G**NO NIE POCIĄG. KONDUKTOR UDAJE CHYBA GŁUCHEGO, ALBO NIM JEST BO JAK SIE DO NIEGO MOWI KILKA RAZY O KIERUNEK JAZDY TO MÓWI ŻE TO KONIEC WAGONU. SUPER! ZAUWAŻYŁEM TO JAK WSIADAŁEM. NIE POLECAM NIKOMU WYKUPIENIE PRZEDZIAŁU I MIEJSC DO SPANIA ŻEBY ZOSTAĆ PRZENIESIONYM K***A NA SIEDZĄCE GDZIE KAŻDY ŚCIĄGA BRUDNE SKARPETY, ŚMIERDZI RYBĄ I ROZPACZĄ, WOLAŁBYM JUZ JECHAĆ ROWEREM DO OSRANEJ LEGNICY NIŻ SIEDZIEĆ W POCIĄGU ZE SCENAMI Z NISZOWEGO FILMU PORNO DLA FETYSZYSTÓW STÓP. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM JAZDY Z TĄ FIRMĄ PRZEJAZDOWĄ, CHYBA ŻE KTOS UWIELBIA SMRÓD JAK W OBORZE Z DUŻĄ ILOŚCIĄ DOJRZEWAJĄCEGO SERA GORGONZOLA
ZaletyŻADNE
WadyWSZYSTKO
~GP / 2021-12-20 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nieśmieszny zart,ciągle opóźnienia i brak jakichkolwiek informacji.
~Gracz / 2024-08-27 14:01
Ocena: 2.00 / 5
Tlk z Warszawy do Zakopanego. Miał być wagon bezprzedziałowy a był przedziałowy. W toalecie tak brudno, że lepiej nie mówić. W przedziale "nieświeżo".ogólnie nie polecam, jakby 50 lat do tyłu. Masakra według mnie.
~Graine / 2019-08-31 13:42
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo dużo podróżuję po Polsce, najbardziej lubię pociągi. Ale mam zastrzeżenia:
1/ Nie przestrzeganie zakazu palenia, tj. brak reakcji obsługi na wszechobecny smród. Tak jechałam wczoraj ze Szklarskiej Poręby do Warszawy przez ok. 8 godzin. Do toalety nie dało się wejść. Po co teksty o czujnikach, o awaryjnym zatrzymaniu pociągu itd? Żart? Jak kiedyś na dworcu zwróciłam na to uwagę, spotkałam się z chamstwem i lekceważeniem ze strony pracownika kolei. Wymyślacie Państwo mnóstwo bajerów, a podstawowe rzeczy szwankują.
2/ Klimatyzacja, sama w sobie dyskusyjna, używana totalnie bez sensu. Można zamarznąć. Do tego niektórzy mają alergię. Lodówka pełna bakterii, często smrodliwa, zamiast świeżego powietrza.
3/ Brak miejsc leżących w pociągach nocnych to katorga.
ZaletyDość dobre połączenia, wygoda.
~Grav / 2023-07-19 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo polecam tego przewoźnika. Czekałem na stacji ponad 5 godzin i pociąg nie przyjechał. Informacja o przyczynie opóźnienia pojawiła się dopiero po godzinie opóźnienia i nikt nic nie zrekompensował. Zaproponowano mi, że pojadę później, stojąc w innym pociągu.
~Grazka / 2023-06-10 07:49
Ocena: 4.75 / 5
We wtorek 5 czerwca podróżowałam z Poznania do Kalisza pociągiem Intercity Włókniarz, wyjazd był o 20.06. Z niewyjaśnionego powodu zakupionego online biletu nie otrzymałam. Panowie konduktorzy odnaleźli mój bilet w systemie, a już bylam pewna, że będę musiała zakupić kolejny. Bardzo serdecznie dziękuję za miłą i bezstresowa obsługę, a przede wszystkim chęć pomocy.
ZaletyBardzo pomocna załoga pociagu
~Grazka / 2023-06-10 07:49
Ocena: 4.75 / 5
We wtorek 5 czerwca podróżowałam z Poznania do Kalisza pociągiem Intercity Włókniarz, wyjazd był o 20.06. Z niewyjaśnionego powodu zakupionego online biletu nie otrzymałam. Panowie konduktorzy odnaleźli mój bilet w systemie, a już bylam pewna, że będę musiała zakupić kolejny. Bardzo serdecznie dziękuję za miłą i bezstresowa obsługę, a przede wszystkim chęć pomocy.
ZaletyBardzo pomocna załoga pociagu
~Grazyna / 2022-07-28 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej gówniany przewoźnik w kraju. Lepiej iść pieszo bo będzie szybciej. ARTUS z Gdyni który w Paz Aniu ma być o 13.28 ZAWSZE JEST Opóźniony...minimum półtorej godziny. A jak ma być inaczej jeżeli już z Gdyni wyjeżdża z opóźnieniem 145 minut.
ZaletyNie ma zalet
WadyMiejsca siedzące kosztują tyle samo co stojące, ciągle opóźnienia.
~grazynawol / 2021-08-14 20:29
Ocena: 1.75 / 5
Zrobiliśmy sobie z mężem podróż sentymentalną do Krakowa. Jak się okazało TLK wpisała się w ten klimat, podróż przypominała lata siedemdziesiąte , ciasnota, ciepło i oczywiście opóźnienie , już na starcie 30 minut. Pociągi są przepełnione, a nadal trwa pandemia. Wielu pasażerów bez maseczek.
ZaletyPociąg jechał
WadyBrak klimatyzacji, ciasnota w przedziałach.
~Grażka / 2025-07-21 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Podróżowanie z PKP Intercity to jedno wielkie pasmo frustracji. Niezależnie od relacji czy rodzaju pociągu — opóźnienia są notoryczne, często przekraczające kilkadziesiąt minut, a czasem nawet sięgające godzin. To nie są jednostkowe przypadki, tylko smutna codzienność, która stała się normą.
Jak można funkcjonować jako narodowy przewoźnik i kompletnie ignorować elementarną kwestię punktualności? Ludzie planują swoje podróże, przesiadki, spotkania — a tu wiecznie coś: „opóźnienie z przyczyn technicznych”, „brak możliwości podania czasu przyjazdu”, „opóźnienie się zwiększa”… I zero konkretów, przeprosin czy realnych działań naprawczych. Informacja pasażerska? Praktycznie nie istnieje.
To kompromitujące, że w XXI wieku, przy tak wysokich cenach biletów, PKP Intercity nie potrafi zapewnić podstawowego standardu jakim jest punktualny dojazd z punktu A do B. Czasem mam wrażenie, że to loteria: czy dzisiaj dojadę z 10 minutowym opóźnieniem, czy stracę dwie godziny?
PKP Intercity pokazuje całkowity brak szacunku dla swoich pasażerów. Dla wielu ludzi podróż pociągiem to nie wybór, a konieczność – i właśnie tę zależność firma wykorzystuje, nie poczuwając się do żadnej odpowiedzialności.
Smutne, irytujące i absolutnie nieakceptowalne.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Grażyna / 2020-12-28 18:31
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM !!! Zakupiłam 3 krotnie bilet eIc przez internet który po opłaceniu nie został niezgodny z moim zamówieniem. Zamówiłam wagon z przedziałami ( bardzo mi zależało); Za każdym razem wprowadzając dane do systemu ,po opłaceniu biletu, ( wcześniej nie ma możliwości czy bilet został poprawnie wygenerowany): okazało się iż zostało miejsce przydzielone z AUTOMATU.” MIEJSCE BEZ PRZEDZIAŁÓW.” -W tej chwili za każdy bilet jest pobierana kwota za prowizję ??? 15% wartości biletu x 3 w moim przypadku, za bilet NIEZGODNY Z OPISEM.” Z moim zamówieniem, jeśli ja zakupuje bilet online ja się pytam za co ta prowizja . Czyli sumując pobierają w moim przypadku 45% łącznie zakupionych biletów.,
ZaletyNie ma zalet
WadyBilet niezgodny z opisem.
~Grażyna / 2021-01-17 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie kible nieczynne, Gowno pływa po korytarzach, zimno, a ogrzewania nie ma do tego prąd co chwila włączają i wyłączają, światła jak na dyskotece migają, no człowiek może ześwirować.
~Grażyna / 2022-08-06 08:58
Ocena: 1.50 / 5
2 razy na wakacje pojechałam w tym roku pociągiem nigdy więcej! Za pierwszym razem opóźnienie było na każdej trasie jakiej jechałam, po zadzwonieniu czy kolejny pociąg będzie czekał odpowiedź na infolini zgłosić reklamacje czekać na inny przejazd i siedzieć 36 godzin w pociag
Jazda nad morze Legnica- Wysoka Kamieńska 150 minut przesiadki dodatkowo 105 minut opóźnienia w nocy na obskurnym dworcu jedynie miła pani która osobiście chodziła po ludziach dużo wcześniej i informowała o opóźnieniu. Brak szczegółowego opisu podczas kupowania biletu na zniżki, musiałam w pociągu kupić nowy bilet, bo przy kupnie była podana inna adnotacja a przy kontroli okazję się,że jest zupełnie inaczej i trzeba czytać regulamin, w tym wszystkim chociaż była miła obsługa i doradziła co zrobić z niewykorzystanym biletem. Toalety w okropnym stanie trzeba chodzić i szukać po wagonach czystego "posiedzenia". Stara druga klasa przerobiona na pierwszą toaleta na "korbkę".. Jak ktoś ma możliwość to lepiej wsiąść w auto i zapłacić te 100 zł więcej i jechać ekonomicznie i być w ciągu 6 godzina nad morzem niż jechać 12 przez opóźnienia.. Miało być fajnie wyszła katastrofa i więcej nerwów niż warte to oszczędzanie i dbanie o ekologię
ZaletyW miarę miła i pomocna obsługa
WadyPrawie wszystko
~Grażyna / 2022-09-06 17:28
Ocena: 4.75 / 5
Po bardzo długiej przerwie jechałam pociągiem. I tu miłe zaskoczenie. Czysto, punktualnie, bezpiecznie tak trzymać. Jeszcze tylko cena biletu, mogłaby być trochę niższa.
~Grażyna / 2022-09-13 07:35
Ocena: 1.00 / 5
Otwierać pedexy ten jeb**y przejazd!! Do h*ja pana
~greenstreet / 2019-07-01 13:47
Ocena: 2.75 / 5
Trasa Koszalin-Warszawa, skład EIP8302
Bilet rodzinny nie oznacza wcale wspólnego podróżowania! W toalecie smród i brak mydła. A te poczęstunki to czysta kpina. Proszę nie liczyć na adekwatnosc jakości serwisu do ceny. Ale przecież to żadna nowość w PKP.
ZaletyKomfort
WadyPrzydział miejsc
~Greg / 2017-08-30 18:02
Ocena: 2.00 / 5
IC za 50 złotych zafundowałem sobie dwie i pół godziny sauny...patrząc na pasażerów nie tylko ja...Pani konduktor u przejmie poinformowała ociekajacą potem kobietę że nawiewy są przy oknie, szkoda że nic one nie dają przy temperaturze powyżej dwudziestu stopni...i jeszcze ten zapach z toalety...tęsknię za komuną wtedy chociaż okno można było otworzyć...swoją drogą otwierane okna w niższej cenie...obsługa nie wiem trudno opiniowac skasowanie biletu...
ZaletyJadę przodem do kierunku jazdy...
~Greg / 2021-07-21 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego IC, który jedzie planowo musi czekać 15 min. na inny pociąg, który ma opóźnienie, tym samym sprawiając, że wszystkie pociągi są opóźnione, w tym on sam? Dlaczego pasażerowie jadącego planowo pociagu muszą ponosić odpowiedzialność i konsekwencje innego opóźnionego pociagu???
ZaletyBrak
WadyZmuszanie podróżnych do czekania na inny opóźniony pociąg!
~Greg / 2021-08-02 11:39
Ocena: 1.00 / 5
PKP Intercity sprzedaje bilety na miejsca, które nie istnieją! W pociagu Fredro (Wawa-Wrocław) zamieszanie, a konduktor wkurzony, że ludzie go wypytują gdzie jest miejsce, za które zapłacili. A miejsca nie ma. Odpowiedź? "Usiądź pan gdzie chcesz". Przy systemie numerowanych miejsc...
Zaskakujące, że przy każdym przejeździe PKP coś nie gra. ????♂️
ZaletyBrak
~Greg / 2023-08-26 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Kpina. Po prostu pielęgnowanie w pasażerach syndromu sztokholmskiego.