Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 45 opinii

2.78 / 5

  • Cena/Jakość
    2.73
  • Obsługa klienta
    2.64
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jola / 2023-07-23 14:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Kompletna ignorancja swoich klientów. Odwołany lot w Podgoricy, brak informacji z biura podróży co dalej. Oprócz malutkij butelki (0,250 ml) przez 12 godzin nic, pomimo zapewnienia, że następnego dnia turyści dostaną śniadanie na lotnisku w Podgoricy. 14.07. czyli po nocy spędzonej na podłodze lotniska (zabrakło miejsc na ławkach) dostaliśmy z biura SMS z życzeniami spokojnej nocy. Ludzie, jak najdalej od tego biura! Szkoda zdrowia i pieniędzy! Jolanta G. Wczasy w Czarnogorze - 06.07. 2023.
    ZaletyBrak.
    WadySame zaniedbania.
  • ~Roman Tyczny / 2023-08-07 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt - Turcja ICMELER ( Marmaris) hotel Astoria Beach od 18.06 - 25.06.2023, niestety biuro Rego Bis z Katowic nie wywiązało sie z oferty al-inclusive która zgodnie z opisem zawierała serwis plażowy w cenie( osobiście upewnialiśmy się telefonicznie chociaż mamy to na pisemnej umowie dot. imprezy) za serwis plażowy niestety placiliśmy 200 lirów tureckich za parasol i dwa leżaki dziennie, sam hotel nigdy nie posiadał serwisu plażowego co na naszą prośbe dał nam na pismie.
    Po powrocie złożylismy reklamację załonczajac scan pisma z hotelu,( posiadamy także zdjęcia dokementujace brak serwisu plazowego na rzekomej plaży, do dnia 07.08.2023 bez odzewu ze strony biura , tak że odradzamy podróżowanie z Biurem REGO BIS z Katowic, natomiast sam hotel ASTORIA BEACH o.k ( obsługa naprawde wspaniała wręcz rodzinna atmosfera.
    Zaletysuper obsługa hotelowa
    WadyBrak Serwisu Plażowego w cenie( niezgodne z opisem Imprezy) serwis odpłatny
  • ~Yevhenii / 2023-10-01 10:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Najważniejsze, że nasz lot był najpierw opóźniony, żadnych dodatkowych informacji na temat lotu na lotnisku nikt nie mógł udzielić, na tablicy tylko widać było że jest opóźnienie, ale na ile minut czy godzin.. NIC!! Dalej po 1.5 godzinach na tablicy wyskakuje informacja, że lot będzie dopiero o 21:30 i za chwilę dostałem też od Państwa tą informację. Po pół godzinie dowiadujemy się, od pracowników lotniska że samolot jednak w ogóle nie wyleciał z Podgoricy!! A niestety od Państwa żadnych komunikatów nie dostaliśmy... Jeszcze po kilku minutach dostałem od Pego Bis informacje, że za chwilę będą przekąski, których niestety też nie doczekaliśmy się...
    Jeszcze po kilkunastu minutach znowu SMS że OKOŁO godziny 17:00 będzie transfer z lotniska do hotelu gdzie będziemy czekać na lot, bez żadnych dodatkowych informacji. Jeszcze 40 minut czekania.... Po prawie godzinie pracownicy lotniska nas zawołali, i Pani nas zapytała czy my potrzebujemy nocleg... To nas niestety też bardzo zasmuciło bo jasne że potrzebujemy!!! Zostaliśmy wypuszczeni na zewnątrz z lotniska, znowu za bardzo nikt nam nic nie wytłumaczył gdzie dokładnie musimy czekać na autokar, długo czekaliśmy na bus pół godziny on się spóźnił... Długie oczekiwanie na Pani z lotniska, sprawdzenie kart pokładowych i dowiadujemy się że wylatujemy kolejnego dnia DOPIERO O 22:05!!! w końcu jedziemy do hotelu... W hotelu były niestety widoki na chlew z krowami i śmierdziało..
    18.08 o godzinie 19:00 wyjechaliśmy na lotnisko i o 22:05 w końcu wylecielismy po tylu godzinach oczekiwania.. Po lądowaniu od Pana kierowcy dostaliśmy informację że po przyjeździe do hotelu dostaniemy kolację, że jedzenie czeka na nas w naszych pokojach. NIESTETY.. nie dostaliśmy ŻADNEJ kolacji... Mieliśmy w ogóle takie wrażenie, że w hotelu o nas już w ogóle zapomnieli, bo Pan z recepcji był bardzo zaskoczony. Dostaliśmy kluczyki od pokoju, bez żadnych dodatkowych informacji, niektóre niestety nas nie zaprowadził do pokoju, a była godzina już po 00:00. Długo błądziliśmy, wróciliśmy na recepcję, żeby łaskawie poprosić o za prowadzenie nas do pokoju. Po wejściu od razu zauważyliśmy że w pokoju jest dobrze nie posprzątane dźwi dobrze się nie zamykają, po za tym na drzwiach do łazienki był na dole jakiś grzyb, i nie było drzwiczek do prysznica. Stwierdziliśmy że rano zmieniamy pokój, ale i tu niestety nas spotkały problemy, bo pokój moglibyśmy zmienić dopiero po godzinie 11:00. Po zamianie pokoju nie był on nadal idealny, i bez żadnego widoku na morze, ale może być. Podsumujac to wszystko, - 1 dzień urlopu, dużo popsutych nerwów i stresu przez brak informacji i złych warunków w hotelu. Jeszcze na dodatek 2-dnia problemy żołądkowe mieliśmy z żoną, jak później z żoną dowiedzieliśmy się, że woda którą podawali na terenie hotelu nie była mineralna, tylko z kranu.
    Jest 01.10 od biura podróży i oddziału reglamacji żadnych odpowiedzi i informacji!!
  • ~Beulf / 2023-08-22 17:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Wakacje kupine w Czarnogórze przez internet. Ze wszystkich krajów na Bałkanach tutaj jest najgorzej. Woda niezdatna do picia, nikt o tym nie informuje.Posiłki moim zdaniem sporządzone z najtańszych produktów,zimne pomimo bemarów.Miejscowa knajpka na przeciw willi daje wspaniałe jedzenie....jak to możliwe.Wycieczki to mordęga w autokarze nie mające nic wspólnego z opisem.Pllaże zatłoczone. Obsługa po interwencji dopiero zabrała się do roboty. Jak dla mnie to jeszcze kuleje i minie sporo czasu zanim standardy się poprawią. Jedyne co jest super to słońce ,którego nie brakuje
    ZaletyPogoda i sprawna klimatyzacja
    WadyBrak informacji w wielu kwestiach,
  • ~Cyprian / 2022-09-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają wczasy w marnych hotelach, jako organizatorzy doskonale wiedzą co Sprzedają. Blagierzy.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jedna wielka wada.
  • ~Gabi / 2023-08-02 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymaliśmy pokoj z widokiem na walące się rudery. Prosząc o zmianę zostaliśmy z dnia na dzień pocieszani, że może się coś uda załatwić. Tak było do końca pobytu.Na koniec tylko usłyszeliśmy słowa P. Rezydent bardzo nam przykro. Żadnej rekompensaty. Nie wspominając opóźnienia samolotu i naszego potraktowana. Za wyjątkiem pięknych widoków reszta beznadzieja.
  • ~Robert / 2024-02-25 21:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestnik wyjazdu do Bodrum Turcja Sami Beach hotel. Wyjazd 29 czerwca 2023.
    Od czerwca jestem zbywany z reklamacja wynikajaca ze zlej informacji od agenta, ktora spowodowala zatrzymanie mojej zony na lotnisku i placzem corki ze mama nie mogla poleciec z nami. Do tego dochodzi oczywiscie strata finansowa za zakupiona wycieczke i brak zwrotu za nie wykorzystana usluge. Jednak ponad wszystko ignoracja kierownictwa na zaistniala sytuacje i brak jakiejkolwiek interwencji jest przerazajacy. Obsluga 0, empatia mniej niz 0
  • ~Marta / 2023-08-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Chciałabym się podzielić opinią na temat pobytu w Albanii w hotelu Henry resort &spa. Hotel oznaczony 5 gwiazdkami zasługuje na marne 3. Jedzenie oklepane powtarzalne na śniadanie obiad i kolację . Bar przy basenie dostępny lecz nie dla ludzi którzy wykupują all inclusive tylko szczerze mówiąc nie wiem dla kogo...alkohol najtańszy podawany w plastikowych kubkach z brudnego , obskurnego miejsca zwanym ,,barem,,. Jedyny plus to basen ze zjeżdżalniami i brodzikiem dla dzieci. Wpuszczają ludzi z zewnątrz czyli Albańczyków i to jest ogromny minus . Plaża która teoretycznie należy do hotelu jest brudna a materace na leżakach poplamione i strasznie brudne. Rezydent udaje że nie wie o niczym po prostu odpycha problem i nie słucha ludzi.Jeśli więc ktoś z was planuje pobyt w tym hotelu to proszę się zastanowić dobrze . Nie pojechałabym tam drugi raz.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOgólnie wszystko
  • ~Dariusz / 2022-08-26 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo korzystanie z Biura Rego-Bis. W dniu 14.07.2022 złożyłem zgodnie z Ustawa reklamacje związana z realizacją umowy dotycząca mojego wyjazdu do Albanii / Hotel Leonardo/ z tym biurem. Do dnia dzisiejszego biuro nie tylko nie rozpatrzyło mojej reklamacji, nie udzieliło żadnej odpowiedzi. Pomimo moich monitów do agenta, działu reklamacji zupełne lekceważenie klienta, brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez 45 dni. To bardzo jasno precyzuje postępowanie firmy i jej stosunek do klienta. Wybierając Tour Operatora warto zwrócić na to uwagę - Rego Bis niestety nie potrafi zdobyć się nawet na zwyczajne przepraszam. Klient jest ważny tylko do momentu kiedy zapłaci za udział w imprezie, później zero kontaktu, unikanie odpowiedzialności i odpowiedzi.Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
  • ~Dragonfly / 2021-08-01 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyCała wycieczka to dla nas porażka.
  • ~Krystyna / 2023-11-07 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Turcja - Kapadocja, nie dajcie się nabrać, nieuczciwy sposób traktowania klientów, wyłudzanie pieniędzy na wycieczki fakultatywne, najwięcej czasu spędza się w miejscach sprzedaży dywanów, skóry, biżuterii, a na atrakcje turystyczne, które są piękne czas bardzo ograniczony. Przekaz ograniczonych informacji przez pilotką żenujący.
    ZaletyKapadocja - piękna, warta zobaczenia. Ale nie z tym biurem
    WadyNieuczciwy sposób traktowania i wyłudzanie pieniędzy. Piloci do wymiany.
  • ~Sylwia / 2022-08-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt 21.08-28.08.2022 2 osoby dorosłe hotel Phoenix Sun Bodrum. Opis oferty: do plaży 350m, do hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem 700m. Po przylocie na miejsce otrzymujemy na lotnisku kopertę w której znajdujemy ksero ubezpieczenia, informacje o spotkaniu z rezydentem i ksero wycieczek. Spotkanie - 2 rezydentki nie mające pojęcia o niczym! : plaża gdzieś jest ale nie wiem dokładnie gdzie, tam się raczej dojść nie da, jeździ bus... ( jeździ 2x dziennie - siedź tam więc kilka godzin w 40stopniach i padnij zanim bis po Ciebie przyjedzie!) market tekstylny w centrum bodrum... No jest, chyba we wtorek... Trzeba wysiąść z busa na pętli (której nie widać) i iść za tłumem...
    Na spotkaniu chcieliśmy poruszyć kwestię pokoi - wykupiony pokój specjalny, lux. Jego specjalność polegała na tym, że był względnie czysty! Nie było balkonu, tarasu, nawet krzesła żeby usiąść! Kilka osób dopłacało do widoku na morze - miały widok na klimatyzator. Jaka była odpowiedź rezydentki? - my nie pracujemy pod biurem, pracujemy pod zewnętrzną firmą i nie mamy wglądu do oferty, nie wiemy jakie są pokoje, zresztą to nie jest nowy hotel więc czego się spodziewać? Możemy was przenieść do innego hotelu ale jest szczyt sezonu więc sami wiecie... To jest odpowiedź rezydenta?!?! To jest rozwiązanie problemu? To jest konkretny opis oferty?!? To są pokoje tyłu lux w których jest grzyb w łazience, do podłogi się można przykleić a drzwi z szafy spadają na dziecko uczestniczki wycieczki?!? Biuro a przede wszystkim rezydent powinien się zainteresować problemem, powinien wiedzieć COKOLWIEK o hotelu i Chociaż najbliższej okolicy! Powinien pomóc a nie przekrzykiwać się, nie dać dojść do słowa i próbować wcisnąć wycieczki 3x droższe niż na mieście!
    Rezydent z tui był w hotelu 4x, ba! Potrafił nawet przygotować miejsce na spotkanie w hotelu! słyszeliśmy jak próbuje rozwiązać problemy i o ironio! Wykonuje połączenia telefoniczne! Pani rezydent zapowiedziała że tak owych nie odbiera, ewentualnie odpisuje na whatsapp! Żenada i porażka! Te kobiety nie nadają się na rezydentki!
  • ~bogusław / 2023-09-12 22:47
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam tego biura pomimo rekomendacji pani z infolini iże była w danym obiekcie i poleca go rzeczywistośc była inna pomimo zgłoszęń do biura oraz papni rezydent oraz kierownika hotelu nikt nie zainterweniował. po złóżeniu reklamacji nikt nie odpowiedział przez dwa miesiące biuro traktuje swoich klientów ja frajerów.Nie polecam a nawet ostrzegam
  • ~Dorota / 2022-12-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam wycieczki objazdowej do Kapadocji. Brudne hotele, brudny autobus, a czasu więcej spędzicie „zachęcani” do zakupu dywanów, skór, biżuterii niż w atrakcjach turystycznych, gdzie czas jest skracany. Do tego proponowane lunche przez operatora tej wycieczki wynajętego przez Rego-Bis to istne wyłudzanie pieniędzy - są drogie i bardzo marne. Niestety Rego-Bis uważa, że jest wszystko jak należy i nie chcą nic z tym zrobić. Zatem jak komuś zależy na godnych warunkach, to bardzo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej - bardzo dużo
  • ~femme / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam tego biura! Pobyt w Albanii w hotelu California to koszmar brud syf szkoda słow, Pieniadze wyrzucone w błoto! Szklanki kubki nie myte tylko plukane woda. Pokoje brudne jedynie reczniki wymieniane! To czyste oszustwo tak tfaktowac ludzi. Jedzenie okropne stare! Nie polecam tego biura!
    Zaletybrak
    Wadybrud
  • ~Iza / 2023-09-11 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednią opinią, u nas także nawet po 60 dniach nie odpowiadają na reklamację. Nie było dla nas miejsca w hotelu zakupionym i złożyliśmy reklamację na którą Rego Bis wcale nie odpowiada po kilku miesiącach.
    ZaletyBrak
    WadyNie pewne biuro
  • ~Katarzyna / 2023-06-26 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    CZERWONA KARTKA dla biura Rego- Bis za organizację pobytu w hotelu Laki&Spa w Macedonii Północnej !!!
    Biuro nie wywiązało się z warunków umowy oraz naruszyło art. 7 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych: "organizator turystyki obowiązany jest realizować wobec podróżnych obowiązki informacyjne”.
    Biuro nie poinformowało, że w hotelu w czasie turnusów odbywają się wesela do późnych godzin nocnych, co w znaczny sposób zakłóca wypoczynek i uniemożliwia korzystanie z oferty hotelowej.
    Na reklamację odpowiedziało po 4 miesiącach nie uwzględniając jej.
    Nie uwzględniło argumentacji Rzecznika Konsumentów, ani nie zgodziło się na postępowanie ugodowe prowadzone przez Inspekcję Handlową.

    ZaletyBrak.
    WadyBiuro podróży Rego-Bis narusza prawo, nie wywiązuje się z warunków umowy. W ekstremalnie nieuczciwy sposób traktuje klientów.
    Klient wykupuje wczasy all inclusive, a na miejscu okazuje się, że nie może korzystać z części zawartych w ofercie usług, gdyż pierwszeństwo mają goście weselni (w hotelu regularnie w czasie turnusów odbywają się huczne wesela na 100-200 osób).
  • ~Magdunia 1984 / 2022-10-31 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tego biura. My Albania Ksamil - hotel Driloni (2022) . Niestety u nas wyjazd zakończył się bardzo źle. Po trzech dniach pobytu rozchorowało nam się dziecko. Zostaliśmy kompletnie zignorowani przez biuro i rezydentkę panią Dominikię ( jej osoba to jest wątek na osobny długi temat, brak słów ) i ostatecznie kolejnego rezydenta Pawła który tam szefuje. Ubezpieczenie od Rego to jakaś kpina. Podczas kiedy ja roztrzęsiona i zapłakana dzwonię na infolinię i proszę o pomoc to oni recytują formułki i definicję oraz że jak zbierzemy dokumenty to oni zwrócą...itp. choć wcale nie o to pytałam zero pomocy doraźnej wszystko trzeba samemu ogarnąć a w Albanii nie jest to takie łatwe bez telefonu internetu i możliwości kontaktu poza hotelem- bo w hotelu choć internet). Próbowalam kontaktować się gwiazdą Dominiką i poinformować o chorobie dziecka ( naiwnie wierząc że będzie pomoc. Po jakiejś z rozmów o chorobie podeszła przez przypadek do naszego stolika i pyta jak ten pan, nawet nie wiedziała,że to o dziecko chodzi,... Ehhhh). itp. zanim odezwała się do nas byliśmy już po wizycie w lokalnej przychodni i kroplówce ( niby wirus). . Nadmieniam,że Albania to problem z łącznością telefon, internet. Co za tym idzie poza hotelem jesteś człowieku bezradny w razie potrzeby.( Raz mi gwiazda pozwoliła zadzwonić do infolinię ubezpieczenia ze swojego telefonu , 3 razy mi o tym przypomniała).
    Potem kilka dni w pokoju hotelowym i czekanie na poprawę zdrowia w tym czasie byliśmy jeszcze dwa razy w lokalnej przychodni ( stan się poprawiał i liczyłam że bezpiecznie udamy się do domu) . Potem w dniu wyjazdu niestety powaliło dziecko na łopatki , zupełnie niespodziewanie gorączka i BARDZO ciężki przebieg choroby ( to w skrócie) . Znowu zero pomocy sami pojechaliśmy taxi do Saranday do szpitala z nadzieją na wyjaśnienie tego stanu . Szefostwo biuro w tym czasie we bardzo dużym skrócie mówiąc bo działy się tam rzeczy nadzwyczajne i niewyobrażalne chcieli odjechać autobusem bez nas. Moje drugie dziecko w autobusie ( co prawda pod opieką kuzyna i dziadka ale wcale nie oficjalnie ). . My w szpitalu po badaniach czekamy na decyzję. Nie mam możliwości dzwonienia i szukanie pomocy w internecie. Więc biegam po szpitalu i proszę obcych ludzi żeby pozwolili mi zadzwonić do tego konowała Pawła i proszę go żeby nie odjeżdżali bez nas bo czekamy na wyniki i może pojedziemy bo wszystko na to wskazuje dostaję czas 30 minut. I jakoś mamy się z tego szpitala teleportować do hotelu w sarandzie gdzieś tamm..., taxi tam nie stoją trzeba dzwonić ale z czego jak brak sieci itp. cały czas takie akcję plus nie mam diagnozy.....???????????????? Pytam go a jak odjadą to co z nami? ( Coś tam powiedział ale generalnie sprowadzało się to do tego żeby szukać sobie hotelu, taxi itp.) z chorym dzieckiem na rękach w najbardziej zatłoczonym mieście kraju z podręcznym bagażem mam sobie iść i szukać hotelu, Ci ludzie to jacyś nieludzie. Proszę uwierzyć, że NIKT z nami nigdzie nie pojechał nic nie pomógł tylko jeszcze dorzucali nowe stresy. Cud że z mężem znamy angielski na powiedzmy średnio zaawansowanym poziomie i byliśmy w stanie porozumieć się z personelem szpitala i innymi napotkanymi ludźmi. Gdyby nie to to nie wiem jakbyśmy skończyli. Oni by odjechali a my tam ze źle postawioną diagnozą( bo ocenili na anginę i odwodnieniem stąd kroplówką a to była... Napiszę potem).
    Dojechaliśmy do domu znajomy wyjechał po nas Słowację . Całą drogę byliśmy zdani na siebie bo stan dziecka był krytyczny ( jazda przez te dzikie kraje napawała mnie przerażeniem niestety ciągła biegunka i wymioty po lekach uciely nam możliwość zbijania gorączki zanim dojedziemy więc jechał w tej dzikiej gorączce). ). Okazało się że dziecko miało salmonellę z bardzo ciężkim przebiegiem poprzedzoną chorobą wirusową stąd ten stan ( ta kumulacja była groźna i to bardzo). w Polsce byliśmy jeszcze osiem dni w szpitalu. Powracając do Albanii:
    NIKT się nigdy nami nie zainteresował ( mam na myśli biuro itp.). Sami przeszliśmy przez to piekło i cieszymy się że dziecko nasze i cała akcja nie zakończyła się tragicznie. Po tym wszystkim nie złożyłam JESZCZE skargi ani nic do biura bo byłam i jestem zupełnie rozbita a też podejrzewał że nic z tego nie wyniknie. Moim zdaniem powinni zostać zwolnieni bo narazili dziecko na utratę zdrowia i życia.
    Jakim trzeba być nieludziem. Zwłaszcza, że chodziło o dziecko.
    Odradzam korzystać z usług firmy a i Albania nie jest dla rodzin z dziećmi. Biedna, brudna i przeludniona turystami traci wszelki urok. Cóż że piękny widok jak nawalone człowiek przy człowieku i wiesz,że syf wokół.
    Podróżowałam już do takich krajów ale tu fiu fiu jest nad czym myśleć..
    Pani doktor, która przyjęła nas na kontrolę powiedziała tak : Ale to państwo nie wiedzieli, że nie jeździ się do Albanii z dziećmi? ( Właśnie tak na ten syf i brud trzeba się przygotować a nie tak ad hoc...
    ZaletyBrak
    WadyJuż napisane
  • ~Muramasa / 2023-10-09 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Turcji w Alanyi (24 km od w/w miejscowości ????????????) HOTEL ASRIN BEACH ponoć cztery gwiazdki nie powinno być żadnej .
    Ogólnie żenada...Obsługa rezydenta masakra,zero kontaktu w a sytuacji podbramkowej olewanie tematu.
    Hotel brudny,zapuszczony,oferta niezgodna. Kradzież pieniędzy z naszego pokoju zamkniętej walizki już po pierwszym dniu. Po zgłoszeniu tego faktu Pani "Rezydent" totalna ignorancja tematu hotel udawał,że nic się nie stało i zasłaniali się barierą językową oraz,że nigdy nie było takich zdarzeń (odpowiedź recepcji hotelowej . Plaża brud i syf...
    Jako wisienka na torcie Pani "Rezydent" zgubiła 3/4 grupy wysyłając ich na inny terminal... Grupa dostała zdjęcie rejestracji autokaru by sama sobie go odnalazła a Pani "Rezydent" nie raczyła przyjechać osobiście i doprowadzić do naprawy swego błędu,tym bardziej że w grupie były małe dzieci !!! (powinna stracić pracę) Jedzenie jak to w Turcji... To niebyła nasza pierwsza wizyta w tym pięknym kraju i następna nie będzie z tym biurem!!!
    Organizacja pod psem nie obrażając zwierząt...
    Unikajcie tego hotelu jak i tego biura...
    Po prostu naciągacze !!!
    ZaletyZero zalet
    WadyJak w/w opisie... Brud,syf niezgodne z ofertą...
  • ~Norbert / 2023-07-29 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze NIE polecam !
    To co zrobili z transferem powrotnym dla 130 osób to jakaś kpina.
    Powrót z Albani do Warszawy -
    Wylot 16:35, o 7:00 zdarli ludzi do autokarów, o 12:00 jesteśmy na lotnisku. 4.5 godziny przed czasem, pozbyli się ludzi z hotelu, sniadanie- bułka na drogę i jedna brzoskwinia.
    Zapłaciliśmy za prom speed płynie 30 min, a wsadzili nas na jakiegoś starucha gdzie połowa ludzi 1.5 godziny płynęła w upale bo nie było miejsc żeby się schować pod dachem, nie oddali różnicy pieniędzy, nie przeprosili.
    Teraz lot jest już opóźniony 1 godzinę więc wychodzi 5.5 godziny czekania pod ścianą na podłodze bo nie ma gdzie usiąść.
    Oczywiście tak Wielki bezpiecznik czasowy dla bezpieczeństwa a prawda jest taka że wsadzili ludzi którzy lecą do Katowic z tymi z Warszawy żeby oszczędzić na autokarach a Katowice lecą godzinę szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 889
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 177
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807