Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Raiffeisen Polbank opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.07 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    2.30
  • Obsługa klienta
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~beatek12 / 2016-02-28 23:16
    Ocena: 4.67 / 5
    ciekawe konto oszczędniościowe, sprawna obsługa na infolinii, czytelna umowa i warunki
  • ~Pure / 2016-02-11 22:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto w R> mogę polecić, założyłem rok temu. Nie widzę powodów by zmieniać. Cenowo OK. CZy wydam czy nie wydam 3zł to niewiele. U innych czesto ta oplata jest zniesiona, ale wstępnie jest wyższa. Polecam
    ZaletyCena, Jakość, Nowoczesność, Dostępność
    WadyBrak możliwości uzycia TouchID w Aplikacji mobilnej
    rok
  • ~WojtekBielsko / 2016-02-07 23:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam usługi Raiffeisen Polbank, jest bankiem który wychodzi naprzeciw konsumentom. Szukałem banku który mi da kredyt na atrakcyjnych warunkach. Szperając w internetach, trafiłem właśnie na nich. Mimo negatywnej oceny w tym serwisie stwierdzam, że jest zupełnie inaczej. Konto cenowo wygląda świetnie, tylko za kartę 3zł, co jest naprawdę niską kwotą. Co do kredytu % niskie, prowizja bardzo niska z racji, że mając u nich konto mam niższa prowizję. Konto miałem 2 miesiące wcześniej, gdyż wstrzymywałem się z kredytem, czekałem na auto które chciałem zakupić.
    ZaletyCena, Elastyczność, Obsługa
    WadyOddział bez parkignu w centrum miasta :(, ale czego moge oczekiwac
    3 miesiące
  • ~pawel / 2014-05-15 23:52
    Ocena: 2.67 / 5
    NA poczatku najlepsza oferta na rynku - niestety po 2-3 latach okoazolo sie, ze tylko po to by zdobyc klientow i przyzycaic ich do siebie. Obecnie bank jak bank - sredni. Powoli zmniejszane oprocentowanie i zwiekszane oplaty - uslugi, ktore niegdys byly darmowe przestaly takie byc. Podczas zamykania konta oddziale pracownik polaczyl mnie z telekonsultantem, ktory wowczas chcial zaproponowac mi lepsze warunki jezeli zostanę - mogli to zrobic wczesniej, a nie jak juz sie zdecydowalem przejsc gdzie indziej. Bankowosc internetowa czasem kuleje - nie wiesz czy przelew poszedl czy nie
    ZaletyBank sredni
    WadyBank sredni
    6 lat
  • ~zdzich38 / 2012-11-12 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Polbank to najgorszy bank jaki znalem.Klijenta obskakuja dopuki nie złapia.Nie odpowiadaja na reklamacje tylko przesyłaja rachunki do zaplaty mimo ze juz nie jestes ich klijetem.Zenada ludzie omojajcie tych zlodzieji z daleka,moze wtedy zaczna klijeta traktowac powarznie
  • ~pidzej / 2010-04-13 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, nic nie działa tak jak powinno działać. długotrwałe przelewy,, błędy w certyfikatach. w 21 wieku to anachronizm.
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia, bankowośćelektroniczna
  • ~salatek / 2010-01-21 22:10
    zlozylem wniosek o kredyt 10tys a bank przyznal mi 6 tys wiec zrezygnowalem bo potrzebowalem 10tys.
    mialem prawo-ale na wyciagu widze ze mnie skasowali 39 zl za ten kredyt 6 tys-ale ja go zwrocilem-bo potrzebowalem 10tys-to tak jak bym poszedl do sklepu po chleb a pani daje mi bulki- ja mowie ze nie chce bulem i je oddaje a pani zabiera bulki ale kaze zaplacic 2zl za to ze poszla po bulki -moim zdaniem zlodziejstwo z bialy dzien w bialych rekawiczkach-czuje sie jak by mnie murzyn wyruchal w d..... bez gumy. po nastepny kredyt ide gdzie indziej- rozumiem ze banki musza zarabiac- ale nie oszukujac-gdzie potem szary czlowiek nie wie nawet gdzie ma sie udac zeby dochodzic swoich praw
    Zaletysdsd
    Wadysdsds
    sd
  • ~Piotr / 2010-01-09 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest bardzo negatywna.
    Na stronie internetowej skusiło mnie niskie oprocentowanie kredytu gotówkowego. Złożyłem wniosek poprzez telemarketing. Uzyskałem info, że wstępnie kredyt przyznano. Po tygodniu zadzwoniono do mnie, że wszystko jest ok i że dotrze do mnie kurier z dokumentami ale, że niestety oprocentowanie przyznanego mi kredytu jest wyższe niż było napisane w necie. Ok zgodziłem się na to. Kurier przywiózł dokumenty, podpisałem i zabrał je do banku. Po kolejnych kilku dniach zadzwoniono do mnie, że muszę dostarczyć kolejne dokumenty i ze przyjedzie do mnie po nie kurier. Kurier dotarł i zabrał dokumenty. Znowu kilka dni oczekiwania na telefon, w którym pani z banku oświadczyła, że wszystko jest na dobrej drodze ale niestety oprocentowanie dla mnie zostało podwyższone :( No nic po raz kolejny przystałem na to. Znowu czekanie. Po tygodniu telefon i pani z banku mówi że muszę podać nr konta na który przeleją pożyczkę. Podałem a pani się rozłączyła. Po tygodniu (w sumie ponad miesiąc od pierwszego kontaktu) nie wytrzymałem i sam zadzwoniłem, żeby dowiedzieć się że nie przyznano mi kredytu. Bank przeciągał moją sprawę w nieskończoność a gdy mój wniosek odrzucono (nie wiem z jakich powodów bo wcześniej wszystko było OK) nie raczono mnie nawet o tym poinformować.
    Zaletybrak
    Wadyprzeciąganie sprawy, stałe podnoszenie oprocentowania, nie informowanie klientów o przebiegu procesu weryfikacji...
  • ~OLIMP510 / 2009-12-09 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OPINIA BARDZO NEGATYWNA - OSTRZEGAM !!!


    z zewnątrz(budynek) bank wyglada przyzwoicie; kusi tez oprocentowaniem ale UWAGA - nazwa POLBANK nie ma nic wspólnego z Polską; nawet NIE MAJĄ GWARANCJI POLSKIEGO FUNDUSZU BANKOWEGO !!!
    a poza tym w oddziale ŚMIERDZI - dosłownie ŚMIERDZI !! (Ostrów WLKP. Kolejowa!!)

    Uwaga - BANK TEN NIE MA POLSKICH GRAWANCJI FUNDUSZU BANKOWEGO !!!
    ma jakieś greckie a wiadomo jak wyglada system finansowy w Grecji (giełda poszła o 30 % w dół od pażdziernika!!).

    założylem konto walutowe oszczędzające a oni mi uaktywniki tylko zwykłe konto - istne pijawki; wciskają i mówią co innego a faktycznie robią co innego - oczywiście nie na korzyść klienta !!
    poza tym że mnie tak zrobili to byłem świadkiem jak taki sam trik zastosowano dle innej osoby która również zakładała konto skuszona oprocentowaniem !!

    jutro jade wybrać pieniądze zamknąć konto i definitywnie się pożeganać !!!
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo; ciemnota; kiepska obsługa; jedna z pań chyba wcześniej sprzedawała obważanki; w oddziale świerdzi !!
    2 miesiace- jutro likwiduje !!!!!!!
  • ~emes / 2009-09-14 15:32
    Ocena: 2.33 / 5
    A oto moja historia obrazująca podejście do klienta w Polbanku.
    1. Wypłata z bankomatu Euronetu kartą Polbanku nie dochodzi do skutku (nie wysunęły się banknkoty). Natychmiastowe zgłoszenie do Euronetu, który potwierdza, że bankomat odnotował, że pieniądze się nie wysunęły. Euronet odysła mnie jednak do Polbanku celem zgłoszenia reklamacji.
    2. Polbank rejestruje reklamację. Zgodnie z regulaminem mają 30 dni na rozpatrzenie.
    3. W międzyczasie kilkukrotnie konkatuję się z Polbankiem celem zapytania, kiedy zwrócą pieniądze na konto. Za każdym razem obiecują, że przekażą sprawę do działu reklamacji celem udzielenia odpwiewidzi. Nikt jednak się nigdy nie odezwał.
    4. Mija 30 dni i zero odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Dzownię do Polbanku, gdzie jedynie co wiedzą, to że sprawa jest w toku. Pytam dlaczego nie odpowiedzieli w przeciągu 30 dni. Panie nie wie i zasłania się, że tylko dział reklamacji ma takie dane. Proszę o podanie numeru telefonu do działu reklamacji. Pani odpowiada, że nawet ona nie ma połączenia telefonicznego z tym działem i jedyne co może zrobić, to przekazać im elektronicznie moje ponaglenie.
    5. Minęło 6 tygodni od daty reklamacji i nie została ona w żaden sposób rozpatrzona ani nie zwrócono mi pieniędzy.
    Zaletyogólnie oferta produktów
    Wadyobsługa klienta, kiepski serwis internetowy
    2 lata
  • ~faraonprusak / 2009-06-10 01:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety moje osobiste doswiadczenie z Polbankkiem jest koszmarne. Od poltora roku nie wyplaca transz kredytu hipotecznego, nie odpowaida na reklamacje wiec nawet nie wiem czemu nie wyplaca transz. Rzecznik konsumentow w Warszawie odsyla mnie do Grecji.
    Byc moze jestem wyjatkiem ale moje doswiadczenia nie sa dobre z Polbankkiem.
    ZaletyOprocentowanie. Teoretyczne upusty.
    WadyPraktyczne mozliwosci korzystania uniemozliwuaja ze skorzystania z np. nieodplatnch przelewo przez internet. Trzeba ganiac do odzialow za co poibieraja oplaty.
    4 lata
  • ~ewela / 2009-04-27 18:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Hej.. ja mam konto oszczędnościowe w Polbanku i powiem szzerze że jestem zadowolona. A nawet z czystym sumieniem moge polecić je innym. Plus to to iz w każdej chwili moge korzystać z gotwówki nie tracąc przy tym odsetek. Jeżeli chodzi o obsługe nie moge narzekac - miła i kompetentna. Prawdą jest to że czasem są problemy z systemem co uniemożliwania załatwienie założonych celów np w danym dniu ale nie popadajmy w niezadowolenie... oprocentowanie w porówaniu do innych banków jest bardzo konkurencyjne.
    Zaletywysokie oprocentownie, wporządku obsługa,
    WadyDrogie panie dzwoniące z super lokata... w sposób natrętny... kochani pracownicy punktów bankowych jezeli będziemy chcieli skorzystac z waszych produktów to poprosimy o nie sami !!!!
    prawie rok
  • ~Staszek / 2009-03-10 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Na głównej stronie banku widnieje hasło:

    Teraz wszystko załatwisz
    bez wychodzenia z domu,
    bo tak jest przecież wygodniej

    zapomniano dopisać, że pod warunkiem założenia konta w jakimś innym banku!!!

    Kompletnie niestabilne, wiecznie wyłączone z bardzo małą funkcjonalnością.
    Nie licz, że w czymkolwiek ułatwisz sobie życie.
  • ~benny / 2009-01-22 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Malo że ciagle sie krzaczy to pokazuje ze 2 osoby jest zzalogowane a konsultant nic nie pomoze bo nie odbiera telefonu nie polecam
    ZaletyŁadne dziewczyny w placowkach
    Wadyzero kontaktu konto internetowe do niczego
  • ~Art / 2008-12-31 17:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Po tym jak mbank kolejny raz mnie zawiodl obnizajac oprocentowanie swojego emax+ i emax, juz nie wspominajac o ekoncie ktory juz dawno ma 0%, postanowilem zmienic bank. Przejrzalem oferty kilkunastu bankow i przeczytalem kilkadziesiat opinii nt. roznych bankow. W koncu postanowilem zalozyc konto w Polbanku, choc przeczytalem duzo opinii negatywnych na temat tego banku.
    W oddziale spotakalem sie z bardzo kompetentna obsluga, a infolinii takze, jedyna slaba strona jest bankowosc internetowa, jednakze opinie na roznych forach internetowych sa bardzo przesadzone - nie jest prawda ze w systemie tym nie da sie nic zrobic, tym bardziej ze jest on ciagle rozwijany.
    Zaletykompetenta obsluga, bliskosc oddzialow i ich gesta lokalizacja
    Wadyslaba strona jest system transakcyjny
  • maro / 2008-11-27 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed kontem internetowym w Polbanku! Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
    ZaletyNie ma plusow.
    WadyStrona wczytuje sie kilka minut lub wcale! Nie byłem w stanie wykonać zadnej transakcji poza przelewem wewnętrznym! Ciagłeproblemy ze współpracą serwisu z Javą. Obluga mało intuicyjna, niejasna, bara sensownej pomocy na stronie. Kontakt z konsultatntem co najmniej uciązliwy.
    2 tyg.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
PEKAO SA
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1390
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1150
Millennium
Ocena: 1.70, ilość opinii: 868
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 750
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 743
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720