Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 1 z 47
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Ela / 2025-10-20 17:57Ocena: 1.00 / 5
Bardzo ciasno, liczne przesiadki niekoniecznie wymienione w systemie, wpuszczanie kazdego na poklad (ludzi smierdzacych i pijacych alkohol w butelkach po Coca-Coli), niegrzeczna obsluga. W skrocie: jedna z najgorszych podrozy jakie mialam do tej pory -
-
~Beti / 2025-10-20 12:19Ocena: 3.75 / 5
Wracając z Niemiec Sindbadem,kierowca niemiły prz załadunku bagażu rzucał bagażami oczywiście uszkodził moją walizkę pakując ja do kufra przypiętego z tyłu autokaru. Zważył walizkę i okazało się że jest nadbagaż.Zaplacilam 10 Euro . Pytam gdzie zapłacić czy iść do pilotki ,a on że jemu.Wlozyl sobie do kieszeni pytam się o jakiś kwitek ,żadnej reakcji z jego strony. Na przesiadce oczywiście to samo z nowy zapłaciłam 10 euro za ten sam nadbagaż chociaż mówiłam że już e pierwszym autokarze zapłaciłam. Nie miałam żadnego kwitka ,żeby udowodnić. Ludzie co za brak profesjonalizmu. Nie chodzi już o te 10 tu i 10 tu. Ale myślę ,że kierowcy ( może nie wszyscy) okradają firmę.Jestem stałym klientem od 15 lat. ZaletyPanie pilotki i panowie piloci zawsze mili i uprzejmi kierowcy nie wszyscy -
~StałyKlient / 2025-10-18 21:45Ocena: 2.00 / 5
Kierowcy często naburmuszeni i zarozumiali. Albo za mało im płacicie ,albo za duzo od nich wymagacie. Skarga do zarządu na brak profesjonalizmu. ZaletyNiska cenaWadyPłytka kultura i mało miejsca -
~Kaja Kajcon / 2025-10-17 15:35Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam starszego pana w okularach. Dnia 17.10.2025r godzina 15:30 jechał autobusem o nr 30. Był bardzo nie miły i agresywny, wyzywał innych ludzi. -
~Krzysztof Mitura / 2025-10-17 11:46Ocena: 5.00 / 5
Witam wracałem z Kopenhagi z firmą Duńczyk najpierw busem numer 9 zapomniałem imion kierowców, a potem busem 11 z Panem Kamilem i Panem Damianem.
Chciałem napisać że kierowcy bardzo profesjonalni , ostrożni i bardzo mili.
Dziękuje za przejazd polecam wszystkim i teraz będę jeździł tylko z tą firmą.
Polecam wszystkim -
~Marian / 2025-10-16 23:15Ocena: 1.75 / 5
Nieprzyjemni kierowcy, pani z obsługi również prywatnie niemiła, odrzucają ludzi za wyraz twarzy i za potwierdzone ADHD. Nie polecam ZaletyKawa i herbata odpłatnie :)WadyWiele. -
~Xxx / 2025-10-14 20:49Ocena: 2.00 / 5
Osobiście jechałam pierwszy raz sindbad ale wczesniej podróżowała moja rodzina do Niemiec wielo krotnie i zawsze chwalili sobie przejazd. Mój z Lublina w dniach 13.10 na 14.10 to istna porażka juz od samego początku chociaż jak sie okazało autobus 192 tu minusem bylo wczegolnosci umycie i zamknięcie toalety na 25 minut przed dojechaniem do celu... ale za to po przesiadce w Opolu do autobusu 41 to byla porażka chociaż na początku sie tak nie zapowiadało. Do momentu wejścia do autobusu i zajęcia miejsc... na początku Pani Pilot bez przedstawienia sie powiedziala tylko jakie są reguły. Poinformowała ze jest barek i mozna zakupić napoje... ale przez kolejne 4 godziny nie zaproponowała nikomu nic do picia. Każde wyjście jakie bylo pani Pilot pasażerom zabraniała wyjścia poza autobus a nie ukrywajmy pasażerowie tez w dużej części to palacze a nie palącym mogła by ta 3-5 minut przerwa przeszkadzać. Sama powinna tez sie stosować i nie ciągnąć tego swojego e papierosa za każdym możliwym razem gdy był przystanek, jeden z kierowców także za każdym wyjściem do wydania bagażu palił (ten grubszy). Pani Pilot po usłyszeniu naszych opini od kierowcy innego autobusu postanowiła zaproponować cos do picia chętnych nie brakowało tylko tej pani brakowało kultury, po pierwszym kulturalnym pytaniu po spojrzeniu na ludzi mówiła tylko tutaj tutaj tutaj. Gdy byla juz ta krótka przerwa na papierosa wydawała rozkazy jak w wojsku a nie jak do ludzi którzy sa jej klientami bo bez nas nie miala by tej oracy byla by po prostu nie potrzebn, ja rozumiem gdyby ktoś sie awanturował czy cos ale wszyscy znosili opryskliwe zachowanie mlodej Pani Pilot. Zucanie tekstu do osób starszych odjazd, albo ryk do autobusu odjeżdżamy są w 100% nie namiejscu. Może ta Pani mówić głośniej ale kulturalnie!!!
Panom Kierowcom dziękuję za bezpiecznie dowiezienie i tylko uwaga sami jesteście palaczami palecie szybko przy każdym wydaniu bagażu nie zamykajcie więcej drzwi pasażerom po mimo ze tak wiem zostaliśmy po informowani ze nie ma wyjścia na papierosa ale gdy jeden z was pali my jako klienci tez możemy zapalić w tym samym czasie bez takiej zabawy i zamykania drzwi ludziom przed nosem.
Co do komfortu jazdy malo miejsca na nogi.ZaletyBezpieczny dojazdWadyPani Pilot paląca przy każdym otwarciu drzwi i palącym kierowca który wydawal bagarz a pasażerom wydany zakaz wyjścia na papierosa wydawała nieuprzejmy sposób. -
~Kamil / 2025-10-03 23:53Ocena: 1.00 / 5
Te przecinki powiem tak to oszusci bez dwoch zdan I niema zadnego tlumaczenia... Jak mozna podaje przyklad ... Zaplacilem za przejazd z hagi do cieszyna 391zl ale to nie o to chodzi ,Wiadomo jak to w zyciu bywa niektorych rzeczy nie przeskoczysz chcialem odwolac miejsce zarezerwowane . Klikajac przycisk odwolaj zobaczylem ze oddadza mi tylko 39zl . Hahaha .Posluchajcie nie myslac dlugo postanowilem jechac bo nie po to wyjechalem z polski zeby mnie za granicami naszego panstwa. ALE NIESTETY I MOWIE TEGO BEZ PRZYKLADU POLAK POLAKOWI WILKIEM. ZaletyJawne I legalne okradanie rodakowWadyZwalanie winy na ciebie -
-
~Olo / 2025-09-27 18:45Ocena: 1.00 / 5
27.09.2025 Kurs: Słubice- Suwałki. Nr autokaru 166.
Kierowcy burkliwi, nieuprzejmi, niepomocni, jednym słowem ignoranci i gbury. Na każde pytanie pasażerów, brak odpowiedzi, albo agresywne odpowiedzi nie na temat. Krytykowanie na głos pasażerów po zadanych pytaniach. -"Można podwyższyć temperaturę bo jest zimno?" - " to się ubierz"
-"można w końcu zrobić przerwę na papierosa (po 4h jazdy bez przerwy nawet na przystankach)?"
-"rzuć palenie".
-"ile czasu będziemy mieć postój w bazie?"
-"tyle, ile trzeba"
Poza tym od wejścia wyraźnie wyczuwalny smród pleśni. Po ponad 10 godzinach jazdy z dwoma 5-minutowymi przerwami na zaczerpnięcie świeżego powietrza, ból gardła, zapach grzyba w nosie przez kilka kolejnych godzin i niesmak po niemiłym i niekomfortowym przejeździe.
Dodam, że korzystam nie po raz pierwszy z usług tej firmy, jednakże (choć to najdroższe i najdłuższe czasowo z możliwych połączeń DE-PL, ale dla mnie dostępnych najbliżej miejsca docelowego), na przyszłość będę szukać połączeń gdzie jest czysto i pracownicy posiadają minimum kultury.
Firmo Sindbad proponuję zwrócić większą uwagę na swoich pracowników i ich pracę a także na opinie, które zbulwersowani tu piszą.ZaletyDotarliśmy cało (ale niezdrowo) do domuWadySmród i chamstwo -
~Blondi / 2025-09-25 22:29Ocena: 2.00 / 5
Cześć nie polecam przewoźnika firma Sindbad obsługa podstawowa na bardzo niskim poziomie już nie mówię o bardzo drogich biletach i dodatkowym zarobki firmy Sindbad na nadagarzach???? .
Nie mówię że bagaże są tak poupychane że aż walizki są popękane oczywiście nie usłyszałam nawet sława przepraszam a za zgnieciona nowa walizkę nie dostałam ani grosza już nie wspomnę o przeprosinach jakich kolwiek że strony obsługi????.
Pani El...Pilotka bardzo służbowo i chamsko odzywa się do klientów najlepiej jakby jej po prostu nikt nie ruszał wtedy może by była zadowolona .
Już nie wspomnę że jedziemy 5 godzinę i nie było przerwy . Kto miał przyjemność jechać z tą firmą ten wie o co chodzi .
Drogo i niekomfortowo w dodatku 3 przesiadkiZaletyBrakWadySmród z ubikacji na cały autokar -
~Iwona / 2025-09-22 11:04Ocena: 1.00 / 5
Jechałam autobusami Sindbad do Inssbrucka ponad tydzień temu. W jednym z autobusów wraz z koleżanką zostalysmy koszmarnie pogryzione przez PLUSKWY!!!! (Wszędzie na linii spodnie-koszulka plus na niezakrytych partiach ciala- rąk i nóg). Ja miałam ponad 40 ugryzień, kolezanka ponad 20, więc nie chodzi o jedna pluskwe i nieznaczący incydent!! Napisałam do linii już następnego dnia o incydencie. Zero reakcji. Potem w odpowiedzi na automatycznego maila od Sindbad po przejeździe, po raz kolejny opisałam sytuacje. Kolejny raz zero reakcji.Nie mam wątpliwości co do tego co mnie pogryzło i gdzie! Nieakceptowalny jest brak reakcji ze strony linii Sindbad!!!!! Pluskwy to nie żart, bo można je przenieść do swoich domów plus swędzenie i leczenie pogryzien jest bardzo męczące! Ja nie oczekiwalam przeprosin, a jedynie reakcji, aby autobusy zostały specjalnie zdezynfekowane i aby sytuacja nigdy się nie powtórzyła. W drodze powrotnej z Innsbrucka wolałam wybrać przejazd BlaBlaCar, niż zaryzykować trafienie na autobus z pluskwami. Bo patrząc na brak reakcji z firmy, nic się nie zmieniło i pluskwy dalej będą gryzły kolejnych pasażerów. -
~Pasażerowie / 2025-09-17 16:34Ocena: 3.00 / 5
Obsługa odpycha !!! Panowie są nadzwyczaj nie mili nie chętni do pomocy ! Zwłaszcza Ci z autokaru o numerze bocznym 127 jadacego z Niemiec! Nie pakują pasażerom ich bagaży wręcz w ordynarny sposób nakazują aby robić to samemu !!! -
~A34K / 2025-09-17 12:55Ocena: 3.25 / 5
zgorzkniala nie miła obsuga. Jechalam na trasie ostrołęka - Manheim jako 17 latka byłam nie miło potraktowana (jak gówniara ) mimo ze i tak nikt sie mną nie zaopiekowal (mialam świadczenie o niepełnoletnosci ) nie bylo nikogo przy mnie na przesiadce itp. Sama wszystko ogarnelama odzywki kierowców do mnie były ,,z góry" ale tez do innych osób. Nie mila przygoda, nie polecam ZaletyNie maWadyObsługa -
~Ela / 2025-09-16 11:51Ocena: 5.00 / 5
Chciałam b.podziekowac Panu kierowcy autokaru nr.29 W dniu 25.08.25 jechałam z Aachen o godz.15.30 do.Zdunskiej Woli.Pan wykazał się profesjonalizmem,życzliwością i troska o dalsza moja podróż.Cala moja podróż bez zarzutów.Mega sympatyczna obsługa a szczególnie P.wysoki.Takiej obsady NAM potrzeba.jeszcze raz che serdecznie podziękować
-
~Joanna / 2025-09-10 12:47Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy nie mili ,już na wstępie przed wejściem do autokaru mordę wydarł że nie jestem 15 minut przed tylko 5 minut!Nie podoba się również że korzystam z siatki i włożyłam napój i pojemnik WadyWszystko -
~Zenek / 2025-09-10 03:20Ocena: 2.75 / 5
Coraz gorzej w tych autobusach, mało miejsca i strasznie nie wygodne, powinni dodać jeszcze z 4 rzędy żeby wszyscy stali. Nie polecam ZaletyChyba nie maWadyZbyt duzo -
-
~Agata / 2025-09-09 22:28Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie dziękujemy Panom kierowcom z autokaru o numerze 163 z Polski do Niemiec .W dniu 08.09.2025.Panowie kierowcy przekazywali informacje o czasie przyjazdu jak i przesiadki w Hamburgu. Również oferowali ciepłe jak i zimne napoje. Kierowcom za komfortową jak i bezpieczną jazdę i obsługę bardzo dziękujemy. Na pewno będziemy korzystać z usług firmy Sindbad. Oby więcej takich osób pracowało. Pozdrawiamy ZaletyKomfort jakość obsługi na plusWadyBrak -
~Maggie / 2025-09-09 16:06Ocena: 1.50 / 5
Pani Pilot bezczelnie potraktowała starszego Pasażera, do matki z dzieckiem , która spytała o inne miejsce , ponieważ oparcie fotela przed nią opadało jej na kolana, powiedziała, że jak jej się nie podoba to może wysiąść . Jeden z pasażerów (wyrwany ze snu w srodku nocy) poprosił o powtórzenie numeru autokaru do przesiadki , Pani Pilotka powiedziała żeby następnym razem słuchał , ponieważ ona nie będzie powtarzała .
Jechałam Sindbadem przed 7 latami i dopiero teraz znowu. Obsługa zmieniła się radykalnie(oczywiście na złe).
A za takie traktowanie Pasażerów , Sindbad powinien się wstydzić i pasażerów , których to dotyczy przeprosić.
Natomiast podróż powrotna do Niemiec była przeciwieństwem żałosnej podróży do Wrocławia . Obsługa estetyczna i kulturalna a Pani Pilotka z uśmiechem na twarzy witała Pasażerów .WadyMinimalna przestrzeń na nogi -
~Anita / 2025-09-05 16:09Ocena: 4.50 / 5
Serdeczne podziękowania dla pilota i kierowców autokaru nr 19 na trasie Hamburg - Katowice w dniu 23.08.2025 za wyrozumiałość w związku z naszym spóźnieniem spowodowanym niepunktualnością i totalnym chaosem na niemieckiej kolei. Uniemożliwiło nam to przyjazd na czas, chociaż wyjechaliśmyz miejsca naszego pobytu z dużym wyprzedzeniem czasowym i planowo powinniśmy dotrzeć na ZOB w Hamburgu 2 godziny przed odjazdem Waszego autokaru. Jeszcze raz dziękujemy i wyrażamy swoją niezmierną wdzięczność! -
~Agnieszka / 2025-09-02 22:26Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam podróż Sindbadem. 30 Sierpnia wracam z Polski do Angli autobusem o numerze 29.Kierowcy byli bardzo mili i profesjonalni. Szczególne podziękowania dla Pana Janusza który był z nami cała podróż aż do samego Londynu. Pan Janusz bardzo dbał o pasażerów. W Dover dołączył do nas kolejny kierowca też Pan Janusz który jest bardzo miły i sympatyczny. Podróżuje bardzo często Sindbadem i polecam każdemu.
strona 1 z 47
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
