PKP Intercity sprzedaje bilety na miejsca, które nie istnieją! W pociagu Fredro (Wawa-Wrocław) zamieszanie, a konduktor wkurzony, że ludzie go wypytują gdzie jest miejsce, za które zapłacili. A miejsca nie ma. Odpowiedź? "Usiądź pan gdzie chcesz". Przy systemie numerowanych miejsc...
Zaskakujące, że przy każdym przejeździe PKP coś nie gra. ????♂️
ZaletyBrak
~Greg / 2023-08-26 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Kpina. Po prostu pielęgnowanie w pasażerach syndromu sztokholmskiego.
ZaletyBrak
WadyNie ma tyle miejsca
~Greg / 2025-06-20 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Podczas rezerwacji biletu system pokazał cenę 148 zł. Dodałem bilet do koszyka, a po chwili – przy płatności – cena wyniosła już 178 zł. Bez żadnej zmiany z mojej strony i bez ostrzeżenia. Według PKP to "orientacyjna" cena, która może się zmieniać dynamicznie – nawet po dodaniu do koszyka.
Dla mnie to nieuczciwa praktyka, która wprowadza klientów w błąd. Cena powinna być wiążąca od momentu dodania biletu do koszyka, tak jak w innych systemach sprzedaży.
Po kilku wiadomościach otrzymałem tylko ogólne odpowiedzi bez żadnej realnej refleksji. Jestem bardzo rozczarowany i w przyszłości PKP Intercity będzie dla mnie ostatecznością. Jeśli macie alternatywę – rozważcie inne środki transportu.
~GregNIN / 2024-05-03 18:53
Ocena: 3.00 / 5
Opóźniony city...tak powinna się nazywać wasza usluga
~Grey / 2019-06-30 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Przez ostatnie 8 lat ze względu na brak samochodu byłem zmuszony podróżować za pomocą PKP. Średnio, tylko około 2/10 podróży wspominam powiedzmy - miło. Bez różnicy jaki to był pośrednik, Regio, Intercity... Kolej w tym kraju to jakaś porażka. Widać, że starają się coś zmienić ale z tym postkomunistycznym podejściem "po co zrobić jak można robić" cały czas jest tragicznie. Latem podróże w nieklimatyzowanych wagonach, zimą spóźnienia po 90 minut (takie 15 minut to standard bez względu na porę roku, więc nie ma co się o nich rozpisywać), syf na peronach które w większości pamiętają PRL. O samych pasażerach nie wspomnę, ale to już wynika z braku kultury podróżnych. Szkoda słów.
ZaletyJak już jedzie to raczej dojedzie
Wady-częste i niejednokrotnie kolosalne spóźnienia,
-ceny nieadekwatne do oferowanych usług,
-multum starych wagonów
~Gronek / 2019-08-03 16:52
Ocena: 2.25 / 5
Jakość wagonów polepszyla się nie znacznie ale na nie których trasach to tragedia.Wagony przepełnione brak klimatyzacji czyli tak jak 15 lat temu kiedy ostatni raz korzystałem z usług PKP. Jeśli chodzi o stacje to jeszcze większą tragedia... Przykład Warszawa Zachodnią. Obok stoją dwa piękne nowoczesne biurowce PKP a na peronach nie stać na postawienie więcej jak 4 ławek
ZaletyNowoczesne wagony na niektórych trasach
WadyWiększość stacji wymaga remontow i unowoczesnienia zamiast tego zarząd spółki woli sobie stawiać nowoczesne biurowce. WSTYD I ŻENADA...
~gruby / 2022-08-27 09:07
Ocena: 1.25 / 5
Człowiek na człowieku a płaci się więcej, kazali napisać dłuższą opinie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
~Gruby benek / 2022-08-26 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Pociag spoznil sie 90 minut , nastoeny niejechal pomimo iż mial przyjechac na peron 3 wjechal na 4 po 30 sekundach odkechal nie czekajac na nikogo
Dno i tyle. Proszę zmienić personel,brak kultury i 2 razy sprawdzanie tego samego biletu.
ZaletyBrak
WadyPersonel
~Grucha / 2023-07-04 17:25
Ocena: 3.25 / 5
Jechałem z Radomia do Gdańska z przesiadką 10 min. w Ciechanowie. Najpierw Żeromskim relacji Kraków-Olsztyn. Do Radomia wjechał punktualnie, odjechał 20 min po czasie. Przed Ciechanowem stanął i przepuścił Pendolino BBiała-Gdynia, którym miałem dalej jechać. W Ciechanowie Pendolino czekało na mój pociąg bo się ludzie przesiadali -30 min spóźnienia. Żeromski dawno odjechał, zanim ruszyliśmy. W Iławie z kolei Żeromski czekał na Pendolino, z którego ludzie przesiadali się do Olsztyna. Czyż nie kabaret?
ZaletyMoim zdaniem Staedtler wygodniejszy niż Pendolino
WadyAle Staedtler ma gorsze udogodnienia np. Internet, posiłki zamawiane do fotela. I lepsze zapowiedzi.
~Grzegorz / 2018-07-16 11:55
Ocena: 2.50 / 5
Witam jak może być taka sytuacja jadąc pociągiem Szyper Kraków -Świnoujście wagon z kuszetkami jest klimatyzowany a wagon sypialny gdzie płaci się spore pieniądze, bo w moim przypadku na dwie osoby dopłacałem 318zł do biletu jest wagon bez klimatyzacji.
~Grzegorz / 2018-07-16 11:57
Ocena: 2.50 / 5
Witam jak może być taka sytuacja jadąc pociągiem Szyper Kraków -Świnoujście wagon z kuszetkami jest klimatyzowany a wagon sypialny gdzie płaci się spore pieniądze, bo w moim przypadku na dwie osoby dopłacałem 318zł do biletu jest wagon bez klimatyzacji.
~Grzegorz / 2018-11-30 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem kto tym zarządza ale to są jakieś żarty.
WadyNa 10 przejazdów w tygodniu 8 jest spóźnionych
~Grzegorz / 2019-01-06 12:18
Ocena: 5.00 / 5
Odpoczywam nie muszą siedzieć za kółkiem. Szczególnie doceniam i korzystam kiedy muszę przeprosić się 500KM ????
~Grzegorz / 2019-03-28 05:36
Ocena: 2.50 / 5
Dramat!!!!!
Wstaje o 2 wyjazd o 4 , teoretycznie .
Ci chwilę komunikat pociąg opóźniony od15 min do 45 później 80 itd . Pierwszy raz od 15 lat postanowiłem wyjechać pociągiem, ale chyba ostatni!
~Grzegorz / 2019-08-24 20:51
Ocena: 4.25 / 5
Drogie PKP. Macie w swoich szeregach prawdziwy diament. Brylant. Kogoś, kto robi różnicę. Pani konduktor numer 11016. Magiczna. Powinna być Królową PKP. Z tronem. I koroną. Poważnie. Trasa Warszawa-Kraków minęła tak szybko, że nie wiem kiedy znalazłem się w domu. Ten głos, sposób mówienia, podejście do pasażerów. To była moja najlepsza podróż koleją. Ta Pani powinna dostać podwyżkę, awans, i czytać tym pięknym głosem wszystkie komunikaty i informacje. No poważnie. Zróbcie to proszę.
~Grzegorz / 2020-05-01 15:21
Ocena: 3.00 / 5
Sprzedaż biletów przez internet mistrzostwo świata. Na czeskiej stronie sprawdzam ustawienie wagonów i miejsc( PKP nie jest w stanie zrobić takiej strony } TLK 18108 wagonu nr. 15 według systemu nie istnieje a nr.14 zapchany jak byłby środek lata 1980r. Nie dałem wiary systemowi , wsiadam w auto i jazda na dworzec A tam niespodzianka, pani bardzo miła błyskawicznie odnalazła zaginiony wagon nr. 15 i jeszcze do tego znalazła miejsca jakie sobie życzyłem.
Geniusz kadry zarządzającej "PKP Informatyka " i jej informatyków jest porażająca.
Nie starajcie się kupować biletów przez internet bo szkoda czasu i nerwów na taki system.
ZaletyBardzo miła pani w kasie Bydgoszcz Głowna
WadySystem sprzedaży biletów drogą elektroniczną nie nadaje się do użytku.
~Grzegorz / 2021-09-11 12:46
Ocena: 2.25 / 5
Tarnów Gdynia 14h gdzie 4 godziny w szczerym polu staliśmy brak gniazdek elektrycznych w przedziale wogole porażka nie polecam. Dziś wracam Gdynia Tarnów i już jest 1h opóźnienia więc brak słów w przedziale również nie ma gniazdek elektrycznych. Nie polecam TLK.
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
~Grzegorz / 2021-11-08 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Niemiłosiernie gówniane linie non stop opóźnienia niemożna polegać na tym gównie powinni to zamknąć i się nie męczy jedno co potrafią powiedzieć to opóźnienie może ulec zmianie klusem na świni byłoby szybciej