Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3157 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2025-08-04 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia jest koszmarna, oczekiwanie na kontakt jak w TP w latach '90. Wstyd 35 minut czekać na połączenie z konsultantem. Żadnej pomocy a przedwczesne wołanie o płatność jest wysyłana.
    ZaletyJeszcze żadnej nie dostrzegłem.
    WadyObsługa klienta i infolinia do kitu.
  • ~Nikt / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • ~Nikt / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • ~Joanna / 2025-08-04 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam! Chciałam bardzo pochwalić i polecić Panie, które pracują w Salonie Plusa na Ul. Wieniawskiego 19 w Wałbrzychu w Auchan. Panie są super i znają się na swojej profesji, lubią to co robią!! Polecam !!!!
    Zaletysuper!!! polecam
  • ~Antoni / 2025-08-03 19:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem pakiet internetowy internet nie działa poprawnie gry nie chcą się odpalać nie można oglądać nawet YouTube.
    WadySłabo działający interner
  • ~Dorota / 2025-08-03 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    witam podpisaliśmy umowę na telewizję z internetem z plusa. Internet światłowodowy w ogóle nie działał, po telefonach resetowali router i przez 2 dni działał bez zarzutu a po dwóch dniach spadało na 5 mb gdzie umowa była podpisana na 300 mb. Nikt z serwisu nie chciał przyjechać i sprawdzić na miejscu sprzętu tylko robili wszystko zdalnie do tego obsługa infolinii nie miła i wręcz niektóre osoby miały pretensje że w ogóle się dzwoni i kazali wszystko na kablu podłączyć. Zrezygnowaliśmy po roku obowiązywania umowy z internetu a telewizje zostawiliśmy i okazało się ze po zmianie operatora internetu telewizja POLSAT BOX nie działa. W punkcie gdzie rozwiązywaliśmy umowę nie zostaliśmy poinformowani ze jeżeli zrezygnujemy z ich internetu to telewizja nie będzie działać na nowym operatorze. I teraz jesteśmy rok w plecy bo musimy płacić im za telewizje z której nie możemy korzystać.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Miś / 2025-08-02 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to porażka. Zachęcili mnie ogromną ilością GB, ale zwykłe przeglądanie stron trwa tyle, że człowieka szlak trafia. Nigdy więcej nic nie kupię od tego operatora. Raz się nabrałam i czekam końca umowy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak zasięgu to standard Plusa
  • ~Xenno / 2025-08-01 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem w sieci Plus od dwóch miesięcy. Przeszedłem z sieci T-Mobile i była to jedna z najgorszych decyzji ostatnich lat.
    Wszędzie ukryte koszty, fatalna infolinia, narobione jakichś iboxow, że nawet nie wiadomo przez co się na to logować.
    Problemy z zasięgiem, bo chociaż mieszkam w dużym mieście i zawsze jest 4-5 kresek, to nagle dostaję smsy o nieodebranych połączeniach.
    A już szczytem chamstwa, jest pobieranie opłat za płatność BLIK.
    Czekam aż skończy się umowa... ale to jeszcze 22 miesiące i nie chcą mieć nic więcej wspólnego z tą siecią!
    ZaletyBrak
    Wady- zasięg,
    - fatalna infolinia,
    - prowizje za płatność BLIK
  • ~Szpak / 2025-07-29 14:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam najnowszy jeden z topowych smartfonów za 3000 zł na dwie karty sim. Karta Plusa non stop tańczy pomiędzy 3G/4G/5G. O ile jest 3G to zasięg mam na 4-5 kresek ale jak jest 4G/5G to 1-2 kreski i to na zewnątrz budynków! I tak jest w Plusie w wielu miejscach. Internet słaby jakby zdychał... W drugim slocie karta sim Nju (Orange). W zasadzie prawie wszędzie zasięg 4G na 3-5 kresek. Podobnie z 5G. I gdzie ty Plusie jesteś, z czym do ludzi w 2025 roku???
    WadyPlus to wirtualny zasięg 4G/5G
  • ~jestem / 2025-07-28 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec jaka kiedykolwiek mialem, koniec umowy mam dopiero we wrześniu więc przede mną jeszcze miesiąc męczarni, pada leciutko deszczyk sieć już wariuje a gdy mocniej popada to nawet zasięgu nie ma, DO DU PY
    Zaletywiedzą jak wku*wić nieźle klienta
    Wadyich sieć to ściek
  • ~Małgorzata / 2025-07-26 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Będę się czepiać głównie oferty oraz ostatniego doświadczenia z obsługą klienta. Jesteśmy z rodziną klientami Plusa od kilku lat. Na naszej wsi jest jako-taki zasięg, choć głowy z zachwytu nie urywa. Jednak co umowa to drożej, choć jakość usług u nas na wsi nie poprawiła się na milimetr; nie przybyło infrastruktury w okolicy, a Plus szczyci się sponsorowaniem sportu chociażby. Raz tylko udało mi się 5 zł urwać na kolejną umowę. Firma, jaki chyba pozostali z wielkiej czwórki zapomina, że są ludzie, którzy nie potrzebują dużo Internetu w telefonie - 10 GB /mc wielu osobom by wystarczyło. Owszem, mają abonament z 6 GB, ale za 40 zł i to po rabatach - przy 25 zł u Misia to nadal drogo. Wypowiedziałam umowy na dwa numery i wtedy przychodzi mi SMS na jedne z numerów żeby zadzwonić na 2699 po ofertę za 25 zł. OK, oddzwaniam, bo to zabrzmiało rozsądnie (kwota). Automat mówi m, że wszyscy konsultanci są zajęci i oddzwonią do mnie tak szybko, jak się da. I tak kilka razy - oddzwonienia nie ma już 4. dobę od mojej 1. próby kontaktu. Kiedy nie zadzwonisz na 2699, zawsze wszyscy konsultanci są zajęci i obiecują oddzwonić po czym przerywają połączenie. Czemu nie można, jak na tej zwykłej infolinii, zaczekać na wolnego konsultanta? Zwłaszcza, ze coś im się z oddzwanianiem nie spieszy. Pani ze zwyklej infolinii nie ma dostępu do tej oferty z numeru 2699, pani w salonie również nie. Jaja sobie robią ci z Plusa? To ja mam sobie sama szukać lepszej oferty po infoliniach i salonach i jeszcze czekać aż mi łaskawie oddzwonią? T
    Zaletymają minimalny zasięg u mnie na wsi, to i tak dobrze
    Wadynie szanują klienta
  • ~Kamil / 2025-07-26 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie omijać szerokim łukiem. Na szczęście pozbyłem sie tego badziewia. Reklamacja odrzucane, niby robione pomiary a zasiegu brak w promieniu 30 km, w centrum miasta trzeba szukac zasiegu. Z daleka !!!!
    ZaletyBrak
    WadyZasieg
  • ~Małgorzata / 2025-07-26 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści. Podpisałam z nimi umowę na światłowód który nie działa. Myślę że źle podłączony, gosciu który instalował kable zrywał, jakieś przetoki robił. Teraz kilkanaście razy dziennie zrywa połączenie. A najgorsze jest to że musze po takiej akcji wszystkie programy od nowa odpalać oczywiście nic nie zapisane. Wyobraźcie to sobie. Robisz coś męczysz sie a tu bach, połączenie zerwane i robisz od nowa. Szlak człowieka idzie trafić. Dla mnie to zwykli złodzieje zwłaszcza że dwa tygodnie temu byłam w salonie złożyć reklamację. CISZA !!!!!
    Wadywszystkie możliwe.
  • ~Niga / 2025-07-26 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Walne zdzierstwo żydy was napadną, naprawie ten internet
  • ~Skaut / 2025-07-23 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Plus to zasięgowe i internetowe dziadostwo. Tam dobre jest tylko 2G.
    Wadyżałosne LTE i 5G
  • ~Teletubiś / 2025-07-23 09:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie telefon i oferta dobra ale został mi jeszcze ostatni rachunek do zapłaty który przyjdzie w następnym miesiącu i został mi zablokowany telefon
  • ~Frezja / 2025-07-22 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Podpisując umowę otrzymałam zupełnie inne informacje co do opłat za telefon . A jak przyszło co do czego to otrzymałam horrendalne po dziś dzień rachunki . Reklamacje są załatwiane na odczep bez wyjaśnień .

    Nie polecam jako operatora żadnego.
    ZaletyŻadne
    WadySame wady - oszukiwanie na wstępie rozmowy o umowę.
  • ~Użytkownik plusa / 2025-07-22 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze siec jaka istniej
    Praktyczny ciągły brak zasięgu zeny chociaż prowadzić rozmowę o internecie juz nawet nie wspomnę bo Praktycznie cały czas go nie ma bo zasięgu brak
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko co możliwe w tej sieci
  • ~Seweryn / 2025-07-20 09:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak zasięgu lub znikomy zasięg w Krynicy Górskiej
    ZaletyMiało być pięknie
    WadyBrak zasięgu sieci
  • ~Kamil / 2025-07-20 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorętsze sieć w Polsce. Przed podpisanie umowy wszystko miałoby śmigać super zasięg itp. a teraz się męczymy bo w naszej miejsc nic nie działa ani internet mobilny ani stacjonarny. A podczas zgłoszeń do operatora u nich wszystko ok . Dziadostwo i tyle nie polecam tej dziadowskiej sieci. Byle tylko podpisać umowę a później się męczyć.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2697
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187