Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5414 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wściekły pasażer / 2022-06-30 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Itercity chyba bawicie w Hitlera!!!! Mój mąż dziś jechał pociągiem relacji Kołobrzeg Łódź Widzew bez klimatyzacji i brakiem możliwości otwarcia okien!!!! Na zewnątrz plus 40 w cieniu a w pociągu plus 60!!!! Nie polecam nikomu chyba, że chce się z życiem pożegnać. Pociąg zatrzymywał się na nieplanowanych stacjach po to aby karetki mogły zabierać ludzi w ciężkim stanie. Nie wspomnę o zwierzętach. Ja w tym pociągu straciłam dwoje swoich pupili. Uważam, że jesteście mordercami w białych rękawiczkach!!! Co za idiota puścił na taka trasę pociąg w takim stanie!!!!! Życzę aby tą osobę spotkała również taka przyjemna podróż.
    ZaletyChyba żart
    WadyNie chcę przeklinać
  • ~Wściekły pasażer / 2023-02-09 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    W rozkładzie jest dziura raz połączenia są co godzinę raz co 3/4. Strona interntowa przy zakupie biletu pod koniec zakupu wywala nie znaleziono sesji. Pociągi mają straszne opóźnienia nigdy nie są puntkutalne według rozkładu. Aplikacja do biletów nie zapisuje zniżki którą wybieram po raz 20...wiesz się nie ładuje. DNO.
    Zalety?
    Wady- opóźnienia
    - baznadzejny rozkład
    - podwyżka cen
    - strona pkp nie działa
    - aplikacja to żart
  • ~Ww / 2022-07-17 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne opóźnienia, jeżdżę teraz codziennie pociągiem i w jedna i w druga stronę są opóźnienia. Tragedia
    ZaletyBrak !!!!
    WadyCiasno, opóźnienia,
  • ~wwwojtek94.pl / 2019-11-29 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem pociągiem EIP 5308 relacji Gdynia Główna - Rzeszów Główny. Wsiadałem w Warszawie Zachodniej do wagonu nr. 6 i jechałem do Dębicy. Na stacji Dębica, ja i pięć innych osób chcieliśmy wysiąść z pociągu, ale w wyniku awarii sąsiednich drzwi w wagonach nr 6 i 7, nie mogliśmy tego uczynić. Mimo naciskania zielonego przycisku do otwarcia drzwi, w obu wagonach te drzwi nie zareagowały i pociąg ruszył do Rzeszowa. Po zgłoszeniu kierownikowi pociągu, ten z lekką drwiną odparł że albo nie nacisnęliśmy przycisku, albo źle go nacisnęliśmy. Konduktor z kolei dodał że będzie sprawdzana przyczyna tej sytuacji i że mogliśmy pociągnąć za hamulec bezpieczeństwa. Po użyciu hamulca założę się ze na pewno została by udowodniona nasza wina i ten który by użył hamulca dostałby grzywnę za bezpodstawne zatrzymanie pociągu. Mieliśmy wysiąść z pociągu o 21:22 w Dębicy, ale musieliśmy jeszcze jechać do Rzeszowa przez kolejne 25 minut i później niecałą godzinę wracać pociągiem Regio specjalnie zatrzymanym przez kierownika pociągu. Za ten pociąg nie płaciliśmy ale straciliśmy dodatkowo około 1,5 godziny czasu. Wolałbym jednak zapłacić za ten bilet a nie tracić tych 1,5 godziny nie mówiąc o nerwach.
    Pociąg ten po opuszczeniu Warszawy zatrzymuje się dopiero w Krakowie. Proszę sobie teraz wyobrazić taką sytuacje dla osoby jadącej z Gdyni do Warszawy. Zostaje już tylko albo hamulec bezpieczeństwa najlepiej nie w szczerym polu i grzywna albo dodatkowo stracone w najlepszym wypadku kilka godzin na powrót plus koszty powrotu.
    Proszę o rozpatrzenie sprawy i żądam zadośćuczynienie za stracony czas i uszczerbek psychiczny.
    Zaletynie ma
    WadyDRZWI
  • ~Wydra / 2019-08-13 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co kilka stacji opóźnienia minimum 30 min,nigdy więcej nie skorzystam z tych Lini
    ZaletyTa Lini nie ma żadnych zalet
    WadyCały czas się psują te wasze pociągi
  • ~Wydra / 2019-10-25 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się nie gdzie dojechać na czas, wieczne opóźnienia, usterki pociągu.
    ZaletyTa rubryka to jakiś żart?, ta forma transportu nie ma rzadnej zalety
    WadyWieczne opóźnienia, psucie się pociągu na trasie
  • ~Wyleczona z podróży Intercity / 2024-10-06 21:38
    Ocena: 2.75 / 5
    04.10. godz. 13.12 z Kalisza do Poznania - dojechałam z półgodzinnym opóźnieniem, ledwo zdążyłam na przesiadkę.
    06.10. pociąg z Gdyni 0 14.00, dojechałam do Poznania z półgodzinnym opóźnieniem, znów biegiem na przesiadkę. Poza tym, w tym pociągu było bardzo zimno, Pani konduktor stwierdziła, że nie działa panel sterowania klimatyzacją i cały czas był lodowaty nawiew.
    06. 10. godzina 18.42.pociąg z Poznania w kierunku Łodzi - bardzo niekulturalny konduktor (sprawdzał bilety w okolicy Środy Wielkopolskiej). Firma do zaorania. Zlikwidować i powołać coś na miarę XXI wieku!
    Zaletybrak
  • ~Wyspiarka / 2021-10-12 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakup biletu przez internet to droga przez mękę. Bilet zamówiony , opłacony kartą, a na meila przyszła informacja, że bilet anulowano i pieniądze zostaną zwrócone na konto, ale w ciągu kilku dni. Ta sama sytuacja gdy dokonano płatności blikiem. Bilet anulowano, a pieniędzy oczekiwać należy w ciągu kilku dni.
    Natomiast jeśli zamawiam bilet na przewozy Regio to w ciągu minuty bilet przychodzi na meila. Zamówienie na przewozy Regio przebiega szybko i sprawnie.
    ZaletyNie ma
    WadyOpóźnienia, miejscówka nie zawsze jest gwarantowana, bo zdarza się, że na jedno miejsce sprzedanych jest kilka biletów,
  • ~Wzburzony / 2023-08-18 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudności w zakupie biletów na stronie internetowej - błędy, nieaktualne informacje, niewyświetlające się ceny/miejsca - niedoinformowana i bezradna załoga pociągów oraz obsługa w kasach, a co najważniejsze ciągłe opóźnienia. Przejazd bez opóźnienia przynajmniej 1h musi być dla PKP przejazdem niedopuszczalnym. W ostatnim roku kilkukrotnie korzystałem z usług PKP na różnych trasach i nigdy nie dojechałem do stacji docelowej na czas. Mało tego, w ponad połowie przypadków nawet nie odjechałem na czas. Sytuacja zresztą nie dotyczyła tylko pociągów, którymi jechałem, ponieważ na tablicach informacyjnych zawsze około połowy pociągów, jak nie więcej, miało odnotowane opóźnienia. Z roku na rok jest tylko coraz gorzej.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z zakupem biletów
    Problemy z uzyskaniem pomocy/informacji od załóg pociągów
    Opóźnienia, opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia
  • ~X / 2022-11-08 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem opłat rezerwacyjnych w wysokości 3 razy większych od cen biletów… którego nie można było kupić ani w kiosku ani przez internet … z jakiej racji jest to naliczane przy zakupie biletu u konduktora
    Nie chcieli mnie wpuścić kiedyś po gwizdku do pociągu a to był pierwszy raz od 100 poprzednich gdzie w końcu to intercity się nie spóźnił
    Zmiany trasy w trakcie jazdy w pociągu jadącym od 6 rano - co jest logiczne ze jeżeli ludzie jeżdżą o tej godzinie pociągiem to się gdzieś spieszą
    Ostatnio opóźnienie ponad 4h z przyczyn niewiadomych bo nie raczą nawet poinformować
    Obsługa w 90% bardzo niemiła i niesympatyczna
    ZaletyBrak
    WadyNieskończenie wiele
  • ~X / 2023-01-29 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudnienia na trasie Wrocław-Jelenia Góra : chaos i jeden wielki bajzel. Komunikacja zastępcza to fikcja. Tłok i zupełny brak zainteresowania losem pasażera. Bilet z miejscówka na InterCity, a jechać trzeba autobusem w tłoku i na stojąco. PKP sobie jak zwykle nie radzi.
  • ~X / 2023-09-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie rozczarowany pracą PKP IC. Często nie działały kontakty lub co ciekawe pobierały energie z podłączonego urządzenia. Klimatyzacja w pociągu wydaje się działać w dwóch trybach włączony/wyłączony, jeśli jest włączona w przedziale jest przeraźliwie zimno, jeśli jest wyłączona to można się upiec. Strona internetowa to żart, a aplikacja mobilna to komedia.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające kontakty, brak klimatyzacji, zaginiony bagaż prawie niemożliwy do odzyskania, niemiła obsługa pociągu, opóźnienia pociągu lub ich odwołanie
  • ~X / 2023-12-04 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 5 godzin opóźnienie Rzepin - Poznań GŁÓWNY w dniu 03.12.2023
  • ~X / 2024-03-03 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy już nie zdecyduje się na podróż, niby I klasa, a panowie (chwalący się bardzo głośno o nieposiadaniu biletu) robią straszny hałas i stukali w szyby innych przedziałów jakimś szkłem- aż strach jechać.
    WadyBrak reakcji obsługi na agresywnych użytkowników, hałas
  • ~X / 2025-08-10 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,wszyscy chcą ładnie świecić ale trzeba patrzeć głębiej na potrzeby klienta, muszę dojechać na lotnisko Katowice na 3 rano nie ma pociągu o 2giej o co chodzi czy ludzie nie jeżdżą w nocy z pracy że służby skądkolwiek?
  • ~X / 2025-08-11 19:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Mamy 21 wiek a pociąg 350 km jedzie 5 godzin nic się nie zmieniło w prędkości z 70 lat nawet nie można kupić już kawy w parzonej w barze co było luksusem Warss
  • ~X/XPorażka/BrakInformacji / 2025-08-17 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracam z Budapesztu do Warszawy wschodniej , wystąpiło opóźnienie pociągu 3h na trasie w Słowacji z powodu przerwanego kabla (prawdopodobnie bo nikt nas nie poinformował oficjalnie tylko staliśmy i czekaliśmy ) około 1 w nocy ruszyliśmy dalej ale w Czechach staliśmy na stacji , porzucone dwa wagony nikt nam nie dał żadnej informacji na co czekamy i ile będziemy czekać okazało się że czekaliśmy od 4 rano do 7:10 na lokomotywę która nas pociągnęła w kierunku Warszawy ale już nie przez Kraków tylko przez Katowice nie dano nam rządnych takich informacji , nikt się nie pytał kto gdzie jedzie , a w ramach rekompensaty dostaliśmy po 3 wody na głowę i jednego góralka , Obsluga pociągu fatalna ciężko się czegoś dowiedzieć i podają błędne informacje , toalety są wypełnione odchodami zgłaszaliśmy to już w Czechach ale nikt nic z tym nie zrobili ,korzystamy z toalet z innych wagonów . Rozumiem że mogą zdarzyć się opóźnienia ale powinna być zapewniona pomoc i jakieś informacje wszystkim pasażerom a tego nie było , ale bilety oczywiście sprawdzali .Dzwoniliśmy na infolinię inter ale oni nic nie widzieli , a w Czechach kazano nam kupić kolejny bilet ..Dobrze że zostaliśmy w tym wagonie i czekaliśmy na jakieś inne wiadomości.. Powinno to całkiem inaczej wyglądać moim zdaniem , skoro pociąg jedzie inną trasą dać informację tym pasażerom bo tu podróżują też ludzie z zagranicy ..Brak słów ????
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o zmianie trasy pociągu .Brak informacji co się dzieje na trasie , dlaczego pociąg stoi długo .Brak informacji dla obcokrajowców ..Tolaty bałagan
  • ~xczarna / 2019-01-03 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak organizacji w przewozach regionalnych, nie informowanie podróżnego o opóźnieniu pociagu
  • ~XD / 2020-10-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam ostatnio taką sytuację, podeszłam do kasy i chciałam kupić bilet, po czym zostałam odesłana do biletomatu, który nie działał. Stwierdziłam więc, że kupię bilet w pociągu. Po wejściu do pociągu, mężczyzna z obsługi powiedział mi, że wypisanie biletu kiedy jest otwarta kasa kosztuje 130 zł, nie rozumiem dlaczego tak drogi i dlaczego pani przy kasie nie sprzedała mi biletu. Przez tą sytuację zostałam zmuszona na czekanie dwóch godzin na kolejny pociąg...
  • ~Xd / 2022-07-01 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat wieczne spóznienia i to jeszcze na starcie nie wyjeżdzając ze stacji.Przepełnione wagony.Takiego olewania swojej pracy już dawno nie widziałem.Każdy kto jest odpowiedzialny za to partactwo powinien zostać natychmiastowo zwolniony.
    ZaletyŻadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5414
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3316
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089