Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5335 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2021-04-21 15:27
    Ocena: 3.00 / 5
    W dn 20.04.1 r jechałam z mężem i dzieckiem z Tychów do Warszawy. Jechaliśmy pociągiem nr 130 (wagon 350 miejsca 61,62,63). Zapewniono mnie, że tylko my będziemy siedzieć w przedziale bo wg obostrzeń nikt inny dosiąść się nie może. Mhm, chyba w dup#e. Wszystkie 6 miejsce było wykupione i siedzieliśmy w 6 osób! Oczywiście upomnialam konduktora, który pozostała trójkę przesadził. Ale pozostaje niesmak. Intercity co z Tobą?!
  • ~Joanna / 2021-07-12 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg relacji Wrocław - Białystok, 12.07, ( odjazd 8:30) - za oknem 24 ° i deszcz a w wagonie nawiew klimatyzacji włączony na maxa. Zimno nie do wytrzymania. Obsługa pociągu, od Poznania, pomimo próśb bez przerwy włącza nawiew. Pan konduktor sam siedzi w zamkniętym, ciepłym przedziale a pasażerowie marzną. 4 godzinna podróż okazuje się męczarnią za własne pieniądze. Dom Poznania obsługa pomocna, po którejś prośbie nawiew został wyłączony ale od Poznania już się nie można doprosić.
  • ~Joanna / 2021-07-25 22:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Dziś tj 25.07.21 doświadczyłam opryskliwości, ignorancji i wręcz chamstwa konduktora. Nie dość , że wniesienie roweru do wagonu rzekomo dostosowanego do przewozu rowerów po stromych schodach jest bardzo ciężkie, to jeszcze konduktor się wydarł na nas, że będziemy płacić za opóźnianie pociągu, choć staraliśmy się jak najszybciej wnieść nasze rowery, co naprawdę jest trudne. Konduktor był wyraźnie nieżyczliwe nastawiony do osób podróżujących z rowerami, co dawał nam kilka razy odczuć. Niestety, musiało dojść do awantury, ponieważ chciał nam wmówić, że nie mamy biletu na rower, że kupowalismy online, a on się na internecie i na tym całym systemie nie zna i jego czytnik nie sczytuje naszych biletów na rowery. Jego zdaniem powinniśmy kupować w kasie bilety, wtedy nie byłoby takich problemów- brawo za nowoczesne podejście. Nawet, gdy się zalogowalam na konto na stronie IC i pokazałam, że bilety są kupione , opłacone, pokazałam numery biletów, nie chciał odpuscic, bo on się na tym nie zna i to moja wina, bo to ja się powinnam wcześniej zainteresować, czy bilety zostaną prawidłowo odczytane. Bardzo nie lubię takich sytuacji, cała podróż byłam zestresowana, w dodatku spięcie z konduktorem zwróciło uwagę pozostałych pasażerów, robiąc z nas atrakcję podróży. Naprawdę, aż ręce opadają i brak słów. konduktor powinien przejść jakiś kurs kultury osobistej, a może nawet zwykłej empatii, skoro nie ma jej wrodzonej.
    ZaletyJak dotąd wszyscy inni konduktorzy zachowywali się normalnie
    WadyChamstwo konduktora
    Toaleta w katastrofalnym stanie
  • ~Joanna / 2021-11-12 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam dziś ze Szklarskiej Poręby do Wrocławia, żeby złapać pociąg do Krakowa. Pociąg Dolnośląskich Kolei spóźnił się 5 min (słownie: pięć minut). Tyle miałam na przesiadkę z peronu na peron. I mimo poinformowania obsługi Intercity przez obsługę DK, pociąg IC nie poczekał kilku minut. Dosłownie czterech.

    Kolejny był 2 h później i z niewiadomych powodów ruszył ze stacji z 29- minutowym opóźnieniem. Bez słowa wyjaśnienia ruszyliśmy, kilkakrotnie stając w szczerym polu. Na ten moment, będąc raptem w połowie trasy pociąg ma 40 minut spóźnienia.

    Poprzedni, na który spóźniłam się cztery minuty miał 5 minut spóźnienia (po dojeździe do Krakowa). Smutne że Dolnośląskie Koleje i PKP nie współpracują ze sobą. Brak dobrej woli ekipy InterCity wydłużył mi podróż z 5 do 8h.

    Niemal co podróż doświadczam tego samego- dziadowskiego poziomu usług PKP.
    ZaletyŻadnych. Poprosiłam konduktorkę o interwencję w sprawie kobiety opowiadającej do słuchawki na cały przedział o jej życiu wewnętrznych. Konduktorka odesłał mnie do kolegi na drugim końcu pociągu. Żenada na taką obsługę.
    WadyWysokie ceny do niskich usług - brak gniazdek klimatyzacji i ogrzewania brudne toalety. I zerową akuratność dotyczącą pory przyjazdu pociągu. Co trzecia podróż to co najmniej 30 minutowe spóźnienie, a często o wiele większe.
  • ~Joanna / 2022-08-17 16:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Składy są przepełnione, brak gwarancji miejsc siedzących według mnie to poniżej waszych możliwość?brak komfortu wpływa na ocenę jakości obsługi waszych linii. Czy nie stać was na powiększenie składów relacji?notoryczne opusneinia tym bardziej w sezonie letnim nie przysporzą wam klientów
    ZaletyKlimatyzacja,bezpośrednie dojazdy
    WadyJak w opinii
  • ~Joanna / 2023-07-16 13:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam z Jeleniej Góry do Warszawy upał ponad 30 stopni nie mogliśmy doprosić się włączenie klimatyzacji, można było naładować tel. Niestety w drodze z Warszawy do Jeleniej Góry brak klimatyzacji brak gniazdek totalna porażka. Wyjazd z Jeleniej o 12.55 w piątek 14 lipca powrót 16 lipca wyjazd z Warszawy o 8.05
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2023-07-18 05:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż Tychy- Władysławowo lipiec 2023
    Niestety wsiadając do wagonu, miałam wrażenie że jadę w roku conajmniej 2000
    Nic się nie zmieniło, wagony stare, brudne, przez okno ledwo co widać, ilość gniazdek z prądem? Zero!
    Obsługa bardzo pomocna- bardzo na plus !
    WadySmród i brud
    Zero gniazdek z prądem
  • ~Joanna / 2023-07-23 16:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Zepsuta klimatyzacja, 1 klasa (w 2klasie działa normalnie), ciężko wytrzymać młodej, zdrowej osobie a co dopiero innym podróżnym. Ponadto opóźnienie ponad 120minut. W ostatnim czasie podróżuje bardzo często przez cały kraj i niestety ani razu nie udało się dojechać bez komplikacji. Komfort i czas podróży katastrofa
    ZaletyBrak
    WadyTemperatura w pociągu,
    Opóźnienie 120minut
  • ~Joanna / 2023-07-30 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf jaki może być..rezerwacja miejsc to jest porażka..pani z kawą zanim przejdzie cały wagon i się człowiek dostanie na swoje miejsce to wieki. A jak już się uda dojść to ktoś zajął miejsce. Tragedia, płacić za miejsce i cała drogę stać..
  • ~Joanna / 2023-07-30 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf jaki może być..rezerwacja miejsc to jest porażka..pani z kawą zanim przejdzie cały wagon i się człowiek dostanie na swoje miejsce to wieki. A jak już się uda dojść to ktoś zajął miejsce. Tragedia, płacić za miejsce i cała drogę stać..
  • ~Joanna / 2023-08-13 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 13 08 2023 jechałam pociągiem z Nowego Dworu Mazowieckiego do Gdańska
    W pociągu były pootwierane okna przeciągi, a z WC tak śmierdziało cala drogę że coś okropnego. To pociag 35104, Jedynie dziewczyny sprawdzające bilety były sympatyczne. I jeszcze było spoznienie
  • ~Joanna / 2023-09-03 17:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Porażka! W pierwszej klasie na korytarzu tłoczą się ludzie którzy kupili bilet na I klasę ale nie zagwarantowano im miejsc siedzących. Śmiechu warte ! Z przedziału ciężko wyjść, trudno przejść korytarzem do warsu lub toalety. To jest I klasa??!! Chyba IIII lub IV…..
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyCała reszta
  • ~Joanna / 2023-09-05 19:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Pan, który ma jakiekolwiek zażalenia do pasażera, niech podejdzie, a nie drze się na cały autobus. (Linie zastępcza).Kultura osobista wymaga zwracania się do pasażera na pan/ pani jeżeli się nie znamy.
  • ~Joanna / 2024-04-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam przejazdów z PKP Intercity ponieważ to jest bardzo nieodpowiedzialna firma i bardzo źle traktuje swoich klientów. Jechałam 8 kwietnia z Sandomierza do Stalowej Woli do lekarza. Pociąg stał na stacji w Sandomierzu ponad pół godziny ponieważ jak się dowiedziałam od pracownika PKP Intercity siedzącego sobie na ławeczce na przystanku że czekają na jakąś wycieczkę jadącą z Warszawy i bez nich bez tej wycieczki pociąg nie odjedzie. Ja spóźniłam się do lekarza bo później musiałam jeszcze jechać mks-em w Stalowej na miejsce docelowe i nie zostałam przyjęta. Napisałam reklamację aby oddali mi pieniądze za bilet w związku z półgodzinnym opóźnieniem ale oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Odradzam bardzo odradzam podróżowania z PKP Intercity. Mają swoich pasażerów zupełnie w d....
  • ~Joanna / 2024-05-21 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zakupy biletu przez aplikację nie można doprosić się zwrotu pieniędzy czekam już 10 dni
  • ~JOANNA / 2024-11-01 16:57
    Ocena: 3.00 / 5
    W pociągu o 16:34 z Warszawy Zachodniej do Nowego Dworu Mazowieckiego wsiadlam razem z moim dzieckiem do Warsu, zamowilam żurek. Dało się zjesc kostke rosolowa o ewentualnym posmaku żurku. Pani bardzo miła, sympatyczna, idealnie wykonujaca swoja prace. Pan "kucharz", hmmm... Baaaardzo mocno bym spekulowala czy ten Pan cokolwiek na kuchni potrafi. ????‍????????‍????????‍???? Jezdze codziennie IC, i pierwszy raz zdaza mnie sie taki smiec zamiast zupy. Warto wrryfikowac "kucharzy" 8 i ich umiejetnosci. ???????????? Mam zdjecia potwierdzające, ze dostalam gniota.
    Zalety????
    Wady????
  • ~Joanna / 2025-06-13 21:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona zawsze ????❤️ Pani konduktor pomogła mi rozwiązać problem jadąc w ostatnim czasie do Warszawy.Ludzie są jak anioły.
  • ~Joanna / 2025-07-02 10:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam serdeczne podziękować załodze pociągu "Orzeszkowa" z Warszawy do Szklarskiej Poręby, którzy obsługiwali kurs w dniu 1 lipca. Podróżowali nim moi bliscy, w tym jedna osoba z niepełnosprawnością. Załoga pełna empatii i zaangażowania, przemiłe osoby, które bezinteresownie pomogły parze starszych osób bezpiecznie i bezproblemowo wysiąść z pociągu w miejscu docelowym. Bardzo dziękuję i ciepło pozdrawiam ❤️
  • ~Joanna / 2025-07-29 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety naciąganie nie można zwrócić biletów plus pani w kasie twierdzi że nie ma miejsc siedzących po czym wchodząc do pociągu konduktor twierdzi że są nawet stojące i można jechać, są te miejsca i to dużo więc jakim cudem brak miejsc ? Czyżby osoby X wykupują miejsca żeby nikt nie mógł siedzieć znimi w przedziale , nawet jadąc kultury niektórzy zapomnieli z domu jak w oborze albo w lesie tak ludzie się drą
    ZaletyBrak
  • ~Joanna Beata Paulina / 2023-06-09 23:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Po prawie 20 latach wsiadłam do pociągu i stwierdzam, że niewiele się zmieniło ????
    Omijając mankamenty o których pisali poprzednicy ( wi-fi, brak klimy albo przedobrzona,ścisk,opóźnienia, harczące megafony itd) to dlaczego w Warsie nie ma zakazu np.wsiadania z bagażem itp.?
    Nosz kurde człowiek idzie coś zjeść, a tam nie ma gdzie usiąść, bo buraki kupili po butelce wody czy tam po kawie i zajmuje stoliki rozkładają na nich laptopy, jakieś prace, czy w ogóle nic i blokują miejsca. Kładą swoje torby na siedzeniach i jadą. Dlaczego nic nie jest z tym robione??? Masakra ????‍♀️
    ZaletyMożliwość naładowania telefonu
    Klimatyzacja ( nie zawsze dziala)
    Czyste przedziały
    Możliwość zakupu bilet z miejscówką
    WadyKlimatyzacją ( A raczej częsty jej brak)
    Notoryczne opóźnienia
    Zezwalanie na koczowanie pasażerów w WARS-ie


Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5335
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3286
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 905
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 365
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3080