strona 256 z 270
- « poprzednia
- 1 ...
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- nastepna »
-
~Naki / 2017-10-07 11:42
Nic dodac nic ująć zlodzieje i tyle. Kupilem bilet w pierwszej klasie bo nie bylo juz miejsc w 2. Pierwsza klasa rozni sie tylko tym ze jest wiecej wolnych miejsc a nawet jest w gorszym stanie. Przekonalem sie o tym bo jade nie pierwszy raz. Dobtego jeszcze kupilem bilet w kasie z Gdyni do berlina poczym za poznaniem dowiedziałem sie ze jedziemy tylko do Rzepina. Nikt wczesniej nie informowal o tym mimo ze bilety byly sprawdzane 4 razy. Konduktor powiedzial ze wiedza o tym od 3 dni ze jest problem po stronie niemieckiej.Zadzwonilem wiec na informacje oczywiscie platna 1.2 za minute i dowiedzialem sie tyle ze pkp mialo nadzieje ze strona niemiecka odblokuje przejazd i dlatego nie informowali o problemie. Wiec za 350zl mam wycieczke do Rzepina... no ale co dalej? -
-
~rpgs-swoi / 2017-09-30 19:56
sama jestem pracownikiem pkp, troszkę inna spółka, ale nie mogę zrozumieć zachowań PKP INTERCITY S.A a szczególnie obsługi poc. nr 13108 na trasie Gdynia Główna - W-wa Wschodnia w dniu 30.09.2017. odjazd z Gdyni 0.11, na stacji Gdynia Gł. brak informacji o przyjeździe poc. na tablicach świetlnych, w punkcie informacji na stacji Gdynia Gł. Pani nie wiedziała jakiej relacji jest poc. czy przyjeżdża czy jest podstawiany. Wagony ostatnie w tym pociągu wogóle nie ogrzewane przy temperaturze zewnetrznej plus 6 stopni w skali Celcsjusza. Brak jakiejkolwiek kontroli biletów kierownictwa pociągu na trasie Gdynia Gł. Warszawa Wsch.. . Mam dowody oryginały biletów nie skasowanych. NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA NA TEJ TRASIE. Bilety nie sa tak bardzo tanie, a jakość przewozu pasażerów oceniam na poniżej 1. To my pasażerowie płacimy za przejazdy a Wy Państwo jako Firma jesteście wykonawcą usługi. WSTYDŹCIE SIĘ. JESZCZE RAZ NIA POLECAM TEGO PRZEWOŹNIMKA WadyFatalne, brak ogrzewania przy tepmeraturze zewnetrznej plus 6 stopni, brak na całej trasie kontroli biletów, pasażerowie siedzieli na korytarzu wagonu owinięci we własne koce, kurtki.Totalna masakra. U nas w przedziale było jeszcze jedno miejsce siedzące. Jak działa system sprzedaży biletów. Kierownictwo tego poc na całej trasie w ostatnim wagonie wogóle się nie pojawiło.sAMA JESTEM OD 30 LAT KOLEJARZEM, ALE TAKIEJ PODRÓŻY NIE PRZEŻYŁAM, mało tego po raz pierwszyn zaproponowałam znajomym przejazd IC. WSTYDŹCIE SIE SWOJEJ NAZWY, nie macie nic wspólnego z jakością przewozów pasażerów, czuliśmy się jak przewożone bydło!!!!!!!!!!!!!!!Głupota bilety wykupiłam miesiąc wcześniej, na stacji Lublin dla czterech osób, trzy normalne jeden pracowniczy a ile zapłaciłam to wstydzilibyście się takie informacje wymagać od klientow, , Brak słów, -
~Oles / 2017-09-25 03:53
Po co mam sie rozpisywac... Tragedia pod kazdym względem. Specjalnie jade wcześniejszym pociagiem i co mi to dalo ? Nic spoznil sie i tak 59min i nie zdążyłem... Brak słów WadyDługi czas przejazdu w niekonfortowych warunkach. Brak informacji -
~uguhj / 2017-09-23 17:54
2 dni nie działa aplikacja intercity do kupienia biletów. Miałam pociąg wcześnie rano, ledwo zdążyłam kupić bilet przed odjazdem, przy czym okazało się, że jest awaria systemu, nie mam więc przydzielonrgo miejsca, tylko mam usiąść gdziekolwiek. W pośpiechu wsiadam do pierwszego lepszego wagonu, po czym zaraz dostaję solidny opierdziel od konduktora, że zajęłam przypadkowo (!) 1 klasę zamiast 2, zresztą natychmiastowo się przesiadając.
Podsumowujac: ciągle awarie utrudniające we wszystkim oraz aroganccy, niekulturalni konduktorzy . Nie polecam nikomu pkp, chyba że w ostateczności.Zaletynic -
~Kama / 2017-09-22 16:20
Dziękuję za ulepszanie wygody pociągów przy jednoczesnym utrzymaniu ich niepowtarzalnego uroku. Pozostanie proszę przy niskich cenach, by jak najwięcej osób wybieralo właśnie ten środek transportu. Ja mam prośbę o więcej połączeń na trasie Ełk-Gdynia. Druga wynika z tego, że jadę właśnie pociągiem i nie mogę obserwować widoków, bo... szyby są brudne! Proszę zadbajcie również o to, wspaniałe ogląda się Polskę z okien pociągów w tym kraju! Gdansk -
~Jadzia / 2017-09-19 15:41
Porażka.porażka syf smród zero informacji komunikaty jak zamazane albo pan nic nie jadł i nie ma siły mówić opóźnienia ale to już chyba normalne ścisk toalety to dno wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd jeździć 8 godz w takich warunkach brak wszystkiego i jeszcze 2 godz spóźnienia i jakichkolwiek informacji ZaletyBrakWadySame wady wypisane powyżejLat5 -
~Jaja / 2017-09-16 19:02
Najpierw trzeba zacząć od nauki języka angielskiego całej obsługi. W przedziale siedziały 4 Panie które nie znały języka polskiego, ale za to mówiły perfekcyjnie po angielsku. Gdy konduktor przyszedł i prosił o bilety tłumacze mu, żeby mówi po angielsku bo Panie nie rozumieją. Nie wspominając że nie zna podstawowych słów jak np. Ticket. Obrażony kiedy w końcu przetłumaczyłam Paniom o co chodzi, wychodzi i na korytarzu zaczyna najeżdżać do innych pasażerów na te staruszki, gdzie one nawet z tego nowe rozumieją słowa. Należy wspomnieć o smrodzie dochodzącym z toalety, w przedziale nie można było normalnie oddychać. O stanie pociągów lepiej nie wspominać. Można się czuć jakbyśmy się cofnęli w czasie o 50 lat. ZaletyTanioWadyNie znajomość języka angielskiego przez obsługę, smród i mega ścisk w pociąguKatowice-Gdańsk -
~Elal / 2017-09-15 17:33
Podróż pociągiem EIC relacji Berlin - Warszawa. Jadę z Poznania. Podróż służbowa, 4 godziny, opóźnienie w cenie biletu rzecz jasna. Tyle godzin siedzenia w zatłoczonym i ciasnym wagonie chciałoby się sensownie wykorzystać. Klasa 2 - ale o dziwo! - przy każdym siedzeniu kontakt. Można skorzystać z laptopa. Włączam kabel, rozkładam laptopa i..... zonk! W XXI wieku, w pociągu na trasie europejskiej - prądu w gniazdkach brak!:) Nie należy się prąd. Nie ta cena biletu? PKP - średniowiecze! ZaletyUprzejmość załogi.WadyPozostałe poza zaletą.Warszawa -
-
~Marta / 2017-09-15 10:53
Zacznijmy od kupienia biletu w kasie - pani Ewa k. (obsługująca w kasie w tunelu na dworcu centralnym w Warszawie dnia 15.09 o godz. 10.15) niemiła, niekulturalna, gburowata - na moje "dzien dobry" odpowiedziała krzykiem ze ona teraz zmienia rolki w kasie a nie obsługuje.. Ok.. kiedy doszło do naszej kolejki wyjaśniłam pani ze potrzebuje 4bilety dla pracowników i bardzo prosze jezeli jest taka możliwość o miejsca obok siebie - No to na złość pani sprzedała bilety każdej osobie w zupełnie innym miejscu - choć pociąg w połowie przedziały ma całkowicie puste. Po wejściu do pociągu - z pewnością nie jest to poziom intercity, którym jeżdzę dość często - śmierdziało odchodami co jest straszne dla osób podróżujących na trasie przez cała Polskę Rzeszów - Gdynia. ZaletyBrak47zl - trasa Warszawa - Włocławek -
~Ala / 2017-09-13 17:10
Wlasnie jade pociagiem na trasie Katowice Szczecin. Wagon kl.1 tragedia. Chyba to jest jakis sklad z bocznicy. Brudno smierdzaco brak Warsu brak podlaczen do sprzetu (gniazdek). Podobno sa w kibelku. Cena nieadekwatna do zakupionego produktu. Nigdy wiecej z tego polaczenia nie skorzystam. Wstyd podstawiac takie wagony na trase dalekobiezna. -
~Mat / 2017-09-12 14:05
TRAGEDIA!!! Nie dość że pociąg opóźniony ponad 40 min to jeszcze bilety drogie jak zboże do tego gniazdka w których nie ma prądu ŻENADA NIE POLECAM!!!! Nie wspomnę już o czasie podróży z wwa do szczecina ponad 7 godzin PORAŻKA ZaletyMili konduktorzyWadyWszystkoCo 2 TYG jeżdżę i tydzień w tydzień to samo -
~KrissRossi / 2017-09-10 15:32
Ogromna cena za obskurny wagon. Powyrywane stoliki. Pomimo zwróconej uwagi na trasie Warszawa - Zakopane, w drodze powrotnej, ten sam wagon. Dalej powyrywane stoliki. Zero zmian. Na odcinku Warszawa - Kraków, nie podano napojów, ponieważ była tylko jedna kelnerka w Warsie. Generalnie zmiany w PKP są! Na gorsze. -
~ania / 2017-09-09 17:31
Podróż z osobą niepełnosprawną na wózku kolejami PKP nie należą do łatwych, nawet po zgłoszeniu przez daną osobę przejazdu w ramach pomocy przy wsiadaniu czy wysiadaniu z pociągu.Osoba niepełnosprawna zdana jest tylko wtedy na zrezygnowaniu z danej podróży.Czy nasza kolej nie może ułatwić i pomóc takiej osobie niepełnosprawnej w podróży?...smutne to trochę ze takie sytuacje mają miejsce , i niestety nie ułatwia się podróży osobą na wózku .Moim zdaniem PKP powinni w każdym pociągu mieć ,nawet w starym windy i umożliwić osobą na wózkach normalne podróżowanie,na razie to jest utrudnione niestety.Smutne to,ale prawdziwe. -
~1llu / 2017-09-09 10:32
Opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia, jeżdzę raz w tygodniu Lublin-Rzeszów-Przemyśł Głw i co drugi pociąg jest opóźniony ... Zaletymamy tory i pociągiWady-cuchnie
-tłok
-brak wygody
-gorąco
-OPÓŹNIENA -
~Kinga / 2017-09-04 19:57
No więc tak:
Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )
Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.
Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
-
~Gosia / 2017-09-04 09:34
Straciłam cierpliwość... próbuję wyszukać połączenie Wrocław-Kraków.
1. Strona się nie loguje.
2. Bez podania godziny wyjazdu nie znajdzie połączenia.
A skąd mam wiedzieć o której dostanę się z lotniska na dworzec!!!!
Rozkłady są nieczytelne, nieprzyjazne. Skąd macie tych ludzi!!!
Przynajmniej polski bus jest cywilizowaną firmą. Współczuję cudzoziemcom.... -
-
~Marta / 2017-09-03 21:20
Jakosc polaczen jest karygodna. Wszystko poopozniane i brak mozliwosci przesiadki. Kilkukrotnie kilka godzin spedzone na oczekiwania na kolejny pociąg poniewaz przy opoznieniu nie ma komu przytrzymac kilka badz kilkanascie minut wlasciwego polaczenia.trasa krakow - gdansk i powrot to masakra i zmora podróżujących. Ciężkowice -
~Anusza / 2017-09-03 00:52
Pociąg relacji kolobrzeg-krakow wyjazd z Gdańska 0.38 pani w kasie sprzedaje bilety a na koniec informuje że nie ma gwarancji miejsca siedzącego ! Nawet nie ma gwarancji miejsca stojącego! Korytarze przepełnione zapach nie ciekawy.. lepiej gdyby nie sprzedawali biletów a już na pewno nie w tej cenie. Fatalna podróż na koniec wakacji. ZaletyBrakWadyTłok, -
~Pawel / 2017-09-01 18:48
To jest jakieś nieporozumienie i pomyłka. Jadę pociągiem Kraków -Szczecin . W pociągu i przedziale śmierdzi jak w miejskim szalecie. Przed Poznaniem awaria i wstępnie przewidziane godzinne opóźnienie. To jest moja pierwsza podróż od 20 lat koleją. Zapewniono mnie że to już nie ta sama kolej co 20 lat temu. Zapewniam nic się nie zmieniło. -
~pasażerka / 2017-09-01 13:43
Dla mnie obsługa w pociągach EICP (pendolino)? ale także w zwykłych ekspresach zawsze profesjonalna, uprzejma, służąca fachową pomocą. Wielki plus. Większość pocìągów o bardzo dobrym lub dobrym standardzie, tylko ceny często wygórowane. Duże zmiana w jakości PKP
strona 256 z 270
- « poprzednia
- 1 ...
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- nastepna »