Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5407 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowany pasażer / 2018-06-12 22:48
    Ocena: 3.00 / 5
    To jakaś pomyłka!!!!!! Za dwa bilety (dziś) z Malborka do Warszawy Centralnej, w obie strony zapłaciłam 560 zł. W żadnym z pociągów nie było Wi-Fi, Internet w telefonie też nie działał. W dobie internetu, przy ponad 2 godzinach jazdy, mogłaby popracować, obejrzeć mecz Polska - Litwa, wykorzystać ten czas zawodowo. Niestety. Komfort siedzenia w Pindolino... żenada w średnich liniach lotniczych jest lepiej. Lekceważą pasażerów! Napisałam im to samo na ich stronie. Ciekawe, czy odpiszą?
    ZaletyDuża ilość połączeń.
    WadyWszystko pozostałe.
  • ~Rozgoryczona / 2019-01-30 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie że by tylko właśnie intercity zafundowal mi podroz w trzy przesiadki i tym samym podroz cały dzień. 5 godzin czekania po dworcach tylko dlatego bo nie pozwoli inny dystrybutor o opoznienie pociągu.. gdzie Pani w kasie i samym pociągu zapewniają podróżnych o takiej możliwości.....
  • ~rozjuszony podróżny / 2022-11-15 18:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna strona, która ewidentnie utrudnia pasażerowi zakup biletu. Zachęca do założenia konta, a jeśli się już zarejestrujemy to i tak trzeba kupić bez logowania, ponieważ z poziomu profilu nie da się kupić biletu - zamiast przejść dalej strona przenosi użytkownika do regulaminu. Słaba oferta i wysokie ceny. Absolutnie najgorszy przewoźnik na rynku - jeśli możecie jeździjcie BlaBlaCarem.

    PS. dobrze, że chociaż zegar na stronie działa, chociaż nie wiem po co on jest - w rogu ekranu mam systemowy. środkowy palec dla PKP
    Zaletyżadnych
  • ~Rozkii / 2023-07-29 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg delfin ssie. Pociąg delfin ssie. Pociąg delfin ssie.
  • ~Róża / 2022-09-23 18:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Wracałam z Gdanska Oliwa z dzieckiem przez około 2 i poł godz musiiałysmy siedziec oddzielnie bo Kazdy siada gdzie chce to chore .
    ZaletyZero
    WadyZero
  • ~rpgs-swoi / 2017-09-30 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    sama jestem pracownikiem pkp, troszkę inna spółka, ale nie mogę zrozumieć zachowań PKP INTERCITY S.A a szczególnie obsługi poc. nr 13108 na trasie Gdynia Główna - W-wa Wschodnia w dniu 30.09.2017. odjazd z Gdyni 0.11, na stacji Gdynia Gł. brak informacji o przyjeździe poc. na tablicach świetlnych, w punkcie informacji na stacji Gdynia Gł. Pani nie wiedziała jakiej relacji jest poc. czy przyjeżdża czy jest podstawiany. Wagony ostatnie w tym pociągu wogóle nie ogrzewane przy temperaturze zewnetrznej plus 6 stopni w skali Celcsjusza. Brak jakiejkolwiek kontroli biletów kierownictwa pociągu na trasie Gdynia Gł. Warszawa Wsch.. . Mam dowody oryginały biletów nie skasowanych. NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA NA TEJ TRASIE. Bilety nie sa tak bardzo tanie, a jakość przewozu pasażerów oceniam na poniżej 1. To my pasażerowie płacimy za przejazdy a Wy Państwo jako Firma jesteście wykonawcą usługi. WSTYDŹCIE SIĘ. JESZCZE RAZ NIA POLECAM TEGO PRZEWOŹNIMKA
    WadyFatalne, brak ogrzewania przy tepmeraturze zewnetrznej plus 6 stopni, brak na całej trasie kontroli biletów, pasażerowie siedzieli na korytarzu wagonu owinięci we własne koce, kurtki.Totalna masakra. U nas w przedziale było jeszcze jedno miejsce siedzące. Jak działa system sprzedaży biletów. Kierownictwo tego poc na całej trasie w ostatnim wagonie wogóle się nie pojawiło.sAMA JESTEM OD 30 LAT KOLEJARZEM, ALE TAKIEJ PODRÓŻY NIE PRZEŻYŁAM, mało tego po raz pierwszyn zaproponowałam znajomym przejazd IC. WSTYDŹCIE SIE SWOJEJ NAZWY, nie macie nic wspólnego z jakością przewozów pasażerów, czuliśmy się jak przewożone bydło!!!!!!!!!!!!!!!
    Głupota bilety wykupiłam miesiąc wcześniej, na stacji Lublin dla czterech osób, trzy normalne jeden pracowniczy a ile zapłaciłam to wstydzilibyście się takie informacje wymagać od klientow, , Brak słów,
  • ~rt / 2019-09-23 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu. Jechałam z Warszawy Centralnej do Wrocławia w piątek- pociąg przyjechał opóźniony ponad 40 min, wracam w niedziele Wrocław-Warszawa pociąg przyjechał opóźniony. Przecież to jakaś kpina a bilety drogie.
    Zaletynie ma
    Wady....
  • ~RT / 2022-06-24 08:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia,kupujesz bilet bezprzedziałowy a dostajesz przedziałowy i to jeszcze bez odpowiednich miejsc. Żenujące.
    ZaletyBrak.
    WadyOszustwo, zero szacunku do podróżnych
  • ~Rubi / 2020-09-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Nie polecam korzystania z usług PKP Intercity chociażby z tego powodu, że dzisiaj (tj. 19.09.2020) podróżując pociągiem właśnie tego przewoźnika zostaliśmy wraz z Moją narzeczoną potraktowani w dosyć chamski sposób przez Panią konduktor. Otóż wsiadając dzisiaj do pociągu na stacji w Dęblinie o godz 17:54 zapytałem Pana kierownika pociągu, czy możemy zająć miejsca w pociągu. Pan był bardzo uprzejmy i zezwolił na wejście do środka oraz ulokowanie się w przedziale , zaznaczył także , iż za chwilę przyjdzie i wypisze Nam bilet. Niestety przyszła Pani. Na dzień dobry bez żadnego właśnie "dzień dobry" dostaliśmy reprymendę za to, że rozgościliśmy się w owym pociągu, zamiast podejść do JAŚNIE PANI i zakupić bilety. Zwróciłem uwagę dla Pani konduktor w bardzo delikatny sposób i próbowałem Jej wytłumaczyć jak się sprawy mają, ale niestety nie pozwoliła Mi dojść do głosu. Mało tego usłyszałem, że jak Mi, czy też Nam nie pasuje, to są też inni przewoźnicy, czy inne środki komunikacji miejskiej np: samoloty itp. Tak WAM się dobrze powodzi, że pasażerów macie za śmieci? No to gratulacje. Ta bardzo nie uprzejma Pani miała troszkę racji, nie jesteście jedynym przewoźnikiem. Nie pozdrawiamy A&W
  • ~Ruchacz pkp / 2022-10-16 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zly kierunek pociagu jedzie w dobry kierunek geuzusuwixhsudhisujdheiwudsp
  • ~ruchacz69 / 2022-06-27 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    gorąco w ch*j wytrzymać się nie da xdddddddddddddddddddddddd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ruda / 2021-08-01 09:55
    Ocena: 2.25 / 5
    W pociągach intercity brak pandemi. Miejsca wyprzedane co do jednego, mało tego ludzie bez miejsc siedzących też jechali. Sprzedajemy ile się da. Kupując bilet 30 dni przed przejazdem liczy się że będzie wygodnie, a zastaje się na swoim miejscu pasażera który ma bilet bez miejsca siedzącego. Masakra. Ścisk. Brak klimatyzacji., brak gniazdek, PRL można powiedzieć.... 13 godzin jazdy w takich warunkach....
  • ~Ruda / 2023-07-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety drogie. Kawa w małym kubku kosztuje 11 zł i jest gorsza niż z automatu. Kibelki brudne brak papieru. Poprostu nie polecam.
  • ~Ruda / 2023-08-11 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg nr 3684 Relacja Dębica -Wrocław Gl
    Pociąg planowy odjazd 6.04 przyjeżdża z około 75 min opóźnienia . Bagatela prawda ? Opóźnienia to już są nagminne . Cena biletów nie jest adekwatna do rodzaju usługi PKP . Zdecydowałam się ze pójdę z dzieckiem do Warsa ..: Pani akurat zamykała ,bo stwierdziła ze musi zrobić kurs wózkiem spożywczym przez pociag . Kazała czekać … To czekamy … Czekaliśmy półtorej godziny .. cisza Pani do teraz nie ma .Pani z Warsa niemiła ,arogancka i pyskata . 11.08.23
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
    Praktycznie brak obslugi
    Opóźnienie pociągu ponad godzinę
    Nieprzyjemny zapach z toalet
  • ~Ruda / 2024-02-09 08:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Notorycznie powtarzający się brak ogrzewania w Intercity Mieszko,TLK Rozewie na trasie Wrocław -Gdansk
  • ~Rudy / 2021-09-01 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasjerka sprzedała bilet mojej starszej, schorowanej mamie Olsztyn-Rzeszow wybierając najdłuższa trasę 11h, podczas gdy najszybszą wynosiłaby 8h. Błąd mojej Mamy jest taki, że zaufała w profesjonalizm kasjerki.

    Reklamacja nie widzi winy kasjera!
    To pasażer musi dopytać, i znać najkrótsze polaczenia, to pasażer ma być świetnie zorientowany w połączeniach i przestudiować naepsze rozwiązania dla siebie.
    Pani w kasie nie musi wykazać się jakąkolwiek wiedzą, żeby zadowolić klienta.

    PKP intersity może już w końcu czas dorównać europejskim standardom obsługi klienta i przeszkolić personel, że głównym zadaniem jest rozpoznanie potrzeb izadowolenie klienta.
    ZaletyMili konduktorzy
    WadyPRL owski dział reklamacji oraz obsługa klienta w kasie
  • ~Rudy / 2022-07-04 07:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i metr mułu. Jedynie konduktorzy i obsługa w miarę uprzejmi, ale opóźnienia, opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia. Pociąg EIP (Pendolino) opóźnienie 45 minut, bo jakiś inteligent puścił przed nim zwykły osobowy... Po co wam nowe pociągi, skoro nie potraficie zaplanować prostych rzeczy? 150zł za bilet, bo zależało mi na czasie, a okazuje się, że mogłam wybrać inny pociąg za połowę ceny, bo i tak nie zdążę do pracy. Jeśli stracę kontrakt, to chyba złożę pozew przeciwko PKP Intercity, bo takie numery to ewidentnie działanie na szkodę pasażerów.
  • ~Rumia Warszawa / 2022-08-28 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart i to nie śmieszny. Bydlęce wagony pozbawione klimatyzacji, gniazdek żeby doładować telefon i chore opóźnienia. Nie polecam żadnemu szanującemu się człowiekowi poniżać do tego stopnia. Oczywiście chodzi mi o I klase
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rupi / 2019-07-26 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak miejsc siedzacych, jak by nie mogli podłączyć więcej wagonów. Dno totalne. Na dodatek, brak klimatyzacji na dłuższe trasy.
    ZaletyBrak
    Wady1000
  • ~Rus / 2021-08-20 17:44
    Ocena: 2.75 / 5
    Właśnie jadę pociągiem Mieszko z Krakowa do Gdyni. Spóźnienie 40 mm. Obsługa milczy, nie sprawdza biletów bo im pewnie wstyd. Rozumiem wstyd. Ale czekam żeby się spytać czy załatwia komunikację z tego. Ale ich nie ma , będę musiał sam się przecisnąć przez pełen pociąg.
    Pradu w wagonie też nie ma. Nikt nie przyjdzie z obsługi i się spyta. Jak podróż, dobrze. Coś pomóc. Nic cisza. Obsługa na 2.00. Wstyd i hańba. Nie rozumiem i to się powtarza przez całe wakacje prawie co tydzień
    Czy obsługa nie widzi złego swojego postępowania a właściwie zaniechania działania. Za zaniechanie jest w prawie kara!!!!!. Róbcie tak dalej to ludzie będą Was szanowali na pewno.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga do d...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5407
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3309
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088