Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5528 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ewa / 2022-07-14 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu doby jechałam trasą Gdansk...Zielona Gora, przez Wroclaw.
    KAŻDY INTERCITY BYŁ BARDZO SPÓŹNIONU.
    Bilety drozsze a uslugi beznadziejne.
    Skandal!!!

    Skladalam 2 tyg prosbę o zwrot za niewykorzystany bilet
    Zero odzewu ani pieniędzy!
    Zaletyżadne w tej chwili
    Wadyspoznienia!!!
  • ~ewa / 2022-07-27 11:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Graz Katowice standard opóźniony upały nieznośne w bohuminie zmieniaj lokomotywę 30 minut wstyd pocuag międzynarodowy na takiej krutkuej trasie
    Wadygorąco brak klimatyzacji opoznienue
  • ~ewa / 2022-08-08 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam z utęsknieniem na innego przewożnika!!!
    Skandaliczne spóźnienia!!!!!!
    Konduktorzy nie reagują na pijącycg alkohol ludzi w wagonach!!!
    Oburzajaće!
    Poniżej O.
    Moja ocena.
    Zaletyżadne
    WadySPOZNIENIA WIELOGODZINNE
  • ~Ewa / 2022-08-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Lato
    w pociagach sauna. Brak klimatyzacji . Kilka godzin z sanatorium jechalismy w temperaturze ponad 40 stopni. Zdarzylo sie to w obie strony więc to nie przypadek. Powinniscie placic ludziom odszkodowania!!@ I pomyslec ze namy XXI wiek. Syf brud smrod .
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Ewa / 2022-09-17 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem zszokowana nieuprzejmością konduktora w pociągu relacji Olsztyn-Krakow. Kupilam bilet dla siebie i 3letniej córki. Pani w kasie dala nam miejsca w dwóch różnych wagonach. Nie powiedziała mi o tym. Poprosiłam konduktorke o pomoc w znalezieniu miejsc obok siebie z oczywistych względów, a ona na to cytuje "mogła Pani nie jechać, a skoro tak Pani bilety kupila to niech sobie Pani radzi". Skandal. Uprzejmość Polaków tez mnie bulwersuje, przeszłam kilka wagonów nim znalazłam chętnego na zamianę miejsc. Owszem pociąg fajny, czysty, ładny, ale takie zdarzenie zniechęca do podróży.
    ZaletyCzystość, cisza
    WadyArogancja i bezczelnosc personelu
  • ~Ewa / 2022-10-26 13:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak wody w toalecie w pociągu Gdynia -Zakopane 5330
    Totalna ignorancja że strony konduktora.
    Na podany problem kazał szukać w innym wagonie.
    WadyBrak wody w toalecie w pociągu Gdynia -Zakopane 5330
    Totalna ignorancja że strony konduktora.
    Na podany problem kazał szukać w innym wagonie.
  • ~Ewa / 2022-11-05 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Wieczne opóźnienia, zajęte miejsca chociaż były zarezerwowane , nie miła obsługa, kupione wcześniej bilety za 300 zł, z powodów zdrowotnych podróż tego dnia była nie możliwa, wymiana na bilety z datą dnia kolejnego absolutnie wykluczona, trzeba było kupić nowe za kolejne 300 zł .
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2023-05-01 06:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Temperatura na dworze 0 stopni a w pociągu rozkręcona klima na full tragedia to byla bardzo nieprzyjemna jazda
  • ~Ewa / 2023-05-13 23:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmarem jest korzystanie ze strony PKP, na której rzekomo łatwo można kupić bilet na przejazd. Właśnie spędziłam godzinę próbując kupić bilety w tę i z powrotem na linii Warszawa-Toruń-Warszawa. Nie dość, że oferta jest marna, ale sam zakup - praktycznie niemożliwy. Najpierw zatrzymała mnie konieczność aktualizowania mojego adresu email (po komunikacie: na podany adres wysłaliśmy mail z prośbą o potwierdzenie adresu przez 15 minut nie pojawił się żaden mail). Kiedy już doczekałam się aktualizacji, system - już po wykonaniu płatności!!! - zażądał aktualizacji danych do faktury (dlaczego???), po czym wyłączył się - bo przerwa techniczna 23.45) Nie wiem, czy mam bilety, czy ich nie mam, zero informacji, mogę co najwyżej sprawdzić konto bankowe. Sprawdzam - wpłaty nie widać. Kładę się spać, pełna morderczych myśli. Do Torunia znów pojadę samochodem...
    ZaletyZero
    Wadywszelkie możliwe. Zły system, uniemożliwiający normalne wymiany między klientem i usługodawcą.
  • ~Ewa / 2023-11-30 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Warszawa Centralna. 28.11.2023 . Agresywna i mozliwie psychicznie niestabilna pani konduktor. Odwiedzalismy Warszawe po raz pierwszy, dlatego ciezko bylo nam sie polapac, zadawszy pytanie dla pani konduktor, pani nie potrafila na je odpowiedziec spokojnie oraz taktycznie, raczej nie odpowiedziala calkiem, tylko rozkrzyczala sie bez przyczyny. Z tego powodu calkiem zrezygnawalismy z podruzy pociagiem ( choc mielismy kupione bilety) i wywolalismy taksowke. Uważam ze taka agresywna, krzykliwa oraz mozliwie psychicznie niestabilna osoba nie powinna pracowac z liudzmi.
  • ~Ewa / 2023-12-16 07:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Pociąg relacji Berlin Przemyśl opóźniony ponad 3 godziny, a ja z grupą młodzieży 40 osób. I w Krakowie obsługa błyskawicznie doczepia wagon do innego pociągu, cały wagon nasz, i wracamy komfortowo do domu! Dziękujemy!
  • ~Ewa / 2024-03-08 12:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niemiła i arogancką obsługa w biurze PKP WarszawaCentralna w dniu 8.3.2024. Chciałam przebukować bilet na wcześniejszą godzinę. Byłam wyjściowo jedyną osobą oczekującą na wolne stanowisko, ale zapomniałam wydrukować numeru. Pan który przyszedł później wydrukował numer pierwszy, ale grzecznie zauważył , że byłam pierwsza i wymieniliśmy się numerami. Pani do której podeszłam nie była zainteresowana udzieleniem pomocy mi i przebudowaniem biletu. Robiła wszystko co można ,żeby tego nie robić. Jedyne co robiła to dochodziła, że nie byłam pierwsza. Żonglowała numerami na wyświetlaczu. Pan który przyszedł po mnie dawno był już obsługiwany przez inną osobę, a Pani nadal dochodziła. że nie byłam pierwsza. Odnoszę wrażenie, że buro obsługi pasażera w Warszawie Centralnj obsługuje tylko tych pasażerów, którzy im się spodobają.
  • ~Ewa / 2024-05-22 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Za błąd PKP konsekwencje ponosi podróżny! Wg przewoźnika Jedynym możliwym działaniem podróżnego jest rezygnacja z podróży lub zmiana miejsca za dopłatą!!!!( po rozmowie z obsługą pociągu nie było miejsce wolnych)
    Bilet kupiony przez strone przewoźnika miał być zgodnie z kierunkiem jazdy a po wejściu do przedziału okazało się że jest tyłem do kierunku jazdy-i konsekwencje tego ponosi podróżny.
  • ~Ewa / 2024-07-09 17:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Klimatyzacja przy 30 stopniowym upale bardzo słabo działa, o wiele lepiej jeździ się kolejami regionalnymi
  • ~Ewa / 2024-07-11 15:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakryczny rozkład, z Radomia do Zamościa 5 godzin, 3 pociągami. Z Lublina do Szczecina przez Wrocław. Planowane opóźnienie. Ostatnio w ciągu 5 godzin w planie pociąg dwa razy uległ awarii, co wydłużyło podróż o 1.5 godziny.
  • ~Ewa / 2025-06-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana zachowaniem kierownika pociągu 3500 relacji Kraków Głównu - Gdynia Główna z dnia 18.06.2025 który zadecydował że poczeka na pasażerów innego pociągu który ma opuźnienie. Rozumiem że trzeba się wspierać miało być 15 minut a trwało prawie 30 minut. Nikt nawet nie zapytał się pasażerów czy zgadzamy się na takie opóźnienie. Dzięki temu mój powrót opóźnił się do domu o 2,5 godziny dodatkowo w informacjach przez megafon informowało nad ,że inne pociągi nie będą czekały na opóźnonych pasażerów tylko trzeba poczekać na następne połączenie.Powiedziałam konduktrorowi o swoim niezadowoleniu że dla 10 osób poświęciło się tylu pasażerów i usłyszałam że pewnie też chciałabym wrócić jak oni do domu. Tak ale może oni wrócili do domu o zwykłej poże ale ja znacznie później jak inni pasażerowie. Dla mnie to jest skandal jak kierownik pociàgu może decydować za tylu pasażerów nie pytając się ich. !!!!!!!!!!
  • ~Ewa / 2025-07-01 09:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechaliśmy z wnukiem z Bydgoszczy do Piły. . 01. P7. Godz. 9.28.wnusiu zdjsł sandałki.
    Pani konduktor weszła bardzo niemiła, kazała założyć sandały bo w przeciwnym razie wysadzi nas na następnej stacji.
    Była niegrzeczna, naburmuszona, zła, jakby pracowała za kare
    Bardzo niemiło jedzie się w takiej atmosferze, a przede wszystkim z taką naburmuszona konduktorka.
    Wstydź....wysadzi z pociągu za zdjęte sandałki
    Niedowierzanie.....
  • ~Ewa / 2025-07-19 19:43
    Ocena: 4.25 / 5
    Wracalam dzisiaj pociągiem z Sopotu 9:22 do Warszawy z wnukiem (8 lat). W Gdansku wsiadła do naszego przedzialu para (wiek ok. 30-35 lat). Przy kontroli biletów okazało się, że kupili bilet rodzinny, który jest ważny pod warunkiem podróży z dzieckiem do 16 lat. Pan konduktor cierpliwie i kulturalnie wytłumaczył, że bilet nie jest ważny. Wystawil prawidłowy bilet i wręczył rachunek z naliczoną karą.
    Para oburzyła się, a szczególnie pasażerka w czerwonych skarpetkach. Zaczęła podnosić głos i traktować bez szacunku pracownika kolei. Miała pretensje, że system komputerowy pozwolił jej nabyć taki bilet (jakby system wiedział kto będzie podróżował). Brak logicznego tłumaczenia i myślenia oraz kultury.
    Mój wnuk był wystraszany, więc powiedziałam, że nie ma racji i niech przestanie. Osoba w
    czerwonych skarpetkach (tak będę ją nazywać, bo
    do Pani jej daleko)powiedziała, żebym się nie wtrącała. Była rozwścieczona. Wyciągnęła laptopa i jej towarzysz podróży też i zaczęli pisać chyba skargę komentując decyzję pracownika.
    Wyrzucając papier do kosza dotknęłam osobę w czerwonych skarpetkach i wtedy odegrała się na mnie. Wyzwała mnie używając niecenzuralnych słów nie bacząc, że jedzie dziecko i inna pasażerka
    Kazałam jej się zamknąć.
    Nie chciałam zniżyć się do jej poziomu zero, a nawet poniżej. Osoba powiedziała, żebym wyp...dalala. To ona powinna to zrobić, bo nie miała ważnego biletu. Bezczelnośc, prostactwo i chamstwo. Współczuję obsłudze że musi mieć do czynienia z takimi prostakami
    Ma osoba szczęście że nie jechałam sama bo otrzymałaby zasłużoną ripostę stosowną do jej bezczelnego zachowania. Stop chamstwu wokół nas





  • ~Ewa / 2025-08-12 15:43
    Ocena: 2.75 / 5
    W sobotę 09 sierpnia na stacji Gliwice kupowałam bilety , potężny Pan w kasie niestety nie powinien tam pracować, podejście do klienta skandal,wielka łaska by co kolwiek pomóc,a jak nie po jego myśli byly pytania odburkiwanie, mówieniem na ty,i tak dalej,nie polecam absolutnie,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2025-08-17 08:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie ma gdzie zasięgnąć informacji. Kiedy będą np. dostępne bilety w sprzedaży internetowej i czy będzie wagon sypialny. Jeden bałagan.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5528
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3390
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 392
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149