Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5314 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2023-03-13 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity jest firma ktora w zadnej mierze nie dba o swojego klienta. Kilka tygodni temu jechalam pociagiem z Poznania do Gorzowa, pociag spoznil sie 77 minut przez co nie zdazylam zalatwic sprawy w jakiej wybralam sie do Gorzowa. Zlozylam reklamacje na stronie PKP intercity, wedlug regulaminu należny mi się odszkodowanie w wysokości 25% wartosci biletu, w moim przypadku 7.25zl ktore w zadnej mierze nie rekompansuje mojego straconego czasu. PKP Intercity wyslalo mi automatyczna odpowiedz w ktorej zostalam poinformowana ze przysługuje mi 25% wartosci biletu ale poniewaz suma ta (7.25zl) jest nizsza niz 16zl to nic mi nie przysluguje. Na dole malym drukiem bylo napisane ze jezeli nie zgadzam sie z odpowiedzia moge poprosic o ponowne rozpatrzenie sprawy, tak tez zrobilam i zapytalam o podstawe prawna wedlug ktorej odszkodowanie nie nalezy sie jesli suma jest mniejsza niz 16zl. W regulaminie PKP Intercity nie ma zadnej wzmianki i tym ze tylko odszkodowania powyzej 16zl sa wyplacane. Pan Sebastian Burek wyslal do mnie dokladnie taka sama odpowiedz jaka dostalam za pierwszym razem, nie odpowiedzial zupelnie na moje pytanie tylko po prostu wyslal z automatu to samo. Podkreslam ze 7.25zl w zadnej mierze nie rekompensuje mojego straconego czasu. Uwazam ze PKP Intercity jest firma nieprofesjonalna ktora nie potrafi sprostac prostemu zadaniu dowiezienia klienta do celu w okreslonym czasie a w przypadku opoznienia nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci a ludzie ktorzy tam pracuja nie potrafia przeczytac wiadomosci ze zrozumieniem i na nia odpowiedziec. Polecam podroze flixbusem jest taniej i szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu podczas przejazdów i w kontakcie z klientami
  • ~Dorota / 2023-04-02 09:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem oburzona i zmęczona ciągłymi spóźnieniami pociągów. Często jeżdżę trasą na Śląsk I ciągle słyszę lub jestem świadkiem jakiś awarii.Dziś stoimy w szczerym polu przed Opolem, bo zepsuł się jakiś sterownik. Serio? Pociąg, który wyruszył z Wrocławia nie dojechał nawet do Opola? To jest skandal! PKP Intercity Ogarnijcie się w końcu. Ile można marnować komuś życie na czekaniu, wam się ciągle coś psuje?
  • ~Dorota / 2023-07-23 22:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa, życzliwa i pomocna.Czysto i wygodnie. Cena bardzo przystępna.
  • ~Dorota / 2023-08-12 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Wagony stare ale czy to musi mieć coś wspólnego z czystością i zapachem w nich. Zapach moczu i brud wszędzie. Po za tym cena biletu ...ciekawe dlaczego jadąc ta samą trasą w tym samym dniu zapłaciłam w jedną stronę 56.70 zł a powrót 67,54
    ZaletyW miarę punktualnie
    WadySmród i różnorodna cena biletów jadąc ta samą trasą
  • ~Dorota / 2023-08-24 17:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Tylko 1! Jak zwykle opóźnienie 30 minut. Proponuję uczyć sie od Japończyków!
  • ~Dorota / 2024-07-19 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Słowacki ze stacji Łódź Chojny. Nie miałam biletu bo nie wiedziałam, czy zdążę ale zadzwoniłam wcześniej na infolinię, czy na stacji jest biletomat bo kasa tam nieczynna. Konsultant zapewniał mnie, że tak. Oczywiście po przyjeździe okazało się, że nie ma. Pani na infolinii przeprosiła za kolegę i powiedziała, że mogę kupić u konduktora. Nie dodała tylko, żeby oplata konduktorska za jeden bilet to 150 zł!!! Na stacji gdzie niema kasy i automatu. Rozbój w biały dzień.
  • ~Dorota / 2025-05-22 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakas porazka. Ludzie zatrunieni nie sa kompetentni. Najpierw Pani wystawila mi zly bilet, potem konduktorka z pania z infolinii kazaly napisac reklamacje. Pytalam na infolinii czy ma miec zaswiadczenie o niewykorzystaniu biletu, pani powiedziala ze nie. Po zlozeniu 2krotnie reklamacji uslyszalam ze to moja wina, bo ja nie znam regulaminu pkp icc. Szkoda tylko, ze pracownicy tej instytucji tez go nie znaja! Ale wine za ich wprowadzenie mnie w blad ponioslam ja! Beznadzieja! Lepiej wybrac samochod albo autobus!
  • ~Dorota / 2025-07-02 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia na dworze temp 36 C a wagon jest bez klimatyzacji to nie pierwszy raz koszty biletów coraz wysze a nie da się jechać
    ZaletyZadnej
    WadyBez klimatyzacji
  • ~Dorota Zdrojewska / 2022-07-26 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Iławy stałam 7 godzin gdzie mam chore nogi i stawy kolanowe
    Zaletymagdarudszewska@gmail.com
    Wadymagdarudszewska@gmail.com
  • ~Dorota Zdrojewska / 2022-07-26 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Iławy stałam 7 godzin gdzie mam chore nogi i stawy kolanowe
    Zaletymagdarudszewska@gmail.com
    Wadymagdarudszewska@gmail.com
  • ~Double_emigrant / 2017-07-27 17:58
    Ocena: 1.50 / 5
    PKP intercity nie zwraca pieniędzy za niewykorzystane bilety. Bardzo niska obsługa klienta i dbałość o renome. Czyli krótko mówiąc - syf typowo polski. Na zachodzie takie rzeczy raczej się nie zdarzają.
    Wadyniska jakość obsługi klienta, traktowanie przedmiotowe klientów
    120 zł strat za niewykorzystane bilety
  • ~Dra / 2023-08-25 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo!!! Dzisiaj miałam do pokonania jeden przystanek Tczew-Malbork o 11:50 i uwaga.... w Malborku nie dało rady otworzyć drzwi w dwóch miejscach!!! A do trzecich drzwi już nie zdążyliśmy bo pociag odjechał!! Byłam z małym dzieckiem I oprócz mnie kilka innych osób!! Musieliśmy jechać ponad 40km do kolejnej stacji na ktorej zatrzymywal sie ten pociag! Wysiadając tam aby wrócić do Malborka trzeba było czekać 1,5h na powrotny. Gdyby nie to że z jedną para która również utknęła w pociągu złożyliśmy się na taksówkę która wyszła NIE MAŁO nie dojechalabym na czas w miejsce w którym miałam się pojawić!! Kiedy pociag ruszył szanowna pani konduktor powiadomiona o sytuacji niewzruszona poszła dalej....
    ZaletyBrak!!!!
    WadySmród,pełno ludzi siedzących na przejściach w całym pociągu z walizkami co powoduje brak możliwości przejścia! Przestańcie sprzedawać bilety jeżeli jest brak miejsc siedzących!!
  • ~Drabek / 2022-07-01 07:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Bilet zakupiony na przejazd wagonem z przedziałami. W pociągu okazało się, że wagon jest bez przedziałów. (Nie jest to pojedyncza sytuacja).
    Nagminne opóźnienia.
    Wielokrotnie spotkałem się z brakiem odpowiedzi personelu składu na pytania.
  • ~Dragon / 2023-07-16 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, brud, ubóstwo, brak warsu korytarz pełny ludzi bez miejsc zarezerwowanych, bardzo słaba klimatyzacja, pan Który chodził i sprawdzał perony odzywał się jak za karę
    ZaletyCisza i spokój
    WadyBrak klimatyzacji, brak Warsu
  • ~Dramat / 2018-03-29 18:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg między Warszawą Zachodnią a Warszawą Wschodnią ma już przeszło 1h opóźnienia.
    Ludzie upchani po dach. Gorąco, zero informacji. Dramat.
    ZaletyZero
    WadyZa mało miejsca by opisać
  • ~Drożyzna w PKP / 2022-07-13 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiło ich z tymi promocjami na tanie bilety których nie da się kupić i cenami.
    Planując wyjazd z wyprzedzeniem nie oszczędzasz jak kiedyś

    Ceny tak zaporowe, ze było trzeba się przesiąść do Flixbusa (wyjątkowo jest taniej i nikt nie stoi nad glowa)
    WadyCENA BILETOW
  • ~ds / 2022-09-05 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kazde pociag byl spozniony. Klimatyzacja nie zawsze dzialala. Dlugie kolejki aby kupic bilet na dworcu.Wieszosc kas nieczynna.Dno.
    ZaletyBrak
    WadySpoznienia, dlugie kolejki na dworcach
  • ~ds / 2024-09-09 23:25
    Ocena: 1.25 / 5
    W wagonie nie dzialala klimatyzacja i to w najwiekszy upal.Nieszlo czym oddychac i podroz byla bardzo niekomfortowa. Zaloga nie potrafila sobie poradzic z problemem.
    Takze brak jakiegokolwiek papieru czy recznikow papierowych w toaletach a byl to poczatek podrozy.
    Zaletybrak
    Wadyzepsuta klimatyzacja (jak zwykle)
  • ~Ds80 / 2019-05-17 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie zapchane, śmierdzące. Płaci się 44,90 za podróż jak w wagonie dla bydła . Wrocław Kraków . Nikt nie pomyśli o tym aby był jeden wagon więcej albo jeden pociąg więcej. Kpina .
  • ~Dsriusz / 2021-11-10 18:49
    Ocena: 3.00 / 5
    ...stoimy w Poznaniu i czekamy na jakiś spóźniony pociąg na jego pasażerów i też ten pociąg którym jedziemy też będzie miał spóźnienie i dalej to spóźnienie będzie się pogłębiać ....dno i wodorosty kto tym zarządza ....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5314
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3266
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 901
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 730
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4530
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073