Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5315 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dżony / 2022-07-22 01:46
    Ocena: 2.00 / 5
    5 gwiazdek poziom cen bo jazda za frajer. Poza tym, pociag opóźniony o prawie godzine, zatrzymuje sie na losowych wioskach, robiąc kolejne opóźnienie. Brak miejsca. Musze siedziec na korytarzu, co chwile do kibla chca przeciskać sie jakies pijane mohery. Nie polecam
    ZaletyJazda na gape
    WadyW ogole jazda
  • ~E / 2018-07-13 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to zbyt wygórowana ocena dla tej bandy amatorów. Nie rozumiem, dlaczego opóźnień pociągów oni po prostu nie włączą do grafiku, skoro częściej pociągi odjeżdżają z opóźnieniem niż o czasie. I z czego te opóźnienia w ogóle wynikają? Dzień w dzień PKP jest zaskakiwane jakimiś nieprzewidzianymi okolicznościami? Chyba cały Wszechświat się w takim razie sprzysiągł przeciw nim.
    Na dodatek, według regulaminu Intercity, skoro zapłaciłem za bilet marne 30 zł, to mogą mnie bezczelnie z tego okraść i nie uznają mi reklamacji, bo za mało wywaliłem w błoto na ich beznadziejną usługę.
    ZaletyZalety? Pan raczy żartować.
    WadySam fakt istnienia takiego przedsiębiorstwa.
  • ~E / 2025-06-20 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupując bilet zwróciłam uwagę na kierunek jazdy i to z której strony będzie słońce. Tym czasem wagon ustawiono w przeciwnym kierunku. W przedziale jest mało miejsca na bagaż. Półki nad siedzeniami nadają się co najwyżej na kórtkę.
    WadyNie wiadomo w którą stronę będzie ustawiony wagon i w którą stronę będzie ustawiony konkretny fotel. Mało miejsca na bagaż.
  • ~E.L. / 2024-06-27 08:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziecko zgubiło w pociągu telefon, który padazrr odnalazł i przekazał konduktorowi. Konduktor przekazał do dyspozytory o czym zostałam poinformowała telefonicznie. Na onfolinii , bo zguba została zgłoszona, nikt nie umiał mi powiedzieć, gdzie konkretnie jest telefon, ani podać, żadnych numerów. Po udaniu się do dyspozytorni, Pani stwierdziła , że widzi telefon został przyjęty, ale go nie ma. Po pół godzinnym szukaniu nie znalazła telefonu. Nie mogłam dłużej czekać, bo wracałam z dziećmi i na następny pociag musiałabym czekać 3 godz. Na szukanie telefonu na PKP poawiecilam 3 godziny,a jeszcze telefonu nie mam .Powoduje to, że będę musiała w następnym dniu hechac 40 km celem szukania telefonu , który został zgubiony na PKP i nie wiadomo, czy się znajdzie
  • ~EB / 2025-01-19 21:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Kończę za chwilę podróż ze Szczecina do Krakowa.Pociag o nazwie ,,Barbakan "-obsługa na najwyższym poziomie.Na każdym odcinku podróży konduktorzy i pozostała obsługa składu wykazała się pełnym profesjonalizmem kiedy okazało się,że w jednym z przedziałów jest trochę chłodniej.Widzialam również jak inny konduktor pomagał pani z dzieckiem przejść do innego wagonu gdzie było miejsce siedzące. To nie pierwsza moja podróż,,Barbakanem"-zawsze jest pełna kultura pracowników ale dzisiajszy zespół zasługuje na szczególne wyróżnienie. Pozdrawiam.
  • ~EbacIC / 2025-07-19 16:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Chciałem zapytać Pani konduktor czy wsiadam do dobrego pociągu, pokazałem bilet. Pani konduktor stwierdziła cytuję: a ja nie wiem jaki pan bilet kupił proszę mi dać spokój. Moja rada zacznijcie robić to co do was należy bo za to wam płacą. I dziękuję pani Konduktor za pomoc. Żałosne. Następnym razem kiedy napotka mnie taka sytuacja zgłoszę to wyżej 0/10
    ZaletyBrak
    WadyW uj
  • ~Echh / 2018-09-26 18:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam.
    Wlasnie po raz polejny postój pociągu IC3600 relacji Przemysl Główny - Wrocław Główny tym razem w Płaszowie (Kraków)
    Miejsc brak.Bilety sprzedawane bez gwarancji miejsca.Ja z żoną i sporo osob stoimy w korytarzu
    Opóźnienie jedyne 30min.
    Ta firma to porażka.
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
  • ~Edek / 2022-01-02 22:13
    Ocena: 3.75 / 5
    Opóźnienia- w tej chwili 50 min i ok. 23.10 prawdopodobny dojazd a miało być 22.21, brak Warsa na długiej trasie Jelenią Gora- Warszawa, brak porannego pociągu na tej samej trasie, zabrane pendolino. Ceny żadna rewelacja. Zatłoczone wagony. Jak to niby się ma do obostrzeń.
    WadyJak wyżej.
  • ~Edi / 2019-11-21 18:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa Ełk Wrocław w przedziale 1 klasy :zimno, od Olsztyna zaczyna grzać w Poznaniu jest już ciepło. Warsu nie ma, w Olsztynie zapowiedziano, że będą wózki z ciepłymi napojami, spytałam konduktora od jakiej stacji będą wózki z napojami, poszedł do pani kierownik zapytać i już nie wrócił.Oczywiscie wózków z napojami nie było Głośnik w przedziale ryczy, wyciszyć nie można. Pociąg jedzie z
    Białegostoku do Wrocławia 11 godzin nic dodać nic ująć.....
    ZaletyWagon dowy i w miarę czysto
    WadyZimno, brak możliwość kupienia ciepłego napoju lub posiłku w czasie 11 trasy, podejście personelu
  • ~Edi / 2022-10-11 19:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Oferta złożona w internecie za przejazd 99 PLN przy okienku bilet 211 żenada oszustwo naciąganie zero wygody
  • ~Edit / 2025-07-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z megafonu padł komunikat o 60-minutowym opóźnieniu mojego pociągu, w wyniku czego – kierując się tą informacją – zdecydowałam się na zwrot biletu i wybór innego środka transportu. Jakie było moje zdziwienie (i ogromna irytacja), gdy okazało się, że pociąg przyjechał o czasie. To nie jest „drobna pomyłka”, tylko realna strata i zmarnowany czas, spowodowane wyłącznie niekompetencją lub brakiem koordynacji ze strony Intercity.
  • ~Edmund / 2023-12-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracając pociągiem PKP- IC"POBRZEŻE'nr 81114 -Kołobrzeg - Łódż dnia 7.12.2023r odjazd 10:38 -pociąg do Gdynia odjechał punktualnie . Po zmianie lokomotywy w Wagonie nr 14 /ja z zona miejsce 75 i 76 / jechaliśmy do Warszawy zachodniej - jużz w bardzo zimnym chłodzonym cały czas zimnym powietrzem przedziale. Kierownik pociągu oraz kontroler nie mogli nic zrobić z usunięciem usterki. Szanowni Państwo to wagon I-szej Klasy i powinien spełniać chociaż najmniejsze wymogi dla pasażera który płaci dużo więcej za przejazd i nie jest narażony na utratę zdrowia.
    ZaletyBrak
    WadyWagon I-sze klasy zimny brak ogrzewania - klimatyzacja dmuchała tylko zimno
  • ~Edward / 2021-11-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jade do Kielc pociągiem (bolko) 14.29 miał być nieStety opóźnienie 31 min w Kielcach ma być o 15.00 szkoda ze o 15 mam busa do Ostrowca świętokrzyskiego następny o 17 . A więc się pytam za co JA PLACE. JUZ NIE MOWIE ZE JADE DO CÓRKI NA URODZINY 18 LAT KACZY . DZIEKUJE INTERCITY ZA PUNKTUALNA DOWIEZIENIE .ZENADA
    WadySpoznianie
  • ~Edward / 2022-09-10 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego PKP puszcza R8 do Radomia jeden skład?
    Ludzie stłoczeni jak sardynki. Klimatyzacja nie działa. Okna poblokowane.
    To się w głowie nie mieści kto tym zarządza?!
    Gratulacje zwłaszcza że idzie sezon grypowy, a korona wirus nie opanowany.
    Czy ktoś zza tego biurka mógłby zacząć myśleć?
  • ~Edward Sczykawka / 2022-08-08 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat mój pociąg spóźnił się o 115minut a za 30 min mam usługę seksualna w Katowicach DRAMAT!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Edy / 2018-09-17 15:21
    Ocena: 1.75 / 5
    zapowoadalo sie dobrze i komfortowo a wyszlo opźnienie duzo ponad godzine i brak informacji, pociąg jechał jak chciał i kiedy chciał..klasa 2 wygodny fotel ale duchota gorac okropny...Niestety nie polecam IC
    Zaletywygodne fotele
    Wadyopóźnienie 15 min a faktyczne grubo ponad godzinę i ten brak informacji!!...brak klimatyzacji kl.2 duszno i gorąco
  • ~Edykta / 2021-12-26 12:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Pierwszy raz jestem tak zaskoczona, że aż musiałam o tym napisać. Pociąg TLK dziś o 10:48 z Włocławka do Torunia opóźniony 60 min. Bardzo sympatyczna pani w kasie wydała mi bilet na następny pociąg IC do Torunia i powiedziała abym w kasie w Toruniu poprosiła o bilet na następne IC do Poznania, na koniec dodała, że mogę spróbować w pociągu zapytać czy mój pociąg z Torunia do Poznania mógłby zaczekać te 5 minut bo następnyjest po 13. Po rozmowie z kierownikiem pociągu zrezygnowana usiadłam aby zaczekać na informację zwrotną. Po chwili podeszła do mnie bardzo miła Pani konduktor i powiedziała że pociąg zaczeka. Jestem pod wrażeniem i bardzo dziękuję pracownikom PKP za pomoc!
  • ~Edyta / 2019-08-25 02:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna żeby nie pomuc osobie niepełnosprawnej wejść do pociągu tak to tylko w Polsce. Gratuluję załogi
    ZaletyBrak
  • ~Edyta / 2022-01-15 05:55
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo dziękuję za nieocenioną pomoc kierownika pociągu relacji Zakopane-Szczecin, który to w dniu 15.01.2022 roku pomógł mi z przesiadką w Poznaniu do Szczecinka, na którą miałam 15 minut, by przesiąść się w Poznaniu - ZAKOPANE
    SZCZECINEK
    IC 38192
    IC 78172.
    Pan Kondukror Szymon, wyznaczony przez kierownika pociągu wskazał mi drogę na odpowiedni peron przesiadkowy i pomógł z bagażem.
    Polecam waszą linię każdemu i składam wielkie podziękowania dla pracowników LiniPKP IC.
    ZaletyBardzo miła i profesjonalna obsługa pracowników PKP intercity.
  • ~Edyta / 2022-06-17 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze kilka miesięcy temu strona działała bez problemów. Teraz zawiesza się, nie działa, nie wiadomo, czy kupiło sie bilet czy nie. Przykro mi patrzeć na to jak strona idzie w coraz gorszą stronę. PRóbuję kupić bilety na miesiąc do przodu, niestety bez skutku, choć miały być w promocji. Zauważyłam też ze ceny w 1 klasie sa drozsze niz w drugiej... Niestety osoba, ktora to kontroluje, ma to ewidentnie poza swoja kontrole.
    WadyNieadekwatne ceny dla 1 i 2 klasy (2 klasa drozsza od 1), zawieszanie sie serwisu, strata czasu kupujacego pasazera, sytuacja nie jest jednorazowa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5315
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3266
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 901
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4739
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4530
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076