Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5154 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2018-12-06 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Temperatura spadła ledwie poniżej „0” a wszystkie pociągi w tym pendolino opóźnione 75 minut. To jest skandal pociąg reklamował się niezawodnością i dotarciem na czas. Co z tego ze dostanę zwrot w wysokości 25% biletu za podróż kiedy nie dotrę na ważne spotkanie. Ceny biletów bardzo wysokie w porównaniu do jakości obsługi i czasu. Myśle ze szybciej doleciałabym samolotem z Warszawy do Gdańska a koszt na pewno nie byłby wiele wyższy. Warto tez podkreślić ze pociągi bardzo często „wożą powietrze” a lidzie wybierają je jedynie dlatego bo nie ma innnego wyboru, tak było również w moim przypadku. Nie polecam
  • ~Aga / 2018-12-04 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 04.12.2018r.mój gość z Francji chciał kupić bilet z Jeleniej Góry do Wrocławia na pociąg IC 66100 odjeżdżający o godz 07:53. Ponieważ w na stacji PKP nie było prądu kasjerka wystawiła kwitek, upoważniający do zakupu biletu u konduktora bez dopłaty i zapewniła że nie będzie problemu z płatnością kartą. W pociągu okazało się, że konduktor nie chciał sprzedać biletu poprzez płatność kartą, ponieważ nie miał przy sobie tego urządzenia. Był bardzo zły, wrócił po urządzenie i sprzedał bilet z dopłatą. Czy tak ma wyglądać usługa PKP InterCity w Polsce?? Wstyd mi za tego pana, który zrobił wspaniałą reklamę Waszym kolejom.
  • ~Agnes / 2018-12-03 19:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,
    Jestem rozczarowana obsługą i wiedzą Pań w kasie. Jadąc z dzieckiem Pani w kasie zaoferowała Mi droższą formę płatności bilet rodzinny który był droższy niż oddzielnie bym kupywała. Zgłaszałam wątpliwości, ale Pani twierdziła, że to najlepsza opcja. Po czym konduktor potwierdził w pociągu że mam rację i powinnam się odwołać, bo przepłaciłam. Oczywiście reklamacji mi nie uzanali. Twierdząc że powinnam przy kasie reklamować. Oczywiście robiłam to ale co mam zrobić jak Pani twierdziła inaczej. Rozmawiałam z 10min z Panią kolejka długa więc się nie kłóciłam. Ironia jak zapłacisz za mało to masz mandat, ale jak za dużo to intercity nie ma podstaw do rozstrzygnięcia. Bo słowa konduktora cytowane i pasażera to za mało, bilet i kopia legitymacji. Także pasażerowie niech Pani w kasie wam pisemnie poswiadczy że to najkorzystniejsza opcja podróży. Teraz tak będę robić.
    ZaletyWygodne siedzenie
    WadyNiewiedza niektórych Pań w kasie i wprowadzanie w błąd
  • ~Mariusz / 2018-12-03 08:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza spolka jaką jeździłem, co chwila opóźnienia, ceny z kosmosu
    ZaletyBrak
  • ~Czekająca / 2018-12-02 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Rok temu obiecałam sobie nie jeździć pociągami ze względu na wysoki koszt biletu względem trasy. Mam tańsze alternatywy. Wczoraj niestety pilny wyjazd skłonił mnie do podróży pociągiem, a że godziny mi odpowiadały stwierdziłam,że spróbuje. I to był najgorszy wybór z możliwych. Opóźnienie 45 min, przedziały, za którymi nie przepadam 8 osobowe ( czyt. Na śledzia). Dzisiaj powrót 80 min opóźnienia. Najgorsze, że zero info przy kupnie biletu przez internet. Trasa Poznań Warszawa. Tragedia.. Nigdy więcej pociągów..
    ZaletyWcześniej lub później, skostniałym lub nie, dotrze się na miejsce ???? żenada...
    WadyWszystko jest tragedią (jedynie odnośnie obsługi mam jeszcze szczęście)
  • ~blf / 2018-12-02 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Prawie nie zdarza się jechać nie spóźnionym pociągiem a korzystam tylko z pociągów Premium, głównie trasa Kraków-Warszawa.
    Pendolino są bardzo ciasne i niewygodne.
    Brak wi-fi.
    Idiotyczne wózki z napojami blokujące przejście! Jak ktoś chce się napić kawy to sądzę, że znajdzie wagon barowy.
    Ogólnie tragedia.
    Zaletyczasami jest prąd w trakcji no i pociąg jedzie. To wielki sukces PKP.
    Wadyjw
  • ~dawid7182 / 2018-12-02 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie
    Ostatnio miałem okazje podróżować pociągami PKP intercity na trasie Kraków-Wrocław i Wrocław-Kraków.
    Zaczynając od tego jak są uprzejme panie w kasie na dworcu w Krakowie ( pani w kasie wręcz się wydarła na kobietę  która była przede mną w kolejce że nie ma wyliczonej kwoty na bilet i ona jej nic nie powinna sprzedać.
    Następną sprawą jest fakt że w pociągu było tak zimno że całą drogę do Wrocławia siedziałem w kurtce jak i również inni podróżujący.
    Jeszcze jedną sprawą jest fakt że wracając z Wrocławia pociąg opóznił się o 240 min. Także wtedy zwątpiłem i wróciłem do Krakowa bardzo komfortowym 'NEOBUS' serdecznie polecam koszt naprawdę podobny czas jazdy także a obsług i komfort 10000 razy lepszy.
    Jeszcze co do PKP INTERCITY, zgłosiłem się o zwrot kosztów internetowo także zobaczymy czy przynajmniej w zwracaniu kosztów okażą się profesjonalni.
    WadyTOTALNA PORAŻKA
  • ~kristi / 2018-12-01 13:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz po 25 latach wybrałam się w podróż pociągiem dalekobieżnym intercity
    Po sprawdzeniu biletów przez konduktora zaraz za Gdańskiem wyłączono ogrzewanie
    przy temp.-8 stopni i tak jechaliśmy aż do Warszawy .Za warszawą inny konduktor włączył ogrzewanie,
    ale do Radomia już i tak się nie nagrzało.Gorzej jak za komuny,chyba jeszcze bardziej oszczędzają
    na pasażerach.Czułam jakby nas wywozili na Sybir.Porażka .A tak fajnie w telewizji zachęcają
    do przejazdów pociągiem
    Wadynie ogrzewany pociąg
  • ~Pasażer / 2018-11-30 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie co sie dzieje z tymi przejazdami z lublina do poznania spoznienie z 10:30 na 12,00 a po tem lokomotywa sie psuje bo -10 nawet nie ma i ludzie czekaja 3 godz albo i lepiej nawet no a po tem w warszawie kolejny wyjazd. Jadac do domu ludzie zastanowcie sie czy warto jezdzic tymi pkp. Wiec z 10:30 mialo byc na 18,20 w poznaniu a bedzie pociag po 23;30 wstdy i hanba. Jestem ciekawi gdzie sa ci ludzie odpowiedni za to wszystko a kase biora a ludzi co jada maja daleko w dupie. Ciekawy jestem czy beda mieli honor oddac im za bilety taka rekonwersja dla ludzi czekam na dalsze opinie innych ludzi podrozujacych dzisiaj 30 listipad 2018
    ZaletyBrak
    WadyCzłowiek jedzie i sie tylko wkur...
  • ~Grzegorz / 2018-11-30 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem kto tym zarządza ale to są jakieś żarty.
    WadyNa 10 przejazdów w tygodniu 8 jest spóźnionych
  • ~Damian / 2018-11-30 11:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogarnijcie się bo wprowadzanie w błąd człowieka jadę 5h stojąc po czym się okazuje że 2 wagony jadą puste, tacy tępi jesteście że nie wiecie co się dzieje u was, gdzie są wolne miejsca? może zwolnijcie tych idiotow co wam psują opinie i będzie lepiej, w Malborku to tragedia na dworcu nie dość że chamska obsługa na dworcu to jeszcze z wielkim fochem wydają bilet.
    ZaletyDobrzy ludzie
    WadyIdioci na dworcach
  • ~Ciastkov / 2018-11-29 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Komfort podróży na poziomie wywozu na Syberię. Z tym, że tamte pociągi przynajmniej się tak bardzo i tak nagminnie nie spóźniały... Ponad 2.5 godziny czekania na pociąg w nieogrzewanym dworcu to zwykła kpina. A jeszcze te reklamy... "Zamiłowanie do wygody mamy we krwi" - Kogo tu się oszukuje? Po prostu żałosne, najgorszy przewoźnik w Europie.
    ZaletyBrak
    WadySamo istnienie tej firmy jest wadą
  • ~Yhm / 2018-11-29 08:38
    Ocena: 4.25 / 5
    Najlepszy to jest facet sprzedający kawę i herbatę , wózek odwieszony brudna siatka biedronki i innym syfem, ręce brudne jak cholera , plus lekki smrodek . First class ale doznania swojskie ....... kawę ? Herbatę ? .... tak , poproszę tylko dokładnie pomacać mój tekturowy kubek
  • ~Majkel / 2018-11-27 17:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczego pociągi które jeżdżą na tej samej trasie tylko w przeciwnych kierunkach maja podobne oznaczenia? To naraza podróżnego na pomyłkę. W moim przypadku TLK 28100 kierunek Szczecin z Kutna 0 14:08 miał mnie zabrać do Aleksandrowa, a wsiadlem w TLK 82100 w przeciwna stronę. Tu w głośnikach mówią o pociągu przez "..." i wymienia stacje, które są przecież takie same jak w tamtym, po chwili przyjeżdża nieszczęsny pociąg i 28 czy 82 nawet w pośpiechu nie zwróciłem szczególnej uwagi. Tym bardziej że w Kutnie nie ma żadnych wyświetlaczy przy peronach. Gdyby numer się bardziej różnił na pewno wsiadlbym w dobry pociąg. Ogólnie PKP to porażka. Jakby tego było mało przy wysiadaniu z tego pomylonego pociągu drzwi się zaciely i omal nie pojechałem jeszcze dalej. Już ruszał pociąg tylko się zatrzymał bo jeszcze jacyś pasażerowie wbiegli na peron i udało mi się otworzyć z pomocą jakieś pani która akurat stała niedaleko.
  • ~Podróżnik / 2018-11-27 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźniki w Europie, wieczne opóźnienia ..
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, stare pociągi, przepełnione pociagi, sprzedawanie biletów mimo braku miejsc, itd
  • ~Ooskaae / 2018-11-24 19:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Cudowne wifi działa jak mu się chce, masakra, wasza reklama darmowe wifi super swietnia trzeba logować się co godzinę albo piętnaście minut. ŻENADA
  • ~Zniesmaczona Pasażerka / 2018-11-23 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedziały zatłoczone, nie da sie przejsc korytarzem, natomiast wagon 1 klasa zupełnie pusty. "Absolutnie nie wolno tam siedziec". Czystosc i zapach oraz obsluga pozostawia wiele do życzenia... Brak komentarza. PKP Intercity tylko z nazwy, logo przyczepione do nagłówka - nic wiecej sie nie zmienilo!
    ZaletyBrak
    WadySmród
    Syf
    Kimatyzjacja nie działa
    Stare czeskie wagony
  • ~ Zguba / 2018-11-23 10:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Często jeżdżę na trasie Trójmiasto-Szczecin
    Dziś 23.11.2018 pociągiem odjezdzajacym z Gdyni 9:47 natrafiłem na niemiła sytuacje. Mniowicie pierwszy raz miało miejsce zdarzenie gdzie nie bylo miejsca do siedzenia. W poszukiwaniu tego iż miejsca dotarlem do 1 klasy(czego 1 klasa bym nie nazwał) wiec zająłem miejsce.w prawie pustym przedziale. Ponieważ pani przy kasie mówi wyraznie : jeśli jest cos wolnego proszę siadać, jednak gdy przyjdzie osoba z zarezerwowanym miejscem proszę ustąpić. Myśle jasne nie ma problemu. Wiec usiadłem. Po 5 min przychodzi pani sprawdzić bilety. Oczywiście usłyszałem słowa zapraszam do 2 klasy. Zdziwiony zapytałem czemu czy nie mogę tu siedzieć. Najuprzejmiejsza Pani całej obsługi PKP odpowiada mi ze nie może pan tu siedzieć co najwyżej może pan postreczec na korytarzu.
    Jestem naprawdę zawiedziony tym jak ludzie zachowują się w pracy. W tym polska jest wysunięta najbardziej w tył z całej Europy. Widać ktoś musi wyrzywac się na normalnych osobach bo jego warunki życia mu nie odpowiadają :)
    ZaletyNie dostrzegam porównując do zagranicznych firm.
    WadySmród w całym pociągu. Ps. Pani śmierdziało z buzi.
  • ~Dorota / 2018-11-22 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dlaczego konduktorzy do przedziału dla osób niepełnosprawnych wsadzają pasażerów zdrowych albo rodziny z dziećmi przecież są przedziały dla matki i dziecka. Ale te przedziały z reguły są zamknięte lub jadą tam pracownicy kolei. Coś tu chyba nie gra !
    ZaletyŻadnej
    WadyNie w pycha ludzi zdrowych do przedziału dla niepełnosprawnych
  • ~Emotional Lanscape / 2018-11-22 15:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Icc od lat ma 3 stałe cechy:
    1-standardowe opóźnienia
    2-drogie bilety
    3-stare wagony
    Różnica między pierwszą i drugą klasą jest widoczna jedynie w cenie, to norma u wszysykich polskich przewoźników. Brak konsekwencji w karaniu za nieprzestrzeganie zakazu palenia oraz spożywania alkoholu w pociągu.
    Duży plus to obsługa. Zawsze starają się być uprzejmi i pomocni.
    ZaletyObsługa
    WadyDrogie bilety i wieczne opóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5154
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3184
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 879
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3011