Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5527 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elalela / 2024-03-22 14:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat jak za króla Ćwieczka .Konduktorzy nie mili jak opóźni Ci się pociąg i wsiądziesz do tego właśnie i nie masz biletu bo jest szybciej to możesz nie dojechać do punktu B z powodu braku miejsc co jest totalna fikcja .Jechałam parę razy z Katowic do Kielc i nie spotkałam jeszcze przyjaznego dla człowieka konduktora.Pracownicy boją się własnego cienia ponieważ są sprawdzani przez kamery i z tej przyczyny swoje frustracjie wyrzucają na podróżnych .
    ZaletyCzystość
    WadyNiemiła obsługa chyba że się jest w Warsie
  • ~ElBanano / 2023-07-17 13:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Ludzie na korytarzach , dzieci śpiące na ziemi. Pociąg Przemyślanin , jechaliśmy całą rodziną w 1 klasie. Brak klimatyzacji, okienka ledwo co się uchylają. O opóźnieniu nie wspomnę bo to może sie zdarzyć. Na trasie z Jaworzna do Ustki po rozłączeniu w Poznaniu brak Warsu, brak wagonów sypialnianych. Ogólnie ostatni raz jadę z rodziną pociągiem tak daleko. Brakowało tylko ludzi wyskakujących przez okno żeby sobie miejsce zająć...czasy PRLu nie minęły na koleji. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ele / 2022-05-29 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodne traktowanie klientów. Sprzedaż biletów w coraz wyzszych cenach. Brak miejsc siedzących. po 15 osób stojacych w kazdym wagonie, plus ludzie siedzący na podłogach pod toaletą. Dramat i nikt nie wpadnie na to zeby zwiekszyc liczbe wagonow???! no bo po co ????! mogą stać jak bydło czy siedzieć jeden na drugim, skoro i tak zaplaca 63zl (!) 2 klasa na podlodze. I to nie jest przypadek 1 podrozy. Co tydzien piatek/sobota jest ta sama sytuacja!!!
    Wadybrak słów
  • ~Elena / 2019-05-06 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg PKP intercity -38192. Jechałam nim 6.05.2019, Wziąłem bilet do Poznani, wyszedłem w Krakowie. Dla mnie to był prawdziwy szok. Moja historia podróżowania: przyjechałam do Rzeszowa za 10 min. Do odjazdu tego pociąga, pani naczelnik, kiedy zadałam jej pytanie , czy mogę kupić bilet do wagonu sypialnego - stwierdziła że tak. Wydrukowała mnie bilet bez miejsca, poinformowała żeby poszłam do wagonu i tam mogę dokupić miejsce - Łóżko, z bagażem przez 5 wagonów dotarłam do tego wagonu i pan mówi do mnie, jest take wolne miejsce -kosztuje 200 zł. Tak jak miałam jechać cału noc zgodziłam się . Nie jestem z Polski, i miałam tylko kartu płatniczy do zapłaty i tutaj pan szef 30 wagonu mówi że tylko gotówka bo to jego prywatny wagon!!!!! Może ja czegoś nie rozumiem, może to normalnie, był miły i zaproponował mnie żeby wyszłam na przystanku w Krakowie i dostałam gotówki z bankomatu... Wruczilam do pani naczelnika tego wagonu i dostała odpowiedź ze śmieciem, że on ma racji. W końcu wyszłam w Krakowie znalazłam hotel , zaplaczilam 140 zł i kupiłam bilet na jutro za 60 zł . Taka moja podróż ...:(((
  • ~Elena / 2024-05-01 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety bez miejsca, Warszawa Chełm .i 2 g na stojąco z dwójką dzieci . Czy naprawdę niema takiej opcji dodać choćby 1 wagon ????? Czy to tak dba o swoich pasażerów ???? Dla czego cena ni jest niższa w takich warunkach ???? Sporo ludzi na stojąco lub na bagażach . To MASAKRA !!!!!!
    “ biezpieczna podróż “ ????”komfortnej podróży”- to tylko wasze życzenie na słowach !!!!
    WadyNiema miejsc a cena na bilet taka sama
  • ~Eliksort / 2022-07-20 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    40C na dworze, brak klimatyzacji, zardzewiałe przedziały, okropny stan, postoje techniczne na środku pola. Po prostu dramat
    ZaletyBrak
    WadyWymienione powyżej
  • ~Eliza / 2022-12-16 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze się łudzę, że tym razem będzie dobrze, bez problemów. Ale jeszcze ani jedna moja podróż nie odbyła się bez komplikacji. Najpierw 45 minut opóźnienia, potem komunikacja zastępcza, w której jednak okazuje się, że nie ma wystarczającej liczby miejsc. Podróże z PKP to prawdziwa żenada.
  • ~eliza / 2025-06-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Pkp Intercity oszukali moją koleżankę a potem wystawili jej mandat o wysokości 180 zł za zwykłe niedopatrzenie na stronie internetowej. Żałosne, nie dość że dziecku wystawili mandat w dzień dziecka to zepsuli humor. Nie polecam. Dodatkowo kible są obsrane i śmierdzące.
  • ~ELIZA-E1979 / 2018-07-24 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu 21.07.2018. jechałam pociągiem , który odjeżdżał z Zakopanego o godz 19.22
    do Poznania. Otóż chciałam opisać sytuację jaka miała miejsce w pociągu. Otóż w 2 wagonach nie działały toalety , a w tych działających po prostu ŻĘNADA ,brak mydła , brud , brak papieru toaletowego, tworzyły się kolejki gdyż dopiero w którymś z kolei wagonie toaleta działała , niestety po skorzystaniu zabrakło wody,
    poza tym był to pociąg z pełną rezerwacją i obsługą cateringową , niestety podczas 10 godzinnej jazdy nie można było zakupić przekąsek i napoi , dlaczego więc zostało podane że będzie można zaopatrzyć się w pociągu w coś do jedzenia i picia KOLEJNA ŻENADA ,moje pytanie brzmi , dlaczego zatem ceny biletów są tak wygórowane , za co się płaci , uważam że od 20 lat nic się nie zmieniło ,
    to była moja ostania podróż pociągiem !!!

    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Elizawieta4 / 2021-08-08 20:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgadzam się z wypowiedziami poprzedników. Firma PKP to dziadostwo! Właśnie jechałam pociągiem relacji Kraków - Hel. Nie wiem za co się płaci. W dobie pandemii nie ma nawet papieru toaletowego w WC. Gdzie jest sanepid? Siedzenia ciasne. W zamykanym przedziale można się udusić, bo oczywiście klimatyzacja jest zepsuta. Na korytarzu pełno ludzi bez miejscówek, w związku z tym bezustanny problem z bagażami. Czy nie można zwiększyć składu, przynajmniej na czas wakacji? Na tak długich trasach powinien być również wagon restauracyjny. Drzwi do pociągu może otworzyć tylko silny mężczyzna. Zróbcie coś w końcu z tym ,bo wystawiacie tragiczną wizytówkę dla naszego kraju i płoszycie zagranicznych turystów.
  • ~ElKa / 2019-06-12 09:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Dogodne połączenie relacji Rzeszów Poznań. Żałuję, że obecnie zlikwidowano jedno połączenie.
    ZaletyMiła obsługa.
    WadyKlimatyzacja nastawiona na zbyt niską temperaturę, na wyświetlaczu podawane są nieprawdziwe informacje (data, godzina, bieżące położenie, następna stacja).
  • ~Elka / 2022-07-30 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Z racji wykonywanego zawodu bardzo dużo podróżuję pociągami. Odkąd zaczęły się wakacje mam wrażenie, że PKP przestała ogarniać sytuację. Pociągi notorycznie się spóźniają, często są to duże opóźnienia. Jak ma się przesiadkę czy tym bardziej przesiadki, trzeba się prosić konduktora o kontakt z następnymi pociągami, a i tak nie zawsze zaczekają. O opóźnieniach czy odwołaniach informują na ostatnią chwilę. Trzeba mieć mocne nerwy żeby podróżować z PKP.
    Zalety
  • ~Ella / 2019-10-21 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziela - powroty do domu. Pociąg zapchany ludźmi. Przedziały 8-osobowe wypełnione po brzegi. Na korytarzach tłumy. Brak przejścia. Może warto jednak dołączyć choć o jeden więcej wagon, gdy pociąg jedzie przez pół Polski? Poza tym posiadanie miejscówki w cenie biletu normalnego nie jest gwarancją miejsca, kiedy na Twoim miejscu siedzi pijany facet i nie ma zamiaru zejść tylko popija kolejne piwa, a konduktora nie widać i nie słychać, by zgłosić sytuację. Nigdy więcej.
  • ~elllo / 2022-05-27 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo lubię jeździć pociągami i uważam że IC sie stara z każdym rokiem bradziej dbać o pasażerów
  • ~Ello / 2023-08-21 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Miejsca dla niepełnosprawnych zajęte przez ludzi zdrowych młodych Niepełnosprawni stoją z braku miejsc Konduktorzy niemili Zapomniałam legitymacji dzieci 5 i 9 lat Musiałam kupić cały bilet Czy jeśli tak to nie przysługuje zniżka na bilet rodzinny w wakacje Bardzo niemili Konduktorzy !!!! Nie Pomocni Nie informują ludzi o niczym Nawet że w upalne dni przysługuje pasażerom woda Nikt ci o tym nie piwie
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak siedzących miejsc dla niepełnosprawnych (kupione przez zdrowe młode osoby miejsc) Kinduktorzy nie pomocni
  • ~Elvis / 2022-07-04 14:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Nagminne sprawdzanie biletów po 100 razy tym samym osobom, traktowanie podróżujących jak gapowiczów. Gdy ktoś uczciwie mówi że miał już sprawdzane, aroganckie i nieustępliwe zachowanie konduktorki sugerujące że podróżny jest oszustem. To jest brak szacunku do ludzi. Zachowanie rodem gestapowców podczas łapanek.
    Zaletyszybka podróż
    WadyNiektórzy konduktorzy/ki traktują ludzi jak gorszą kategorię uważając że wszystko im wolno.
  • ~Elvis / 2022-08-08 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pociągów PKP-intercity. Pociągi regularnie spóźniają się i to o bardzo długi czas rzędu godziny, dwóch a nawet kilku godzin. Odradzam podróżowania tymi liniami .
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Elvis Łaska Lewic / 2022-08-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam linii kolejowych PKP Intercity! Trzy powiadomienia o opóźnieniach, trzy pociągi PKP Intercity. Liczyliśmy na profesjonalną usługę, a wychodzi; "opóźniony o 20 minut", "opóźniony o 40 minut", "opóźniony o 60 minut", "opóźniony o 115 minut" - 115 minut opóźnienia? Joker? That's a joke!

    Konkurencja, mimo wielu przejazdów ani razu się nie spóźniła - mowa tu o KŚ!
    ZaletyNic
    WadyNiekończące się opóźnienia
    Wszystko oprócz tego
  • ~elwirrut / 2022-06-20 16:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Po około 15 latach nie korzystania z usług PKP 17 września jechałam z Torunia do Wałbrzycha i w tym samym dniu wracałam do Torunia. Przesiadkę miałam we Wrocławiu.Jeśli chodzi o komfort przejazdu, to poza tłokiem w pociągu z Torunia do Wrocławia nie mam się do czego przyczepić. We Wrocławiu miałam przesiadkę i musiałam kupić bilet do Wałbrzycha miałam na to godzinę i dwadzieścia minut i wyobraźcie sobie, że przez kolejkę do kasy NIE ZDĄŻYŁAM na ten pociąg, następny tzw. osobowy jechał 20 min później i wiadomo zatrzymywał się na każdej stacji co znacząco przedłużyło podróż i ledwo zdążyłam z powrotem na dworzec po załatwieniu swojej sprawy. Na dworcu Wałbrzych Miasto byłam 20 min przed czasem odjazdu swojego pociągu niestety okazało się że kasa intercity jest zamknięta a pani z regionalnych niby nie ma możliwości sprzedaży biletu. Kolejka rosła, a kasjerki nie było przez 12 min. po powrocie zaczęła robić fochy, że co my od niej chcemy, wykłócać się z osobami stojącymi w kolejce wiedziała, że nie zdążymy na pociąg i obsługiwała bardo opieszale wręcz ostentacyjnie zwalniając tempo obsługi, gdyż ważniejsza była polemika z kolejką, a nie sprzedaż biletów. Kilka osób w tym ja, biegiem musiało pędzić do nadjeżdżającego już pociągu nie mając biletu było zmuszone zakupić go w pociągu po zawyżonej cenie. Zastanawiam się czy to nie celowa taktyka PKP aby zarobić więcej. W żadnej innej firmie ta pani nie zagrzała by miejsca w pracy, zdecydowanie nie nadaje się do kontaktu z klientem a przecież to ona jest tzw. "wizytówką" firmy, bo z nią pierwszą pasażer ma do czynienia... i co z tego że obsługa w pociągu jest miła i chętna do pomocy, jeżeli na tzw> dzień dobry wita pasażera taki cerber.. Na dodatek pociąg ten złapał na tyle duże opóźnienie, że nie zdążyłam na pociąg do Torunia i ostatecznie zamiast w domu być o 22:20 to byłam w nim o 0:20.. Jeśli chodzi o konkluzje to nie polecam tego środka transportu poza tym że komfort wzrósł i obsługa w pociągu miła i o dziwo trzeźwa, to wszystko jest jak za komuny.. a nawet gorzej, bo wtedy w każdej kasie można było kupić każdy bilet, a dzisiaj nigdy nie wiadomo czy stoi się we właściwej kasie i po odstaniu swojej pół godziny, lub przeszło godziny nie usłyszy się, że to nie prawidłowa kasa i trzeba stać od nowa. Takiego chaosu jeszcze nie widziałam to na pewno do niczego dobrego nie doprowadzi, a z takim podejściem do klienta firma ta dąży do upadku. A przecież w dobie ekologii, drogiego paliwa mogli by mieć mnóstwo nowych klientów ale widać komuś zależy na tym aby tak nie było. Podsumowując odradzam każdemu ten środek lokomocji może znowu za 15 lat spróbuję skorzystać z ciekawości, oczywiście pod warunkiem że ta firma do tego czasu przetrwa.
    Zaletymiła obsługa pociągu.
    WadyBardzo nie kulturalne bileterki, pociągi notują ciągłe opóźnienia, zakup biletu trwa średnio około godziny, za mało wagonów w składzie, przez co tworzy si ogromny tłok
  • ~Elżbieta / 2018-10-24 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz jechałam pociągiem 2 klasy ....35 lat temu i w te wakacje postanowiłam ponownie skorzystać z usługi PKP z rodziną ( trasa Kraków - Sopot )i jakież było moje zdziwienie ,gdy okazało się ,że praktycznie nic się nie zmieniło przez ten czas poza kolorem tapicerki na siedziskach i likwidacji małych pojedynczych składanych krzesełek na korytarzach . A dalej ten sam standard czyli; brudne i niedomykające się okna , urwane pokrętła przy regulacji światła w przedziale , tradycyjnie opóźnienia , pomimo rezerwacji miejsc nadal było ponad normę sporo pasażerów śpiących na podłodze w korytarzach . Dożywotnio jestem już wyleczona z korzystania usług PKP. Masakra!!!!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyopóźnienia , brak w Sopocie zapowiadania pociagu , tragiczny profil siedzeń
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5527
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3390
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 392
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4602
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149