Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5411 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vitalik_av / 2023-09-10 15:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Pan pod numerem 13519 nie zna przypisów. Szkoda że są tacy pracowniki. Jeżdze już kilka razy. Pierwszy raz trafiłem na takiego BARANA!!!
    WadyPracownik nieogarnięty w przepisach
  • ~viv / 2021-12-30 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet . Same opóźnienia , ogrzewanie na fulla , człowiek się smaży ! Ludzie ! Masakra . Brak profesjonalizmu
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Volodja l lolvolodja / 2022-06-10 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry nie wyobraża sobie żebym czekał na pociąg 80 min bo jest opóźnienia i pszez to spóźnim się na pogrzeb Kraków-brzeg nie polecam strasznie długo czekać bezsensu proszę o zwrot kosztów i zwrot mojego czasu nie wiem jak to zrobicie
    ZaletyWszstko
    WadyStrasznie długo oczekiwanie na pociąg
  • ~Voromil / 2018-10-26 13:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Po co wprowadzali rezerwacje miejsc, skoro ludzie i tak siadają gdzie chcą, przez o finalnie ludzie z zagwarantowanymi siedzeniami stoją na korytarzu, by nie musieć się prosić o łaskę ludzi siedzących na ich miejscach?
    WadyWiele niemiłych sytachi związanymi z zajętymi miejscami
  • ~Voster / 2022-07-01 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zle opóźnienia gigantyczne, brak klimatyzacji,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Vszywy / 2019-07-06 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W nocnej trasie budzenie pasażerów i sprawdzanie biletów co przystanek.
    I klasa bez klimatyzacji ani gniazdek, huk jak w radzieckim czołgu.

    ps. czemu nie można dać oceny 0? na 1 trzeba zasłużyć
    ZaletyBrak
    WadyCuchnące zwierzęta w przedziałach z ludźmi, sprzedają więcej biletów niż miejsc siedzących, przez co co chwila jest zamieszanie, nawet po wyjściu do toalety
  • ~VV / 2023-10-11 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet kupiony 1 klasy, duszno w cholerę, komunikator napierdala aż ogluchnac się da i nie da się sciszyc, przez całą trasę nie mogłem nawet zwyczajnej wody kupić czy napić się gdzieś!!!!
    PORAZKA I PATOLOGIA TO WLASNIE REPREZENTUJECIE. Sami jeździjcie tym gównem jak w 90 latach. Choc wtedy to wodę dawali przynajmniej.
  • ~W K / 2022-10-16 20:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko działa według swojego trybu.
    Pociągi opóźnione, ceny wysokie.
    Bilet weekendowy zlikwidowany i przeniesiony od środy do czwartku!!!
    Teraz mamy weekend w środku tygodnia i drożej o 80 złotych!!!
    Skandal...
    Zaletyżadne
    Wady niemal wszystko
  • ~W-wa - Łódź Fabr 2.04.2018 godzina 20:0 / 2018-04-03 15:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupując bilety dla siebie i córki (11 lat) z Łodzi do Warszawy, zorientowałam się, że nie wzięłam legitymacji córki o czym powiadomiłam Panią w kasie, na co otrzymałam sugestię (nie miło przekazaną) zakupienia 2 biletów normalnych i nie chcąc mieć problemów w wagonie zastosowałam się do tejże uwagi - strata dla mnie i zyska dla kolei - 10zł. W trakcie kontroli w przedziale, miła Pani konduktor powiedziała, że nie potrzebnie kupowałam dla córki bilet normalny, bo do 13 roku życia widać przecież że to dziecko... (też tak uważam!) no cóż odwrócić się tego nie dało, ale w drodze powrotnej zgodnie z tą z kolei sugestią wykupiłam córce bilet ulgowy. Jednak podczas kontroli w przedziale - tym razem Pan służbista, bojący się jakiejś "wirtualnej" kontroli, stwierdził, że ważny jest tylko bilet normalny, a córka jedzie bezprawnie. Spojrzałam się z niedowierzaniem i wydukałam, że w takim razie dopłacę różnicę do biletu normalnego. Niestety okazało się, że nie ma takiej możliwości i jedynie może mi sprzedać nowy bilet, a za ten ulgowy otrzymam zwrot po przyjeździe w kasie dworca Łódź Fabryczna(na podstawie jego podstemplowanej uwagi na drugiej stronie biletu). Tak więc wydałam kolejne 25zł. Ciekawe, że w kasie dworcowej miły Pan stwierdził, że nie może dokonać zwrotu, bo na potwierdzeniu zakupu biletu (kupionego w Warszawie centralnej), który na szczęście miałam, widnieje nie właściwy numer biletu (ALE TO BYŁ DOWÓD ZAKUPU WŁAŚNIE TEGO BILETU!!!) Zgadzało się: miejsce, data, godzina tylko nie jakiś numer o którym jako klientka nie miałam pojęcia i to Pani w kasie warszawskiej coś pomyliła albo ich system... Tym samym otrzymałam druk do wypełnienia jakiejś reklamacji... godzina prawie 22:00, ja z dzieckiem - zmęczona! ZIRYTOWANA! A sprawa dotyczyła 15zł. No sorry! Sami oceńcie! Nie zapominajcie o legitymacji nawet 7 letniego dziecka, bo tam pracują służbiści - roboty dla których klient z zasady chce ich oszukać... a przecież wystarczyłoby zobowiązać klienta do okazania legitymacji w czasie np. 1-2 tygodni od przejazdu, bo w Polsce wszystkie dzieci w wieku szkolnym mają obowiązek szkolny, a więc tym samym posiadają legitymację ... tylko po co??? przecież na zapominalskich można zarobić!!! Pozdrawiam wszystkich podróżnych!
    Wadymatko jacy służbiści!!!
  • ~WaCh / 2022-11-13 21:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Pociąg Wisła Berlin Warszawa 13.11.22. W wagonie 1 klasy czynna jedna toaleta która jednocześnie obsluguje przepełniony wagon restauracyjny i pasażerów bez miejscuwek. Skandal.
  • ~Waclaw / 2025-07-24 17:39
    Ocena: 1.75 / 5
    W 19 wieku pociagijezdzily puntualnie
    IC w 21 niepotrafi...
    ZaletyBrak
    WadyNa 40 przejazdów 1 był punktualny
  • ~Walcie sie / 2023-06-07 10:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Wy partacze, wiecznie opoźniony ten sam pociąg co roku, wy debile, wy partacze obyście zdechli..
  • ~Wald / 2022-12-11 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To ma być ice ???? Śmiech na sali. ...wracałem z rejsu bo jestem marynarzem. Ze Szczecina do Poznania opóźniony 49 minut. Największa szybkość to ok 80 km. Jedno wieka kupa złomu !!!!!! Ludzie wciśnięci jak ,, sardynki,, bilety sprzedają bez miejscówek, bagażu nie ma gdzie odpowiednio ułożyć. Jakie rząd takie pkp
  • ~Waldek / 2018-07-26 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż TLK Rybak z Olsztyna do Szczecina że stacji wyjeżdża z 24 minutowy opóźnieniem. A dojechał do Olsztyna jedynie z 5 minutami opóźnieniem. To jest kpina z podróżnych. Śnieg padał czy może katastrofa w Olsztynie była.
    ZaletyStrata czasu kpiny z podróżnych
    WadyStrata czasu
  • ~Waldemar / 2023-04-14 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem
    Chciałem kupić bilet z Krakowa do Kołobrzegu w terminie 14.05.2023 w wagonie sypialnym oczywiście zakup możliwy dopiero 30 dni przed wyjazdem co jest w 21 wieku absurdem. W dniu 14.04.2023 o godzinie 15:00 miejsc sypialnych już nie było Żenada, chciałem zadzwonić na infolinię nr telefonu zaczyna się 703 i tam znów Żenada koszt połączenia 1,23 zł za minutę
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo by wymieniać
  • ~Walewu / 2023-05-26 14:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem raczej osobą która nigdy nie zostawia komentarzy w internecie ale dzisiejsza sytuacja pobudziła mnie do tego, żeby opowiedzieć każdemu jak zachowują się pracownicy intercity gdy któremuś z ich pasażerów grozi smierć.
    Jechałam pociągiem z Gdańska do Warszawy pociąg EIP5402, w pociągu jechała starsza Pani, która miała nadciśnienie i nie mogła się ruszyć, mówiła, że za chwile zemdleje. A więc poszłam do wagonu z personelem gdzie poprosiłam pilnie coś zrobić bo z Panią jest bardzo źle.
    Zdziwicie się co usłyszałam od chama który tam pracuje jako konduktor. Mówi tak do kolegi:
    „Idź tam słuchaj, bo ktoś ci mdleje *haha* ja to prace już skończyłem.”
    Zatem lekarz zachował się bardzo profesjonalnie i dalej reakcja nastąpiła dojść sprawna, aczkolwiek trzymanie takich osób jak pan któremu nie zależy na życiu innych w mojej ocenie nie powinien zostać dopuszczony do pracy z ludźmi.
    (Pomijając fakt ze osobiście ze mną przy sprawdzeniu biletów zachowywał się w niemiły sposób, nie posiadał wystarczająco wiedzy żeby skonsultować mnie w moim temacie)
    Wstyd i straszny błąd HR trzymać takich pracowników. Zero empatii.
    ZaletyNie ma zalet zostały wszystkie skreślone po dzisiejszym dniu
    WadyBrak kompetencji u pracowników, zawieszanie systemu i strony internetowej
  • ~walić-intercity / 2022-01-31 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam w skrócie tragedia. Lepiej kupić bilet na stacji.
    ZaletyŻadnych
    Wadysame
  • ~Wallenrod / 2024-01-05 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Sposób w jaki są przygotowani na zimowe mrozy tylko dowodzi ich braku jakichkolwiek kompetencji. Lepiej zamówić Ubera na drugi koniec polski, to przynajmniej dowiedzie Cię tam bez opóźnienia 5 godzin bo troszeczkę śniegu napadało, a sprzęt do odmrażania trakcji działał tylko gdy nie był potrzebny
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kompetencji w całym koncernie
  • ~Wanda / 2019-10-24 20:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Podłączyli w Olsztynie zepsuty wagon w drodze zaczęły się palić klocki hamulcowe, przeczepiają wagony ,opóźnienie będzie straszne powyżej godziny ,jedną wielką kołomyja
    ZaletyNie mam zalet
    WadySpóźnienie pociągu
  • ~Wanda / 2019-10-24 20:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Podłączyli w Olsztynie zepsuty wagon w drodze zaczęły się palić klocki hamulcowe, przeczepiają wagony ,opóźnienie będzie straszne powyżej godziny ,jedną wielką kołomyja
    ZaletyNie mam zalet
    WadySpóźnienie pociągu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5411
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3310
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 912
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089