Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5409 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Użytkownik nornalny / 2022-08-04 16:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, ale internet TRAGEDIA. Jak można w 2022 roku oferować takie gówno zamiast internetu.
  • ~Użytkownik tlk / 2019-08-17 08:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Smród, brud i brak obsługi. Totalna porażka. Oprócz przeciętnej ceny nie ma nic zadowalajcego. Bardzo nie wygodnie, dużo ludzi bo niska cena A przecież jesteśmy w Polsce.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~użytkownik22 / 2022-12-04 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem częstym użytkownikiem pociągów IC, i dojechanie na czas dla tej firmy wydaje się niemożliwe. Spóźnienie na prawie każdej trasie, małe duże zawsze prawie jest. Przewóz ludzi bez miejsc też jest bezsensowny, powinna byc ograniczona liczba takich miejsc a nie na chama jak najwiecej dla pieniędzy.
    Wadyopoznienia, brak logicznych przejazdów na dłuższych trasach
  • ~V / 2022-06-30 10:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierownik pociągu EIP Kołobrzeg - Kraków Główny 8:36 nie przyjechał na czas. Udając się do wagonu Wars zostałam zatrzymana przez kierownika pociągu który w bardzo chamski sposób zwracał się do mnie traktując mnie jak gapowicza. Zażądał biletu po czym odszedł ode mnie kilka metrów przywołując jak psa. Gdy pokazałam mu mój bilet usłyszałam chamski i arogancki komentarz przywołujący mnie do porządku. Wasze podejście do pasażerów jest poniżej krytyki. Bezczelna załoga, która sprawdza bilety tym samym osobom po 100 razy. W identyczny arogancki sposób zachowywała się pasażerka, 50 + blondynka, w wagonie Wars której nie spodobało się moje złożenie skargi na kierownika pociągu, wyzywając mnie od osób chorych psychicznie.
  • ~Valdeck / 2020-08-07 14:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Poc Małopolska opóźniony 70 min brak wody w toaletach, mydła, papieru Pandemii już nie ma?Sporo podróżnych na przesiadkę w różnych kierunkach brak informacji czy będzie skomunikowanie
  • ~Valdemar / 2022-09-22 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem nieszczęście skorzystać z usług Intercity 16 bm o godz 17:55. Pociąg z Olsztyna do Poznania odjechał z początkowej stacji z opóźnieniem 65 min! W Toruniu miałem przesiadkę i próbowałem się czegoś dowiedzieć o konduktorki. Usłyszałem, że kierownik pociągu, trzyma rękę na pulsie. Ma zanotowanych wszystkich przesiadających się podróżnych i już dzwoni w ich sprawach. Mam się nie obawiać, a wszystkie szczegóły podadzą mi w Toruniu. Tam zastałem już inną drużynę konduktorską, która nie miała o niczym pojęcia. Podobno nikt im niczego nie przekazał. Od góry do dołu firma specjalnej troski.
  • ~Valentyna / 2025-04-15 06:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłam miejsce w wagonie 1 klasy. Dopłaciłam +18 złotych. Po pierwsze, wagony były inne i z pierwszej klasą nie nie miały nic wspólnego (a może to po prostu intercity tak postrzega klasę 1, to wtedy wydaje się, ze druga klasa jest lepsza. W komunikacie usłyszałam, że to pociąg zastępczy i że wszystkie informacji w razie potrzeby udzieli konduktor. Kiedy konduktor przyszła, zapytałam jej, natomiast konduktor zapytała, czy słyszałam komunikat, a potem innemu pasażerowi powiedziała, że ja nie rozumiem polskiego i w tym problem. Ukończyłam studia wyższe w Polsce, rozmawiam swobodnie. Poszczegam to jako nieprofesjonalizm i dyskryminacja. Dziwię się bo baaardzo rzadko z tym się spotykam, a szczególnie nie oczekiwałam tego w pociągu gdzie wydawałoby się podróżują ludzi z zupełnie innych krajów i różnym poziomem wiedzy polskiego.
  • ~Valfa / 2025-08-14 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco Każą pokazywać dowód osobisty do normalnego biletu bez zniżek Nie mam ochoty byle komu peselu pokazywac Opóźniony Siedzenia ponumerowane według ułańskiej fantazji bez żadnej logiki
  • ~VAN Horn / 2018-11-04 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kto wykonał stronę internetową do zakupu biletów! Trrrragedia! I nikt nigdy mnie nie zmusi do założenia tam konta. Może ktoś z "Tfórców" tej strony spróbuje posadzić seniora i prześledzi tok zamawiania biletu przez niego . NIEWYKONALNE! Ja to dziś obserwowałem. Nie dodam, że nie można zakupić od razu biletu tam i z powrotem by wiedzieć czy są bilety powrotne. Strona żle skomponowana i nie przyjazna klientowi. Mam nadzieję że nie będę musiał korzystać z waszych usług .
  • ~varien / 2023-01-28 12:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Największym problemem samego Intercity jest tragiczna strona internetowa, której serwerownia jest prawdopodobnie zbudowana z kartofli. Ponad godzina próby rezygnacji z biletu przed odjazdem, bez jakiegokolwiek efektu i stracone 40zł.
  • ~Varrez / 2019-03-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra... Zamiast pisać że opóźnienie wynosi 45 min to od 15 min co 5 odpisują... A pociąg stoi jedna stacje wcześniej... Bydlowozy smierdzace jak za PRL i do tego minipolista może sobie pozwolić na jeżdżenie jak chce...
  • ~VastoLorde / 2022-07-20 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Agresywni kontrolerzy, z którymi nie da się dogadać, krzyczą jszxze przed rozpoczęciem rozmowy. Pociągi w polsce to jeden wielki żart.
    ZaletyBram
    WadyPraktycznie wszystko, od temperatury w pociągu po obsługę.
  • ~Vera / 2023-08-13 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodać nic ująć, tragedia sama w sobie. Godzina opóźnienia, toalety śmierdzą wiadomo czym. Cena nie warta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Verc / 2023-07-18 11:31
    Ocena: 3.75 / 5
    16.07.2023 jechaliśmy pociągiem regionych linii Swiętokrzyskich do Kielc, gdzie mieliśmy przesiadkę na IC - mieliśmy opóźnienie powyżej 40 minut z powodów technicznych i nie było szans zdążyć. Obsługa pociągu linii regionalnych kontaktowała się w tej sprawie z dyspozytorem IC i pociąg IC w Kielcach na nas czekał, tak więc w tym momencie na plus ode mnie.
  • ~Victoria / 2019-08-28 08:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Stając w długiej kolejce do kupna biletu nie zdążyłabym go kupić więc pospiesznie wsiadalam do pociągu i szukałam konduktora żeby kupić bilet. Gdy powiedziałam, że chce go kupić Pan konduktor zaczął mieć do mnie pretensje i powiedział, że drozej będzie. Jestem uczniem, każdy grosz jest dla mnie ważny, a teraz zamiast 9.20 zł zapłaciłam 17.20 zł z powodu, że pani w okienku poszła do toalety, była długa kolejka, a nie miałam możliwości przyjwchania szybciej na stację. Bardzo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyStraszni konduktorzy...
  • ~Victoria / 2025-07-01 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi stare,zużyte,w lato bez klimy.Szok.Brud i syf.
    Przedziały w 1 klasie to jakiś żart.
    ZaletyŻadne.
    WadyWszystko bardzo źle.
  • ~VILMA / 2023-07-11 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    niestety pociąg z Kołobrzegu do Krakowa to ANTYREKLAMA Intercity PKP
    pociąg jedzie przez prawie całą Polske a warunki jak bardzo wczesny PRL
    szkoda.
    Macie przecież tak piękne skłądy , dlaczego ten który jedzie przez prawie całą Polskę jest NAJGORSZY
    Niestety napewno będę unikac tego typu transportu
    Tak jak jadąc SZTYGAREM do Dąbrowy Górniczej byłam zachwycona , tak niestety od dziś zdanie zmieniląm o Intercity PKP o 180 stopni
    wielka szkoda
    Wadycałe mnustwo
  • ~Violet / 2021-01-30 08:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwie gwiazdki za to że na czas i ciepło w wagonie. Pociąg relacji Warszawa-Kołobrzeg. 30.1.2021
    Konduktorka do zwolnienia. Podeszła do mnie BEZ MASKI! do tego gdy pokazałam bilet weekendowy zaczęła nieprzyjemne komentarze, ze bez podpisanego imieniem i nazwiskiem biletu może uznać za niewazny. Odpowiedzialam pani ze nie mam długopisu wiec tego nie zrobię. Łaskawie dala długopis, gdy poinformowałam ją ze zloze skargę, pani konduktor dalej bezczelnie dyskutowała ze mną nic nie robiąc sobie z tego co się do niej mówi. Domagała się ode mnie kultury.. ludzie To skandal żeby konduktorzy traktowali ludzi jak złodziei,dyskutując z pasażerem. Jak długo jeżdżę pociągami, tak się jeszcze nie zdarzyło żeby coś takiego miało miejsce.
  • ~Vitalik_av / 2023-09-10 15:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Pan pod numerem 13519 nie zna przypisów. Szkoda że są tacy pracowniki. Jeżdze już kilka razy. Pierwszy raz trafiłem na takiego BARANA!!!
    WadyPracownik nieogarnięty w przepisach
  • ~viv / 2021-12-30 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet . Same opóźnienia , ogrzewanie na fulla , człowiek się smaży ! Ludzie ! Masakra . Brak profesjonalizmu
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5409
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3310
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 912
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4769
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088