Koszmarem jest korzystanie ze strony PKP, na której rzekomo łatwo można kupić bilet na przejazd. Właśnie spędziłam godzinę próbując kupić bilety w tę i z powrotem na linii Warszawa-Toruń-Warszawa. Nie dość, że oferta jest marna, ale sam zakup - praktycznie niemożliwy. Najpierw zatrzymała mnie konieczność aktualizowania mojego adresu email (po komunikacie: na podany adres wysłaliśmy mail z prośbą o potwierdzenie adresu przez 15 minut nie pojawił się żaden mail). Kiedy już doczekałam się aktualizacji, system - już po wykonaniu płatności!!! - zażądał aktualizacji danych do faktury (dlaczego???), po czym wyłączył się - bo przerwa techniczna 23.45) Nie wiem, czy mam bilety, czy ich nie mam, zero informacji, mogę co najwyżej sprawdzić konto bankowe. Sprawdzam - wpłaty nie widać. Kładę się spać, pełna morderczych myśli. Do Torunia znów pojadę samochodem...ZaletyZero
Wadywszelkie możliwe. Zły system, uniemożliwiający normalne wymiany między klientem i usługodawcą.