Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5075 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2017-04-03 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena jak za dwie osoby ze Szczecina do Wrocławia w dwie strony 260 złotych w drugiej klasie to bardzo drogo.Samochodem byłoby taniej ale zdecydowaliśmy się na pociąg gdyż lecieliśmy na wakacje,a nie wiedzieliśmy jak wygląda z parkingiem przy lotnisku.
    Oferta kiepska do Szczecina bardzo mało połączeń.Ciężko jest się wydostać po godzinie 18.00.Z innych miast jest to samo.Kiedyś jak wracaliśmy z lotniska w Katowicach również nie mieliśmy się jak wydostać.To samo bylo z lotniska w Rzeszowie.Jest dużo takich przypadków.Wiem ze słyszenia i opowiadań innych podróżnych.
    Jakoś obsługi poniżej jakiej kolwiek krytyki.Większość konduktorów to seksiści, bufony i pępki świata. Mogliby co niektórzy chociaż poudawać, że szanują tych co dają im chleb.
    Wygoda???A co to jest w pociągu ICC jak się siedzi w 8 osób na 3 czy 4 metrach kwadratowych.Więźniowie mają lepsze warunki w celach.Przynajmniej nie siedzą sobie wzajemnie na kolanach.
    ZaletyBrak
    Wadystare niebezpieczne wagony, okropna obsługa, ciągłe opóźnienia, brak wagonu dla osób palących (wyrosłam z tego żeby palić w kiblu ale nie pozostawiacie wyboru), brak przedziału dla matki z dzieckiem do lat 4.
    Już nie korzystam bo wolę jechać samochodem zapłacić za parking 50 złotych za dobę
  • ~Anna / 2017-11-02 19:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj pociąg jadący z Gdyni dz Rzeszowa z przesiadką w Krakowie postanowił się spóźnić dzięki czemu nie było szans aby zdążyć przesiąść się w Krakowie.Obsługa nic z tym nie robiła aby pociąg zaczynał bo oni nic nie wiedzą nic nie mogą.Co za burdel i niekompetencja trzeba personel porządnie przeszkolić Tak żeby wreszcie coś wiedzieli i potrafili pomóc podruzującym!!!
    ZaletyZadneeee
    WadyWszystkie
  • ~Anna / 2018-05-14 09:25
    Ocena: 1.75 / 5
    28.04 miałam wątpliwą przyjemność jechać pociagiem z Wrocławia do Gdyni. To jak traktuje się pasażerów to jest kpina, gorzej niż bydło! Na tak długą trasę podstawiono skład brudny, stary i ciasny - podróżowałam takim w latach osiemdziesiątych i muszę stwierdzić, że nic się nie zmieniło. W przedziałach nadal miejsce dla ośmiu osób, ciasno, brudno i człowiek skazany na brak odrobiny prywatności. Wspominam o tym, bo wiem, że są już przedziały na sześć osób. To jeszcze nic - to co działo się na korytarzu niczym nie odbiega od tego co było trzydzieści lat temu. Ludzie w ciasnocie spali na korytarzu na podłodze, a wśród nich oficjalna impreza kilku osób które wsiadły z alkoholem i kuflami w rękach i bez ogródek bawili się w najlepsze na nikogo nie zważając. Jeśli nie ma miejsc to albo powinno się doczepić wagony albo nie sprzedawać biletów a nie ponizać pasażerów w taki sposób. O „zakazie palenia papierosów”, który jest tylko w teorii, którego nikt nie przestrzega chyba nie muszę mówić a toalety to obraz nędzy i rozpaczy, do tego przesiąknięte „zapachem” i dymem papierosowym. Jakichś służb ochrony kolei czy nawet konduktora ani widu ani słychu podczas całej podróży. Przepraszam - zobaczyłam konduktora w Gdyni, wysiadając z pociągu...
  • ~anna / 2018-06-09 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeden wielki dramat. Ok, dla samotnego podróżnika przyzwoicie, ale z dziećmi o zgrozo. Trzykrotnie upewniałam się, że przedział matki z dzieckiem jest przedziłem matki z dzieckiem, na miejscu okazuje się, że to zwykły bezprzedziałowy wagon, a jedynym ugdogodnieniem jest stolik ;/ co więcej wózek dziecięcy nie mieści się do wagonu, rozstaw kół jest szerszy niż wejście ?!
  • ~Anna / 2018-06-13 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Pociąg Matejko że Świnoujścia.Wagon pierwszej klasy nie różnił się komfortem podróży od zwykłej dwójki ,śmierdząca toaleta,brudne szyby w przedziale,nie działał wyświetlacz na którym można śledzić przebieg trasy,treść komunikatów również nie słyszalna w przedziale porażka .Jestem bardzo rozczarowana.
  • ~Anna / 2018-06-21 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi opóźnione po3 godziny,, konduktor opryskliwy, siedzenia z czasów PRL, porażka
  • ~Anna / 2018-07-28 06:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Masakra. Wyjeżdżam właśnie z Przemyśla w kierunku Krakowa. W przedziale żyć! Jakby nie był sprzatany! Płacę za bilet i oczekuję choćby tego by było czysto!
    ZaletyBrak
    WadyBRUDNO
  • ~Anna / 2018-08-02 17:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z przejazdu. Zacznę od poczatku, koszt biletu wcale nie jest taki tani jak na takie warunki jazdy. Upał, odczuwalna temperatura 40°, okna i drzwi wszystkie otwarte co sprawia ze jest naprawde głośno,zero powietrza, przedzialy zapchane, ludzie wychodza na korytarz żeby odetchnąć, oczywiscie opoznienie. Na przystanku konduktor poinformowal nas, ze jazda sie przedłuży, poniewaz czekamy na karetkę bo ludzie mdleja. Brak klimatyzacji, zero przewiewu doprowadza do takichhl sytuacji. Powinna byc chociaz woda rozdawana bo naprawde mozna tutaj zejść. Takze nie polecam
  • ~Anna / 2018-08-11 22:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Konduktor sprawdzający bilety bardzo nie miły, odpowiada arogancko i pracuje jak za karę. ICC powinno poważnie rozważyć zmianę personelu :/
    ZaletyWygoda
    WadyObsługa
  • ~Anna / 2018-10-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam duże zaufanie do PKP Intercity aż do niedawna. Z 2-tygodniowym wyprzedzeniem wykupiłam kuszetki dla 2 osób na przejazd z Warszawy do Budapesztu i z powrotem (wyjazd 27.09, powrót 30.09, pociąg Chopin). Jakież było nasze zdumienie, gdy z 25-minutowym opóźnieniem podstawiono w Warszawie pociąg.... bez wagonu z kuszetkami. Zamiast tego podstawiono zwykły wagon z miejscami siedzącymi. Na próżno zszokowani pasażerowie szukali w wagonie nr 357 miejsc leżących, za które zapłacili. Niektórzy specjalnie dopłacili za przedziały z 4 kuszetkami zamiast z 6-oma. Kierownik pociągu był zdumiony naszymi pretensjami, bo przecież mamy do dyspozycji wagon 1szej klasy a nie 2iej. Nie pomogły tłumaczenia, że zapłaciliśmy za podróż na leżąco, a nie na siedząco. W sytuacji podróży 13-godzinnej porą nocną, to zasadnicza różnica. Cierpię na zapalenie stawu biodrowego i podróż na siedząco była dla mnie koszmarem. Zdecydowałam się na podróż PKP Intercity TYLKO ze względu na możliwość jej odbycia na leżąco. Za miejsce siedzące w autobusie zapłaciłabym raptem 80 zł. Zależało mi na jakimś komforcie. Czas w Budapeszcie mieliśmy ściśle zaplanowany. Najpierw sprawy biznesowe, możliwość wmeldowania do hotelu dopiero po godz.14ej. Po odbyciu podróży w tych warunkach byliśmy ledwo żywi. Podobno „nasz” wagon z kuszetkami miał awarię ogrzewania i dlatego został wycofany. Nikt z obsługi PKP nie wpadł na pomysł, by gdzieś po drodze doczepić do pociągu inny wagon z kuszetkami albo sypialny. Pociąg jadąc z Warszawy przemierzył pół Polski zanim dotarł do granicy, zatrzymując się na kilku stacjach. Nikt nas nie zapytał, czy w zaistniałej sytuacji chcemy kontynuować podróż, czy może wolimy przebookować bilety na inny termin. Postawiono nas wobec faktu, że miejsc do leżenia nie ma i nie będzie. Wracaliśmy 4 dni później i sytuacja powtórzyła się.... Za to Ceske Drahy błyszczały na budapeszteńskim peronie wagonami sypialnymi z wieloma wolnymi miejscami. Po powrocie do Warszawy straciliśmy prawie godzinę na składanie reklamacji i wypełnianie podań o zwrot pieniędzy za kuszetki, których nie było. I jeszcze byliśmy pouczani, że mimo skrajnego zmęczenia po kolejnej nieprzespanej nocy i spóźnienia na przesiadki (bo złożenie reklamacji trwało, kilkanaście osób oczekujących i 2 okienka czynne na sali), nie mamy prawa mówić podniesionym głosem, mamy „wykazać trochę kultury”. Nawet rozmowy przez telefony komórkowe przeszkadzają tym paniom w pracy. Pan na sali obsługi mający pilnować porządku nie radził sobie zupełnie z językiem angielskim. Gdy jedna z przypadkowych klientek zgodziła się wyjaśnić obcokrajowcom po angielsku dokąd mają się udać (na prośbę tegoż Pana), została za chwilę ochrzaniona za zbyt głośne rozmawianie. Nic dodać nic ująć. Wszystkim wybierającym się w trasy zagraniczne na południe gorąco doradzam wykupić w PKP bilet jedynie do granicy czeskiej, a tam przesiadkę na linie czeskie lub słowackie. Będzie dużo bardziej komfortowo, obsługa elegancka, a i pewnie bilety tańsze. Dodatkowe problemy w tym pociągu to 3-krotne wybudzanie z drzemki dla sprawdzania biletów (ekipa polska, słowacka i węgierska). Do tego ryczące w przedziałach głośniki, których nie ma jak wyciszyć (przyciski są, ale nie działają), wybudzające nas na każdej stacji. Światła nie można całkiem zgasić, jedynie przyciemnić. Brak również możliwości regulacji ogrzewania – trzeba wachlować oknem. Daję PKP jedną gwiazdkę tylko za to, że jakoś nas dowieźli tam i z powrotem. Osobiście nigdy więcej nie wybiorę się z tym przewoźnikiem w tak daleką trasę. No i nawet Warsu nie było.
    ZaletyJakoś nas dowieźli.
    WadyJak opisane obszernie powyżej.
  • ~Anna / 2018-10-07 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogie bilety.Cena nie adekwatna do jakości .Toalety nigdy nie widziałam gorszej nie nadaje się do użytku Skandal w XXI wieku
  • ~Anna / 2018-10-15 11:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Zapłaciłam za miejsce na rower. Za moje pieniądze, na moim miejscu spał facet z kupą złomu (żelastwa) i dużych kartonów. Tylko za rower się płaci, podczas, gdy wszyscy upychają swoje bagaże na to miejsce niszcząc rower. Na rowery powinien być wyznaczony osobny wagon. Porażka.
  • ~ANNA / 2018-12-20 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Własnie podróżuję IC z rodziną na święta z Poznania do Krakowa - 5 godzin, niezły czas trzeba przyznać. Samolot, teraz pociąg, połączenie wyglądało super. Tymczasem wagony głęboki prl,toaleta Boże chroń...chociaż papier jest, no ale po co skoro strach siadać. Tak trudno wymienić starą z lat 80 toaletę? I brak....warsa,czy automatu... nawet wody dziecku nie ma gdzie kupić!!! . Kompletna kompromitacja ! Absolutnie nie ma tu winy pracowników, (bardzo miła pani konduktor). Porażka instytucji jaką jest pkp, za brak możliwosci zakupu chociażby wody na trasie 5 godzinnej, ocena niedostateczna.
    ZaletyOpcjonalnie brak
    WadyJak wyżej. No o WiFi czy gniazdkach zeby załadowac telefon nie ma co śnić!
  • ~Anna / 2019-03-14 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj jechaliśmy z Dobiegniewa do Warszawy. Podczas podróży mini bar pojawił się tylko raz na początku podróży gdzie podróż trwa 6 godzin. Po prostu coraz gorzej. TOTALNY DRAMAT!!!!!
  • ~Anna / 2019-05-04 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Kraków- Poznań. Ciasnota w przejściu (w tramwaju jest więcej miejsca), siedzenia ponumerowane tak, że nie wiadomo które jest które, ciasna toaleta. Dostałam miejsce prz oknie, nic to że zamiast okna była ściana. Nigdy więcej jazdy w wagonie bezprzedziałowym. Na dokładkę całą drogę "umilał" mi "połykacz smarków", chrumkający jak prosię, chociaż to już nie wasza wina
    ZaletyMożliwość podłączenia ładowarki
  • ~Anna / 2019-05-10 23:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi regularnie opóźnione, ale co najgorsze, fatalna, niesympatyczna obsluga, dotyczy zwłaszcza kontrolerów biletów, z podstawowymi brakami kultury.
    WadyDługość jazdy
    Opóźnienia
    Niekulturalna obsługa
    Ceny
  • ~Anna / 2019-07-05 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 05.07.2019r jechaliśmy na trasie Racibórz-Warszawa. Kupiliśmy bilet przez internet na stronie :Intercity" i mieliśmy zarezerwowane miejsca 61 i 63 w czwartym wagonie. Po przyjeździe pociągu okazało się, że nie ma w nim miejsca nr 63, bo przyjechał "skład zastępczy". Nie mamy nic więcej do dodania....
    ZaletyBrak
    WadyPRL i późny Gierek
  • ~Anna / 2019-07-28 01:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak naprawdę będąc w wielu krajach Europy, jestem nieprzyjemnie zaskoczona brakiem miejsc w pociągach i nie rozumiem dlaczego na podróży składające ok. 6-8 godz jest dozwolone kupowanie biletów tego typu. PKP stara się wyciągnąć z ludzie pieniądze dokładnie za nic , nie ma żadnych dodatkowych rejsów, ludzie muszą siedzieć, leżeć stać przez ogromną ilość godzin na korytarzach obok toaletow, jak bydło w stajni. Jest to masakra. PKP mówi że dba o komfort klienta, a tak na prawdę tylko częściowo , chociaż opłata za przejazd jest dokładnie taka sama jak za miejsce siedzące ... Niema szacunku żadnego do klienta a wiec moja opinia sugeruje że PKP Intercity nie dba o swoich klientów oraz nie chce rozwijać się na dobro podróżujących.
  • ~Anna / 2019-08-14 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny są kosmiczne jak na warunki podróżowania, przepełnione wagony, bałagan w numeracji miejsc siedzących. Teraz w sierpniu chciałam pojechać z niepełnosprawną córką nad morze (w końcu to kierunek uzdrowiskowy pełny różnych ośrodków rehabilitacyjnych ) a pani na infolinii poinformowała mnie że na trasie Lublin-Gdańsk nie ma możliwości zapewnienia wagonu dla wózków inwalidzkich (połączenie bezpośrednie jest ale nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych).żenada , w jakich my czasach żyjemy!
  • ~Anna / 2019-10-11 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość, że pociąg był opóźniony 100 minut, to jeszcze w połowie trasy zatrzymał się w środku pola, gdzie maszynista stwierdził, że skończył pracę i wysiadł. Kolejna godzina czekania na innego maszynistę. Na całej trasie, prawie 500 km bilety nie zostały sprawdzone. W toaletach brudno, do tego dwie niedziałające. Konduktorzy niemili. Pkp to porażka.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985