strona 56 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Diana / 2023-08-11 09:26
Standardowo opóźniony pociąg, a miejsc siedzących brak ;) Nie wiem skąd te ceny są wyższe niż u innych przewoźników skoro intercity nie jest ani punktualne ani nie przewyższa jakością innych pociągów -
-
~Diego / 2021-12-19 11:04
W życiu nie jechałem gorszym pociągiem nie miła obsługa pociąg spóźnił się 2 godziny. Nie polecam nikomu i stanowczo odradzam ZaletyNie maWadyOpóźnienie nie miła obsługa iluzje optyczne manipulacje przesiadki hemoglobina taka sytuacja -
~Diego / 2022-08-15 17:04
Pierwsza klasa niczym nie różni się od klasy drugiej. Jedynie tym że masz więcej materiału na fotelach. Słabe. Nie polecam kupować biletów w klasie pierwszej, ponieważ zupełnie niczym się nie różni od klasy drugiej. Jak się więcej płaci to i komfort podróżujących powinien być o wiele lepszy. Przepełnione przedziały i głośno. Polecam pomyśleć na przyszłość o strefie VIP dla tych którzy płacą więcej i chcieliby w komforcie i ciszy podróżować. ZaletyOdrobinę wygodniejsze fotele jednak bez szałuWadyDużo ludzi, głośno -
~Dikembe Mutombo Mpolondo Mukamba Jean J / 2023-05-31 11:18
Dzień dobry.
Jak zapewne każda wiadomość wysyłana do dużej instytucji i ta zostanie przez Państwa pominięta,ale dużo energii to nie zabiera.
Chciałbym odnieść się do dopłat stosowanych przy zakupie biletu w pociągu.
Na krótkim odcinku trasy zostało mi doliczone bez informacji od konduktora ok. 10 zł. do zakupionego biletu ( bo kasa była czynna na dworcu). Rozumiem już teraz jak wygląda kwestia dopłat ( po doczytaniu informacji po fakcie), ale to bardzo wpływa na odbiór Waszej firmy i chęć korzystania z usług.
Po pierwsze brak słownej informacji od pracownika o takiej dopłacie i kolejna kwestia, to czas.
W moim przypadku miałem ok 4 minut do odjazdu pociągu. Nie zdążyłem dotrzeć na stację wcześniej w wyniku zatłoczenia na mieście. Dodatkowo nie zdążyłbym w te 4 minuty zakupić bilet w kasie i zdążyć na pociąg.
Na zakup biletu w aplikacji nie ma szans, bo nie używam aplikacji internetowych i nie ma też obowiązku z takowych korzystania.
W takiej sytuacji brakuje wyrozumiałości.
Rozumiem obowiązkowość pracownika wobec panujących zasad, ale równocześnie takim zachowaniem przyczynił się do utraty klienta.
Myślę nie ostatniego.
Warto byłoby rozważyć problem dopłat,bo uważam to za zwyczajne "zdzieranie " kasy z pasażera.
Pozdrawiam albo nie. Na pewno nie serdecznie.ZaletyCzasem się przydajecieWadyZa mało miejsca, by opisać -
~DiscoVolante / 2019-04-27 06:15
"Sorry taki mamy klimat" aż chce się powiedzieć kiedy pasażerowie zgłaszają zbyt niska temperature w wagonie a kierownik pociągu mówi że tak duża powierzchnia wymaga czasu żeby się ogrzać. 2,5h bo tyle mniej więcej upłynęło odkąd wyjechałam ze Szczecina do Poznania i naprawdę piz*zi. Wersal szybciej by grzali. ZaletyHerbata w cenie biletuWadyZimno -
~Djj / 2019-08-31 18:37
Pociąg jechał dłużej niż wg. rozkładu. Brak przedziałów czyli większy hałas, a internet dostępny przez godzine rwał się i zawieszał -
~Djmiron / 2022-12-27 19:20
Brak tłumaczenia przyjazdów i odjazdów w języku Angielskim, brak słów, opóźnienia za vo ja płacę. ZaletyZeroWadyWszystkie -
~DLA SIEBIE / 2021-08-01 18:45
Bilet w wagonie z przedzialami klasa I za 3 miejsca wykupiony. Jakis drab wchodzi do przedzialu probuje zajac wykupione miejsce przez nas w pierwszej klasie. Rzuca obelgi, uderzyl niby niechcacy. Konduktor stwierdza brak swiadkow.
PKP ICC kase zagarnelo pytam, ZA CO?! Teraz to tak wyglada.
Drab, ktory ma miejsce na korytarzu, pcha sie do klasy pierwszej na krzywy ryj i probuje agresja wymusic zajecie wolnego wykupionego miejsca.
Trasa Gdynia-Lodz dnia 31 LIPCA 2021
godzina 12:51
KONDUKTOR NUMER 11254
BRAWO PKP ICC - NIGDY WIECEJ!!!!!ZaletyBRAKWadyORGANIZACJA DO BANI!!!
POPIERANIE AGRESYWNYCH PASAZEROW BEZ MIEJSCOWKI -
-
~Dobry64 / 2019-03-15 16:32
Pociąg EIC Warszawa - Katowice (wagon bez przedziałów) Bilety zostały zakupione przez internet z wyprzedzeniem. Z możliwych opcji do wyboru przy zakupie, zostały wybrane miejsca przy stoliku. Niestety jak się okazało na miejscu, wagon w ogóle nie posiadał takowych miejsc. Ubolewam nad tym, gdyż wybór mój był celowy, aby siedzieć koło siebie z podróżującymi razem ze mną znajomymi. WadyNie dociągnięcia w systemie interneetowym pkp. -
~Dodo / 2019-03-15 18:22
Strona nie czytelna sami odwołali mi bilet nie oddali pieniędzy.To jest jawna kpina ZaletyZero kompletne zero zalet...Wadywszystko zaczynając od strony kończąc na obsłudze warunkach opóźnieniach itd -
~Doe Jane / 2022-11-10 22:53
Nigdy jakoś na czas nie potrafi dojechać. Ale za to zawsze przeproszą za opóźnienia. Niestety ciężko coś zaplanować z takimi wahaniami w czasie. -
~Dokii / 2025-06-26 17:06
To jest jakiś żart. Zakupiłam online bilet na pociąg do Lublina wraz z jedną przesiadką, aby szybko dostać się do lekarza, gdyż mój stan zdrowia znacząco się pogorszył. Na początku wszystko pięknie, ładnie- póki nie nadeszła przesiadka. Wychodzę z pociągu i dopiero wtedy dowiaduję się, ze pociąg od ponad 2 GODZIN jest zepsuty i będzie miał ponad godzinę opóźnienia, jeśli nic nie ulegnie zmianie na jeszcze gorsze. Tymczasem polregio zamiast nadać należny komunikat już te dwie godziny temu, ze chociaż cokolwiek się stało stwierdził, ze najlepiej jest to zrobić dopiero o godzinie, na którą pociąg miał przyjechać i później odjechać.
Pieniądze za bilet w żadnym stopniu nie zostały zwrócone. Moim zdaniem totalny brak poszanowania do czasu innych. Muszę czekać najprawdopodobniej następne 3 miesiące, aby dostać się do lekarza, gdzie mam podejrzenie śmiertelnej choroby i muszę zrobić badania jak najszybciej.
Nie polecam. -
~Dom / 2023-04-16 14:27
Jeszcze pół roku temu były dogodne i w miarę tanie połączenia Malbork - Warszawa- Lubartów (TLK-TLK). Niestety wszystkie tanie połączenia zlikwidowano i dodano Intercity. Cena takiego połączenia automatycznie wzrosła dwukrotnie. Oczywiście można w Warszawie czekać na kolejne tanie połączenie TLK ale jest to już strata około 3 godzin na przesiadce. Nie opłaca się już jeździć pociągami bo benzyna wyniesie tyle samo, szkoda tylko ludzi, którzy nie mają prawa jazdy i są zmuszeni korzystać z tych jakże drogich i niedogodnych połączeń. NIE POLECAM!!! Wadydrogie, niedogodne połączenia -
~Domi / 2018-09-04 18:16
Chciałabym wiedzieć dlaczego bilet w pierwszej klasie różni się aż o 20 zł od biletu w drugiej klasie. Niczym te przedziały się nie różnią nie wspomnę o braku kontaktu. Ludzie wybierając pierwsza klasę są przekonani ze będzie w niej jak podładować telefon. Moglibyście się postarać o lepsze warunki za takie pieniądze albo zmniejszcie cenę biletów i niech będzie adekwatna do standardów jakie macie w pociągu a raczej ich brak. Najzwyczajniej w świecie okradacie ludzi. -
~Domi / 2021-10-10 15:27
Dlaczego w okresie wakacyjnym były połączenia bezpośrednie nocne Lublin - Malbork a teraz ich nie ma?? żenujące są te zmiany połączeń -
~Domi / 2022-09-26 08:40
Jeden wielki śmiech na sali. Opóźnienia NON STOP, jeżdżę pociągami codziennie i NON STOP są opóźnienia, pociag w 99% przypadków nie był na czas. Przestaję się męczyć z tym gownem, bo nerwicy dostanę. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE -
-
~Dominik / 2017-03-31 16:09
Ludzi tłum , opóźnienia , wysoki koszt biletów . -
~Dominik / 2022-06-15 18:38
więcej Ukraińców przyjmijmy, opóźnienia w tym gownie to codzienność, jpkp ZaletyBrakWadyWszystko -
~Dominik / 2022-07-03 17:32
Za takie opóźnienia mogliby zwracać część kosztów podróży albo w upalny dzień rozdawać wodę w wagonie wars 2 przewoźniku icc Wieczne opóźnienia ostatnio 3 raz z rzędu ZaletyDużo opcji podróżyWadyOpóźnienia -
~Dominik / 2022-12-27 12:27
w kasach nie chcą sprzedawać biletów na drugą klasę jeśli nie kupujesz biletu do ostatniej stacji Zalety brakWadynigdy nie ma miejsc
strona 56 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »