To jest jakis zart i nieporozumienie, 2017 rok a bilety z kodem QR sa nieakceptowane. Malo tego w mailu w ktorym bilet otrzymalem bylo wyraznie napisane ze bilet moze byc w formie eleketronicznej.
Gdzies tam na koncu biletu malym druczkiem napisana byla akurat ta trasa I komentarz ze jednak na tej trasie trzeba bilet drukowac.
Bilet mial kod QR, specjalnie po to zeby wprowadzic klienta w blad.
Reklamacja rozpatrywana 90 dni, i brak pewnosci ze choc czesc kwoty zwroca.
Musialem zakupic drozszy bilet u konduktora za 180 zl.ZaletyBrak, lepiej juz jechac Polskim Busem
WadySlaby komfort, wysokie ceny, niekompetencja obsługi zarowno w pociagu jak i w centrum obslugi klienta. Proces reklamacji wziety z PRL lub Ludowej Republiki Chin. Opoznienia siegajace 50 min.
400 zl za bilet do Berlina to troche za drogo.