Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5074 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2018-07-29 17:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociągi są opóźnione. Opóźnienie ciagle wzrasta a klienci nie dostają żadnych informacji.
    W wypadku braku miejsc bilety powinny być tańsze bo warunki podróżowania do niedogodne!!
    WadyOpóźnienia
    Sprzedawanie więcej biletów niż miejsc
  • ~Dorota / 2018-09-21 16:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Jade właśnie pociągiem z Warszawy do Wrocławia, który kosztował dużo, a nie mam gdzie siedzieć. Zostałam uprzedzona, że może tak być, ale pociąg jest przepełniony, a nad nami widać reklame- filmik jak to wygodnie jest w intercity... I choć to sprzyja poznaniu ludzi i jest miło to nie powinno być takich sytuacji ze sprzedaje się bilety do oporu bo to niebezpieczne
  • ~Dorota / 2018-11-22 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dlaczego konduktorzy do przedziału dla osób niepełnosprawnych wsadzają pasażerów zdrowych albo rodziny z dziećmi przecież są przedziały dla matki i dziecka. Ale te przedziały z reguły są zamknięte lub jadą tam pracownicy kolei. Coś tu chyba nie gra !
    ZaletyŻadnej
    WadyNie w pycha ludzi zdrowych do przedziału dla niepełnosprawnych
  • ~Dorota / 2019-09-07 02:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałam że czasy podróży pociągiem minęły bezpowrotnie. Niestety przekonuję się właśnie że cofamy się do czasów komuny. Jak można miejscówki wydawać kilku osobom na to samo miejsce. A najgorsze jest to że nie czują się winni swojej pomyłki. Klient chyba przeszkadza tej firmie. DNO TOTALNE.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak ludzi kompetentnych i z kulturą.
  • ~Dorota / 2021-01-25 19:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak połączenia bezpośredniego w godzinach od 12 do 21 na trasie Częstochowa - Kraków. Jeszcze tak nie było.
  • ~Dorota / 2021-10-30 16:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżdżę bardzo często i zamiast lepiej jest duuużo gorzej, ciągłe awariw, 90 % realizaji jest opóźniona bardzo lub jeszcze bardziej. Wybierz inny transport jeśli masz możliwość. Moja trasa 1h19 juz sobie wydłużyli do 1h43 niby planowo ale i tak dolicz do tego od 30 do 1h30 opóźnienia, NOTORYCZNEGO. Masz połączenie z przesiadką ZAPOMNIJ ! Oni wiecznie i grubo się spóźniają. Lepiej jedź regio dłużej nie jest ali znacznie taniej. IC ma taki regulamin , że teoretycznie rekompensata jest po 60 minutach opóźnienia, a praktycznie takie widelki sobie robią , żeby nie wypłacać. Jadę zamiast 1h19 np 3 h i zero zwrotu środków bo należy mi się 25% ale nie wyplacają mnoej niz 16 zl na osobę.
    ZaletyPrzeważnie dojeżdżają choć bywa że jednak nie podstawia, nie dojadą.. stoisz w polu i czekazz na inny pociag na stojąco po 6 h dojezdżasz z Pozbania do Wrocławia.
    WadyZero gwarqncji ile będzie trwała podróż, loteria, w której zawsze przegrywasz.
  • ~Dorota / 2022-05-03 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Kolobrzeg- Łódź Fabryczna. Opóźniony w Sopocie w Warszawie Gdańskiej zmiana lokomotywy bo zepsutą. Po co taka okrezna trasa skoro sprzęt niezdatny 03.05.2022r
    ZaletyZadne
    WadyOpóźniony
  • ~Dorota / 2023-03-13 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity jest firma ktora w zadnej mierze nie dba o swojego klienta. Kilka tygodni temu jechalam pociagiem z Poznania do Gorzowa, pociag spoznil sie 77 minut przez co nie zdazylam zalatwic sprawy w jakiej wybralam sie do Gorzowa. Zlozylam reklamacje na stronie PKP intercity, wedlug regulaminu należny mi się odszkodowanie w wysokości 25% wartosci biletu, w moim przypadku 7.25zl ktore w zadnej mierze nie rekompansuje mojego straconego czasu. PKP Intercity wyslalo mi automatyczna odpowiedz w ktorej zostalam poinformowana ze przysługuje mi 25% wartosci biletu ale poniewaz suma ta (7.25zl) jest nizsza niz 16zl to nic mi nie przysluguje. Na dole malym drukiem bylo napisane ze jezeli nie zgadzam sie z odpowiedzia moge poprosic o ponowne rozpatrzenie sprawy, tak tez zrobilam i zapytalam o podstawe prawna wedlug ktorej odszkodowanie nie nalezy sie jesli suma jest mniejsza niz 16zl. W regulaminie PKP Intercity nie ma zadnej wzmianki i tym ze tylko odszkodowania powyzej 16zl sa wyplacane. Pan Sebastian Burek wyslal do mnie dokladnie taka sama odpowiedz jaka dostalam za pierwszym razem, nie odpowiedzial zupelnie na moje pytanie tylko po prostu wyslal z automatu to samo. Podkreslam ze 7.25zl w zadnej mierze nie rekompensuje mojego straconego czasu. Uwazam ze PKP Intercity jest firma nieprofesjonalna ktora nie potrafi sprostac prostemu zadaniu dowiezienia klienta do celu w okreslonym czasie a w przypadku opoznienia nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci a ludzie ktorzy tam pracuja nie potrafia przeczytac wiadomosci ze zrozumieniem i na nia odpowiedziec. Polecam podroze flixbusem jest taniej i szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu podczas przejazdów i w kontakcie z klientami
  • ~Dorota / 2023-04-02 09:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem oburzona i zmęczona ciągłymi spóźnieniami pociągów. Często jeżdżę trasą na Śląsk I ciągle słyszę lub jestem świadkiem jakiś awarii.Dziś stoimy w szczerym polu przed Opolem, bo zepsuł się jakiś sterownik. Serio? Pociąg, który wyruszył z Wrocławia nie dojechał nawet do Opola? To jest skandal! PKP Intercity Ogarnijcie się w końcu. Ile można marnować komuś życie na czekaniu, wam się ciągle coś psuje?
  • ~Dorota / 2023-07-23 22:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa, życzliwa i pomocna.Czysto i wygodnie. Cena bardzo przystępna.
  • ~Dorota / 2023-08-12 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Wagony stare ale czy to musi mieć coś wspólnego z czystością i zapachem w nich. Zapach moczu i brud wszędzie. Po za tym cena biletu ...ciekawe dlaczego jadąc ta samą trasą w tym samym dniu zapłaciłam w jedną stronę 56.70 zł a powrót 67,54
    ZaletyW miarę punktualnie
    WadySmród i różnorodna cena biletów jadąc ta samą trasą
  • ~Dorota / 2023-08-24 17:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Tylko 1! Jak zwykle opóźnienie 30 minut. Proponuję uczyć sie od Japończyków!
  • ~Dorota / 2024-07-19 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Słowacki ze stacji Łódź Chojny. Nie miałam biletu bo nie wiedziałam, czy zdążę ale zadzwoniłam wcześniej na infolinię, czy na stacji jest biletomat bo kasa tam nieczynna. Konsultant zapewniał mnie, że tak. Oczywiście po przyjeździe okazało się, że nie ma. Pani na infolinii przeprosiła za kolegę i powiedziała, że mogę kupić u konduktora. Nie dodała tylko, żeby oplata konduktorska za jeden bilet to 150 zł!!! Na stacji gdzie niema kasy i automatu. Rozbój w biały dzień.
  • ~Dorota Zdrojewska / 2022-07-26 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Iławy stałam 7 godzin gdzie mam chore nogi i stawy kolanowe
    Zaletymagdarudszewska@gmail.com
    Wadymagdarudszewska@gmail.com
  • ~Dorota Zdrojewska / 2022-07-26 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Iławy stałam 7 godzin gdzie mam chore nogi i stawy kolanowe
    Zaletymagdarudszewska@gmail.com
    Wadymagdarudszewska@gmail.com
  • ~Double_emigrant / 2017-07-27 17:58
    Ocena: 1.50 / 5
    PKP intercity nie zwraca pieniędzy za niewykorzystane bilety. Bardzo niska obsługa klienta i dbałość o renome. Czyli krótko mówiąc - syf typowo polski. Na zachodzie takie rzeczy raczej się nie zdarzają.
    Wadyniska jakość obsługi klienta, traktowanie przedmiotowe klientów
    120 zł strat za niewykorzystane bilety
  • ~Dra / 2023-08-25 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo!!! Dzisiaj miałam do pokonania jeden przystanek Tczew-Malbork o 11:50 i uwaga.... w Malborku nie dało rady otworzyć drzwi w dwóch miejscach!!! A do trzecich drzwi już nie zdążyliśmy bo pociag odjechał!! Byłam z małym dzieckiem I oprócz mnie kilka innych osób!! Musieliśmy jechać ponad 40km do kolejnej stacji na ktorej zatrzymywal sie ten pociag! Wysiadając tam aby wrócić do Malborka trzeba było czekać 1,5h na powrotny. Gdyby nie to że z jedną para która również utknęła w pociągu złożyliśmy się na taksówkę która wyszła NIE MAŁO nie dojechalabym na czas w miejsce w którym miałam się pojawić!! Kiedy pociag ruszył szanowna pani konduktor powiadomiona o sytuacji niewzruszona poszła dalej....
    ZaletyBrak!!!!
    WadySmród,pełno ludzi siedzących na przejściach w całym pociągu z walizkami co powoduje brak możliwości przejścia! Przestańcie sprzedawać bilety jeżeli jest brak miejsc siedzących!!
  • ~Drabek / 2022-07-01 07:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Bilet zakupiony na przejazd wagonem z przedziałami. W pociągu okazało się, że wagon jest bez przedziałów. (Nie jest to pojedyncza sytuacja).
    Nagminne opóźnienia.
    Wielokrotnie spotkałem się z brakiem odpowiedzi personelu składu na pytania.
  • ~Dragon / 2023-07-16 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, brud, ubóstwo, brak warsu korytarz pełny ludzi bez miejsc zarezerwowanych, bardzo słaba klimatyzacja, pan Który chodził i sprawdzał perony odzywał się jak za karę
    ZaletyCisza i spokój
    WadyBrak klimatyzacji, brak Warsu
  • ~Dramat / 2018-03-29 18:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg między Warszawą Zachodnią a Warszawą Wschodnią ma już przeszło 1h opóźnienia.
    Ludzie upchani po dach. Gorąco, zero informacji. Dramat.
    ZaletyZero
    WadyZa mało miejsca by opisać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5074
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3140
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981