Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 241 opinii

2.04 / 5

  • Poziom cen
    2.45
  • Oferta
    2.17
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula / 2023-08-11 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i darmozjady. Żeby was szlag jasny trafił! Tvn pokazał jakimi ch.jami jesteście!
  • ~Marcin Katowice / 2023-08-11 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby tą waszą firmę piekło pochłonęło. A kierowca to zwykły debil pewnie wszystkich takich macie z taką znieczulicą dla osób niepełnosprawnych. Nie polecam niech będzie bankructwo tej firmy i szefa idioty
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ania / 2023-08-11 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Noe wyobrażam sobie skorzystać z usług takiej formy, która nie szanuje klientów. To, że kierowca ma zły humor, czy pokłócił się z żoną to nie upoważnia go do wyładowywania się na klientach a co dopiero na osobie niepełnosprawnej.

    Dlaczego klienci nie reagowali, dlaczego akurat takich ludzi, jak ten kierowca młodzież nie spróbuję nauczyć szacunku wobec ludzi? Nie jestem za przemocą ale takiemu kierowcy przydałoby się spotkanie z trudną młodzieżą, która by się nim zajęła.

    ZaletyHahahaha, chyba nie w tej firmie
    WadyZarząd i kierowca, którzy nie szanują osób niepełnosprawnych
  • ~Rafa / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kobieta upokorzona w PKS. "Musiałam się czołgać po podłodze"
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Malin / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie takiego przewoźnika. Zero empatii, człowieczeństwa,
    ZaletyBrak
    WadyBrak empatii, Brak zainteresowania się pasazerem
  • ~Ania / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że zera nie da się wystawić, bo jesteście zerem. Od teraz zawsze wybiorę kolej lub innego przewoźnika autokarowego a nie was.
    ZaletyBrak
    WadyZnieczulica poziom super master
  • ~Michal Kurzawinski / 2023-08-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosze sprawdzic jak traktuja niepelnosprawnych, ta firma nie powinna istnieć
    ZaletyKażą się czolgac niepelnosprawnym
    WadyUważają ze to jeat ok
  • ~Irena / 2023-08-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie obejrzałam reportaż o podróżowaniu osób niepełnosprawnych autobusami tej firmy. Nigdy nie skorzystam z waszych usług choć nie mam takich problemów. A wyjaśnienia dyrekcji to kamień do trumny.
    WadyBrak empatii i chamstwo
  • ~Ula / 2023-08-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom cen i obsługa pasażerów bardzo mnie zawiodła. Przy takiej obsłudze to kierowca powinien płacić pasażerom. Nie rozumiem, jak można nie pomóc osobie niepełnosprawnej a wręcz jeszcze jej utrudniać życie bo kierowca ma zły dzień i nie wyraża zgody na to, żeby chętne osoby, które chcą ułatwić życie osobie niepełnosprawnej jeszcze dostawały reprymendę od kierowcy bo on ma zły humor.

    Może niektórzy ludzie po prostu nie powinni pracować z ludźmi. Nie każdy się na to nadaje, patrząc na tą sytuację.
    ZaletyChyba jakieś żarty, że ta firma ma zalety
    WadyFirma w nazwie powinna zawierać słowo Wada, np. przedsiębiorstwo transportowe "wiele wad" albo "same wady"
  • ~Kasia / 2023-08-11 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można było tak potraktować osobę niepełnosprawna Pania Monikę!!!!!!
  • ~Małgorzata / 2023-07-30 06:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Wracałem z Jantara. Opóźniony ponad godzinę. Żadnego info na sms-a. Wszyscy scisnieci jak sardynki w puszce. Kierowca właczal klime jak już się dusilismy i nasze żądanie. Po jakimś czasie znowu wylaczal. Najgorsza podróż w życiu. Nigdy więcej Z tym przewożnikiem.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Kamil / 2023-07-27 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia okropne kierowcy chamscy więcej pisać nie mogę ponieważ słownictwo nie pozwala
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Eliza123 / 2023-07-11 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zwrotu biletu i wysłania formularza zwrotu. Brak kontaktu z infolinią. Nie polecam ????????????
  • ~Crazy Girl ???????????? / 2023-07-09 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    2 dni opóźnienia!!!! 45.5 godziny z zegarkiem w ręku!! Niedopuszczalne!!! Jak można tak traktować ludzi? Z mężem Tomusiem i dziećmi rozbiliśmy biwak na przystanku, nie mieliśmy co jeść ani pic, atakował nas w nocy menel lub dzikie zwierzęta. W sumie to to samo. Kierowca kiedy łaskawie się zjawił powiedział ze nasze bilety są już nie ważne i odmówił zabrania nas. Nie polecam polonusa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tajemnicza Mimi (Ewelina Gonszcz-Wichur / 2023-07-09 18:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Dnia 8.07 podróżowałam linia autobusów Polonus. Chciałam wysiąść na przystanku obok mojego domu. Kierowca zatrzymał się, jednak odmówił otworzenia drzwi. Zaczęłam go błagać aby to zrobił, ponieważ muszę wrócić do domu. Powiedział mi ze nie ma takiej możliwości i pojechał dalej. Zaczęłam wciskać przycisk „stop” jednak wtedy poraził mnie prąd. Godzinę później okazało się ze mam poparzenie 2 stopnia i musiałam mieć amputowany palec. Przepraszam za ewentualne błędy ale trudno pisać mi na klawiaturze bez jednego palca. Nie polecam.
    Zalety- brak
    Wady- chamstwo
    - mimo błagań kierowca nie otworzył drzwi
  • ~ROB / 2023-06-08 21:42
    Ocena: 3.00 / 5
    KIEROWCA CHAM!
    jechalem z Warszawy, na 15 minutowym postoju wyszedlem do WC informujac o tym kierowce, a ten frajer odjechal z moja walizka i zostawil mnie na jakims wygwizdowie przed uplywem 15 minut!!
    NIE POLECAM!
    Wadykierowca prostak
  • ~Gosia / 2023-06-06 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie są się zrobić zwrotu biletu. Pieniądze przepadły, bo nie oddają. Nie polecam.
    ZaletyZadne
    WadyNie można zwrócić biletu.
  • ~Michał / 2023-05-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie zatrzymał się na przystanku, olał pasażera.
  • ~podroznik / 2023-05-11 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny kierowca, brak komfortu podróży, same problemy, że strona problem kupiłem bilet na 4 maja a dostałem bilet elektroniczny na 5 mają, nie udało się zareklamowac
  • ~pasager001 / 2023-04-06 08:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca autobusu na trasie Warszawa-Kętrzyn dnia 6.04 o godzinie 8:00 w czasie kiedy szukałem biletu w telefonie, miał czelność agresywnym tonem mówić do mnie 'a co pan pierwszy raz jedzie autobusem?', na co odpowiedziałem pytaniem 'czy wszystko w porządku?'. Kierowca zareagował jeszcze bardziej agresywnie.

    Chcę zaznaczyć, że bilet miałem kupiony już dawno, gdyż wiem, że w okresie świątecznym miejsc może nie być.

    Nie wyobrażam sobie czuć zagrożenia ze strony kierowcy, więc proszę o niezwłoczne zareagowanie. Pan kierowca ma włosy na kształt irokeza.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4647
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 2802
Sindbad
Ocena: 2.32, ilość opinii: 749
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 671
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 312
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.87, ilość opinii: 245
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4008
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720