Z najlepszej sieci w Polsce Play stała się najgorszą siecią. Zasięg masakryczny, internet ledwo dyszy, oszukują że szok, zmieniają zasady na bardzo niekorzystne. Jestem w tej sieci od samego początku i przenoszę wszystkie nr. rodzinne do innej. Nie chcę już słyszeć o tej sieci.
ZaletyObecnie żadnych.
WadyObecnie wszystkie wady jakie mogą być.
~Bambo / 2022-04-05 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Wstyd nie zakładajcie w tej sieci telefonu .
Umowę należy czytać z prawnikiem.
Ja jutro rezygnuję
WadyUmowy mało czytelne. Namawiają ze będzie taniej a jest drogo
~Anna / 2022-04-05 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i kłamcy,nie informują klienta jak sam sobie umowy nie przeczytasz to nic się nie dowiesz,wprowadzają klienta w błąd,nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyWiele
~Opiniodawca / 2022-04-05 14:14
Ocena: 3.33 / 5
Ze wszystkich usług Play jestem zadowolony, za wyjątkiem dwóch narzuconych mi z góry, a z których to usług - z niewiadomych nikomu przyczyn - nie jestem w stanie zrezygnować. Chodzi o usługi "już w zasięgu" oraz "notka sms". Pierwsza usługa powiadamia wszystkie osoby, które próbowały się do mnie dodzwonić o mojej dostępności w sieci po włączeniu telefonu albo wyjściu z trybu samolotowego, druga zaś powiadamia te same osoby o zakończeniu połączenia. Pierwsza usługa może zostać wyłączona jedynie na infolinii, druga usługa również za pośrednictwem smsa. Problem polega na tym, że w moim wypadku sieć automatycznie przywraca je jako aktywne po ich wyłączeniu, co skutkuje koniecznością odbycia co najmniej kilku rozmów telefonicznych dziennie po włączeniu telefonu służbowego, co bywa bardzo irytujące, gdyż kolejni ludzie dzwonią w zasadzie sekundę po włączeniu telefonu albo po zakończeniu poprzedniej rozmowy.
~rafal / 2022-04-03 20:24
Ocena: 2.00 / 5
play jest najtanszy na rynku ale ich uslugi zdecydowanie najgorsze szczegolnie mam tu na mysli internet ktory jest wprost koszmarny.Dzwonilem zglaszalem usterke juz 15 razy a zeby odczytac wiadomosc na poczcie to trwa 6 minut zeby wogle zalogowac poczte dali mi upust 30 zl ale ja go niechce chce placic wiecej tylko zeby miec internet Zostal mi jeszcze rok umowy wiec bede sie meczyl ale pozniej napewno przejde do innej sieci
Zaletycena
Wadybeznadziejny internet
~Herman / 2022-04-03 19:42
Ocena: 5.00 / 5
jestem klientem 10 lat i jak do tej pory jest ok. Polecam. Coraz większy zasięg. W salonie osoby kompetentne, lepszy niż Plus, Orangę. Plus to złodziej.
ZaletyBrak ukrytych kosztów
~Mateusz / 2022-04-03 17:25
Ocena: 1.67 / 5
Poszedłem do salonu Play bo nie mogę wysyłać smsów na niektóre numery. Debile nie wiedzieli o co chodzi, chcieli wziąć mój telefon na serwis... Zaczęło się to po aktywacji nowej taryfy.
ZaletyTo że wogole jest
WadyNie działają smsy słaby zasięg słabej jakości połączenia audio
~Yohny / 2022-04-03 15:03
Ocena: 1.00 / 5
porównałem prędkość internetu w telefonie w 3 sieciach Plus Orange i Play, nie w jednym miejscu tylko w 4 domach we Wrocławiu, Głubcvzycach, i jeszcze dwóch wioskach na Podkarpaciu i Mazurach. w każdym jednym miejscu prędkość interneetu była co najmniej dwa razy gorsza niż najsłabszej z pozostałych sieci. Dodając poziom jakości obsługi zastanawiam się co musi się wydarzyć żeby albo się poprawili albo zniknęli z rynku.
Zaletyjedne z niższych cen na rynku ale biorąc pod uwagę jakość to chyba traci znaczenie
~Aneta. / 2022-04-03 08:29
Ocena: 1.00 / 5
W grudniu zmieniłam umowę na nową, niestety to co mówiła Pani handlowiec w sprawie nowego abonamentu w żaden sposób nie pokrywa się z prawdą. Każdorazowo kwota rachunku jest wyższa niż ustalona i to o 1/2 czyli sporo. Dodatkowo w marcu byłam wyjaśnić tą sprawę i otrzymałam informację, że następna faktura będzie odpowiadała umówionej kwocie, a tu znowu niespodzianka i faktura jeszcze wyższa. Nierzetelna firma, nieprawdziwe informacje u handlowców, firma nie dba o klienta, szczerze odradzam przedłużanie umowy, szukajcie czegoś innego u innych operatorów. Bardzo żałuję, że dałam się nabrać.
ZaletyBrak.
WadyDrogo. Nierzetelna informacja. Brak poszanowania klienta.
~Aleksander / 2022-04-02 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę z Play 30 marca na przeniesienie dwóch numerów z Orange Flex. 31 marca Play zdołał (do tej pory nie wiem jak to się tym geniuszom udało) przenieść jeden numer i aktywować. Niestety na drugi nie znaleźli już pary w systemie i nadaj pozostaje nieaktywny. Dział techniczny Play twierdzi że ma "związane ręce" i trzeba czekać (ciekawe ile? może do końca abonamentu). Także jeden przenoszony numer zawisł w niebycie i jest nie aktywny. Technicy 3 dni robocze rozpatrują zgłoszenie i rozkładają ręce. Nie polecam przenoszenia tam numerów, tym bardziej jeśli prowadzicie jakiś biznes i dzwonią do Was klienci.
ZaletyUdało im się przenieść jeden numer z dwóch. 50% sukcesu powód do dumy.
WadyNiekompetencja techników. A tyle się pisze o zarobkach pracowników technicznych i IT (bardzo wysokie). Jakość pracy techników co do ich wynagrodzenia to w Play jakieś nieporozumienie.
~Ryszard H / 2022-04-02 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Mam play 24 z 5 lat. W tym czasie posłużyłem się zapytaniem *500 ze 100 razy. Aktywując doładowanie przez firmę na fakturę i uzgadniając 3-ci numer przynajmniej 10 razy pytałem konsultantów. Na koniec to konsultant za mnie robi a e- numer mam aktywować w plusie bo play nie świadczy takiej usługi. Proponuje Play 24 zgłosić do Księgi Guinessa jako wzorcową anty usługę.
ZaletyMyślisz że coś możesz.
WadyWejście tam to tyle minut z życia mniej
~Kamila / 2022-04-02 10:14
Ocena: 1.67 / 5
Złodzieje!!! W zeszłym roku podpisałam umowę informując że cały czas przebywam za granicą i dostałam pakiet internetu do UE z którego obecnie nie mogę korzystać i mi kasę naliczają. Totalne dno!!! Jestem w Play 10 lat i niestety pora na zmianę operatora !!!
~Janusz / 2022-04-01 23:09
Ocena: 1.00 / 5
Po cichu podnieśli ceny za połączenia dwa razy. Kontakt z obsługą klienta to kompletne dno i trzy metry mułu.
ZaletyNajlepsze wyjście to ogłoszenie bakrutcwa.
WadyWszystko
~Robert / 2022-04-01 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze ponad tysiąc złotych opłaty za 900 Mb internetu ,cena z kosmosu ponoć nie miałem włączonego jakiegoś pakietu ,pani z obsługi mówi ze zgodnie z cennikiem , gdzie takie ceny chyba na marsie
ZaletyBrak
WadyTylko czekają na okazje żeby cię skroić z kasy
~Magda / 2022-04-01 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam współpracę z tą firmą. Od miesiąca nie mam internetu mobilnego, sprawa jest u Rzecznika Praw Konsumenta. Każde połączenie z konsultantem to ta sama śpiewka, włączyć, wyłączyć za 24 godziny internet będzie, jak nie trudno się domyślić nie wraca. Wymieniłam już urządzenie , karty wszystko co możliwe i nic, ostatnio usłyszałam, że muszę naprawić to na własny koszt, bo to może być wina urządzenia,( które jest własnością firmy play). Wymówki konsultantów biją wszelkie rekordy bezczelności, twierdzą że mogą występować czasowe utrudnienia w dostarczaniu internetu ze względu na dużą ilość osób logujących się i Ja się z tym zgadzam ale jeżeli miesiąc braku to jest czasowe utrudnienie to gratuluję poczucia humoru.Po co podpisują kolejne umowy skoro mają niewydolną sieć? Jak się ostatnio dowiedziałam play nie ma pracowników którzy przyjeżdżają do klientów i na miejscu rozwiązują problem z połączeniem, wszystkie koszty z obsługą ich urządzeń ponoszą klienci. Nie wiem, jak zakończy się sprawa u Rzecznika ale nie odpuszczę kolejną instytucją będzie UOKiK następnie spróbuję w telewizji ostatecznie sąd. Jeszcze raz ostrzegam przed tą firmą
WadyBrak poszanowania dla stałych klientów, którym jestem od wielu lat. Poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki, każdy mówi co innego
~Wojciech / 2022-03-31 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowano połączenia wychodzące i internet za rzekomo dużą ilość wysyłanych smsów. Niestety w żadnym regulaminie nie jest określona jaka to jest ilość a każdy z zapytanych pracowników czy konsultantów podaje inne ilości. Infolinia nie chce połączyć z odpowiednią kompetentną osobą. Pomimo kilkukrotnych monitów z mojej strony taki stan trwa już tydzień.
Wygląda na to, że play chce mnie ukarać. Zablokowali internet a w przesyłanych wiadomościach piszą, że szczegóły można sprawdzić na stronie play. ŚMIECH NA SALI.
Po 15 latach zmuszony jestem do przeniesienia wszystkich numerow telefonow i internetu do innej sieci.
Tak Play dba o starych, wiernych klientów.
Zaletybrak
WadyBrak szacunku do klienta, niewiedza konsultantów, niejasne zapisy regulaminów, brak możliwości rozmowy z osobą kompetentną, kierownikiem lub dyrektorem pionu.
~Klientka 10 lat / 2022-03-30 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i tylko tyle w tym temacie ... Kończy się umowa a dalej pobierają płatności raty za telefon bo jak się później okazuje to to jest abonament całość a nie rata + abonament. Ale gdy się podpisuje umowę to tak to wygląda ... Oszuści ¡!!!!!!!!!!
ZaletyTotalnie nie posiadają
WadyBezczelna obsługa klienta. Zarówno infolinia jak i sklepy stacjonarne ... Porażka
~Natalia / 2022-03-30 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Dział obsługi klienta mydli oczy poprawą internetu (przez pierwsze dwa dni twierdzili, ze nadajniki są w porządku, mimo że jakosc i zasięg internetu były tak "świetne" że filmy nawet na niskiej jakości nie działały), w trzeci dzień nagle okazało się, że mają rzekomą awarie. Zamiast pomocy czy porady zaproponowali złożenie reklamacji lub zrezygnowania z usług :)))
Internet jest opłacany miesiąc w miesiąc, gdzie i tak za każdym razem jest nerwówka, bo internet albo nie działa albo jest tak słaby, że z filmu zaczyna się oglądanie zdjęć (tak przerywa)
Pieniądze idą w błoto, a dzial obsługi klienta zbywa tekstami o reklamacji i zrezygnowania usług.
Za co w takim bądź razie płacę????
ZaletyBrak
WadySłaby internet
Dział obsługi klienta jednym i najmilszym słowem negatywna
~alicja / 2022-03-30 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Od 5 miesięcy brak faktury za przeniesiony do Playa numer. Nie reagują na wiadomości tylko wysyłają smsy ze faktura będzie później.
Zaraz po przeniesieniu prośba o o cenę jakbyśmy byli prorokami.
NEGATYW w całym tego słowa znaczeniu
Zaletyjedna zaleta ze same wady
Wadybrak zalet
~MI / 2022-03-30 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet i zasięg to jakiś żart, istne średniowiecze, albo jeszcze gorzej i to nie jest jednorazowa akcja, bo problemy występują od dłuższego czasu, ale PLAY nie ma sobie nic do zarzucenia, nie rozwiązują tego problemu, po jednej z reklamacji stwierdzili, że ich sieć działa bez zarzutów... no rzeczywiście... można to zobaczyć po opiniach osób, które na swoje nieszczęście mają abonament w play. Każą płacić karę, jeśli chcesz zrezygnować z usług, usług, które kompletnie nie działają. Nawet jakby abonament był za darmo to nigdy w życiu nie skorzystam z tej sieci. TOTALNY SHIT Odradzam i nie polecam, NAJGORSZA sieć w Polsce zdecydowanie
Zaletykompletnie brak
Wadysłaby zasięg
brak internetu
brak pomocy w rozwiązaniu problemu
totalny shit