Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5317 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pat16183 / 2019-02-22 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny dwa razy większe niż u konkurecki. Opóźnienia bardzo duże. Zimno w przedziałach.
    ZaletyPani Kobdukyor miła i w kasie.
    WadyCeny
    Wygoda
    Stare siedzenia
    Brud
  • ~Pati / 2022-03-22 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Błagam, jeżeli PKP nie umie świadczyć takiego rodzaju usług, to niech się w ogóle za to nie zabiera - nie było sytuacji, żeby pociąg na trasie Poznań-Warszawa wyjechał o czasie. Rozumiem, że może zdarzyć się opóźnienie, ale 65 minut to już jest przesada, przy czym praktycznie każdy pociąg w dniu dzisiejszym (22.03) jest opóźniony! To jest po prostu nieśmieszny żart. Moim niespełnionym marzeniem pozostanie, żeby wyjechać kiedyś z Poznania do Warszawy o zaplanowanej godzinie!!!!
    ZaletyTotalny brak zalet
    WadyDosłownie wszystko
  • ~Patison / 2021-07-31 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecamy brak klimatyzacji, brak wygodnych miejsc, opóźnienia z niewiadomych powodów, brak możliwości ładowania czegokolwiek.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości ładowania czegokolwiek, brak klimatyzacji
  • ~Patka / 2019-10-27 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam pociągiem z Sieradza do Krakowa. Z koleżanką która jest osobą niepełnosprawna i panowie z pociągu pomogli mam wsiąść do pociągu i wysiąść. Zamienili nam miejsca żebyśmy byly obok siebie.... Obsługa była bardzo miła
  • ~Patka95 / 2019-07-13 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg z Lęborka do Słupska. Wykupione miejsca siedzące. Po wejściu do pociągu okazuje się, że już zajęte. Konduktora bądź jakiejkolwiek obsługi brak. Jak można sprzedawać bilety podwójnie? Korytarz pełen ludzi w takiej samej sytuacji! Będzie wniosek o zwrot kosztów, bo to chore, żeby płacić za coś czego się nie ma!
    ZaletyBrak
    WadyMałe składy w okresie wakacyjnym
    Sprzedaż biletów podwojnie
    Brak obsługi, kiedy jest potrzebna
  • ~Patriota / 2022-07-14 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, Platforma Obywatelska kochała polską KOLEJ. Zrobili super stronę internetową jak na tamte czasy. Ponadto kupili PENDOLINO, którymi teraz chwalą się PISUARY. Platforma to są prawdziwi polscy patrioci, a jak konkurencja: złodzieje i idioci. Teraz PIC to jest badziewie, bo ryba się psuje od głowy, a rządzą misiewicze.
  • ~Patrol London / 2019-06-16 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrocław kasy biletowe fatalna obsługa PKP powinno bardziej się starać
    ZaletyBrak zalet
    WadyStare małe pociągi za mało wagonów brak miejsc siedzących
  • ~Patrycja / 2018-07-01 14:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem zła, tragedia poprostu. Kupiliśmy 4 bilety w dwóch wagonach. Chłopaki do jednego, dziewczyny do drugiego. Koleżanka usiadła na swoje nr 24 a mojego numer 27 poprostu nie było. Musiałam z bagażami przejść 5 wagonów bo kazali mi przejsc do innego bo podsatawili wagon i nawet nie uprzedzili. W ścisku i duchocie trzeba było się męczyć chociaż miejsce miałam wykupione... Znalazłam miejsce w innym wagonie z jakimiś dziewczynami co nie potrafiły siedzieć cicho, z jakimś dzieciakiem który rozłożył się jak król na dwóch miejscach. TRAGEDIA!!!! Sprzedali mi miejsce którego nie było. A już nie wspomnę o tym że pociąg odjechal 7 min za szybko. Gdyby nie to że kolega na siłę zatrzymał zatrzaskujace się drzwi chociaż kobieta która daje sygnał odjazdu widziała dokładnie że on próbuje wejść to wgl by nie wsiadł do tej katastrofy która nazywanie intercity.. Jadę pierwszy i ostatni raz... Nigdy więcej!!! Najgorsza podróż jaka kiedykolwiek mialam
  • ~Patrycja / 2019-06-30 15:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg był opóźniony godzinę. Do tego wagony stare bez klimatyzacji przy 35°C upale. Proponuję osobie która wybierała wagony na taką pogodę samej się przejechać. Darmowa 7, a nawet 8 godzina sałna gwarantowana.
    ZaletyBezpośredni dojaz
    WadyOpóźnienie godzinne. Stare wagony bez klimatyzacji w 35°C upale. Siedzenia nie wygodne.
  • ~Patrycja / 2019-09-26 15:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Dnia 26.09.2019 pociąg 16112 z Kielc do Dąbrowy Górniczej to jakiś nie śmieszny żart. Zaczęło się od opóźnienia na dworcu, który trwał ponad 40 min. To wprowadziło już nerwową atmosferę, ale kiedy w Zawierciu na dworcu ogłoszono, że lokomotywa uległa defektowi i czeka nas kolejne opóźnienie trwające możliwe, że ponad 80 min to już przerosło ludzie pojęcie. Pociąg zepsuty, ludzie wkurzeni i kolejny raz PKP poniosło porażkę. Ostatecznie obsługa kazała opuścić pociąg i przesiać się do pociągu kolei śląskich. To nie pierwsza tego typu akcja. Może warto zacząć inwestować pieniądze w nowe pociągi ? Skoro stare ewidentnie nie nadają się do użytku. Polskie PKP znów zawodzi.
    ZaletyMiła pani kazała nam wyjść z pociągu.
    WadyOpóźnienia 40 do 80 min
    Zepsuty pociąg
    Przymusowe przesiadki
  • ~Patrycja / 2021-06-06 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To co w tym momencie robicie to jest skandal. Mamy wciąż epidemie a w przedziale jest 8 osób. Duszno, parno i nie ma czym oddychać. Ludzie w maseczkach ledwo żyją. Paranoją jest, że na podróż przez całą Polskę dajecie stary, ciasny i śmierdzący pociąg. Skandal ! Powinniście się wstydzić !
  • ~Patrycja / 2021-09-15 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe spóźnienia po 20/30 min.Wi4zne remonty.
  • ~Patrycja / 2022-05-03 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem ŻENADA! Pociąg opóźniony o ponad dwie godziny, nadal generuje opóźnienie. Szkoda słów i nerwów. Szybciej i przyjemniej byłoby rowerem.
    Nigdy więcej :)
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele, żeby wypisać wszystkie
  • ~Patrycja / 2022-06-24 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierdo****, jeb***, kure*** PKP. Nienawidzę cholernych idiotow, którzy tam pracują. Zlikwidukcie to jeba*** gowno, bo coś takiego nie powinno w ogóle istnieć.
    ZaletyBraaaaaaak!!!!!!!!
    WadyCałe PKP to wada
  • ~Patrycja / 2022-11-10 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg intericty kolejny raz został opóźniony, 40 minut czekania z powodu " braku lokomotywy". Jest to niedorzeczne, ludzie płacą za bilety, chcą wrócić do domów bez większych problemów, a mimo to skazani są na opóźnienia, które kolidują np. z ich kolejnymi przesiadkami. Po co kupować bilety tydzień przed wyjazdem, aby nie zabrakło miejsc we wcześniejszym pociągu, skoro zostaje opóźniony nie o 2 minuty, ale o godzinę (ponieważ czas oczekiwania oczywiście się wydłuża), mając nadzieję, że będzie się wczesniej, skoro równie dobrze można było od razu zakupić bilet na późniejszy odjazd. Różne sytuacje się zdarzają, aczkolwiek zwrot pieniędzy w takiej sytuacji powinien być obowiązkowy.
  • ~Patrycja / 2024-01-11 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc czasu prosiłam o zwrot pieniędzy z reklamacji ( w mailu który dostałam miały być w dwa tygodnie) W trakcie musiłam z 5 razu dzwonić na infolinię. Bo najpierw nie mieli decyzji która mi wysłali, potem prosiłam o ponaglenia. W formularzu zgłoszenia każą podać numer konta do zwrotu po czym wysłali go na konto koleo. Pisząc do nich później dowiedziałam się że teraz mam Pisać do koleo o zwrot pieniędzy. Banda oszustów.
    ZaletyNie ma
    WadyNie wywiązują się z własnych warunków
  • ~Patrycja / 2025-01-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja, gdzie młoda dziewczyna zgłosiła konduktorowi, że ktos pijany w warsie kieruje w jej kierunku negatywne opinie, a konduktor na nią nakrzyczał, nie zwrócił nikomu uwagi, jeszcze ją zwyzywał i kazał się zamknąć na koniec. Dodał jeszcze, że to ich stały klient, pan z Warsa również stał po stronie pijanego, bo to koledzy.
  • ~Patrycja Laskowska / 2019-04-24 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie zdarzyło się, że dostałam ten sam numer miejsca, co inny pasażer. Płacąc za bilet liczę na komfort, który pozwala bezproblemowo usiąść. Niestety wiele razy musiałam zmagać się że stresem, gdyż miejsca w pociągu są sprzedawane podwójnie.
  • ~Patrycjab99 / 2018-07-16 09:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejnie. Złe zorganizowanie. Podróżnik nie jest poinformowany o tym że zamiast pociągiem będzie podróżował autobusem.
  • ~Patryk / 2017-02-27 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG PKP INTERCITY S.A.
    Łatwiej i bez nerwów poruszać się samochodem bądź jakąkolwiek inną formą komunikacji. W momencie w którym zależy Ci na czasie NIE NALEŻY POLEGAĆ NA PUNKTUALNOŚCI spółki Interciy. Zawiodłem się po raz któryś z kolei, przez co straciłem ponad 4 godziny w oczekiwaniu na opóźniony pociąg, który dodatkowo zwiększył swoje opóźnienie oraz masę pieniędzy na dalszy dojazd. Nie ma już nadziei na zmiany na lepsze. Oczywiście po zareklamowaniu przejazdu jak zwykle "Specjaliści spółki" wynaleźli jakiś naciągany powód dla którego nie zwrócić by pieniędzy, a ja nie mam czasu szarpać się po sądach. Być może na to liczą.

    ODRADZAM KORZYSTANIA Z KOLEI !!!
    Z PKP INTERCITY NIE JEST WCALE CI PO DRODZE !!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyCENA do oferowanej usługi, PORZĄDEK W TOALETACH, OPÓŹNIENIA, BRAK KONSEKWENCJI ZA OPÓŹNIENIA etc.
    Od blisko 8 lat podróżuję na trasach krajowych i międzynarodowych - ceny są wysokie niewspółmierne do usług.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5317
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3275
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 904
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077