Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 87 opinii

1.93 / 5

  • Poziom cen
    2.36
  • Oferta
    2.20
  • Jakość obsługi
    1.36
  • Wygoda
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Użytkownik googl / 2019-01-20 01:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy Polonus to najgorszy autobus jakim kiedy kolwiek jechałam. Ciasno niema gdzie wyciągnąć nogi. Za 12 godzin jazdy czułam się jak szptot w puszce. Mało miejsca nie można się nie położyć nie wyciągnąć nóg. W życiu więcej nie skorzystam z Polonus. Nie komu nie polecam. FUUUUUUUU!!!!!!
    ZaletyMało miejsca
    WadyCiasno
  • ~Celina / 2019-01-17 22:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Próbowałam dostać się na rejs, panowie kierowcy mnie nie zabrali twierdząc że jestem pod wpływem alkoholu. Niechcieli słuchać że przyczyną mojego stanu jest to że próbuje się dostać na drugi koniec Polski z powodu trafienia do szpitala mojej matki. Trochę empatii panowie chuje.
  • ~Były pasażer / 2018-12-26 19:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ufajcie przewoźnikowi Polonus bo nie wrócicie do domu! Od dziś, tj 26.12.18 nigdy nie skorzystam z tego przewoźnika z powodu odwołania mojego kursu z Warszawy do Olsztyna w godzinach popołudniowych. Niestety mialem przesiadke w Olsztynie na pociąg do Gdańska, będę miał noc nie przespaną pomimo jutrzejszej pracy. Moja rodzina i znajomi nigdy nie skorzystają w pierwszej kolejności z Polonusa, złożę również zawiadomienie do odpowiedniej instytucji o zaistniałej sytuacji, nigdy więcej!!!!!
    ZaletyOprócz gniazdek nie ma zalet!
    Wady- punktualność (wieczne opóźnienia)
    - częstotliwość
    - pomimo zapewnień brak WiFi
    - regularne odwoływanie kursów
    - nie ufać przewoźnikowi!
  • ~aion / 2018-12-12 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Kupiłam bilet na autokar,a podjechał rozklekotany bus z nieuprzejmym kierowcą, który, mimo kiepskich warunków pogodowych, gnał jak szalony.. Nigdy więcej!
  • ~Sylwia / 2018-12-02 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus stał ponad pół godziny na postoju pan kierowca przedłużał przerwę specjalnie( ponad pół godziny) , gdyż kierowca innego autobusu palił papierosa widocznie potrzebował kompana, przez co z opóźnieniem dotarłam do domu. Relacja Warszawa- Stawiski. Nigdy więcej nie wsiądę do Polonusa
  • ~Ja / 2018-11-19 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nogdy wiecej. Po raz drugi po prostu nie przyjechał na przystanek przy Rzymowskiego pseudo autopus relacji Warszawa Zachodnia - Tarnobrzeg. Bilet kupiony, autobusu brak. Sterczeliśmy od 7.37 do 8.45. Lokaluzator autobusów na ich stronie zepsuty. Nigdy eięcejtym badziewiem nie jadę i przestrzegam innych.
  • ~wiqa66 / 2018-11-12 14:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak na to, ze jestem studentką i musze płacić prawie 40 złoty, zeby dojechac do domu ,nie mówiąc juz o wracaniu, to bardzo slabo. Najgorsza jest jednak obsluga. Wlasnie zostalam zle potraktowana przez kierowce, ktory zachowywał sie, jakby wszystko robil z ogromną laska. Slabo zorganizowany-w innych liniach komunikacyjnych mają albo czytniki biletow, albo zapisane rezewacje opłacone online. Mimo, ze mialam bilet, nie chcial mnie wpuścić. Potem prosząc mnie o legitymacje prawdopodobnie sie przeslyszal, bo wykrzyczał,, co Jezu?!",mimo ze na jego prosbe, odparłam ,,juz daje".Tak ,czy siak sytuacja nie powinna byla sie zdarzyc, a jesli już sie zdarzyła, to przydałoby sie chocby zwyczajne, ludzkie,, przepraszam",czego nie uslyszalam, a wrecz zostalam poinformowana chamskim tonem o jakichs premiach za sprawdzanie dokumentow. Nie polecam.
    ZaletyCalkiem wygodne siedzenia
    Nowy autobus
    WadyOkropna obsluga
    Slabe wyposażenie kierowców(brak czytnika)
  • ~Kanik / 2018-11-08 12:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Głębokie rozczarowanie. Nie myślałem że będę musiał się fatygować i pisać negatywną opinię, innej opcji jednak nie było. Autokar nie przyjechał na miejsce wskazane na bilecie elektronicznym. Dzwoniłem na linię telefoniczną, płatną a jakże, ale ponoć czynną całą dobę. Guzik, nie dodzwoniłem się. Straciłem pieniądze i sporo czasu. Odwołałem się internetowo, nie uznali reklamacji bo jak się okazało, autokar podstawiany przyjechał, ale w zupełnie inne miejsce, na przystanek oddalony 500m. A szukałem przedtem w internecie, upewniałem się gdzie będzie. Guzik. Teraz żeby się odwołać ponownie znowu trzeba dzwonić, na numer płatny, a jakże. Zero szacunku dla klienta. To nie jest uczciwe traktowanie sprawy.
  • ~Piotr / 2018-10-29 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Makabra. Autobus nie przyjechal w ogole. Zmarznieci czekaliamy ponad poltorej godziny i zrezygnowalismy. Jeden wielki dramat !!! Zero profesionalizmu i dbania o klienta.
    WadyBrak przyjazdu autobusow
  • ~Niusia / 2018-10-14 17:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Konsultant na infolinii podał godziny odjazdów z Białobrzeg. Wyjechałam wcześniej mimo to wcale nie przyjechał i nie było takiego kursu.
    ZaletyZaletą jest toaleta i szybki transport, aczkolwiek kierowcy nie są mili.
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 668
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 253
NeoBus
Ocena: 2.83, ilość opinii: 162
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 87
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 77
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 154
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.09, ilość opinii: 89
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48