Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Raiffeisen Polbank opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.07 / 5

  • Prostota obsługi
    2.08
  • Oferta
    2.30
  • Obsługa klienta
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~gwiazda / 2016-02-29 23:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Plus za oferte, bardzo przejrzyscie ułożona i do tego dobra. Bonusy dla stałych klientów, obecnie numer jeden na rynku ;)
    ZaletyBonusy dla stalych klientów, dobra współpraca
    WadyBrak
  • ~lizard / 2016-02-28 23:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tym banku od dwóch lat, mam i konto osobiste i firmowe
    Prawdopodobnie wezmę też kredyt, więc jestem związany z tym bankiem dośc mocno :D
    Mogę śmiało polecic ;)
    ZaletyJasne warunki umowy, opłaty, kontakt
    2 lata, w warszawie,
  • ~Oliwka / 2016-04-06 17:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd tak negatywne opinie... Ja jestem klientką od roku czasu. Jeżeli chodzi o konto i kredyt gotówkowy od roku nie miałam żadnego problemu...
    ZaletyObsługa, Cena, Jakość
    WadyNie zauważyłam
  • ~Art / 2008-12-31 17:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Po tym jak mbank kolejny raz mnie zawiodl obnizajac oprocentowanie swojego emax+ i emax, juz nie wspominajac o ekoncie ktory juz dawno ma 0%, postanowilem zmienic bank. Przejrzalem oferty kilkunastu bankow i przeczytalem kilkadziesiat opinii nt. roznych bankow. W koncu postanowilem zalozyc konto w Polbanku, choc przeczytalem duzo opinii negatywnych na temat tego banku.
    W oddziale spotakalem sie z bardzo kompetentna obsluga, a infolinii takze, jedyna slaba strona jest bankowosc internetowa, jednakze opinie na roznych forach internetowych sa bardzo przesadzone - nie jest prawda ze w systemie tym nie da sie nic zrobic, tym bardziej ze jest on ciagle rozwijany.
    Zaletykompetenta obsluga, bliskosc oddzialow i ich gesta lokalizacja
    Wadyslaba strona jest system transakcyjny
  • ~beatek12 / 2016-02-28 23:16
    Ocena: 4.67 / 5
    ciekawe konto oszczędniościowe, sprawna obsługa na infolinii, czytelna umowa i warunki
  • ~Łagodny / 2016-02-29 21:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam Raiffeisen, za podejscie do stałego klienta. Nie tylko nowego. Mają spoko ofertę. Kredyty tanie.
    ZaletyCena, Obsługa, Oferta
    WadyWieczorami, czeka sie na infolini 5-10 minut w dzień ok.
    Rok
  • ~Marlena / 2016-03-16 19:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja osobiście jestem zadowolony z Raiffeisen. Ofertę mają spoko. Aktualnie maja konto wymarzone. Które ofertowo tez wygląda fajnie.
    ZaletyCena, Obsługa, Aplikacja Mobilna
    WadyNie spostrzegłem
    ROK
  • ~Pure / 2016-02-11 22:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto w R> mogę polecić, założyłem rok temu. Nie widzę powodów by zmieniać. Cenowo OK. CZy wydam czy nie wydam 3zł to niewiele. U innych czesto ta oplata jest zniesiona, ale wstępnie jest wyższa. Polecam
    ZaletyCena, Jakość, Nowoczesność, Dostępność
    WadyBrak możliwości uzycia TouchID w Aplikacji mobilnej
    rok
  • ~sicinsk / 2016-03-30 23:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja jestem zadowolona z obsługi w Raiffeisen. Obsługa spoko (infolinia), ceny spoko w stosunku do poprzedniego banku gdzie płaciłam za karte 7zł... Po 2 miesiącach powiedzieć, że jestem zadowolona
    ZaletyCena, Obsługa
  • ~WojtekBielsko / 2016-02-07 23:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam usługi Raiffeisen Polbank, jest bankiem który wychodzi naprzeciw konsumentom. Szukałem banku który mi da kredyt na atrakcyjnych warunkach. Szperając w internetach, trafiłem właśnie na nich. Mimo negatywnej oceny w tym serwisie stwierdzam, że jest zupełnie inaczej. Konto cenowo wygląda świetnie, tylko za kartę 3zł, co jest naprawdę niską kwotą. Co do kredytu % niskie, prowizja bardzo niska z racji, że mając u nich konto mam niższa prowizję. Konto miałem 2 miesiące wcześniej, gdyż wstrzymywałem się z kredytem, czekałem na auto które chciałem zakupić.
    ZaletyCena, Elastyczność, Obsługa
    WadyOddział bez parkignu w centrum miasta :(, ale czego moge oczekiwac
    3 miesiące
  • ~Marine / 2016-03-29 16:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z oferty. Szukałam konta osobistego bo zmieniałam bank, koleżanka doradziła konto wymarzone i naprawdę okazało się to super wyborem. Jako jeden z nielicznych banków ma gwarancję niezmienności cen. Obsługa jest w porządku.
    Zaletydobra oferta, gwarancja niezmienności opłat
  • ~Zadowolony / 2016-03-20 13:09
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem zadowolony z Raiffeisen. Konto za free karta za 3zł. Ogólnie polecam bo maja kilka fajnych programów dla klientów i można fajnie wyjsć
    ZaletyProstota, dostępnosć, cena
    WadyOstatnio czekałem 10 minut na infolinii godziny wieczorne
  • ~ewela / 2009-04-27 18:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Hej.. ja mam konto oszczędnościowe w Polbanku i powiem szzerze że jestem zadowolona. A nawet z czystym sumieniem moge polecić je innym. Plus to to iz w każdej chwili moge korzystać z gotwówki nie tracąc przy tym odsetek. Jeżeli chodzi o obsługe nie moge narzekac - miła i kompetentna. Prawdą jest to że czasem są problemy z systemem co uniemożliwania załatwienie założonych celów np w danym dniu ale nie popadajmy w niezadowolenie... oprocentowanie w porówaniu do innych banków jest bardzo konkurencyjne.
    Zaletywysokie oprocentownie, wporządku obsługa,
    WadyDrogie panie dzwoniące z super lokata... w sposób natrętny... kochani pracownicy punktów bankowych jezeli będziemy chcieli skorzystac z waszych produktów to poprosimy o nie sami !!!!
    prawie rok
  • ~PWS / 2023-10-02 20:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Funkcjonalność na dobrym poziomie.
    Proces kredytowy bardzo zaawansowany.
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie.
    Brak kompetencji.
    Tylko czat z mega opóźnieniem lub e-mail.
    Nie dbają o klienta.
    Archaiczny model rozliczeniowy z wykorzystaniem banku PKO BP.
    ZaletyFunkcjonalność aplikacji, prosta, intuicyjna nawigacja.
    WadyObsługa klienta.
  • ~pawel / 2014-05-15 23:52
    Ocena: 2.67 / 5
    NA poczatku najlepsza oferta na rynku - niestety po 2-3 latach okoazolo sie, ze tylko po to by zdobyc klientow i przyzycaic ich do siebie. Obecnie bank jak bank - sredni. Powoli zmniejszane oprocentowanie i zwiekszane oplaty - uslugi, ktore niegdys byly darmowe przestaly takie byc. Podczas zamykania konta oddziale pracownik polaczyl mnie z telekonsultantem, ktory wowczas chcial zaproponowac mi lepsze warunki jezeli zostanę - mogli to zrobic wczesniej, a nie jak juz sie zdecydowalem przejsc gdzie indziej. Bankowosc internetowa czasem kuleje - nie wiesz czy przelew poszedl czy nie
    ZaletyBank sredni
    WadyBank sredni
    6 lat
  • ~emes / 2009-09-14 15:32
    Ocena: 2.33 / 5
    A oto moja historia obrazująca podejście do klienta w Polbanku.
    1. Wypłata z bankomatu Euronetu kartą Polbanku nie dochodzi do skutku (nie wysunęły się banknkoty). Natychmiastowe zgłoszenie do Euronetu, który potwierdza, że bankomat odnotował, że pieniądze się nie wysunęły. Euronet odysła mnie jednak do Polbanku celem zgłoszenia reklamacji.
    2. Polbank rejestruje reklamację. Zgodnie z regulaminem mają 30 dni na rozpatrzenie.
    3. W międzyczasie kilkukrotnie konkatuję się z Polbankiem celem zapytania, kiedy zwrócą pieniądze na konto. Za każdym razem obiecują, że przekażą sprawę do działu reklamacji celem udzielenia odpwiewidzi. Nikt jednak się nigdy nie odezwał.
    4. Mija 30 dni i zero odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Dzownię do Polbanku, gdzie jedynie co wiedzą, to że sprawa jest w toku. Pytam dlaczego nie odpowiedzieli w przeciągu 30 dni. Panie nie wie i zasłania się, że tylko dział reklamacji ma takie dane. Proszę o podanie numeru telefonu do działu reklamacji. Pani odpowiada, że nawet ona nie ma połączenia telefonicznego z tym działem i jedyne co może zrobić, to przekazać im elektronicznie moje ponaglenie.
    5. Minęło 6 tygodni od daty reklamacji i nie została ona w żaden sposób rozpatrzona ani nie zwrócono mi pieniędzy.
    Zaletyogólnie oferta produktów
    Wadyobsługa klienta, kiepski serwis internetowy
    2 lata
  • ~Slat111 / 2022-08-23 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, jeśli chodzi o podejście do klienta ukierunkowany na maksymalizację swoich zysków. Miałem kredyt hipoteczny w tym banku, ale musiałem go spłacić przedwcześnie ze względu na sytuację rodzinną . Sprawdziłem u prawników swoją umowę i praktycznie wszystkie zapisy na niekorzyść moją, wiele klauzul niedozwolonych.Aby uniknąć długiego procesu podjąłem próbę mediacji, ale bank w ogóle nie chciał w niczym ustąpić, dlatego składam wniosek do sądu w celu unieważnienia umowy.i nie mam zamiaru iść na ugodę z bankiem.Przejdę wszystkie instancje sądowe i wiem źe wygram, niezależnie ile czasu to zajmie.
    ZaletyBrak
  • ~faraonprusak / 2009-06-10 01:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety moje osobiste doswiadczenie z Polbankkiem jest koszmarne. Od poltora roku nie wyplaca transz kredytu hipotecznego, nie odpowaida na reklamacje wiec nawet nie wiem czemu nie wyplaca transz. Rzecznik konsumentow w Warszawie odsyla mnie do Grecji.
    Byc moze jestem wyjatkiem ale moje doswiadczenia nie sa dobre z Polbankkiem.
    ZaletyOprocentowanie. Teoretyczne upusty.
    WadyPraktyczne mozliwosci korzystania uniemozliwuaja ze skorzystania z np. nieodplatnch przelewo przez internet. Trzeba ganiac do odzialow za co poibieraja oplaty.
    4 lata
  • ~Małgorzata / 2019-03-21 17:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank Raiffeisen Polbank to instuja, Która straszy klientów indywidualnych, biznesowych windykacja mimo, że klijeci splacja wterminie zadłużenie. Gdy klient wysyła SMS o treści kontakt bank wogule niereaguje twierdząc, że mają bardzo dużo pracy a tak naprawdę w ten sposób lekceważa klijeta.
    ZaletyBrak
    WadyWada banku obsługa klienta i zbyd długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem banku.
  • ~wredny / 2016-04-04 09:25
    Ocena: 1.33 / 5
    jeden z gorszych banków, po pierwsze udzielali kredytów pseudofrankowych i nie respektuje Polskiego prawa w kwestii rozwiązanie tego problemu (65% ich portfela to CHFy) wciskają klientom polisolokaty i udają głupich, na szczęście UOKiK się tym zajął (10mln kary dla banku) obsługa w oddziale fatalna.. .średni czas załatwienia błahej sprawy to 20min (minimum) bo albo system nie działa albo działa powoli, ostatnio 3 razy musiałem dowód pokazywać realizując czek... i jeszcze panienka (młoda jakaś chyba po szkole) podskakiwała sobie na fotelu (tik nerwowy czy jak?) mimo braku opłat za wypłaty z bankomatu wielokrotni już składałem reklamację za POBRANIE OPŁATY za skorzystanie z bankomatu Euronetu... na szczęście reklamacja przebiegła szybko sami pobierają sobie opłaty z różnych kont (mam 3 i zawsze pobierają z rach. technicznego do obsługi kredytu hipotecznego - trzymam tam CHFy na ratę a tu zonk biorą sobie automatyczną spłatę innej raty, jeszcze przeliczają po swoim kursie kupna i człowiek musi naprędce kupować CHF i przelewać, mimo iż na innym koncie czekają złocisze!!! ogólnie nie polecam, nie jest to jedyny bank w którym mam kont
    Zaletyżółty kolor misie podoba
    Wadyopłaty, kredyty pseudofrankowe, tępawa obsługa w oddziale, dział reklamacji do bani,
    od 9 lat niewolnik banku
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1420
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770