Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5078 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Omijać pkp / 2018-02-04 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada omijać szerokim łukiem pkp wysyłają maszyny w trasę pozdrawiam (Lublin - Warszawa) i tylko co można usłyszeć to pofinformowanie o minimum godzinnym opóźnieniu 0 pomocy ze strony konduktorow zamiast poczęstunkow żeby w jaki kolwoek sposób wynagrodzić stracony czas to sprzedają po tym wszystkim beznadziejne poczęstunki nie polecam schowajcie lepiej te pociągi bo podróż to koszmar 5h na trasę 170 km oszczędzcie sobie tej żenady
    ZaletySa same wady
  • ~olga / 2018-01-29 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM podróżowania PKP na trasie Wawa-Łódź-pociągi opóźnione, zatłoczone, jedzie się stojąc, często stare zastępcze składy, bo "nowe" się popsuły... Komfort podróży-ZERO!
    Kolejki do kas na dworcu w Warszawie na 15-20 min stania, opóźnienia na tablicach odjazdów blokują wyświetlanie aktualnie odjeżdżających pociągów-nie wiadomo na który peron pójść... brak informacji...
    Wszystko jest lepsze niż PKP... przynajmniej na tej trasie :/ :/
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof L / 2018-01-29 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Przebrnąłem przez frustrująco nieczytelny internetowy formularz zakupu biletu i znalazłem się w końcu w pociągu zadowolony z wcześniejszego powrotu do domu. Okazało się, że bilet mam...ale na dzień następny (jasne, że moje niedopatrzenie, ale formularz zakupu powinien mi pomagać a raczej wprowadza w błąd) i tutaj okazuje się, że biletu nie mogę wymienić, muszę u konduktora zakupić kolejny na tę samą trasę lecz z bieżącą data dopłacając jedyne 10 zł za zakup biletu w pociągu, a następnie mogę zrezygnować z wcześniej kupionego biletu z ceny którego potrącana jest opłata manipulacyjna 15% wiec kolejne 10 zł do kasy przewoźnika - no czysty zysk ;) jak nic nie robiąc zarobić 2 dychy - to tylko w Intercity. Opryskliwy pryszczaty bileter nawet z zarobionej dychy się nie ucieszył ;) Polecam podróże PolskimBusem - taniej, zazwyczaj czyściej i czasami szybciej. Za naukę się płaci i to była moja cena ostatnij przygody z koleją. Może córki kiedyś zabiorępokazać im pociąg - chociaż za taką cenę lepiej do Afrykanerium lunb na Pizze skoczyć.
    Zaletytrudno odkryć wśród tylu wad
    Wadycalokształt - drogo, obsługa wiekiem młodsza ale mentalnie to nadal PRL, zakup biletu niejasny, nieczytelny - TUTAJ PODEJRZEWAM CELOWE DZIAŁANIE bo można trafić frajera i niech frajer płaci gdy się pomyli, syf w toaletach (startowalem z gdyni i juz tam byl chlew w WC wiec poprostu nikt nie sprzatał
  • ~Natalia / 2018-01-27 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE BILETÓW NA PENDOLINO, BO PRZYJEDZIE ZWYKŁY POCIĄG, KOSZTUJĄCY O POŁOWĘ MNIEJ! PKP tłumaczy się, że ma zepsutych osiem składów, uszkodzonych przez kamienie leżące na torowiskach(!?) W ciągu dwóch dni jechałam dwukrotnie pociągiem, zapłaciłam za Pendolino a przyjechał zwykły. Owszem PKP zachęca do ubiegania się o rekompensatę, która wynosi...10%. Niezły biznes.
    Początek ferii, mnóstwo ludzi każdy biega i szuka swojego miejsca, bo wiadomo, że numeracja różni się. Dziękujemy Drogie PKP, że tak ciężko pracujecie na swój wizerunek. Nie napiszę, co ciśnie się na usta!!!
  • ~Zbyszek / 2018-01-21 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    jeżdziłem często pociągami ale przesiadłem się na samochód. Strona internetowa do sprzedaży biletów zbyt skomplikowana, a jak już kupiłem bilet,to zdarzało się, że były po 3 miejscówki na jedno miejsce i trzeba było stać. Do tego spóżnienia i ceny wysokie w porównaniu np. do Polskiego Busa.Czytałem wcześniejsze komentarze i stwierdzam, że firma jest jeszcze w PRL. Nie polecam. Jeśli macie możliwość to wybierajcie inną komunikację. Inni przewożnicy mają różne promocje, intercity nie ma żadnych promocji
    Wadyjeszcze PRL trzyma się mocno w tej firmie
  • ~Ewa / 2018-01-20 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Co roku zima jezdze z Warszawy w gory. Kiedys byly kuszetki, co bardzo lubilam, bo swietnie mi sie spi w pociagu i nie trace czasu. Ostatnimi czasy jezdzilam do sanatorium do Krynicy-Zdroj. Od trzech lat pociag juz nie prowadzi kuszetek, wiec juz nie jezdze pociagiem nocnym, bo nie wyobrazam sobie spedzania nocy na siedzaco. A jak bylo wczesniej? Kupienie kuszetki graniczylo z cudem. Wyprzedane. Kiedys nie spalam, zeby kupic je zaraz o 1 w nocy, jak tylko zaczynaja sprzedaz, na miesiac wczesniej. Po wielu probach i telefonach na infolinie wysokoplatna(skandal!) , w koncu udalo sie kupic jedna kuszetke. Wsiadam do pociagu i co? Caly wagon kuszetek pusty. Piec starszych pan w jednym przedziale, reszta pusta. wszystkie twierdzily, ze trzeba bylo mocno sie starac, zeby kupic te miejsca. I tak bylo co roku, az wreszcie przestaly jezdzic. Wyglada to na celowe dzialanie. Ktos celowo blokowal sprzedaz kuszetek, zeby miec argument za likwidacja wagonow z kuszetkami.
    Podroz kuszetka ok. Luzno, wygodnie, uprzejmy konduktor. I chociaz wagon stary, to podroz swietna. Byla, szkoda, ze juz nie ma. Teraz musze sie przesiadac w krakowie z pociagu na autobus. A powrot to kleska, bo autobusy przyjezdzaja z Krynicy do Krakowa 2 minuty po odjezdzie pociagu z Krakowa do Warszawy.
    ZaletyNie znosze jezdzic autobusami. pociag jednak zapewnia komfort luzu, mozliwosc rozprostowania nog, o ile nie jest zbyt zatloczony. Szkoda tylko, ze zapanowala moda na wagony bez przedzialow. Stare byly wygodniejsze. Pendolino rozczarowujace. Dlaczego odchodzi sie od starych dobrych wagonow z przedzialami i wygodnych wagonow sypialnych i z kuszetkami?
    WadyZlikwidowano wiele polaczen. Zlikwidowano kuszetki i sypialne w wielu pociagach. System sprzedazy internetowej dziala slabo.Nie mozna w nim wybrac konkretnego miejsca, a ja chcialabym jezdzic tylem, bo tak bezpieczniej. Nawet w kasie na dworcu pani nie moze wybrac konkretnego miejsca, tylko musi czekac co system wypluje. Zlikwidowano w Warszawie wspaniale miejsce sprzedazy przy grojeckiej 17. Wbrew opiniom toalety lekko sie poprawily w porownaniu z PRLem, ale daleko im jeszcze do zachodnich standartow.
  • ~Stasia88 / 2018-01-19 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem częstym podróżującym PKP intersity i do tej pory nie narzekałam ale to co dzieje się ostatnimi czasy jeżeli chodzi o opóźnienia pociągów przekaracza wszystkie granice. Prawie każde połączenie ma problem z pinktualnoscia a obsługa nawet nie informuje pasażerów o przyczynach i Ew godzinie przyjazdu! SKANDAL!
  • ~devil22 / 2018-01-17 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Strona internetowa mało przyjazna użytkownikowi - kiedy chciałem anulować bilet, system na to nie pozwolił z nieznanych przyczyn.

    Następnie zadzwoniłem na nr infolinii na 700... i doweidziałem się jedynie, że moge sobie kupić nowy bilet - również przez internet - oraz, że moge złożyć reklamację. 8 min. rozmowy kosztowało ponad 11 zł, także firma ewidentnie naciąga na wysokie koszty swoich pasażerów zupełnie tak jakby ci pasażerowie dzwonili w celach rozrywkowych.

    Firma daje sobie aż 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Zalety- sporo miejsca na fotelach
    - czysto
    Wady- wysokie ceny
    - częste opóźnienia
    - bardzo droga infolinia telefoniczna
    - długi czas rozpatrywania reklamacji
  • ~asia / 2018-01-12 09:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Kompletnie nieintuicyjna i nieprzyjazna strona internetowa. Brak możliwości zakupu biletu w dwie strony za jednym zamachem. Ciągłe wygaszania i odświeżanie strony. Przy zakupie zbiorczych biletów jakieś losowe wybieranie miejsc, po prostu komuna. Brak możliwości sprawdzenia ceny łącznie przy przesiadce np Gdańsk Praga. Do tego, przy wymianie biletu np ze względu na godzinę lub ilość osób płaci się już extra na dany dzień, a nie tyle ile bilet kosztował przy zakupie pierwotnym. Złodziejstwo.
    ZaletyWygoda w pociągu
    WadyTragiczna strona internetowa, kompletnie niejasne i nie fair zasady wymiany biletu (kupujesz nowy bilet po droższej cenie)
  • ~Wasp1234 / 2018-01-03 18:39
    Ocena: 1.75 / 5
    2/10
    Konduktorzy są mili, w pociągu zwykle jest ciepło, jest czysto. Pociągi bardzo często zatrzymują się między stacjami przez co pociąg spóźnia się do stacji na trasie. Za duże odstępy między odjazdami pociągów. Przykład: pociąg 14:21, 14:32, 15:31.
    ZaletyPociąg zwykle się nie spóźnia, jest czysto
    WadyBardzo często są opóźnienia na trasie
  • ~brakteat / 2017-12-30 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg IC Wrocław - Opole, opóźniony 40 minut (30.12. 2017, godz. 13:00). Na sąsiednim peronie stoi inny pociąg IC jadący przez Opole. Uzgadniam z konduktorem i spokojnie jadę. Kontrola biletów i tekst, który mnie rozbroił: muszę panu wystawić nowy bilet. Gdyby mial pan normalny bilet, to nie byłoby problemu, ale pan kupił bilet przez Internet.
    Jeżeli Przewoźnik nie honoruje własnych biletów, to albo ktoś w kierownictwie stracił kontakt z rzeczywistością, albo IC idzie z duchem czasu, czyli w ramach „dobrej zmiany” wraca do czasów PRL-u.
    WadyBrak myślenia jest cechą immanentną. To już nawet nie jest wada...
  • ~Pasażerka Pobrzeża / 2017-12-30 16:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg się zepsuł,ok to niczyja wina. Ale To,że jest zero informacji ,że pasażer od pasażera dowiaduje się o tym że musi przejść do pociągu który stoi 3 perony dalej jest chore. Za chwilę ludzie wracają z podstawionego pociągu bo jednak nie trzeba się przesiadac,konduktor odwraca się plecami zamiast odpowiedzieć na pytania,nikt nic nie wie,jeden wielki chaos. Place kupę kasy za bilet A w gratisie dostaje koszmarny brak organizacji.
  • ~mika / 2017-12-22 04:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Własnie jestem w pociągu Kolobrzeg-kraków. Okres przedświąteczny ludzi pełno siedzą na korytarzach. No i oczywiście żadnej ochrony żadnej reakcji konduktora na zaistniałą syduacje????.Płacisz za bilet w 1 klasie nie po to by połowę swojej podróży słuchać awantur napitych i bijacuch sie kolesi. To jakaś masakra jest! Jak konduktora po zgłoszeniu kilku razy komunikatu nie reagują! Boją się by sami dostać w ....!Czy o co Ty chodzi? Do potrzeba się zgłosić w momencie gdy człowiekowi dzieje się krzywda ????. Pozdrawiam i mam nadzieję że kolejny raz nie będę musiała jechać POLSKĄ LINIĄ KOLEJOWĄ takimi problemami. Krzyki wrzaski i brak jakiegokolwiek spokoju. 7 godzin jazdy na pełnej P.... Pozdrawiam
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo!
  • ~Agnieszka / 2017-12-19 06:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie dość, że kupuję się bilet wcześniej i wybiera takie miejsce jakie sie chce (na dodatek takie jest mozliwe) to rano przychodzisz a nie ma Twojego wagonu! Zamiast bezprzedzialowego jest przedziałowy, bez ogrzewania, światła, prądu.. kpina!!!!
    ZaletyŻadnych!
    WadyBrak pradu, wybranych miejsc, światła oraz ogrzewania w środku grudnia! Na dodatek bardzo nie miła obsługa
  • ~Kasia / 2017-12-17 23:23
    Mialam dzisiaj okazje jechac pociągiem IC Wrocław - Bielsko-Biała (wyjazd z Wroclawia 18.23)Caly sklad skladal sie z 2 wagonów !!!Tragedia????Gratuluje pomysłowości tym bardziej że jest okres przedświąteczny ...
  • ~Mario Italiano / 2017-12-10 21:43
    Ocena: 2.50 / 5
    To jakaś masakra!!!!! Kpiny, żarty....nie wiem jak jeszcze to ująć!!!!!
    PKP-IC Radom-Katowice....
    Pociąg z Radomia wyjeżdża o czasie, ale już w Skarżysku Kam. ma 5min.opóźnienia, ale już w Katowicach 50min!!!!!!!!!!
    To jakieś jaja!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych k....wa zalet!!!!!!!
    WadyWszystko!!!!
    Tzn; w toalecie nabierasz mydło, aby umyć ręce, i co??? Nie ma wody ku...wa!!!
  • ~Patryk / 2017-12-08 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    30 minut spóźnienia na połączeniu sidzina-płaszów to jakiś żart, pijany konduktor i pewnie wyjechał z torów bić maczetami
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Urszula / 2017-12-05 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn zlozyl prośbę o zwrot kosztów niewykorzystanego biletu.Czas oczekiwania na decyzje wynosi miesiąc. Decyzja zostala pozytywnie rozpatrzona 25 października i pieniądze mialy wpłynąć na konto w ciagu trzech dni roboczych.Na tym radość się skonczyla.Dzwoniąc na infolinie dowiedzial się ze sprawa idzie do ponaglenia a czas oczekiwania następny miesiąc. Jest 5 grudzień więc napisał emaila i dostal odpowiedź
    I tu was zaskocze.Czas oczekiwania na odpowiedź następny miesiąc. I tak sprawa ciagnie sie trzeci miesiąc a winnych nie ma.Wstyd
  • ~m / 2017-12-05 16:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Pociągi mają ciągle opóźnienia. Te które mają jechać planowo przepuszczaja te z większy mi opoznienieniami mimo ze na dworcu jest wiele innych wolnych peronów.
  • ~Dorota / 2017-12-04 08:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko oceniam dobrze, otrzymałam nawet bez problemu zwrot kosztów za taxi ,ponieważ pociąg którym jechałam miał ponad 60 minut spóźnienia ,a następny nie czekał na niego, i nie miałam możliwości kontynuowania drogi.Po dokładnej informacji od konduktora ,jechałam do domu taxi ,a PKP zwróciło mi poniesione koszty . super !!!
    Zaletymiła obsługa ,zwracane koszty za spóźnienia,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5078
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985