Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5075 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wrozka / 2018-10-12 15:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Szkoda poprostu gadać zarówno przez kupowanie biletów przez aplikację gdzie poprostu miejsca są blokowane przez samo PKP. Miałam bilet kupiony w aplikacji bez gwarancji miejsca siedzącego wsiadam do pociągu a tam ludzi jak na lekarstwo i wszystko zajęte. Obserwuje sytuację przez 6 godzin bo tyle trwała podróż do mojego wagonu wsiadło może z 4-5 osób a połowa miejsce pusta, chore. ?! No i prawdziwe jednoczesnie. INTERNET sprawa żenująca korzystam ze swojego bo bym chyba czekała te 6 godzin aż się strona zalafuje
    ZaletyCzasami nie postawią trupa
    WadyToalety tragedia nawet papieru nie ma
  • ~Cave / 2018-10-11 19:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Często korzystam z kolei na trasie Bydgoszcz-Warszawa
    Czas przejazdu to fikcja.
    W tej chwili np. IC 1523 spóźnienie ponad 25 min
    Ten sam pociąg dwa dni temu, tyle że do Warszawy: +15
    WadyPunktualność i sprzedaż biletów bez miejscowek
  • ~ATA / 2018-10-10 19:57
    Ocena: 4.75 / 5
    Po kilkuletniej przerwie w korzystaniu z kolei,z wielkimi obawami (pamiętając dawne czasy)wybrałam się do Kołobrzegu i z powrotem.Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem kultury personelu pociągu i czystością.Dziękuję bardzo, za wniesienie do pociągu i z pociągu mojego bagażu,za wszelką pomoc na każdym etapie podróży.
    Bardzo dobrze działa też infolinia, służą pomocą potrzebującym podróżnym.
    Zatem bardzo dziękuję i polecam ten środek lokomocji.
    ZaletyPunktualność, kultura obsługi, czystość, wygoda, miejscówki, przystępne ceny, różne zniżki.
    WadyBrak platformy dla wózków i walizek na kółkach, wysokie schodki.
  • ~Piotr / 2018-10-09 12:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Jazda pkp to najgorsze co Cię może spotkać w życiu!!! W tym roku korzystałem z ich usług 10 razy i w 6 przypadkach skład uległ awarii i ogromnemu opóźnieniu. To jest 60% awaryjnosc i brak gwarancji dojazdu na czas. Nie polecam, nie korzystacie z ich usług.jedynie w ostateczności. MASAKRA!!!
  • ~Joanna / 2018-10-09 02:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz któryś obiecywałam sobie, że to moja ostatnia podróż pociągiem. Niestety znów sie nabrałam. Pociąg do Katowic z Wrocławia nie dość, że zmiana peronu, opóźnienie, to jeszcze w przedziale zimno jak w psiarni!Oczywiscie konduktor powiedział, że zimno i już:). Oni zawsze maja wytłumaczenie na wszystko!!!
    ZaletyCzystofść
    WadyCena, zimno, punktualność
  • ~Nebheperrure / 2018-10-07 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadę w bydłowozie relacji Lublin - Szczecin. Pociąg jak zwykle spóźniony, brak wody w toalecie, korytarze pełne ludzi. I tak od lat, bez zmian. Ale jak nie mam konkurencji, to się ludzi wozi jak bydło.
  • ~Anna / 2018-10-07 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogie bilety.Cena nie adekwatna do jakości .Toalety nigdy nie widziałam gorszej nie nadaje się do użytku Skandal w XXI wieku
  • ~Cube / 2018-10-06 11:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłem bilet z wyprzedzeniem trzytygodniowym. Jak się okazało kilka dni przed podróżą, bilet został odrzucony z niewiadomej przyczyny, a pieniądze po cichu wróciły na konto. Tym sposobem musiałem zakupić ponownie bilety za znacznie większą kwotę (ponieważ nie obowiązywała już zniżka za wcześniejszy zakup). Jest to nagana praktyka ze strony pkp intercity, ponieważ powinni poinformować wiadomością email w momencie kiedy bilet został odrzucony, a pieniądze zostały zwrócone. Proponuję poprawić potwornie archaiczny system informatyczny, ponieważ z tą sytuacją spotykam się już nie pierwszy raz, a moim zdaniem jest to niedopuszczalne, żeby klient musiał dopłacać do biletu z powodu błędu przewoźnika, który aspiruje na bycie podobno "najlepszym w Polsce". Radzę zacząć inwestować pieniądze w działania, które realnie poprawią komfort korzystania z waszych usług, a nie w medialną ściemę.
  • ~1958 jerzy / 2018-10-02 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    29.09.2018 r Wracałem z rodziną z wypoczynku w Budapeszcie W pociągu Budapeszt -Warszawa odjazd 20.24 nie podstawiono wagonu z miejscami do leżenia ,na który mieliśmy wykupione dwa miesiące wcześniej bilety.Od obsługi wagonu sypialnego dowiedziałem się że wagon się zepsuł ,ale pasażerowie mówili że od kilku dni z Warszawy do Budapesztu i z powrotem nie ma tego wagonu w składzie. Specjalnie kupiłem bilety na wagon z miejscami do leżenia gdyż jechałem z 6-letnim wnuczkiem i zoną po wypadku komunikacyjnym w którym odniosła obrażenia w postaci wielokrotnym złamaniu obu nóg .Siedzenie przez tyle godzin było dla niej naprawdę uciążliwe .Dla 6-cio latka taka podróż też nie była miła.Ale to nie koniec przygód z tym przewoźnikiem ,Po dojechaniu do Warszawy przesiedliśmy się na pociąg do Olsztyna. parę kilometrów przed Olsztynem na stacji Naterki jest jakaś awaria trakcji i do Olsztyna dojedziemy komunikacją zastępczą. Obsługa pociągu poprowadziła pasażerów kilometr leśną drogą z walizkami ,bo podobno autokar nie ma jak zawrócić .Proszę sobie wobrazić jaka to przyjemność ciągnąć dużą rodzinna walizkę na kółkach po leśnej drodze pełnej dziur i kałuż.Na dodatek przyjechał jeden autokar do którego nie wsiedli wszyscy pasażerowie. Po zastali musieli czekać aż autokar wróci z powrotem z Olsztyna i musieliśmy czekać w tym lesie.W Olsztynie zamiast być 12 z minutami dotarliśmy na Olsztyn Główny po godzinie 14,00.PKP Intercity tylko ma ładne hasła reklamowe ale żadnego szacunku dla pasażerów,Przecież kupno biletu jest dowodem zawarcia pewnej umowy,Ale przewoźnik te umowę traktuje sobie jak mu wygodnie.
    ZaletyBrak
    WadyJak opisałem
  • ~Anna / 2018-10-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam duże zaufanie do PKP Intercity aż do niedawna. Z 2-tygodniowym wyprzedzeniem wykupiłam kuszetki dla 2 osób na przejazd z Warszawy do Budapesztu i z powrotem (wyjazd 27.09, powrót 30.09, pociąg Chopin). Jakież było nasze zdumienie, gdy z 25-minutowym opóźnieniem podstawiono w Warszawie pociąg.... bez wagonu z kuszetkami. Zamiast tego podstawiono zwykły wagon z miejscami siedzącymi. Na próżno zszokowani pasażerowie szukali w wagonie nr 357 miejsc leżących, za które zapłacili. Niektórzy specjalnie dopłacili za przedziały z 4 kuszetkami zamiast z 6-oma. Kierownik pociągu był zdumiony naszymi pretensjami, bo przecież mamy do dyspozycji wagon 1szej klasy a nie 2iej. Nie pomogły tłumaczenia, że zapłaciliśmy za podróż na leżąco, a nie na siedząco. W sytuacji podróży 13-godzinnej porą nocną, to zasadnicza różnica. Cierpię na zapalenie stawu biodrowego i podróż na siedząco była dla mnie koszmarem. Zdecydowałam się na podróż PKP Intercity TYLKO ze względu na możliwość jej odbycia na leżąco. Za miejsce siedzące w autobusie zapłaciłabym raptem 80 zł. Zależało mi na jakimś komforcie. Czas w Budapeszcie mieliśmy ściśle zaplanowany. Najpierw sprawy biznesowe, możliwość wmeldowania do hotelu dopiero po godz.14ej. Po odbyciu podróży w tych warunkach byliśmy ledwo żywi. Podobno „nasz” wagon z kuszetkami miał awarię ogrzewania i dlatego został wycofany. Nikt z obsługi PKP nie wpadł na pomysł, by gdzieś po drodze doczepić do pociągu inny wagon z kuszetkami albo sypialny. Pociąg jadąc z Warszawy przemierzył pół Polski zanim dotarł do granicy, zatrzymując się na kilku stacjach. Nikt nas nie zapytał, czy w zaistniałej sytuacji chcemy kontynuować podróż, czy może wolimy przebookować bilety na inny termin. Postawiono nas wobec faktu, że miejsc do leżenia nie ma i nie będzie. Wracaliśmy 4 dni później i sytuacja powtórzyła się.... Za to Ceske Drahy błyszczały na budapeszteńskim peronie wagonami sypialnymi z wieloma wolnymi miejscami. Po powrocie do Warszawy straciliśmy prawie godzinę na składanie reklamacji i wypełnianie podań o zwrot pieniędzy za kuszetki, których nie było. I jeszcze byliśmy pouczani, że mimo skrajnego zmęczenia po kolejnej nieprzespanej nocy i spóźnienia na przesiadki (bo złożenie reklamacji trwało, kilkanaście osób oczekujących i 2 okienka czynne na sali), nie mamy prawa mówić podniesionym głosem, mamy „wykazać trochę kultury”. Nawet rozmowy przez telefony komórkowe przeszkadzają tym paniom w pracy. Pan na sali obsługi mający pilnować porządku nie radził sobie zupełnie z językiem angielskim. Gdy jedna z przypadkowych klientek zgodziła się wyjaśnić obcokrajowcom po angielsku dokąd mają się udać (na prośbę tegoż Pana), została za chwilę ochrzaniona za zbyt głośne rozmawianie. Nic dodać nic ująć. Wszystkim wybierającym się w trasy zagraniczne na południe gorąco doradzam wykupić w PKP bilet jedynie do granicy czeskiej, a tam przesiadkę na linie czeskie lub słowackie. Będzie dużo bardziej komfortowo, obsługa elegancka, a i pewnie bilety tańsze. Dodatkowe problemy w tym pociągu to 3-krotne wybudzanie z drzemki dla sprawdzania biletów (ekipa polska, słowacka i węgierska). Do tego ryczące w przedziałach głośniki, których nie ma jak wyciszyć (przyciski są, ale nie działają), wybudzające nas na każdej stacji. Światła nie można całkiem zgasić, jedynie przyciemnić. Brak również możliwości regulacji ogrzewania – trzeba wachlować oknem. Daję PKP jedną gwiazdkę tylko za to, że jakoś nas dowieźli tam i z powrotem. Osobiście nigdy więcej nie wybiorę się z tym przewoźnikiem w tak daleką trasę. No i nawet Warsu nie było.
    ZaletyJakoś nas dowieźli.
    WadyJak opisane obszernie powyżej.
  • ~Kujawy / 2018-10-02 17:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Wracam z Warszawy do Bydgoszczy od ponad pół godziny stoimy w Bednarach. Wyprzedził nas kolejny pociąg do Bydgoszczy. Kpina i brak szacunku dla podróżujących. Zwrot pieniędzy. 48 minut opóźnienia za cza stracony na bocznicy nie należą się pieniądze za przejazd
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie. Brud i smród w przedziale
  • ~Miska / 2018-10-01 10:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Sam przejazd nie ma tragedii pociągi mniej lub bardziej wygodne plUs konduktorzy zazwyczaj uprzejmi z plusów to tyle o ile to pierwsze można nazwać plusem. Ceny pośrednie jak się trafi na zniżkę spoko jak nie to boli w portfelu . Jakośc usług jeśli chodzi o kasy tragedia . Na każde pytanie zazwyczaj usłyszymy ,,nie wiem,, to tak jakby kelner na pytanie klienta ,, jakie macie piwo lane,, odpowiedział, ,nie wiem,, jest to absurd bo skąd mamy uzyskać odpowiedzi jeśli nie od osoby która powinna nam jej udzielić. (Internet tez nie jest najłatwiejszy w uzyskaniu pomocy jeśli chodzi o pkp) jakieś zwroty zamiany? Pów biedy ale jeśli kupimy bilet przez internet i chcemy później coś zrobić z nim przy kasie to już jest masakra.
  • ~ewa / 2018-10-01 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    1 listopada jest mniej pociągów z Warszawy do Krakowa. Wierzyć się nie chce! nie ma np. pendolino o 13.50.
  • ~Bogdan / 2018-09-30 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak organizacji, ogólny brak wiedzy, inteligencja na poziomie psa, brak odpowiedzi na najprostsze pytania często odpowiedzi na zadane pytanie są błędne
  • ~Tomek / 2018-09-29 20:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Podchodząc do kasy poprosiłem o dwa bilety. W pustym pociągu sprzedano mi dwa bilety na jednym wydruku które nie były obok siebie. Serio? Na złość? Sytuacja z Piotrkowa Trybunalskiego nie pozdrawiam Pani z okienka.
    WadyPani z Okienka.
  • ~Echh / 2018-09-26 18:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam.
    Wlasnie po raz polejny postój pociągu IC3600 relacji Przemysl Główny - Wrocław Główny tym razem w Płaszowie (Kraków)
    Miejsc brak.Bilety sprzedawane bez gwarancji miejsca.Ja z żoną i sporo osob stoimy w korytarzu
    Opóźnienie jedyne 30min.
    Ta firma to porażka.
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
  • ~Jake / 2018-09-26 14:34
    Ocena: 1.75 / 5
    ODRADZAM ZDECYDOWANIE !
    Dałem PKP Intercity miesiąc na wyjcie z tej sytuacji z twarzą. Po próbie wyjaśnienia sytuacji jestem zmuszony wystawić taką a nie inną opinię ponieważ zostałem oszukany. Pociąg opóźnił się o 70 minut, w związku z czym wystąpiłem o zwrot pieniędzy za bilet i odszkodowanie za opóźnienie. Pociąg stał kilka razy na trasie Warszawa Wschodnia - Kalisz. Po miesiącu dalej nie uzyskałem odpowiedzi, brak kontaktu z Intercity. Niech się udławią tymi pieniędzmi. Nie polecam.
  • ~Art / 2018-09-26 10:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Po raz pierwszy od 10 lat zdecydowałem się dać szansę polskim kolejom. Ic Premium czyli sławne pendolino i... podjeżdża skład z lat przełomu lat 80/ 90 tych. Na lotniskach opóźnienia są czymś normalnym, jednak można usłyszeć słowo przepraszam. Nie w pkp.
    Kupujesz czekoladę Wedla A dostajesz wyrób czekoladopodobny
    WadyPkp zatrzymalo się w latach 80 tych
  • ~Tomasz / 2018-09-26 07:32
    Ocena: 1.25 / 5
    To już jest szczyt chamstwa żeby klient musiał płacić za połączenie bo chce dowiedzieć się ile ma zapłacić za bilet albo Jaki jest rozkład jazdy - nie polecam tej firmy.
    Tak po prostu się nie robi!!!
  • ~Wrak człowieka / 2018-09-26 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę właśnie z Torunia do Szczecina. Opóźnienie 150 minut. Do 100 minut obsługa jeszcze coś informowała, ale już przestali. Tragedia. Ta podróż jest koszmarem. Przy próbach wyjaśnienia odpowiadają krzykiem. Brawo pkp, kolejny popis. I to wszystko za ponad 60 zł. Nie będziemy, bo maszynisty nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3140
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982