Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4695 opinii

1.78 / 5

  • Wygoda
    1.71
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.80
  • Poziom cen
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 235
  • ~floreo / 2016-01-18 23:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Pociągami Intercity oraz Intercity Premium, czyli Pendolino, podróżowałam zarówno sama, jak i z rodziną. Zawsze podróż była bardziej na plus niż na minus. W Pendolino przede wszystkim rodziny z dziećmi mają własny przedział. Niestety bilety można kupić jedynie osobiście w kasie na dworcu (styczeń 2016). Zwykle jest czysto zarówno w przedziale, na korytarzu. Najtrudniej utrzymać czystość w toalecie. Co prawda mąż w Warsie zje coś "typowo polskiego", ale dla mnie czy dla dzieci nie pozostaje wiele do wyboru.
    Zaletypunktualność, dużo połączeń, zazwyczaj jest czysto, darmowa woda/herbata w cenie biletu
    Wadybrak możliwości kupienia biletu rodzinnego online, niezdrowe jedzenie w Warsie, w Pendolino brak możliwości samodzielnej regulacji temperatury w przedziałach rodzinnych
  • ~Natalia / 2017-06-14 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Skandal zeby nie bylo w okresie wakacyjnym bezpośredniego pociągu z Poznania do Łeby. Pasażerowie jadąc z malym dzieckiem zmuszeni sa na przesiadki. Gdzie zawsze taki pociag kursował. Gdybym wiedziala ze nie bedzie bezposredniego pociagu nie rezerwowalabym sobie wakacji w Łebie.
  • ~Adamus / 2017-07-09 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Dajcie żyć 2017 rok a tu PRLem wieje normalne RRLelino najlepsze ze kupiłem miejsca a wagonu brak taka historia . ogolnie żenua .
    ZaletyBRAK
    WadyGłęboki PRL w PkP
  • ~Aga / 2017-06-30 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam okropna sytuację przez którą się popłakałam, pytałam w okienku czy mogę jeszcze korzystać ze zniżki studenckiej pani sprawdziła legitymację i powiedziała że tak. Przez dłuższy czas pewnie kupowałam bilet studencki bo mogę i nikt się nie przyczepil aż do kontroli biletów bardzo życzliwej pani według której już nie mam prawa korzystać ze zniżki. Wlepila mi mandat 208 zł i głośno komentowala do pozostałych pasażerów moja sytuację (miło było być ich klientem i wyjść na publicznego złodzieja 8zl). Może i miała rację, nie znam ich przepisów, ale byłam specjalnie się zapytać miałam przy sobie stare bilety które były kontrolowane. Rozumiem jej prace ale bilet miałam więc chyba mogłam dopłacić różnice nie jechałam na gape.. Mało tego na koniec usłyszałam że ona nie raz uczyła się na błędach, a na moim mandacie mam błędnie przeliczone 60% które mogę wpłacić w ciągu 7dni(oczywiscie na ich korzysc).żal jak traktujecie klientów może popracujcie najpierw nad soba
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    10lat
  • ~Ania2910 / 2017-06-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż nie spełniła moich oczekiwań, były okropnie wielkie opoźnienia, pociąg stał w środku pola bez żadnego powodu
    ZaletyKontakty
    WadyBezsensowne opoźnienia
  • ~Dramat / 2017-08-20 08:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie wiem co mam napisać, bo to co się dzieje w pociągu nocnym na trasie Zakopane-Szczecin i oczywiście Szczecin Zakopane to jakaś totalna porażka :/ toalety pozapychane, śmierdzące...ale co nas najbardziej wkurzyło to to, że kupując bilety z 30 dniowym wyprzedzeniem i zapewnieniami, ze pierwszej klasy nie ma bo wagony w składzie sa o PODWYŹSZONYM STANDARDZIE :) więc przedziały są 6 osobowe, są gniazdka i klimatyzacja okazuje się, że składy są stare 8 osobowe, bez regulowanych siedzeń, brak jakichkolwiek gniazdek czy klimatyzacji!!!!!!!!!!!! Super :) TOTALNA PORAŻKA
    ZaletyBrak
    WadyTotalnie wszystko na wielki -
  • ~Joanna / 2017-06-23 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu wczorajszym 22.06.2017 jechalam pociagiem 11:40 z Gdynia Główna do Elbląga pierwszą klasa jak się później okazało w przedziale zostawilam telefon.Uczciwym znalazcą okazał sie młody Pan Konduktor, który telefon mi zwrócił.Chcialam jeszcze raz podziekowac za taka uczciwą postawę:)
  • ~Kacper / 2017-08-17 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra to co się dzieje w PKP jest na poziomie mułu. Obsługi brak - jeśli już jest to obsługa ma "focha". Pociąg z lat 70/80.. Czas przejazdu 300km to ok. 6-8godzin. Nie polecam I szczerze odradzam. Opóźnienia są na porządku dziennym..
    ZaletyNie ma...
    WadySzkoda czasu na opisywanie każdej z osobna. Opóźnienie nabiera nowego znaczenia przy PKP, numery do obsługi nie istnieją..
  • ~Kadia / 2017-07-22 07:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, pierwszy raz wybrałam wakacyjny środek transportu pociąg, wykupiłem bilet w 1 klasie. Jestem rozczarowana już na peronie pierwsze problemy brak konduktora biegalam szukając wagonu, wagony nie były ustawione po kolei. Pociąg jak z PRLu, tragedia a niby 1 klasa. Toalety tragedia. Najlepsze było hamowanie pociągu piszczal nie można było zasnąć. Wyobrażałem sobie inne warunki wykupują bilet w 1 klasie.
    ZaletyFotele rozkladane
    WadyToalety, i wygoda
  • ~Katowiczanin / 2017-04-28 17:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Przejazd w tamta strone byl w porzadku, choc reklamy serwowane pasazerom sa meczace. Gorzej natomiast wypadacie gdy bilet zostanie juz zakupiony i pojawia sie potrzeba przebukowania.
    Bylem w delegacji i zwyczajnie wczesniej niz bylo to planowane powod mojej wizyty sie skonczyl. Przebukowanie w okienku okazalo sie niemozliwe, bo bilet byl zakupiony przez internet (co jest jedyna opcja z tego co mi wiadomo). Przez internet tez nie moglem go zmienic, bo nie kupilem go osobiscie, a pracodawca kupil go dla mnie i to jeszcze przez posrednika. i co? zostalo mnie, pasazerowi drugiej (gorszej?) klasy czekac na dworcu trzy godziny i ewentualnie pomachac odjezdzajacym wczezniejszym polaczeniem katowiczaninom:).
    Calkowitym natomiast lekcewazeniem klienta z Waszej strony jest infolinia pod numerem premium. Na sluzbowym i prywatnym telefonie mam takie polaczenia zablokowane, takze nie bylo mi dane wyzalic sie komus do sluchawki.
    Stosunkowo duzo jezdze w delegacjach i do tej pory nigdy nie bylo problemu. Nigdy do tej pory tez nie jechalem z Intercity i... raczej juz nigdy nie pojade;)
    z pozdrowieniami, pasazer gorszego sortu
    Zaletypociag jedzie
    Wadyjak w opisie
  • ~Kermit / 2017-06-05 20:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z rowerem to dramat! Na cały pociąg tylko 6 miejsc na rowery. Wcześniejszy zakup biletu na rower i tak nie daje gwarancji, że będzie miejsce. Po zaczepieniu rowerów, w ogóle brak miejsca na przemieszczanie się - ani konduktor nie może przejść, pasażerowie z bagażami muszą się przeciskać, każdy się wkurza, zaczepia się o rowery. Nie mówiąc już o podróży gdzie trzeba się przesiadać na innego przewoźnika. Nikt nic nie wie, nikogo nic nie interesuje, byleby sprzedać bilety a później martw się sam o miejsce i czy uda ci się wejść z rowerem do pociągu.
    ZaletyZaletą jest opcja biletu weekendowego.
  • ~Maria / 2017-07-08 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Relacji Świnoujście Przemyśl po 100km trasy zepsuła się lokomotywa 160 min opóźnienia brak klimatyzacji brak wody w kranie, ubikacji. Zamiast klimatyzacji włączone ogrzewanie. Obsługa zapytana co się stało nie udzielała informacji.Była nie uprzejma.
    Wadybrudno, chamska obsługa, 160min opóznienia, po 100km zepsuła sie lokomotywa
  • ~Maria / 2017-07-13 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam jazdy zdezelowaną koleją intercity.Opóznienie tragiczne,duchota.Ścisk na korytarzu,ludzie nerwowo obijają się jeden o drugiego,przejść nie można bo siedzą na walizkach na korytarzu.
    ZaletyBrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Misior / 2017-07-17 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakis zart i nieporozumienie, 2017 rok a bilety z kodem QR sa nieakceptowane. Malo tego w mailu w ktorym bilet otrzymalem bylo wyraznie napisane ze bilet moze byc w formie eleketronicznej.
    Gdzies tam na koncu biletu malym druczkiem napisana byla akurat ta trasa I komentarz ze jednak na tej trasie trzeba bilet drukowac.
    Bilet mial kod QR, specjalnie po to zeby wprowadzic klienta w blad.
    Reklamacja rozpatrywana 90 dni, i brak pewnosci ze choc czesc kwoty zwroca.
    Musialem zakupic drozszy bilet u konduktora za 180 zl.
    ZaletyBrak, lepiej juz jechac Polskim Busem
    WadySlaby komfort, wysokie ceny, niekompetencja obsługi zarowno w pociagu jak i w centrum obslugi klienta. Proces reklamacji wziety z PRL lub Ludowej Republiki Chin. Opoznienia siegajace 50 min.
    400 zl za bilet do Berlina to troche za drogo.
  • ~Niezadowolony podróżnik / 2017-08-19 11:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem nie przyjemność podróżować tymi pseudoliniami kolejowymi. Wszystko śmierdzi oraz jest obleśne
    ZaletyBrak
    WadySmród, syf, brak gniazdek, brak wifi, opóźnienia sięgające 10 godzin, archaiczny tabor. Klapy obsikane...
    Kuriozalne ceny
  • ~Piotr / 2017-06-12 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety EIP zakupione w promocji, na miesiąc przed, o godzinie 4 w nocy. Być może pomyłka z mojej strony przy wyborze ulgi na jeden z biletów. Zaznaczenie 51% dla kombatantów zamiast 51% dla studentów, może i śmieszne, ale nie w tym przypadku. Mimo iż posiadam bilet za 24,01 zł, to muszę go zwrócić i kupić ulgowy po normalnej cenie - za 75,50 zł. Brak możliwości wprowadzenia tej zmiany kosmetycznej, dosłownie jedno słowo na bilecie. Intercity dalej strzyże - przy próbie wyjaśnienia sprawy przez telefon naliczanie za każdą minute 1,05 zł, co w efekcie za 8 minut dało ponad 8 zł...

    Paranoja!

    Błąd z mojej strony, ale dla Intercity minus za brak rozwiązania sytuacji na korzyść klienta.
    Zaletybrak
    WadyPłatna infolinia, brak podejścia do klienta, brak wyrozumiałości, brak wprowadzenia korekty przy uldze - mimo takiej samej zniżki i kwoty za bilet.
  • ~Polak / 2017-08-18 20:10
    Ocena: 1.50 / 5
    ICC relacji Warszawa- Zielona Gora. 30 stopni, zero klimatyzacji. Co za porażka to PKP.....
    ZaletyChociaż do przodu jedzie....
    WadyBrak klimatyzacji w 21 wieku to skandal. U przewoźnika rangi krajowej, Wstyd.
  • ~Pulience / 2017-07-23 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Cena - całkiem przystępna, oferta - bardzo interesująca.
    Jakość obsługi - brak zainteresowania, rozczarowanie, brak próby znalezienia jakiekolwiek rozwiązania na zaistniały problem.
    Wygoda? Nie wiem czy to miłe jechać ponad 10 godzin na zepsutym siedzeniu
    Zarezerwowany został wagon z przedziałami, przydzielone zostały konkretne miejsca. Wagon okazał się być bez przedziałów, niektórzy podróżni zostali oddzielni od bliskich (wszystko zależy od dobrego serca innego podróżnego, który zamieni się miejscem, bo konduktor nie próbował nawet znaleźć rozwiązania), podróżni są zaskoczeni i rozczarowani. Nikt nawet nie użył słowa "przepraszam", nie próbował wyjaśnić dlaczego tak jest, dlaczego to co jest napisane na biletach różni się od tego co jest w rzeczywistości.
  • ~Rt / 2017-05-29 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Mało miejsca.. Nie używana klimatyzacja. Stare składa o wiele lepsze. Słaba szybkość pociągu
    ZaletyBrak
    WadyBrak korytarzy
  • ~spalczan / 2017-08-17 01:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polceam z całego serca, korzystając z usług szanownego pkp straciłem szanse na studia na kierunku lekarskim... powód prehistoryczne lokomotywy pociągów, psujące się 2 razy na 1 trasie, brak jakiejkolwiek organizacji, a w dodatku zgłoszenie o 50%-towy zwrot kosztów biletów, o którym pkp powiedziało nawet w mediach zostało rozpatrzone negatywnie... nie polecam z całego serca
    Kielce
strona 1 z 235
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4695
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2854
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 255
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789