ZaletyMiła pani z początku wpisu
    WadyWszystko inne
  • ~Monika / 2025-05-18 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj miałam te nieprzyjemność prowadzić rozmowę telefoniczną z Panią S. Prosiłam o wysłanie wszystkich umów na @. Konsultantka powiedziała, że musi zrobić specjalne zgłoszenie, bo tym zajmuje się inny dział. Gdy próbowałam wyjaśnić, że podczas ostatniej rozmowy @ zostały mi wysłane (nie wszystkie dotarły), konsultantka nie dawała mi dojść do słowa. Dopiero po komunikacie z mojej strony, że też chciałabym się wypowiedzieć podczas tej rozmowy, dała mi małą przestrzeń na parę słów. Po moim tłumaczeniu, nadal upierała się przy swoim. Wyciszyła się i zaczęła sporządzać "specjalne zgłoszenie", gdy powróciła do rozmowy ze mną powiedziała, że jednak udało jej się wysłać, na mojego zaktualizowanego podczas rozmowy z nią @, wszystkie umowy. Bo okazało się, że zawierając je, nie wzięłam sprzętu- nie wiem co to ma do wysyłki @ z umowami...Maile nie dotarły. Konsultantka potem znowu się wyciszyła. Gdy "wróciła" powiedziała, że zmieniła @ na wszystkich moich umowach (czyli co, wcześniej nie zmienila i umowy wysłała gdzieś indziej?). Umowy nadal nie dotarły o czym poinformowałam. Wtedy uznała, że widocznie system jest przeciążony i że dostanę je za pół godziny, a może wieczorem, gdy powiedziałam, że mamy XXI wiek i mail nie idzie pół godziny to odpowiedziała, że nie będzie mi wysyłała po raz trzeci tych umów, bo już mi je wysłała i rozmowa jest niemerytoryczna. Ok, zakończyłam rozmowę. Później dostałam sms z zaktualizowanym adresem @, konsultantka nie dosyć, że przekręciła nazwisko w @ to jeszcze zamiast znaku małpy czyli @ dała ^^...
    WadyŻenująco niski poziom obsługi klienta
  • ~Mundek / 2023-01-26 15:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo średnia sieć, w ofercie też trudno cudów się dopatrywać. Często się zdarza że giną im przelewy za abonament i blokują usługi na 60 godzin później stwierdzają że się znalazło a ty przez ten czas beż telefonu i nic w zamian. Nie polecam tego operatora traktują klientów jak zło konieczne
    WadyBrak odpowiedzialności za swoje bledy
  • ~Niezadowolony / 2022-05-02 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Chwalą się nowoczesnym internetem 5G który działa tylko w stolicy,bo poza nią to raczej porażka, płaci człowiek za Internet u nich,a musi korzystać z Wi-Fi wszędzie tam gdzie to tylko możliwe.W dupę niech sobie wsadzą swoje usługi,w lipcu kończy się umowa i wszystkie cztery numery jakie mam w tej chorej sieci przenoszę do Plusa,z nimi nie ma problemu
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałający internet, kontakt z obsługą porażka,często zanikający sygnał
  • ~nyczjam / 2021-01-20 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    w reklamie: najszybszy internet w polsce "to nonsens żeby przerywało połączenie".....taaa chyba w Warszawie na 33 pietrze pałacu KiN pod iglicą!!!??? To nonsens urzywać t mobile do mobilnego internetu. Zarywa kiedy chce, gdzie chce i na jak długo chce. Muzy posłuchać sie nie da, bo rwie co kilka kilkanaście sekund, filmy na YT w jak. 144p nawet kręci kółka, meila czasem nie można dokończyć, gry to rwie nagminnie! a w BOK zwalają winę na zbyt durzą liczbę urzytkowania w niektórych godzinach...a co mnie to k.... obchodzi!!! To wasz problem a nie klienta! TO NONSENS informować o tym urzytkownika i to regularnie co 3 tygodnie od 8 miesięcy. DaLbym 0 gwiazdek, ale nie mogę! W takim razie 1 !!!
    Wadytragiczny zasięg internetu
  • ~Olha / 2018-06-12 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wolne obsługiwanie. Czekałam w kolejce 1 godzinę. Późnej jeszcze 1 godzinę czekała, kiedy w końcu kobieta się zdecyduje - czy mogę wykupić abonament, czy nie. I... przez 2 godziny meczenia usłyszałam, ze mam zapłacić 4000 zl kaucje, dla tego ze jestem obcokrajowcem..Masakra jakaś.
  • ~Olo / 2023-03-13 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa podpisana na światłowód 1,5 miesiąca temu. Zgłoszona kolejna awaria i brak odzewu. Id kilku dni brak internetu, a konsultantka sue mnie pyta jaką man oredkość, ile kresek zasięgu i czy mam LTE. To jakaś kpina.
    ZaletyBrak
    WadyCały T-mobile jest wadą
  • ~P3T3R / 2020-06-24 08:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Lecą w kulki . Pierwsze miesiące spoko wszystko działa internet w telefonie jak i stacjonarny . Po kilku miesiącach urywa łącze na chwile albo jest słaba przepustowość dogadać się z obsługą klienta to jest jakiś koszmar nie polecam do nich pisać lepiej to załatwić bezpośrednio u nich . Całością ich oferty są dobre ale po kilku miesiącach po podpisaniu umowy nic już ich nie obchodzi .
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
    Przepustowość pomimo 4/5 kresek na LTE
  • ~Pancus / 2018-08-05 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet Domowy. Tragedia, wyłudzanie pieniędzy, przez 2-tygodnie testowania, gdzie jest możliwe odstąpienie od umowy rewelacja, później tragedia. Kontakt z działem technicznym tragedia, obiecują usunięcie usterki i na tym się kończy. Posiadam 7 miesięcy i nie jestem w stanie normalnie korzystać. ODRADZAM KAŻDEMU !!!
    ZaletyAtrakcyjna oferta, tylko w reklamie
    WadyInternet z którego nie możesz korzystać
  • ~Paweł / 2022-05-11 21:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta sieć w ostatnim czasie to jakaś porażka. Obsługa nic nie robi. Internet lepiej działał na starym nodemie w T.P.
    ZaletyOstatnio nie ma
    WadyCałość usług
  • ~Paweł / 2022-06-19 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Z T-Mobile współpracowaliśmy już od lat. Zaczynaliśmy współpracę w czasach kiedy to była ERA. Mieliśmy u nich od zawsze 3 numery i po każdym odnowieniu umowy systematycznie co 2 lata zwiększali nam wysokość abonamentu. W takim stopniu że zaczynaliśmy z abonamentem w okolicach 30 zł/miesiąc za 1 numer a po około 8 latach zrobiło nam się po 80 zł/miesiąc za jeden numer! Dodatkowo na koniec współpracy do ostatniego rachunku na każdy numer dokładane były kolejne potężne opłaty o których nie byłem informowany z jakiego to powodu i dlaczego. Wyglądało to tak, że ostatnia opłata na zakończenie robiła się 200% wyższa od wyjściowej. Reasumując nie polecam. Krótko mówiąc wabią nowych klientów atrakcyjnymi ofertami i warunkami kosztem stałych klientów. Po ponad 10 latach współpracy mając 80 zł abonamentu na miesiąc za 1 numer powiedziałem dość i znalazłem sobie innego dostawcę, czterokrotnie tańszego u którego mogę odejść w każdym momencie, a nie jak ma to miejsce w T-Mobile, muszę być od nich zależny umową przez najmniej 2 lata. Dodatkowo zasięg będąc u rodziców na wsi tragedia, zwłaszcza internetowy. Często żeby złapać lepszy zasięg trzeba było przenosić się do innego pomieszczenia albo wychodzić w ogóle na zewnątrz.
    ZaletyPorównując oferty prywatne do całej konkurencji nawet tych mniej rozpoznawalnych - brak
    WadyBardzo wysokie stawki abonamentów dla stałych klientów, naliczanie dodatkowych opłat nie informując o tym wcześniej, słaby zasięg na wsi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.90, ilość opinii: 1070
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186