Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robunio / 2024-08-02 11:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Jadę właśnie dzisiaj Stuttgart-Radom ,autokar nr38 i 10 z Opola,kierowcy bardzo w porządku i Pani pilotka przemiła i sympatyczna bardzo.Kilka razy jechałem już z tymi kierowcami.Wady ?-pewnie by się znalazły,ale po co szukać dziury w całym skoro jest dobrze.Pozdrawiam wszystkich pracowników firmy SINBAD z poważaniem Robert Zawisza. Zapomniałbym o Panu Piotrze kierowcy bardzo sympatycznym i wesołym
  • ~Pozdrawiam / 2024-07-25 19:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Co do nie informowania o przesiadkach to wina biura, która sprzedaje bilety a nie załogi. Trasa autokaru jest ustalana dzień wcześniej bądź tego samego dnia kiedy jest wyjazd i załoga nie ma na to wpływu. Żadnego. Sindbad wyjeżdża do ponad 10 krajów, ponad 800 przystanków? Albo i więcej. Nie ma szans aby dało radę to ogarnąć bez przesiadek a biuro żeby sprzedać bilet powie wszystko co klient chce usłyszeć. Taki urok handlu. Nie wyżywajcie się na załogach autokarów dowiadując się o przesiadkach, bo to nie jest ich wina. Czasami nawet podczas podróży nastąpią zmiany, bo wzrośnie popyt na daną trasę w ostatniej chwili i muszą zamieniać trasy autokarów.
  • ~Aneta / 2024-07-25 03:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Po wejściu do autokaru usłyszałam, że czekają mnie dwie przesiadki, chociaż kupiłam bilety, z których jasno wynikało, iż jazda ma być bezpośrednia. Autokar opóźniony. Miejsca zero, siedzimy jeden na drugim, a w ramach promocji alkoholika szalejącego na górnym piętrze usadzili mi tuż za siedzeniem. Zero reakcji na prośbę zmiany miejsca, a na pytanie, czy to normalna polityka, że kupuję bilety na bezpośredni transport, a o przesiadkach dowiaduje się w autokarze usłyszałam, że tak...Omijać to dziadostwo szerokim łukiem!!!!!!!
  • ~Agu / 2024-07-14 23:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Co do obslugi pasażerów polecam tą fifme ale ostatnio często zdażają się pijani osobnicy. Kiedyś tego nie było dlatego zaczęłam jeździć firmą sindbad ponieważ w busach byli ciągle ludzie pijani . Teraz zaczyna zdążać się to w autokarach sindbad . Jadę właśnie 85 numer i siedzi za mną pan który co postój to jest bardziej pijany . Ostatnio również byli pijani mężczyźni , awczesniej pan który oalk marihuanę i ludzie mu uwagę zwaracli bo śmierdziało . Zrobicie coś z tym ponieważ każdy chce jechać w spokoju .
  • ~Agnieszka / 2024-07-14 16:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam z całego serca firmę Sindbad. Profesjonalizm w każdym calu. Komfortowa,a przedewszystkim bezpieczna jazda.Pozdrawiam kierowców i pilotów autobusów nr.65,85,102,49 i 32. Jesteście najlepsi!!!
    ZaletyJasny przekaz informacji.
    WadyBrak
  • ~Juzek / 2024-07-12 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tych przewozuw autokarowych sindbad jechałem z Polski do londynu i juz mielismy 2 godz opuznienia potem mielismy jechać euro tunelem zmienili na prom płynęliśmy bo był tańszy przyjazd miał być o 18 .30 a przyjechaliśmy o godz 24 w nocy ta firma woli zaoszczędzić pieniądze niż o wygodę klienta w autokarze cuchnialo odchodami kiedyś była tylko jedna przysiadka teraz jest ich więcej i oprócz tego zbierają ludzi jak jada w stronę londynu co im to bardzo długo schodzi około 40 godzin a kiedyś tylko 22 lepiej wziąć prywatnego busa niż tymi autokarami jechać strata czasu
    WadyZa dużo opuznien za długo się jedzie około 40 godzin smród w autokarze z odchoduw
  • ~Wiolonczela / 2024-07-10 22:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróżuję z Sindbadem od lat na trasie Luksemburg - Legnica. Obsługa zawsze miła, zarówno piloci jak i kierowcy. Porażką są niestety autokary piętrowe. Są ciasne, brak miejsca na bagaż podręczny, wszystko kłebiło się pod nogami. Po prostu dramat. Na tak długie trasy, gdzie w autobusie spędza się 17h, należałoby zrezygnować z piętrusów.
    ZaletyBardzo miła obsługa.
    WadyMało miejsca. Nie wygodna i mało komfortowa jazda autokarem piętrowym.
  • ~Izunia / 2024-07-08 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dziś tą nieprzyjemność podróżowania autokarem 111, pilotka powinna wykonywać inną pracę nie będę mówiła jaką. Ale do pracy z ludźmi ona się w ogóle nie nadaje. Wszystko było by dobrze na tym kursie ale bez jej obecności. Firma powinna się zająć takimi osobami.
    ZaletyKierowcy wygodne fotele
    WadyPilot jeśli tak to można nazwać
  • ~Joanna / 2024-07-08 14:00
    Ocena: 3.25 / 5
    Chcialam podziekowac za przyjemna podroz Autobusem Nr 61 Opole..Mönchengladbach.
    Panowie Kierowcy uprzejmni.
    Wielki Uklon dla P.Moniki z biura w Duisburgu za Serwis i pomoc.
    Dziekuje
  • ~Anna / 2024-07-07 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam Wracałam dziś autokarem 83 Kierowcy mili pilotka uśmiechnięta,często proponowała kawę i bez problemu odpowiadała na pytania widać, że załoga była odpowiednio dobrana . To jest kolejny przejazd waszą firma i zdecydowanie polecam
    Pozdrowionka od Ani dla całej załogi autobusu 83
    WadyBrak
  • ~Gruby / 2024-07-03 20:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo slaba jakosc obslugi jak za komuny. Brak przewodnikow a kierowscy czesto chamscy i opryskliwi. Nie mozna nawet zarezerwowac miejsc co w Flixbus jest standardem. Odradzam. Sam nie skorzystam wiecej.
    ZaletyZero
    WadySporo
  • ~Anna / 2024-07-03 08:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Szanowni podróżujący ????
    Czytając opinie o tej " Flocie" przerazilam się
    Z powodów osobistych musiałam skorzystać z usług tej firmy dnia 30.08.24
    Przejazd Karlsruhe - Wrocław autokarem Nr.12 Pilot ( Pani Agnieszka) wyjazd 17:00.
    Wielkie zdziwienie,,????
    Ekipa.... Bardzo miła! Kompetentna! Profesjonalna! Czysciutko! WC ???? Wszelakie napoje ( przystępne ceny ☕). Panie Agnieszka systematycznie i bardzo miło ( pytająca i proponujaca...???????? ).
    Panowie kierowcy ????????
    Bardzo dziękuję tej ekipie ????
    P.S
    Zasługujecie od pracodawcy za ten " Rejs" extra Bonus ????
    Z poważaniem; Anna Turkot
    ZaletyWspaniała Ekipa autokaru Nr.12 Karlsruhe - Wrocław 30.07.24
    " Profesjonalna i miła atmosfera"
    WadyBrak
  • ~Marek / 2024-07-01 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mając w pamięci podróż autokarem do Londynu 30 lat temu nie decydowałem się na ten rodzaj transferu. Mieszkam za granica ale tak wyszło że znalazłem się w Szczecinie i potrzebowałem dostać się do Amsterdamu. Latanie z Berlina byłoby ok gdyby nie min 3h busem do Szczecina. Szukałem więc bezpośredniego połączenia i myślałem że znalazłem , Szczecin - Amsterdam firma Sindbad. Nigdzie przed zakupem biletu nie znajdziecie info że to impreza z przesiadka w Słubicach . Dostajesz naklejkę jak bydło gdzie przyjedzie następny autobus i tyle Nic nie powiem o niedogodnościach podróżowania w tłoku z wifi na jedną godzinę. Zainstalowałem aplikacje i również nigdzie nie ma info tak istotnego jak fakt podróży w przeciwną stronę do punktu przesiadkowego. .Dopiero na bilecie w pdf pojawia się wzmianka o "możliwej" przesiadce . Grafika połączenia utwierdza cię w przekonaniu że z Szczecina dajesz prosto do Amsterdamu. Ku przestrodze dla tych którzy myślą że 150e które trzeba wydać na godzinny lot z Berlina do Amsterdamu to dużo ( Ryanair nie lata) a 70e z Sinbadem za bezpośrednie połączenie to rozsądna opcją życzliwie doradzam. NIE NIE NIE - to koszmar...P.S. zostałem zmuszony do usunięcia wulgaryzmów a szkoda bo bez nich oferta tej firmy jest jak nie pelna
    ZaletyZadne
    WadyBrak zalet
  • ~Anetta / 2024-06-28 13:21
    Ocena: 5.00 / 5
    27.06.2024 wyjazd Słubice autokar 181 bardzo miła przesympatyczna pani Ewa pilot przemili kierowcy . Pozdrawiam ich gorąco
  • ~Kuba / 2024-06-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak te pozytywne to chyba sami se piszą jedynie co dobrego w tym autobusie jest to że kiedyś nareszcie cię przywiezie i zawiezie o ile nie będą mieć problemów jak to zawsze wygląda oczywiście jest to w regulaminie
    ZaletyUmieją mówić
    Wady,,jest przecież w regulaminie’’’
  • ~Koleś / 2024-06-27 14:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są nie uprzejmi! Przez ich winę spóźnili się do Słubic bo czekaliśmy godzinę na nich, linia 82. Dużo osób pali papierosy, no cóż nie ładny nawyk ... Ale jeśli się pali nałogowo , to człowiek robi się nerwowy gdy nie zapali raz na jakiś czas. Mieliśmy w Rannes wysiadke pasażera, i kilka osób wyszło na papierosa, a że następny przystanek dopiero Paryż czyli za ponad 4h to chcieliśmy zapalić 5 min... Ale kierowca z ryjem do nas że jak zaraz nie wsiądziemy to nas zostawi... Cham jakich mało! Przez ich opóźnienie muszą płacić pasażerowie! A chciałbym nadmienić że ja i każdy pasażer płaci za bilet na jego wypłatę i takie zachowanie jest nie dopuszczalne! Nic by się nie stało jakby 5 min zaczekał, różnicy by mu dużej nie zrobiło! Ja rozumie że muszą trzymać się godzin... Ale też trzeba być człowiekiem a nie chamem! Nie polecam tej firmy! Trzeba przesiąść się do flixbusa bo tym z sindbada się w głowach popierdoliło! Dodam że zapytałem grzecznie o 5 min na papierosa! Ale ten kierowca to cham ze wsi! Nie polecam!!!
    WadyChamscy kierowcy
  • ~Anna / 2024-06-27 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kierowcy bardzo nieuprzejmi, pilotka jakby była w autokarze za karę.
  • ~Kukulka123 / 2024-06-23 15:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani pilot pierwsza klasa miła uśmiechnięta pełna energii więcej takich pań pilotek,,,panowie kierowcy też super bo już jechałem nie raz z nimi,,,
    ZaletyPilotka miło kierowcy dla mnie bomba
    WadyNa razie nie mam
  • ~NFI / 2024-06-22 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza bo mnie szlak trafi. Przestrzegam i nikomu nie polecam!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko
  • ~Kasia / 2024-06-22 17:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Autokar nr 81 pani pilotka bardzo miła. Wyjazd z Reims godz 14.40 zamiast 14. 22.06.2024rPanowie kierowcy bardzo nieuprzejmi mówią że jest nadbagaż po czym informują klienta iż ma zażalenia i się czepia co nie jest prawdą. Chyba zmęczenie dopadło . Za mało zarabiają lub zmęczenie zawodowe. Zmiana pracy lub
    ZaletyPani pilotka
    WadyPanowie kierowcy czekający na lewą kasę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4966
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3087
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 851
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 348
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 320
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916