Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 129 opinii

1.94 / 5

  • Poziom cen
    2.38
  • Oferta
    2.12
  • Jakość obsługi
    1.47
  • Wygoda
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Dorota / 2019-11-12 14:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie raz jechałam tym autobusem ponieważ nie miałam wyjścia. Do ostatniego incydentu nie miałam większych uwag ponieważ nie jestem marudą i chociaż warunki i obsługa kiepska to jakoś dało się znieść nocne podróżowanie. Oczywiście do czasu, aż trafiłam na opóźnienie prawie 2 godzinne. Komunikacja jest koszmarna, na infolinii nikt nie odbiera, nie można się dowiedzieć czy autobus przyjedzie czy nie. Po prawie jednej godzinie i 30 minutach czekania w nocy i w deszczu, ponieważ poczekalnie na dworcach w większości miast w nocy są zamknięte, zdecydowałam się na powrót taryfą ponieważ kolejne połączenie do mojego miejsca docelowego miałam za 6 godzin.Oczywiście reklamacja była bezpodstawna, ponieważ rzekomo autobus przyjechał po 1 godz i 45 minutach. A o zwrot za wcześniej zakupiony bilet można starać się po 2 godzinach opóźnienia. Dlatego przestrzegam, że jeżeli znajdziecie się w takiej patowej sytuacji odczekajcie te 2 godziny żeby być pewnym, że dostaniecie zwrot za wcześniej zakupiony bilet i inny środek lokomocji którym pojedziecie w miejsce opóźnionego autobusu.
    ZaletyJeżeli autobus nie ma awarii to jest punktualnie. Można trafić na super promocyjne ceny biletów.
  • ~Def / 2019-11-11 18:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Większość kierowców tego przewoźnika nie wie, co to kultura osobista. Chamstwo jest normą.
  • ~Magda / 2019-10-29 11:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Trasa Warszawa-Ożarów bez problemowa, wygodnie, możliwość podłączenia się do WIFI
    Zaletyduży plus za to, że można przewozić zwierzęta
  • ~Magda / 2019-10-29 11:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Trasa Warszawa-Ożarów bez problemowa, wygodnie, możliwość podłączenia się do WIFI
    Zaletyduży plus za to, że można przewozić zwierzęta
  • ~lola / 2019-10-21 15:32
    Ocena: 3.75 / 5
    cena jest bardzo dobra, ale masakra, bo toaleta na taka dluga trase wiecznie nieczynna. wentylacja latem - nie ma. szyby sie nie otwieraja, a kierowca poproszony o wlaczenie klimy wlaczy - ale ona po 2 minutach nie dziala. tak samo oswietlenie stanowiskowe - jak kierowca wlaczy - to na caly autobus i nie mozna wylaczyc na stanowisku
    Zaletycena
    Wadyklima, swiatlo
  • ~Baczek / 2019-10-12 14:11
    Ocena: 3.75 / 5
    Całkiem niezły komfort za niewielką cenę. Kierowcy mili i uprzejmi. W środku czysto.
    ZaletyCzęste promocje, punktualność.
    WadyWC zawsze nieczynne, czasami bywa problem z wifi, jeżdżą różne rodzaje autobusów i mają różną numerację miejsc, a rezerwując przez neta miejsce jest jeszcze inny rodzaj autobusu- uniemożliwia to zarezerwowanie właściwego miejsca.
  • ~Maja / 2019-10-11 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy pozostawiają wiele do życzenia, bilety coraz droższe a jakoś obsługi wcale nie wzrasta. Autobusy "widmo", które mimo obecności w rozkładzie nigdy nie przyjeżdżają lub nagminne spóźnienia. Wysyłanie mniejszych autobusów w godziny, kiedy pasażerów jest najwięcej.
    To ból każdego, kto musiał podróżować Polonusem choć kilka razy w tygodniu.
    Zaletyczasem autobus przejedzie
    Wadyautobusy co godzinę (lub nie), ceny biletów, stan pojazdów (np. notoryczne psucie się drzwi)
  • ~Pasażer, który chciał kiedyś być na cza / 2019-10-11 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Co drugi autobus z rozkładu nie istnieje. Bardzo często się spóźniają. A rozkład w weekendy to jakiś żart.
    ZaletyHahaha... Przepraszam co?
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Malgorzata / 2019-10-10 12:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Prostacki i niesympatyczny kierowca, jeden niemal mnie zwyzywał za to, ze mam chore nerki i chciałam skorzystać z toalety, która rzekomo jest nieczyna. Nie jest to jednostkowy przypadek.
    ZaletyGniazdka usb,klima
    WadyBrak toalety, mimo jej rzekomej „dostępności”, cham i burak zamiast kierowcy
  • ~Anna / 2019-09-16 07:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca zapakował pasażerów na przystanku dla wysiadających i omijając przystanek wskazany w rozkładzie jazdy - odjechał do Warszawy a ja zostałam z bagażami i biletem zakupionym miesiąc wcześniej na e-podróżnik. Elbląg 23 lipca 2019 godz. 16.35. Do dzisiaj nie rozpatrzono mojej reklamacji i nie zwrócono pieniędzy za bilet. NIE POLECAM! OSTRZEGAM!
  • ~ANNA / 2019-09-10 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma Polonus to oszuści wiezli nas z Warszawy do Szklarskiej Poręby małym busikiem ,nie było miejsca na bagaże ,nie mówiąc już o wyprostowaniu nóg ,gdzie większość ludzi jechało chorych, jednym słowem koszmar ,nigdy więcej.
  • ~mmm3462 / 2019-09-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie przyjeżdżają na czas, nie jeżdżą zgodnie z podanym rozkładem, na autobus można czekać godzinę albo i półtorej. Wiele razy było to zgłaszane i nikt z tym nic nie robi, szczyt bezczelności żeby w rozkładzie podana była godzina a autobusu nie ma!
  • ~Jr / 2019-09-08 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykosili PKS Tomaszów Maz. i cena biletu z dnia na dzień, na odcinku stu km skoczyła o 6 zł. W zamian wydłużyli trasę o okoliczne wioski. Klimatyzacja mrozi,a nie chłodzi. Reklamowane wi-fi, to farsa. To samo z gwiazdkami do ładowarek- prądu brak. Po cholerę wpisujecie w ofertę coś, czego nie ma. To można reklamować i przemyślę. Popsuje siedzenia, wystające kable... Żenada.
    ZaletyBrak
    Wadybrak prądu, brak wi-fi, brudne uszkodzone siedzenia, niesprawna klimatyzacja,wystające kable
  • ~marian / 2019-08-26 21:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca nie posiadał absolutnie żadnych manier, od początku kursu był opryskliwy, gburowaty i nie chciał udzielić pomocy pasażerom. Pod koniec trasy ZMUSIŁ niektórych pasażerów do wysiadki na innym przystanku niż planowali, ponieważ źle ułożył bagaże (mimo że pytał kto gdzie jedzie). Od rana zaczął awanturę i krzyczał na cały autobus. Poza tym trasę znad morza do Warszawy jechałam z ponad metrowym kwiatkiem za sobą (kierowca wyraził na to zgodę mimo dyskomfortu innych pasażerów i przepełnionego autobusu). Dramat.
    Zaletybrak
    Wadykierowca bez manier
  • ~Nati / 2019-08-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jednym słowem.Jechałam z chorym z dzieckiem wcześniej sprawdziłam czy jest toaletami stronie,niby była ,w trakcje się okazało że toaleta nieczynna Pan nie otworzy toalety trzeba czekać ..korek był niesamowity w końcu dziecko powiedziało że już nie da rady wytrzymać ,poszłam do Pana kierowcy po kluczyk do toalety ponownie ,wręcz się oburzył że będzie smród kto dobędzie sprzątać,grzecznie odpowiedziałam że na stronie są w opisie że Polonus posiada toaletę ale jednak Pam z wielka mordą że musi otworzyć,cały autobus ludzi słucha komentarzy ,żenada jednym słowem .
  • ~Aleksandra / 2019-08-19 14:16
    Ocena: 1.75 / 5
    W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dwukrotnie popsuł się autobus na trasie Lidzbark - Warszawa. Za pierwszym razem w Załuskach, czekaliśmy dwie godziny na podstawienie zastępczego. Innym razem awaria miała miejsce w Płońsku, po półtorej godziny oczekiwania i braku rzetelnej informacji ze strony kierowcy jaka jest sytuacja, udało mi się znaleźć inny transport. Nie mam pojęcia ile jeszcze pasażerowie czekali, a wśród nich były rodziny z małymi dziećmi. Współczuję, ja byłam w Warszawie tuż przed 23:00. Mijają trzy tygodnie od złożenia reklamacji i nie ma żadnej reakcji ze strony Polonusa. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    Zaletymożliwość zakupu biletu przez internet
    Wadyzawodny tabor, popsute fotele, wyposażenie absolutnie niezgodne z reklamą na stronie przewoźnika
  • ~Karolina / 2019-08-18 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Już raz Was opiniowałam, zrobię to ponownie. Trasa Giżycko - Warszawa, przystanek Wilkasy, jak to możliwe, że w ciągu dnia są tylko dwa kursy, i nie ma możliwości kupienia biletów u kierowcy, z racji wykupienia ich wszystkich przez Internet?? Skoro istnieja takie sytuacje podstawiajcie dodatkowe autobusy, jak rodziny z dziećmi maja wrócić do domów?!
    Nigdy więcej.
  • ~Klient, który korzystał z waszych usług / 2019-08-16 09:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca odmówił zabrania bagażu dodatkowego mając 3/4 wolnego miejsca w luku bagażowym. Relacja Warszawa-Kętrzyn
    8:00 numer autobusu 1048 16.08.2019. Brak kultury osobistej w stosunku do klienta, Chamstwo nie miało granic. To był mój oststni przejazd autobusem tej firmy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ZaletyToaleta, brudna, ale jest
    WadyChamy za kierownicą
  • ~Karolina / 2019-08-12 09:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Warszawa - Giżycko totalne dno. Dwóch kierowców, z czego jeden gbur jakich mało. Drugi sympatyczny. Toaleta nieczynna, bo po co.. Nie polecam
  • ~Sylwia / 2019-08-11 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, ostatni raz korzystam z usług tego przewoznika. Brud w autokarze, toaleta nie dosc ze zamknieta to po otwarciu odór niemiłosierny. Nie dało sie skorzystac.
    ZaletyNie ma
    WadyBrudno, toaleta niedostępna, nie ma wi fi.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1239
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
NeoBus
Ocena: 2.67, ilość opinii: 343
Szwagropol
Ocena: 1.95, ilość opinii: 134
PKS Polonus
Ocena: 1.94, ilość opinii: 129
Voyager Transport
Ocena: 2.21, ilość opinii: 114
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102