strona 26 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Anna / 2019-07-28 01:37
Tak naprawdę będąc w wielu krajach Europy, jestem nieprzyjemnie zaskoczona brakiem miejsc w pociągach i nie rozumiem dlaczego na podróży składające ok. 6-8 godz jest dozwolone kupowanie biletów tego typu. PKP stara się wyciągnąć z ludzie pieniądze dokładnie za nic , nie ma żadnych dodatkowych rejsów, ludzie muszą siedzieć, leżeć stać przez ogromną ilość godzin na korytarzach obok toaletow, jak bydło w stajni. Jest to masakra. PKP mówi że dba o komfort klienta, a tak na prawdę tylko częściowo , chociaż opłata za przejazd jest dokładnie taka sama jak za miejsce siedzące ... Niema szacunku żadnego do klienta a wiec moja opinia sugeruje że PKP Intercity nie dba o swoich klientów oraz nie chce rozwijać się na dobro podróżujących. -
-
~Anna / 2019-08-14 16:23
Ceny są kosmiczne jak na warunki podróżowania, przepełnione wagony, bałagan w numeracji miejsc siedzących. Teraz w sierpniu chciałam pojechać z niepełnosprawną córką nad morze (w końcu to kierunek uzdrowiskowy pełny różnych ośrodków rehabilitacyjnych ) a pani na infolinii poinformowała mnie że na trasie Lublin-Gdańsk nie ma możliwości zapewnienia wagonu dla wózków inwalidzkich (połączenie bezpośrednie jest ale nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych).żenada , w jakich my czasach żyjemy! -
~Anna / 2019-10-11 18:46
Nie dość, że pociąg był opóźniony 100 minut, to jeszcze w połowie trasy zatrzymał się w środku pola, gdzie maszynista stwierdził, że skończył pracę i wysiadł. Kolejna godzina czekania na innego maszynistę. Na całej trasie, prawie 500 km bilety nie zostały sprawdzone. W toaletach brudno, do tego dwie niedziałające. Konduktorzy niemili. Pkp to porażka. WadyWszystko -
~Anna / 2019-10-27 22:43
Opóźnienie już na wejściu.
Grzanie jakby na zewnątrz panował mróz, a nie kilkanaście stopni ciepła.ZaletyW miarę czysto.WadyStosunek jakości do ceny.
Opóźnienia.
Temperatura wewnątrz. -
~Anna / 2019-10-31 00:12
Tragedia! Do przedziału wsiadło 2 panów od których smierdzialo moczem i alkoholem. Na prosbe kondyktora o zwrocenie uwagi lub jakąkolwiek reakcje slysze odpowiedz "co mam ich wyrzucić?!" Brawo. Nic nie potraficie zrobić. Nie pozdrawiam ZaletyBrakWadyTragiczna obsługa -
~Anna / 2019-11-15 09:44
Witam . Jestem w trakcie podróży do Wrocławia z dzieckiem. Okazało się w trakcie ze w pociągu nie ma warsu i nawet wody nie ma gdzie kupić . Dziwi mnie fakt ze nikt o tym pasażera nie informuje przed zakupem biletu !!!! Jest to nie do pomyślenia przy tak długodystansowych przejazdach !!!! ZaletyBrakWadyBrak warsu, Gorąco w przedziałach , opóźnienie -
~Anna / 2020-02-03 06:15
Od jakiegoś czasu w dalsze trasy jeżdżę pociągami po to, żeby ograniczyć emitowanie spalin. Kupuję bilet przez internet m.in. Po to, żeby niepotrzebnie nie zużywać papieru i nie drukować biletów, które i tak idą do kosza. Notorycznie PKP intercity podstawia składy zastępcze, w których trwa walka o miejsce. Zamawiając bilet np. Przy oknie i przy stoliku w pierwszej klasie (i płacąc za to odpowiednio więcej) nie mamy pewności, że nie będziemy siedzieć w środku ciasnego przedziału a koło okna będzie siedział kto inny ( numery miejsc się nie zgadzają!!! ).
Nie mówię już o tym, że o warsie (pomimo tego, że jest taka informacja na stronie) można pomarzyć bo w składach zastępczych wogole go nie ma. Żenada.
-
~Anna / 2020-08-16 13:13
Pierwsza klasa, wagon nr 15 - tragedia. 15. sierpnia. Zapłaciłam dwa razy więcej niž za 2 klasę w przeciwną stronę , a warunki to istny koszmar. Szczerze polecam nie kupować bilet na 1 klasę. Z litości kierownik pociągu nosił pasažerom wodę. Wspòłczuję obsłudze, ktòra musić znosić pretensje i žale pasažeròw. Wstyd dla zarządu kolei.Wstyd. WadyBrak jakichkolwiek przesłanek dla określenia 1 klasa. W 2 klasie komfort podròžy był o wiele lepszy. -
-
~Anna / 2020-12-30 09:50
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi pociągu Hrubieszów Kołobrzeg. W dniu. 30 grudnia 2020 odmówiono mi na stacji Trawniki wejścia do pociągu. Kierownik pociągu odmówił sprzedaży biletu, nie sprawdzając nawet w systemie czy są wolne miejsca. Nadmienię, że przez okna pociągu dokładnie widziałam wolne jeszcze miejsca. Jestem stałą klientką PKP od 20 lat dojeżdżam do pracy i ta sytuacja naprawdę mnie oburzyla. Tłumaczyłam, że potrzebuje dojechać do pracy i mogę postać na korytarzu. Żadne argumenty nie pomogły. Jestem wściekła że PKP intercity nie dba o klientów. ZaletyBrakWadyNiezadowolenie -
~Anna / 2021-03-31 18:37
Pociąg z Katowic do Gdyni przez Łódz,planowo 2.40h,w Radomsku kilkugodzinny postój,awaria w pełnym słońcu.Ale najgorsze że po jej usunięciu pociąg owszem pojechał dalej,ale z pominięciem miasta Łodzi,nie z poowodu awarii,ale żeby zniwelować o parę minut kilkugodzinne opóznienie.Podróżujące samodzielnie dzieci zostały wysadzone w innym mieście.Tak po prostu,żadne interwencje nic nie dały bo pociąg zmienił bieg i już.Wielogodzinne opóznienie,zmęczenie,stres,narażenie bezpieczenstwa dzieci ktore miały bilety na bezpośrdenie połączenie. -
~Anna / 2021-05-05 09:22
Juz drugi raz w ciągu miesiąca miałam okazję jechać pociągiem w relacji Wrocław Gdynia. Ostatnio również w pierwszej klasie. Jedno czego nie jestem w stanie zaakceptować, to chamstwo i buractwo konduktorów w stosunku do pasażerów. Jestem tak zniesmaczona, że z powrotem wracam do jazdy autem. ZaletySzybkośćWadyZachowanie konduktorów -
~Anna / 2021-07-01 14:41
Złodzieje. Strona wymiany biletu nie działa. Potrącają 15% za zwrot, gdzie wymiana powinna odbywać się bezkosztowo. -
~Anna / 2021-07-14 07:23
Jechałam z Rzepina do Krakowa 29 czerwca pociągiem Intercity.
Klimatyzacja była owszem.....ale taka,ze kocem musieliśmy się okrryć. Ręce, nogi lodowate i jeszcze pyskówka konduktora, gdy spytałam o możliwość zmiany temperatury nawiewu.ZaletyBrakWadySame wady -
~Anna / 2021-07-17 17:32
Moi drodzy Pasażerowie jak i Kierownictwo Intercity !
Do kierownictwa :
Macie złych doradców marketingowych , kupiłam bilet dla siebie i dziecka 4 lata , w przedziale dla dzieci . Niestety jechali również ze mną ludzie bez , gdzie przy wyborze przedziału pisze że musi być minimum jedno dziecko jeśli chcesz zarezerwować bilet w przedziale dla dzieci . Co najważniejsze to !!!! Mój syn dwa razy ruszył fotelem a tu wyskoczył na mnie Ukrainiec z krzykiem i w dodatku nie zna naszego języka . To skandal że do Polski takich ludzi wpuszczają i do tego sprzedają im bilety do przedziału przeznaczonego dla dzieci . Intersity !!!! Zmieńcie coś !!! Jestem stałym klientem . -
~Anna / 2021-07-18 08:47
Z przykrością muszę stwierdzić, że jakość Państwa usług w żaden sposób się nie poprawiła. Kupiłam bilet rodzinny przez internet i nie mogłam wybrać miejsc. Takim sposobem dwoje dorosłych i dwoje dzieci były rozrzucone po całym wagonie. Kolejną sprawą jest fakt, że kupiłam bilet ze zniżką dla dzieci do 16 rż (czyli 37%) i nigdzie nie było odnośnika, że dotyczy to tylko "polskich" dzieci. Takie sytuacje nie istnieją w Europie, dziecko to dziecko! Chcąc, w takim wypadku, dokupić różnicę u konduktora dowiedziałam się, że muszę kupić nowy bilet, a stary reklamować (konduktorowi nie chciało się wyliczyć różnicy!) na Dworcu. Konduktor rownież polecił aby powrotny bilet wymienić w kasie na dworcu ale tam poinformowano mnie, że mam to zrobic przez internet (ponieważ tak kupiłam bilet). Wiec odeszłam od kasy aby zrobić to samodzielnie i okazało się, że nie mogę ponieważ wszystkie bilety zostały wyprzedane.... (ja chciałam tylko dopłacić do moich biletów 7% ceny!!!). Poszłam kolejny raz na dworzec aby zrobiła to pani w kasie, a ona rozkłada rece i mowi, że nic sie nie da zrobic.... Dla mnie byla to jedna z najbardziej stresujących podróży mimo, ze w moim kraju i bez bariery jezykowej.... ZaletybrakWadyzatrzymanie się w poprzednim ustroju, brak otwartości na klienta -
~Anna / 2021-07-30 09:08
Jadę w pociągu, połowa ludzi bez masek, kondyktor nie zwraca uwagi, cała reszta naprawdę jest ok. -
-
~Anna / 2021-08-13 19:58
Takiego opóźnienia jeszcze nie przerobiłam. 3 godziny w ramach rekompensaty woda, ani słowa wyjaśnienia. Kolej schodzi na psy ZaletyWygodnueWadyOstatni raz wybrałam przejazd PKP Intercity -
~Anna / 2021-09-11 10:26
W kilku słowach:niesolidność, brud, drożyzna w porównaniu do jakości usług, bardzo częste, uprzykrzajace życie spóźnienia. Na sama myśl, że muszę jechać pociągiem robi mi się słabo. I to tyle. -
~Anna / 2021-10-18 21:32
Dziś w pociągu pendolino na trasie Warszawy do Katowic ( odjazd z Warszawa centralna 10.45) doszło do nieprzyjemnej sytuacji. W wagonie nr 4 siedziało 3 bardzo nie cywilizowanych "panów. Pomimo wielokrotnego upominaniu przez przez personel pociągu, panowie nie mieli zamiaru założyć maseczek. Wręcz wyśmiewali zasady panujące, używając przy tym przekleństw, również w kierunku innych pasażerów. Panowie kontrolerzy właściwie przymykali oko. Jedynie panie z personelu, a głównie pani kierownik pociągu potrafiła wyrazić swoje zdanie i próbowała wyegzekwowac na tych pasażerach zastosowanie się do zasad epidemiologicznych. Niestety gdy pani ta zniknęła horyzontu sytuacja wracała do "normy".Glosne zachowanie tych trzech osobników, łącznie z piciem alkoholu. Tacy ludzie powinni być natychmiastowo wydalani z pociągu. Szkoda, że pani kierownik nie miała poparcia w swoich kolegach. Pasażerowie czuli się naprawdę zastraszeni, ja również - jechałam z dziećmi -
~Anna / 2021-10-30 20:25
Jechaliśmy dziś(30.10.21) z przyjaciółka z Warszawy do Gdańsku i nagle do nas wsiada dwójka pijanych mężczyzn w dojrzałym wieku i zaczynają nas zaczepiać, dotknąć i proponować wypić razem z nimi. Doszło do tego że moja koleżanka miała atak paniki i w końcu powiedziałyśmy o tym obsłudze powiedzieli nam się przesiąść. WadyNie sprawdzają dorośli osoby są pod wpływem alkoholu
strona 26 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »