ZaletyBrak
strona 42 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~BBC / 2023-10-15 18:48
Pociąg pełny nie można się przedostać z wagonu do wagonu oraz toalet pomimo tego że nie ma miejsc w pociągu to bilety wciąż są do sprzedaży na stronie przewoźnika jedna toaleta za 5 wagonów bo reszta nie czynna brak słow ... -
-
~Bbggggg / 2022-08-17 23:25
Żenada ze z warszawy do Poznania od 22.00 do 4.00 rano nie ma ani jednego pociągu. Busa zresztą też nie. Ceba za pociag 150 zl za osobę wiecej niz samolot czy was pogięło. -
~Bea / 2021-08-15 12:20
Pociąg załadowany, mnóstwo ludzi i bagaży na przejściach, korytarzach. Połowa bez masek. ZaletyJedzie szybciej od osobowego -
~bea / 2021-09-29 17:53
Ocena: 3.00 / 5Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od 2 miesiacy. Zaletydo tej pory nie było gdyby nie to wyżej opisaneWadybrak zwrotu -
~Beata / 2018-05-19 08:44
Pociąg relacji Poznań-Kraków 29.04.i powrotny 03.05.to było wielkie rozczarowanie nijak mające się do wizji z reklamy tv. Skład z lat 80tych, brak klimatyzacji, wolałam stać na korytarzu niz łapać oddech w przedziale. Kontrolerzy strasznie sluzbistyczni, ich wymowne prośby o ID były żenujące. ZaletyPunktualność, papier toaletowy w ubikacji-postep od czasów mojego dzieciństwaWadyDuszno, brak klimatyzacji, komunikaty kompletnie niesłyszalne, hałas, brak wygody -
~Beata / 2018-05-19 08:44
Pociąg relacji Poznań-Kraków 29.04.i powrotny 03.05.to było wielkie rozczarowanie nijak mające się do wizji z reklamy tv. Skład z lat 80tych, brak klimatyzacji, wolałam stać na korytarzu niz łapać oddech w przedziale. Kontrolerzy strasznie sluzbistyczni, ich wymowne prośby o ID były żenujące. ZaletyPunktualność, papier toaletowy w ubikacji-postep od czasów mojego dzieciństwaWadyDuszno, brak klimatyzacji, komunikaty kompletnie niesłyszalne, hałas, brak wygody -
~Beata / 2019-06-03 11:43
W dniu wczorajszym całą rodziną wracaliśmy z Gdyni do Krakowa linia EIP 5310.
Chcielibyśmy z mężem podziękować kierownikowi pociągu (11033 - podpatrzyłam jego nr na identyfikatorze : - )
za niesamowitą kulturę osobistą, profesjonalizm, pomimo tego że był to ostatni kurs w tym dniu/ a więc późna godzina- uśmiech nie schodził z jego twarzy.
Oby więcej takich pracowników.
Zadowoleni podróżujący : - ) -
~Beata / 2019-08-10 20:32
Bardzo często korzystam IC na ogół jestem zadowolona, dopóki nie jest to TLK. Rozumiem że nie zawsze może to być IC. Ale nie mogę pojąć jak na taką długą trasę np. Bydgoszcz-Lublin postawić TLK bez klimatyzacji i wagonu restauracyjnego. Czy ktoś kto to planuje się zastanowił nie wszyscy na urlop jeżdżą nad morze. Tymbardziej, że bilety nie różnią się ceną jak za 1 klasę w IC a standard zdecydowanie się różni. Mam nadzieję, że ktoś czyta te opinie i uwzględni opinie klientów, bo to dzięki nim macie państwo pensje. -
-
~Beata / 2019-09-11 09:36
Od lat dojeżdżam do pracy pociągami różnych przewoźników - to zależy od rozkładu jazdy. Aktualnie posiadam bilet miesięczny na Regio. W dniu dzisiejszym mój pociąg był spóźniony a koniecznie musiałam dojechać do pracy na określoną godzinę. Ponieważ jechał pociąg Intercity spytałam kierownika pociągu czy mogę tym składem przejechać jedną stację. Niestety odmówił i sprzedał mi bilet. Gdy chciałam zapłacić kartą okazało się, że nie ma zasięgu i musze zapłacić gotówką której nie miałam. Pożyczyłam więc pieniądze od obcej osoby. Przez lata dojazdów do pracy taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy czym jestem bardzo zbulwersowana. Wiem, że jest to inny przewoźnik i przepisowo powinnam mieć bilet, ale tak po ludzku skoro skład był prawie pusty to nic by się nie stało jakby kierownik pozwolił przejechać tą jedną stację. -
~Beata / 2022-07-01 09:23
Porazka. Na zewnątrz 33 stopnie. W pociągu zero klimatyzacji. Ludzie zamknięci jak w puszce. Odradzam. -
~Beata / 2022-07-09 12:33
Ostatnia podróż IC Sobieski to koszmar
- duże opóznienie
- nieczynna toaleta w klasie 1 - pełna fekaliów
- nieczynna klimatyzacja w klasie 1
- ironiczne podejscie do zgłoszonych usterek załodze IC Sobieski
- likwidacja punktu obsługi paseżerów przez Inter City w Warszawie CentralnejZaletyPociąg jedzie do przoduWadyUsługa przewozu niepunktualna i nie trzywmanie jakości i bezpieczeństwa przejazdu pasażera -
~Beata / 2022-08-04 18:00
Pragnę podziękować za miłą podróż.Pierwszy raz mogłam skorzystać a naprawdę czystej i pachnącej toalety. Mila Pani odpowiedzialna za czystość, nie tylko wykonywała powierzone jej czynności, ale zadbała o piękny zapach w tym pomieszczeniu. Pociąg numer IC4500. Proszę nagrodzić Panią za inwencję i ocieplenie wizerunku firmy.(Zwykle stan toalet rozczarowuje, już na początkowym etapie podróży, a potem jest coraz gorzej.
Pozdrawiam.ZaletySzybkosćWadyZa mało połączeń w sezonie -
~Beata / 2022-08-07 06:53
06.08.2022.
1. Sprzedaz biletow osobom z małymi dziećmi dziećmi na miejscach nie obok siebie pomimo odpowiedniej informacji przy zakupie bardzo utrudniło podróż!
2. Dwugodzinne opóźnienie pociągu, do którego należało się przesiąść po juz uciążliwej drodze.
3. Pomimu zakupu biletow z miejscowkami, brak dostepnych miejsc w pociagu z powodu zmiany wagonu. W tej sytuacji zadnej informacji od zalogi konduktorskiej.
Podroz oceniam bardzo źle! -
~Beata / 2022-08-22 00:41
Porażka, pozamykane albo brudne toalety,pourywane drzwi od przedziałów, cały czas pali się światło którego nie można zgasić.Ceny biletów wcale nie małe i za co tu płacić. ZaletyBrakWadyBrud w toaletach lub zamknięte,brak papieru, popsute drzwi w przedziałach,wydzierają się przez głośniki lud,ie chcą spać. -
~Beata / 2022-08-22 00:41
Porażka, pozamykane albo brudne toalety,pourywane drzwi od przedziałów, cały czas pali się światło którego nie można zgasić.Ceny biletów wcale nie małe i za co tu płacić. ZaletyBrakWadyBrud w toaletach lub zamknięte,brak papieru, popsute drzwi w przedziałach,wydzierają się przez głośniki lud,ie chcą spać. -
~Beata / 2022-08-23 00:36
Trasa Łańcut - Bydgoszcz bilet zakupiony na 17.10 pociąg przyjechał po 3,5godzinach opóźnienia.Pociag z Krakowa do Gdyni godz.23.58 okazał się pechowy około 30 minut opóźnienia personel mało fachowy były zarezerwowane 3 przedziały dla klientów pociągu opóźnionego poczym zostałam wyproszona ż przedziału z powodu alergii na psa malutkiego,konduktor zamiast osoby alergiczne wsadzić do jednego przedziału wolał wyprosić mnie z pieskiem. Mimo iż opłatę za przejazd opłaciłam psa 1bilet ulgowy +1 bilet normalny kwota wyniosła ponad 160 zł a jakość wykonanej obsługi na poziomie mniej niż 0.Przyszedl pan kierownik był mało profesjonalny bronił personelu zamiast rozwiązać problem. WadyMało profesjonalny personel obsługujący
Za wysoka cena do jakości usług
Brak klimatyzacji
Pobierają opłaty za psa nie gwarantując mu przedziału
Brak skoordynowanych połączeń jeśli się spóźniają to później problem ma klient. -
-
~Beata / 2022-08-25 11:36
Pociąg relacji Berlin Warszawa, masakra, brud, stare wagony, poziom rodem z PRL-u -
~Beata / 2022-11-13 18:57
Dziś podróżowałam z Gdańska do warszawy niestety miejsce stojące bo brak miejsc siedziacych nie tylko ja ale dużo osób wchodze do Warsa aby coś zjeść i wszystko zajęte przez osoby co też miały miejsca stojące pytam pana gdzie mam usiąść aby zjeść pan mi na to że mogę na wynos wziąć bo on nie może nikogo wyprosić więc mu tłumaczę że to nie są miejsca do siedzenia a on do mnie spierdalaj poprostu brak słów dla pana z obsługi -
~Beata / 2022-11-21 19:38
Dzisiaj PKP Intercity a konkretnie Obsługa Warsa sprawiła mi nie lada radość. Dzięki Pani Andrei odzyskałam przedmiot, który pojechał do Krakowa. Uśmiech Obsługi w Warsie oraz moja radość bezcenna. PS. Śniadania są obłędne a opóźnienia nijak się maja do podróży samochodem, która trwa i trwa. Dziękuję -
~Beata / 2023-04-02 21:34
Bardzo jestem zadowolona wysoki knfort podróży miła obsługa kontlorerzy bardzo sympatyczni i pomocni
strona 42 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »