Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5080 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zoja / 2017-08-02 15:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Znaleźć konduktora graniczy z cudem. Brak odpowiednio wczesnej i dobrej informacji o zbliżaniu się do poszczególnych stacji. Wagony w opłakanym stanie, mimo, że nie są stare. Maleńkie śmietniki. Smród z toalet. A przede wszystkim brak chłodzenia latem i mizerne ogrzewanie zimą. W pewnym sensie warunki w wagonach zagrażają życiu. Ostatnio jadąc pociągiem relacji Suwałki Świnoujscie w wagonie bez jakiego kolwiek chłodzenia myślałam, że będę musiała wysiąść wcześniej lub wzywać pogtowie, bo z powodu przegrzania córka bardzo się źle czóła. Wstyd TLK. A piszecie o komforcie. Czy klimatyzacja to luksusowy komfort w dzisiejszych czasach lub jakiś chlodny nawiew? Nawet 1 klasy nie udostępniacie w niektórych składach. Nie wspomne o wagonie z barem.
    ZaletyChyba zalet się nie doczekamy.
    WadyWszystko jest wadliwe.
  • ~Andrzej / 2017-07-31 23:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam, moja opinia co do usług PKP Intercity jest niewyobrażalnie Niska z powodu bardzo niemiłego zachowania pani konduktor która potraktowała mnie jak ostatniego śmiecia, zastraszała mnie oraz kłamała w żywe oczy. owa sytuacja odbyła się z trasy z Rybnika do Warszawy Zachodniej. Serdecznie pozdrawiam Panią w krótkich, blond włosach która potrafi swym zachowaniem zniechęcić podróżujących.
    ZaletyCzas podróży
    WadyBardzo niemila pani konduktor
  • ~Artur / 2017-07-30 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal i wstyd !!! Wszystkie pociągi dalekobieżne z Krakowa w niedzielę wieczorem opóźnione ponad 60 min. Nawet EIP. Gdzie jakieś odszkodowania ? Ktoś za to ponosi odpowiedzilność ?
  • ~Double_emigrant / 2017-07-27 17:58
    Ocena: 1.50 / 5
    PKP intercity nie zwraca pieniędzy za niewykorzystane bilety. Bardzo niska obsługa klienta i dbałość o renome. Czyli krótko mówiąc - syf typowo polski. Na zachodzie takie rzeczy raczej się nie zdarzają.
    Wadyniska jakość obsługi klienta, traktowanie przedmiotowe klientów
    120 zł strat za niewykorzystane bilety
  • ~Pasażerka / 2017-07-26 10:51
    Ocena: 3.75 / 5
    Witam. Cena uslugi jest troche wysoka,w porownaniu np do lotu samolotem (gdzie czesto jest tanszy lot). Ponadto kupujac bilety przez Internet gdzie wystepuje przesiadka wychodzi drozej niz laczony(jeden bilet) w kasie na dworcu.Oferta raczej szeroka.Jesli chodzi o druzyne konduktorska,tylko raz zdarzylo mi sie ze Pani byla bardzo niemila,poza tym zawsze pomocni. Jesli chodzi o TLK nie polecam na dluzsze podroze. Tanio,ale warunki porazka. IC i EIC oraz EIP zdecydowanie polecam. Wygodne fotele,wagony zmodernizowane. Super!
    WadyZbyt glośne komunikaty w pociągach. Przeszkadzają gdy ktoś śpi.
    Wrocław
  • ~Pulience / 2017-07-23 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Cena - całkiem przystępna, oferta - bardzo interesująca.
    Jakość obsługi - brak zainteresowania, rozczarowanie, brak próby znalezienia jakiekolwiek rozwiązania na zaistniały problem.
    Wygoda? Nie wiem czy to miłe jechać ponad 10 godzin na zepsutym siedzeniu
    Zarezerwowany został wagon z przedziałami, przydzielone zostały konkretne miejsca. Wagon okazał się być bez przedziałów, niektórzy podróżni zostali oddzielni od bliskich (wszystko zależy od dobrego serca innego podróżnego, który zamieni się miejscem, bo konduktor nie próbował nawet znaleźć rozwiązania), podróżni są zaskoczeni i rozczarowani. Nikt nawet nie użył słowa "przepraszam", nie próbował wyjaśnić dlaczego tak jest, dlaczego to co jest napisane na biletach różni się od tego co jest w rzeczywistości.
  • ~Kadia / 2017-07-22 07:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, pierwszy raz wybrałam wakacyjny środek transportu pociąg, wykupiłem bilet w 1 klasie. Jestem rozczarowana już na peronie pierwsze problemy brak konduktora biegalam szukając wagonu, wagony nie były ustawione po kolei. Pociąg jak z PRLu, tragedia a niby 1 klasa. Toalety tragedia. Najlepsze było hamowanie pociągu piszczal nie można było zasnąć. Wyobrażałem sobie inne warunki wykupują bilet w 1 klasie.
    ZaletyFotele rozkladane
    WadyToalety, i wygoda
  • ~Aha / 2017-07-22 07:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Jechałam z Tarnowa do poznania, na stronie, gdy sprawdzałam pociąg było napisane, ze bedzie on z barem i klimatyzacja, oczywiscie obu nie było:) 30 stopni i 8 godzin w duchocie bez klimatyzacji, bo sie zepsuła. Jezsli chodzi o wygodę - po 2 godzinach zaczęły mnie bolec moje 4 litery, chyba juz nawet w regionalnym sa wygodniejsze miejsca.
  • ~Misior / 2017-07-17 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakis zart i nieporozumienie, 2017 rok a bilety z kodem QR sa nieakceptowane. Malo tego w mailu w ktorym bilet otrzymalem bylo wyraznie napisane ze bilet moze byc w formie eleketronicznej.
    Gdzies tam na koncu biletu malym druczkiem napisana byla akurat ta trasa I komentarz ze jednak na tej trasie trzeba bilet drukowac.
    Bilet mial kod QR, specjalnie po to zeby wprowadzic klienta w blad.
    Reklamacja rozpatrywana 90 dni, i brak pewnosci ze choc czesc kwoty zwroca.
    Musialem zakupic drozszy bilet u konduktora za 180 zl.
    ZaletyBrak, lepiej juz jechac Polskim Busem
    WadySlaby komfort, wysokie ceny, niekompetencja obsługi zarowno w pociagu jak i w centrum obslugi klienta. Proces reklamacji wziety z PRL lub Ludowej Republiki Chin. Opoznienia siegajace 50 min.
    400 zl za bilet do Berlina to troche za drogo.
  • ~Kasia / 2017-07-17 17:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Mąż zakupił 2bilety.W pociągu okazało sie że tej podróży nie odbędziemy obok siebie . Podczas podróży okazało się że nie jesteśmy pojedynczym przypadkiem inna para nawet przedział miała inny.Zawiodl system albo pani w kasie która nie poinformowała nas o takiej sytuacji. Nie znam rozkładu w takim pociągu (chyba nie muszę) a nie przyszło mi do głowy aby sprawdzać pracę innych. To co wydaje się logiczne(2siedzenia obok siebie) nie koniecznie takie jest.
    WadyBrak zetelnej informacji
  • ~zenekgfkh / 2017-07-16 21:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom cen jest wysoki w porównaniu do autobusowej konkurencji, co zauważyłem gdy przestałem mieć ulgę studencką. Wygodnie też jakoś szczególnie nie jest, np. w nowym pociągu Pesy siedzenie w 1 klasie było twarde i różni się ono od siedzenia w 2 klasie tylko tym, że ma założony zagłówek, a cena jest znacznie wyższa. Często nie działa klimatyzacja. Na dalekie trasy lepiej wybrać autobus znanego przewoźnika - tu też jakość usług się pogarsza, ale jest tanio, a na krótszych coraz więcej jest linii, gdzie w niedużo większym czasie dojedzie się pociągiem regionalnym za znacznie niższą cenę, a wiele jest tras, na których pociągi osobowe obsługują nowsze pojazdy niż pociągi IC.
  • ~Norek / 2017-07-16 14:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągle opóźnienia brak zwrotu za niewykorzystane bilety z przyczyn powstałych przez niekompetencje pkp. Niekorzystne i nieprzemyślane rozkłady jazdy. Brak zwrotu nawet części kwoty przy ponad pieciogidzinnym opóźnieniu, mimo ponad 2h opóźnień brak ciepłych posiłków wody itp w pociągach w których jest wars (mimo że ponoć powinny być)
    ZaletyBrak
    WadySame
    5 lat
  • ~Cithluun / 2017-07-13 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja akurat odwołam się do strony PKP. Próbowałem zakupić bilet relacji Sanok - Warszawa Centralna. Z początku szło gładko, jedna przesiadka w Tarnowie. Problemy zaczęły się wtedy, gdy okazało się, że odjazd pociągu przesiadkowego ni stąd ni zowąd przełożono o 40 min wcześniej, przez co nie mogłem zdążyć na przesiadce. Pojawiła się alternatywa, pociąg nie o 00:33, a o 00:40. I to jeszcze z kuszetkami! I byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że strona mi tego biletu sprzedać nie chciała, bo... nie. "Niezgodność danych pociągu w danym dniu i godzinie. Zmień parametry wyszukiwania" rzekł komunikat, a ja musiałem zakupić bilet na niewygodną dla mnie godzinę.
    ZaletyW przeszłości udawało się kupić bilet.
    WadyStrona wiecznie wyrzuca komunikaty o błędach i jest niewygodna w obsłudze na smartfonie
  • ~Maria / 2017-07-13 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam jazdy zdezelowaną koleją intercity.Opóznienie tragiczne,duchota.Ścisk na korytarzu,ludzie nerwowo obijają się jeden o drugiego,przejść nie można bo siedzą na walizkach na korytarzu.
    ZaletyBrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Adamus / 2017-07-09 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Dajcie żyć 2017 rok a tu PRLem wieje normalne RRLelino najlepsze ze kupiłem miejsca a wagonu brak taka historia . ogolnie żenua .
    ZaletyBRAK
    WadyGłęboki PRL w PkP
  • ~Maria / 2017-07-08 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Relacji Świnoujście Przemyśl po 100km trasy zepsuła się lokomotywa 160 min opóźnienia brak klimatyzacji brak wody w kranie, ubikacji. Zamiast klimatyzacji włączone ogrzewanie. Obsługa zapytana co się stało nie udzielała informacji.Była nie uprzejma.
    Wadybrudno, chamska obsługa, 160min opóznienia, po 100km zepsuła sie lokomotywa
  • ~pasażer / 2017-07-03 22:22
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna tragedia zero szacunku dla ludzi wracałam wczoraj z dzieckiem nie dość że nie było się jak ruszyć to jeszcze bilety nic tańsze ludzi traktujecie jak śmieci tak trudno było dostawić kilka wagonów
    WadyBrak miejsc ! Absurd żebym z dzieckiem musiała siedzieć na korytarzu brak przejścia bilety nic tańsze a ludzi ze nie było jak przejść !
  • ~Aga / 2017-06-30 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam okropna sytuację przez którą się popłakałam, pytałam w okienku czy mogę jeszcze korzystać ze zniżki studenckiej pani sprawdziła legitymację i powiedziała że tak. Przez dłuższy czas pewnie kupowałam bilet studencki bo mogę i nikt się nie przyczepil aż do kontroli biletów bardzo życzliwej pani według której już nie mam prawa korzystać ze zniżki. Wlepila mi mandat 208 zł i głośno komentowala do pozostałych pasażerów moja sytuację (miło było być ich klientem i wyjść na publicznego złodzieja 8zl). Może i miała rację, nie znam ich przepisów, ale byłam specjalnie się zapytać miałam przy sobie stare bilety które były kontrolowane. Rozumiem jej prace ale bilet miałam więc chyba mogłam dopłacić różnice nie jechałam na gape.. Mało tego na koniec usłyszałam że ona nie raz uczyła się na błędach, a na moim mandacie mam błędnie przeliczone 60% które mogę wpłacić w ciągu 7dni(oczywiscie na ich korzysc).żal jak traktujecie klientów może popracujcie najpierw nad soba
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    10lat
  • ~Joanna / 2017-06-23 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu wczorajszym 22.06.2017 jechalam pociagiem 11:40 z Gdynia Główna do Elbląga pierwszą klasa jak się później okazało w przedziale zostawilam telefon.Uczciwym znalazcą okazał sie młody Pan Konduktor, który telefon mi zwrócił.Chcialam jeszcze raz podziekowac za taka uczciwą postawę:)
  • ~Janek / 2017-06-21 16:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg Warszawa-Wrocław, brak obiecywanego wifi, opóźnienia i irytująca obsługa. Kolejna podróż zdecydowanie Polski Bus, o niebo lepszy pod każdym względem.
    ZaletyPociąg częściej jedzie niż stoi, kontakty
    WadyBrak wifi, 70 minutowe opóźnienie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5080
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985