Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 853 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.19
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~Ilkm / 2024-12-29 18:55
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 29.12.24 jechałam autokarem o Nr 72
    Z Żywca do Opola bardzo miła i profesjonalna obsługa Ze strony przesympatycznej Pani pilot Pauliny pełen profesjonalizm zarówno ze strony Pana kierowcy Pana-Marka gdzie panowała miła i przyjemna atmosfera przez całą podróż wyrazy uznania dla was
  • ~Justyna / 2024-12-28 03:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus numer 50 z Opola do Stuttgartu w autobusie zimno mimo próśb pasażerów klimatyzacja dalej chodzi , obsługa śpi. Nie polecam chyba że ktoś chce być chory po takiej podróży.
    ZaletyBrak
  • ~Taucher / 2024-12-03 23:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie podrözowalem autokarem od 25 lat…
    Nie podrözowalem autokarem od 25 lat czytalem przerözne opinie. 02.12.24 wyjechalem z Wuppertalu autokarem NR 82.Od pierwszego momentu bylem pozytywnie zaskoczony.Kierowcy autokaru i przecudowna pilotka Pani Dorota podchodzili do podröznych bardzo profesjonalnie i cieplo.Wszystko przebiegalo bardzo sprawnie i bylo swietnie zorganizowane.Kierowcy usmiechnieci ,Pani Dorota swietnie sie starala o pasazeröw.Na kazdym postoju sprawdzala czy wszyscy sa obecni.Grupa tych mlodych ludzi pracujacych a takze prezentujacych firme Sindbad wykonala swoja prace na 5+.Tak podjalem decyzje ,ze bede podrözowal Sindbadem,mam takze nadzieje ,ze wszyscy inni pracownicy zostawiaja tak pozytywny slad jak Pani Dorota i Ci kierowcy.Wracajac do Wuppertalu chcialbym aby oni znowu z nami podrözowali.Chcialbym w ten sposöb podziekowac ekipie autokaru 82 z 02.12.24.Pani Doroto ,Pani dziekuje szczegölnie goraco za kompetencje ,profesjonalizm i przyjemny czas podrözy.Dla mnie jest Pani przykladem jak powinna byc wykonywana ta praca.Dziekuje Christoph Pietzka
    ZaletySuper Atmosfera
    WadyNie bylo zadnych ujemnych przezyc
  • ~Tex / 2024-11-28 17:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróżowałem z Sindbadem 4 lata 2000-2004 tak się złożyło że musiałem skorzystać jednorazowo ponownie, kiedyś były jasne zasady między innymi dotyczące posiłków , obecnie siedzi za mną gostek i wpierd… kebab???????? smród na cały autobus, ale co tam ważne ryj pełny i beknie jak skończy. Taki szczegół ale porażka
    ZaletyAutobus i obsługa ok
    WadyZero zasad dla klientów , już wolałem jak ktoś wcześniej wypił piwo
  • ~Ruda / 2024-11-14 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy ceny z kosmosu nie mila obslugs opóźnienia
  • ~Krzysztof / 2024-11-04 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady. Dołączyli do innych i podnoszą ceny na święta. Nie skorzystam.
  • ~Agnieszka / 2024-11-04 02:16
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolona. Jeżdżę często do Szwecji i do Holandii jestem bardzo zadowolona
    Zaletymiło
    Wadynie raz śmierdzi z toalety
  • ~Kinga / 2024-10-21 22:54
    Ocena: 4.50 / 5
    Dnia 21 października 2024r. miałam przyjemność podróżować z Panem Markiem i Panem Przemkiem autobusem o numerze 36 (Opole - Chełm). Widać, że Panowie są odpowiednimi osobami na odpowiednim miejscu i wkładają całe swoje serce w pracę, którą wykonują.
    Od samego początku Panowie wykazali pełne zaangażowanie i zainteresowanie pasażerami, na bieżąco przekazywali informacje związane z przejazdem, przystankami i postojami. Panowie stworzyli przemiłą atmosferę, a czysty autokar tylko potęgował komfort podróży.
    Mam cichą nadzieję, że będę miała możliwość ponownego wojażowania z Panami, a dla tych, którzy jeszcze nie znają owego Sindbadowego duetu, rychłego poznania i wspólnego podróżowania!

    Kinga
    Zalety• przemiłą obsługa
    • czysty autokar
  • ~Robert / 2024-10-19 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu najgorsze co może cię spotkać podróżować tą firmą wolę już taczką jechać podróż do Hanoweru czekasz na porcie swiecko 40 minut na autobus kierowca typowy ham słowa wystaje z butów odradzam każdemu
  • ~Andrzej / 2024-10-15 18:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Dno i wodorosty. Ostatnio biorą się za rewidowanie bagażu.
  • ~Ela / 2024-10-13 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj jechałam busem numer 155 z Płocka do Mannheim i jestem zachwycona. Pan Andrzej i Pan Mariusz to przemili i bardzo uczynni wręcz kochani kierowcy. Od samego początku zostałam miło powitana i czułam się w busie bardzo komfortowo i bezpiecznie. Panowie miło informowali o wszystkim co nastapi: czyli przystankach na dworcach w celu zabrania kolejnych pasażerów, palacze mieli swoją pauzę, no i można było również bez problemu kupić kawę, herbatę, zupkę itd. Panowie są bardzo zgrani i dobrze zorganizowani i wszystko odbywało się sprawnie i w bardzo miłej atmosferze. Również pasażerowie z Ukrainy zostali miło obsłużeni w ich języku! A na granicy kierowcy rozmawiali z policją po angielsku i dzięki temu kontrola była bezproblemowa. Moja podróż przebiegła szybko i komfortowo. Mam nadzieję, że jeszcze kiedykolwiek trafię na tych panów podczas kolejnych podróży Sindbadem, bo jestem pod wrażeniem, że aż tak można kochać swoją pracę i być tak serdecznym i miłym mimo utrudnień na drodze i związanym z tym stresem. Oby więcej takich wspaniałych kierowców! Aż żałuję, że kolejną podróż Sindbadem odbędę dopiero w przyszłym roku, a nie wcześniej - z serca polecam tę firmę.
    Pozdrawiam Ela
    ZaletyPrzemili kierowcy
    WadyPasażerowie nie przestrzegający zasad higieny. Kierowcy musieli sprzątać, aby zapewnić innym pasażerom komfort dalszej jazdy.
  • ~Podroznik / 2024-10-13 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna tragedia zero wygody,nic miejsca.Torba przykryta innymi ciezkimi torbami(pouszkadzane
    nawet twarde kartony,ktore byly w torbie. Wysoka cena biletu.Pani pracujaca na lini od Dortmuntu do Holandii bardzo niemila.Najgorsze ,ze kupujac bilet nie ma zadnych informacji o tym,ze sa przesiadki.Nie polecam nikomu nawet desperatom.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak,miejsca, wysoka cena biletu,fatalna obaluga,przesiadki(o ktorych nie zostalem poinformowany w zaden sposob przed zakupem biletu).Bagaz uszkodzony od ciezaru innych bagazy.
  • ~agata / 2024-10-07 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam ceny biletów drogie obsługa hamska przerw nie ma miejsce między fotelami pozostaje dużo do życzenia wolę już flixbusa
    Nie polecam
  • ~Katarzyna / 2024-10-02 00:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałam w imieniu też dzisiejszych pasażerów w dniu 01.10.2024r.podziękować za wspaniałą życzliwą,miłą,rzetelną,wesołą obsługę przez pilotkę(Num.159 autokar) olsztyniankę ,która jest doświadczoną i super pilotką z której wszyscy nowi piloci powinni się uczyć empatii dobrego podejścia do ludzi,
    Jeżdżę regularnie od 12 lat Sindbadem i zjezdziłam całe Niemcy z różnym pilotami ale tylko ta olsztynianka i kiedyś pan chory na karłowatość zasługuje na prawdziwą szczerą pochwałę za wykonywanie tak dobrze swojej pracy
    Z podziękowaniem: Katarzyna Jackiewicz
    ZaletySame zalety obsługi
    WadyBrudne siedzenia we wszystkich autokarach
  • ~BG / 2024-09-30 17:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystałam z usługi przewoźnika "Sindbad" regularnie ostatni raz skorzystałam w dniu 22-23.09.2024r. oraz 24-25.09.2024 r. do Leverkusen i z powrotem (ul. Horst-Henning-Platz). Z przykrością oświadczam, iż przystanek jest nieoznakowany, nie ma żadnej informacji, że tu się zatrzymuje autobus. Nie ma jakiejkolwiek wiaty ochronnej dla pasażerów przed deszczem i wiatrem. Nie ma choćby ławeczki, aby przysiąść i odpocząć w oczekiwaniu na autobus. "Przystanek" ten funkcjonuje od około 2 lat, w sposób urągający godności człowieka, upokarzający dla pasażerów. Tuż obok jest piękne wybudowane centrum przesiadkowe dobrze skomunikowane z Deutshe Bahn, taxi i autobusami pdmiejskimi ul. Mitte Busbanhof, są tam toalety, punkty gastronomiczne itd., natomiast brak miejsca dla polskich pasażerów "Sindbad". Może to zbyt duży luksus dla polskich pasażerów, czuję się upokorzona, poniżona jako polski pasażer.

    Natomiast, pragnę podziękować obsłudze linii (kierowcom i pilotom) za profesjonalizm, fachowość, bardzo miłą obsługę. Zawsze mili, grzeczni i pomocni co czyni naszą podróż przyjemną i bezpieczną.
    Barbara Grabowska
  • ~Kuba / 2024-09-27 10:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Chcię pochwalić fantastyczny poziom obsługi świadczony przez Panią Dorotę z autokaru nr 6 na trasie Wrocław-Stuttgart. Mega profesjonalna, uprzejma obsługa, Pani bardzo zaangażowana i uczynna dla pasażerów, a jej przemiły głos umilał długą trasę.
    Gratuluję takiej osoby w załodze. Rzadko spotyka się tak zaangażowane i niezmęczone swoją pracą osoby.
  • ~Dawid / 2024-09-26 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Agresywny kierowca który wywalił mnie po 200 km,nie oddali mi jednej torby podróżnej.pani w reklamacji tępa mówi że torba została wydana więc tłumaczę że miałem dwie torby a ta dalej że jedna została wydana.Chamy złodzieje straciłem wszystkie swoje zeczy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i dbanie o bagarz
  • ~Mariusz / 2024-09-25 08:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Dwóch kierowców hamów z 163 autobusu startuje z łapami bo twierdzi że pasażer pijany szefostwo powinno się o tym dowiedzieć
  • ~Łukasz / 2024-09-24 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciliśmy za trzy bilety
    Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu Zapłaciliśmy za trzy bilety
    Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu
  • ~Anonim / 2024-09-20 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    W niedzielę 15/09 wsiadłam do autokaru 122 w Słubicach podróżowała z nami pilotka która zaraz po wejściu do autokaru położyła się pod kocyk i przespała całą drogę pewnie do Białegostoku. Prosiłam o herbatę której mi nie zrobiła. Zrobił ją dla mnie kierowca także zastanawiam się dlaczego tacy ludzie pracują w firmie która wozi ludzi a nie ziemniaki. Moim zdaniem w jej obowiązku powinno być to żeby obsługiwała pasażerów a nie spała całą drogę. Nie pozdrawiam jej powinna się wstydzić ale szef z pewnością nie wie o jej zachowaniu.
    ZaletyDoswiadczeni kierowcy mili
    WadyPani pilot w sumie której tam nie było
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4974
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3090
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 853
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 321
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4463
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918