Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5317 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażerka / 2023-10-30 18:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie jeżdżę na długich kursach, maksymalnie 300 km. Pociąg zawsze opóźniony około 20 minut, co da się znieść, kiedy nie ma się przesiadek. Nie wyobrażam sobie jednak pasażerów, którzy mają kupiony bilet na przesiadkę, na którą nie zdążyli, bo pociąg się opóźnia.
    Szerokie fotele, dużo miejsca na nogi, klimatyzacja ustawiona na znośną temperaturę, ale śmierdzi w pociągu. Nieznośny smród potu z foteli. Najgorsze było to, że usiadłam na fotelu po kimś bardzo spoconym i plecki fotela były mokre. Gniazdka nie działają.
    ZaletyDużo miejsca na nogi
    Szerokie fotele
    Niskie ceny dla studentów
    WadyŚmierdzi
    Mokre i brudne fotele
  • ~Pasażerka / 2024-04-19 14:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Po dokonaniu rezerwacji internetowej, wybraniu miejsc i zakupieniu biletu, okazało się, że nie ma tych miejsc w pociągu który przyjechał. 4 godzinna podróż spędzona w przechodzeniu z miejsca na miejsce i staniu na środku korytarza.
  • ~Pasażerka / 2024-07-17 17:22
    Ocena: 2.25 / 5
    W dniu 17.07.2024 r., jechałam pociągiem Wyczółkowski ze Szczecina do Lublina. Wszystko było ok, oprócz bardzo niemiłego, chamskiego pana kierownika konduktorów, który sprawdzał bilety. Kilkukrotnie w bardzo nieprzyjemny sposób stosował uwagi do pasażerów. Nawet jeśli miał rację, powinien zachować się z klasą i szacunkiem do pasażera. Pan jechał na trasie Szczecin - Wrocław Główny, niestety trudno było przeczytać jego dane na plakietce.
    ZaletyWygoda
    WadyNiemiła obsługa
  • ~Pasażerka / 2025-04-18 15:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Wczoraj jechałam do Białegostoku. Wszystko w porządku, mili konduktorzy itd. Ale klimatyzacja tak dawała zimnem, że trzeba było w kurtce siedzieć, a nogi były zmarznięte. Litości, drogie Intercity, przecież to jeszcze kwiecień, poza tym niektórzy jadą wiele godzin, więc to nawet niezdrowe.
  • ~Pasażerka / 2025-04-27 19:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadąc 24 kwietnia pociągiem relacji zakopane-szczecin główny zamiast okna miałam ścianę a smród jaki był w przedziale był nie do zniesienia jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim zaniedbaniem i ignorancja że strony załogi pociągu.
  • ~Pasażerka :) / 2018-08-19 12:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Poziom cen, można przeżyć ale mogłoby być ciut taniej. Co do oferty przejazdu i Warsa:
    1) przejazd: kupno biletu w ostatniej chwili graniczy z cudem!!!. Nic się nie poprawilo, przeciwnie wręcz pogorszyło. PKP jak zwykle udaje skleroze na czas wakacyjny i puszcza za Małe składy i nie daje więcej połączeń na newralgicznych trasach. Bilety za drogie i tu mała uwaga dla menedżerów PKP: gdyby bilety były tańsze o 20 zł było byłoby więcej pasażerów. Kolejna sprawa zbyt ciche zapowiedzi z głośników!!! Osoba starsza i mająca ubytek słuchu nic nie zrozumie z szumu i bełkotu także konduktora!!!
    Siedzenia są bardzo niewygodne w 2 klasie i nie nadają się na dłuższe trasy typu Gdynia -Katowice! Jadę trasą Gdańsk - Piotrków i po 3 godz kręgosłup mi chce wyjść i powiedzieć dość!!!
    2) Wars, słynny Wars :) na wstępie od razu bez ogródek KUCHARZE I MENI DO ZWOLNIENIA!!! Brak jakiegokolwiek polotu wyobraźni w podawaniu dań! W domu już podaję się bardziej estetycznie i smakowicie. Zapomniano o zasadzie ze najpierw je się oczami, ocenia estetykę i czy danie jest smaczne a dopiero potem zaczynamy jeść. BRAK rozdziału w karcie menu na dania -BEZ LAKTOZY I BEZ CUKRU. zamówiłam racuchy bo do nich jak się robi nie daje się cukru a w tych sam cukier!!!! Tragedia pod wszystkimi względami!!!!! No i łyżka jogurtu, tutaj mój :) z laktoza. :-) Tak i ja jak i wiele osób nie trawi ani laktozy ani cukru!!!
    Widzę że PKP nic się nie uczy z opinii pasażerów bo przecież Wie lepiej!!!!
    3) zapomniałam o WC :) rozumiem że pasażerowie też "swinki" i jak w domu tak publicznie! Ludzie ogarnijcie się trochę. Nasikales/as na deskę bo akurat pociągiem bujnelo to WYTRZYJ do jasnej cholery papierem albo chusteczka!!!! Korona Ci z głowy nie spadnie, gwarantuje! Wymagacie kultury od innych a od siebie to co?!!! Reszta pozostawiam do refleksji podróżnym i także PKP :)
  • ~Pasażerka bardzo niezadowolona / 2018-08-15 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie ponad dwugodzinne? Brak pociągu? Brak miejsca siedzącego? Żal korzystać z usług intercity. Masakra... Ludzie się pchają, zero kultury! Trzeba zrozumieć też sytuację, a nie odrazu wdawać się w kłótnie! Nie pozdrawiam was drodzy rodacy.

    A z usług intercity na pewno nie skorzystam ponownie.
    ZaletyZalety? Zadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Pasażerka M / 2022-06-19 18:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka,70 min spóźnienia. Pierwsza klasa korytarz pełen ludzi.Trudno przejść.Nie działa klimatyzacja , jedziemy jak w saunie.Konduktor stwierdził,że klimatyzacja nie działa bo jest za dużo ludzi.
    To,że jest się pasażerem nie oznacza, że jest się głupim.Brak warunków sanitarnych...

    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Pasażerka Pobrzeża / 2017-12-30 16:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg się zepsuł,ok to niczyja wina. Ale To,że jest zero informacji ,że pasażer od pasażera dowiaduje się o tym że musi przejść do pociągu który stoi 3 perony dalej jest chore. Za chwilę ludzie wracają z podstawionego pociągu bo jednak nie trzeba się przesiadac,konduktor odwraca się plecami zamiast odpowiedzieć na pytania,nikt nic nie wie,jeden wielki chaos. Place kupę kasy za bilet A w gratisie dostaje koszmarny brak organizacji.
  • ~Pasażerka z Torunia / 2024-09-16 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa w kasie biletowej PKP Intercity na stacji Toruń Główny jest beznadziejna. A już szczególnie taka stara blondynka w okularach – kasjerka o imieniu Maria najbardziej kompromituje siebie i firmę. Ma problemy z wystawieniem łatwych biletów i robi to koszmarnie długo. Zazwyczaj sama sobie nie radzi i woła do pomocy inne kasjerki, ale zanim one podejdą to mijają kolejne minuty. Obsługa w marketach jest na zdecydowanie wyższym poziomie niż w tej kasie. Raz miałam bilet do zwrócenia to kasjerka z IC z Torunia bezczelnie mnie kłamała, że nie można go zwrócić, a poszłam do innej kasy i bez problemu zwrócono mi ten bilet. Dużo jeżdżę pociągami po Polsce i kupowałam bilety w kasach PKP Intercity w Warszawie, w Krakowie, w Katowicach, w Poznaniu i we Wrocławiu i obsługa była bardzo dobra, więc na szczęście nie wszędzie jest takie dziadostwo jak u nas w Toruniu.
  • ~Pasażerka. / 2025-07-27 16:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Paranoja, pociąg Rzeszów-Świnoujście jechał przez Kostrzyn /n Odrą??? rzekomo gdzieś po drodze awaria ale następne pociągi jeździły już normalnie.Dzis pierwszy dzień Górskiego myślę, że ICC nie zsynchronizowało tego pociągu. KOSZMAR!!!!
  • ~Pasażerki / 2023-11-26 02:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, spóźnienia, lekceważenie pasażerów, wszechobecny bałagan i brud.
    Dotyczy: podróż IC17101 w dniu 25.11.23 na trasie Warszawa Centralna Poznań Gł. Wybrałam te podróż mimo konieczności przesiadki na inne połączenie w Poznaniu, ale miałam na to pół godziny. Czas ten skurczył się do 10 minut, ponieważ najpierw skład czekał w Skierniewicach na przesiadkę pasażerów 10 minut, a potem opóźnienie urosło do 20 minut przez postoje spowodowane przepuszczaniem innych składów. Na prośby o zatrzymanie pociągu przesiadkowego w Poznaniu i konduktor reagował uspokajając mnie cytuję niech się pani nie denerwuje, okłamując mnie co do opóźnienia i podając fałszywy peron peron odjazdu pociągu przesiadkowego. Skutki: szaleńczy bieg z walizkami po schodach na fałszywy peron, brak informacji na peronach i przez megafon, 8 zamiast 31 minut na przesiadkę = na pociąg oczywiście nie zdążyłam tak jak i inni pasażerowie, w tym moja mama. Dalszy ciąg: 20 minut stania w kolejce do kasy w podziemiach brudnego dworca Poznań Gł., wielka pani kasjerka odmawia wymiany biletu na następne połączenie, żądając opłaty do już zapłaconych 225 zł, czyli mam płacić jeszcze ponad 80 PLN. Wielka pani kasjerka pastwi się nade mną i nad moją matką, mówi do mnie per ty/kobieto, krzyczy na mnie, moją mamę, wzywa policję. Ja ze stresu mam napad hipoglikemii ze wszystkimi objawami, moja mama ma atak choroby wieńcowej, słabnie. Biletu oczywiście nie udaje mi się wymienić. Dalsza droga przez cały dworzec do kas głównych, uprzejma pani w kasie bez problemu wymienia bilet!. Dalszy ciąg: IC 38100, z Poznania do Szczecina Gł., pani konduktor zarzuca mi trzymanie walizki na korytarzu (w przedziale wszystkie półki są zajęte)m odpowiadam, iż nikt z pasażerów się nie skarży, a nawet przejechałam z walizką na koniec wagonu, przepuszczając wózek z przekąskami. Pani konduktor cytuje: to nie moja wina, że nie ma miejsca na walizki, o co ma pani do mnie problemy, (cytuje dokładną składnię i gramatykę). Mimo próśb pani konduktor nie znajduje dla mnie innego miejsca, tak abym mogła umieścić bagaż, mimo że mam rezerwację miejsca siedzącego, spędzam 2.5 godziny na korytarzu przy wyjściu. Dodam, iż pani konduktor nie reagowała na alkoholowe ekscesy pasażerów z przedziału obok, zataczających się i wymiotujących do reklamówek mężczyzn. Widocznie umie zastraszać tylko kobiety, w tym moja mamę, do której zwracała się lekceważąco przy przy innych pasażerach.
    Wnioski nasuwają się same: nigdy więcej podróży kolejowych z IC w brudzie, spóźnieniami, lekceważeniem pasażerów, straszenie policją. Szczególne pozdrowienia dla kasjerki z podziemi dworca Poznań Gł. oraz konduktorki z IC 81100 za znęcanie się nad bezbronną starszą kobietą. Karma wraca
    ZaletyWymiana biletu w kasie głównej Poznań Gł. Bardzo duża empatia i bezproblemowe załatwienie sprawy. Dziękuję.
    WadyWszystko j/w
  • ~Pasażerki Chełmońskiego / 2021-06-19 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Pociąg (19.06.21) relacji Kraków 5:03- Świnoujście icc 3802 wagon 14 i 15 bez klimatyzacji w 40 stopniowy upał. Nieuprzejmy konduktor który nie chciał otworzyć okien twierdząc że wpłynie gorące powietrze. Kazał czekać aż dojedziemy do Szczecina bo wtedy mieli naprawić klimatyzację a okazało się że nikt niczego nie naprawił a konduktor zakończył służbę i wysiadł. Dopiero Pani konduktor która przejęła dyżur otworzyła nam okna i nie pozwoliła umrzeć z przegrzania i rozdała wodę.
    ZaletyKrótki czas przejazdu
    Wygoda
    WadyMało miejsca na bagaz
    Brak klimatyzacji i papieru toaletowego
    Niesprawna toaleta
    Niemiły konduktor
  • ~Pasażerowie / 2017-10-15 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag byl przepelniony ludzmi. Smrod nie do wytrzymania w dodatku byl opóźniony. TRAGEDIA!!!
  • ~Pasażerowie / 2022-11-10 21:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Kasy masakra otwarte tylko do dwudziestej pociągi jeżdżą jak chcą nie ważne że człowiek chce dojechać na czas i bez korków na ulicach . Sprzedają więcej biletów niż mają miejsc na dalekie trasy ( a to już nie te lata.zeby stało się na korytarzu ) Więc chyba by warto dołożyć wagon żeby pasażerowie byli zadowoleni i mieli by więcej klientów ( tylko że więcej by było nie zadowolonych) a zgłoszenie o dalszej podróży mało co daje chyba że będzie kamera załączona i zgłoszenie nagrywane .
    ZaletyKS.tylko tyle że miejsca są podwójne
    WadyOdwieczne spóźnienia
    Zamknięte kasy - a konduktora to nie interesuje ( można było kupić bilet szybciej. Gdy by człowiek wiedział że się przewróci to by sobie usiadł)
  • ~PASAŻERR / 2018-12-22 09:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Dlaczego sprzedając bilety IC nie ma nad tym żadnej kontroli? Ilość osób w pociągu była tak duża, że już pierwszy problem pojawił się przy samym wsiadaniu do tego pociągu. Chyba nie ma nic trudnego w sprawdzeniu ile biletów zostało sprzedane i dopasowaniu do tego odpowiednij ilości wagonów. Pewnie brak gwarancji miejsc siedzących otrzymało o 50 osób za dużo. Czy to jest w ogóle dopuszczalne, bo napewno nie jest bezpieczne
  • ~Passenger / 2022-06-09 16:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Intercity zawsze rozkład jazdy traktowało lekceważąco. Zawsze są poślizgi w czasie. Z A W S Z E. Jakby to poprawili byłoby już zajebiście. A tak to kiszka trochę. Intercity biorę jak już muszę
  • ~PaszazerTLK / 2020-01-24 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam nie wiem od czego zacząć, ale z której strony by nie spojrzeć to maluje się dramatyczny obraz polskich kolei. Bród i syf jest taki że boję się o swoje zdrowie. Urokliwy aromat moczu czuć w każdym możliwym wagonie. Punktualność jest najwyraźniej passe. Jeżeli macie szczęście zimą opóźnienie nie przekroczy godziny, a jak macie pecha to lepiej iść na piechotę. Jeśli mam wymieniać jakieś zalety to jest opcja że Pkp bez żadnej dopłaty udostepni wam różne ciekawe udogodnienia... Ja miałem szczęście i dostałem np. Opcje dodatkowej klimatyzacji, bo w wagonie w którym miałem przyjemność zajmować prestiżowe miejsce stojące zepsuły się drzwi! Wrażenia tak 50/50, bo poza chłodnym powietrzem huk był taki że przez następne dwa dni piszczało mi w uszach, ale wiadomo za darmo to i ocet słodki. Kolejną fajną funkcją była muzyka w wagonie, szkoda tylko, że tylko dwie nutki sygnałowe powtarzane przez ponad godzinę- niemniej zawsze to jakieś urozmaicenie i to zupełnie za darmo.
    Jest szansa mała jak mój siusiak że traficie na konduktora, który jest uprzejmy i rozumie, że sprzedawanie ludziom biletów za piniondze na podróż takim składem to ni mniej ni więcej plucie nam w mordę i można nawet po ludzku porozmawiać. Jest za to duża szansa na spotkanie gburowatego konduktora, który swoją pracę miał w dupie już 20 lat temu i można go przekupić za piątala, a jak twardo negocjuje to za dyche i zaoszczędzić na bilecie. Pomijam już inne aspekty podróżowania tym syfem tj. ludzie, którzy w pociągu napchanym jak konserwa biegają w te i z powrotem, bo najwyraźniej odczytanie informacji o numerze wagonu na bilecie jest jak praca nad szyframi i wymaga ogromnego wysiłku i ponadprzeciętnych umiejętności. Ogólnie podsumowując- polskie koleje to żart i to taki niezbyt śmieszny. Żart opowiadany przez wuja na weselu po 0,7- no śmiejesz się, ale bardziej z zażenowania i swojej głupoty, że za to płacisz.
    Wpis odnosi się do składów TLK- Tylko Liczymy Kasę.
    ZaletyHmmm... Ogólnie to brak, czasami można przekupić konduktora
    WadyNie starczy mi życia i słów by wszystkie wymienić
  • ~Pat / 2018-10-14 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP zawsze się spóźnia, nie istnieje tam takie pojęcie jak wygoda czy szacunek dla klienta, nie polecam
  • ~Pat / 2020-01-22 07:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie muszę zaznaczać że mamy 21 wiek. Czystość i schludność pociągu jak w standardach sprzed 30 lat. Toaleta woła o pomstę do nieba przecież w zimie tam pizga złem. Brak jakiegokolwiek kawałka miejsca na chociażby przewinięcie dziecka. Skrzypi i stuka, bagaże trzeba trzymać na polkach nad glowa więc trochę crossfitu dla każdego podroznego.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5317
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3275
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 904
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077