Pracownicy PKP przechodzą samych siebie. Nieuprzejmi, a wręcz chamscy. Niedoinformowani. Wieczne opóźnienia pociągów, po 3, 5 godzin. Od składów konduktorskich nie oczekujcie pomocy. Sprzedaż biletu to dla nich wysiłek niemal nie do przeżycia. Kąśliwe uwagi, komentarze i życzenie miłego dnia z przekąsem. PKP czy wy tych ludzi szkolicie ?
ZaletyBrak
WadyŚmierdzące składy
Brudne przedziały
Chamska obsługa pociągu i kas biletowych na stacjach
Wieczne opóźnienia
Nieczynne toalety
Drogie bilety
Konieczność robienia płatnej rezerwacji dla bilety miesięcznego
~Piotr / 2021-02-23 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Po prawie dziesięciu godzinach w luksusowych warunkach w pierwszej klasie.
Czuję się jak z krzyża zdjęty.
Na początku chcieli mnie ugotować
(Bo jest tylko jeden termostat)
Później była zmiana załogi i zmarzłem
ZaletyCzysto było.
~niedziela- nieczynne / 2021-02-21 20:17
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT. cały dzień nie chodzi strona www więc nie można kupić biletu, dziecko zawiezione do Puław na pociąg, ale konduktor ( pomijając, że pociąg się spóźnił) mówi, że nie można kupić biletu i jak nie ma biletu to nie pojedzie. Kasa w Puławach nieczynna w tych godzinach. telefon na informacji pkp czynny od poniedziałku do piątku.
Państwo praktyczne, praktycznie w niedzielę nieczynne.
~Marian / 2021-02-15 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 14lutego 2021 pociag relacji lublin warszawa o godz. 1955 wagon 5.pierwszy przedział. Ludzie cos mnie pogryzło różne rzeczy przeżyłem z pkp ale to jest skandal pogryziona cala szyja i całą reka moja orzestroga nie jedz po ciemku w przedziale. Jest to przykre...
ZaletyŻadne
WadyCos gryzie w pkp.
~Krzysztof / 2021-02-13 14:24
Ocena: 2.25 / 5
Nie korzystajcie z ich usług.
Obsługa w pociągu bardzo nie miła, nęka pasażerów. Nie można podróżować w spokoju. Bywa nawet tak że bezprawnie zatrzymują pociąg i wzywają policję bo nie podoba im się czyjś strój.
Po zgłoszeniu sprawy do zarządu spotkacie się z ignorancją oraz poparciem dla takich poczynań ich pracowników.
Firma totalna porażka.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Malgorzata / 2021-02-09 18:29
Ocena: 1.25 / 5
Pociag relacji Gdynia-Gorzow wagon bezprzedzialowy zupelnie pusty i cieply,a w wagonach przedzialowych mozna sie extra ochlodzic przy minusowej temperaturze na zewnatrz.
~Tyna / 2021-02-02 08:37
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio bardzo zraziłem się do pociągów, ciagle coś mi się w nich przytrafia, kupiła bilet a udało mi się dotrzesz na wcześniejszy pociąg o takim samym połączeniu, nie mogłam już biletu zmienić, a w pociągu wystawiono mi opłatę dodatkowa 130zl (nie mylić z mandatem) + koszt biletu...nie po to kupowałam go wcześniej...klient powinien mieć szanse dokonania takiej zmiany nawet kilka min po starcie
~Efforts / 2021-02-01 07:29
Ocena: 3.25 / 5
Dzień dobry,
naprawdę staram się wspierać Państwa firmę, ale rozczarowanie towarzyszy mi nieustannie. Bardzo chciałabym podróżować pociągami, nie rozumiem, jak to możliwe, że praktycznie każda podróż wiąże się z opóźnieniem. Jeżdżę z Krakowa do Warszawy kilka razy w miesiącu i chyba zacznę notować odsetek pociągów, które się spóźniają (choć może od razu należy założyć, że jest to 95%?). Dziwi mnie to, bo chyba mają Państwo statystki, widzą, co powoduje te opóźnienia. Co Państwo robią, żeby je wyeliminować? Nie rozumiem.
WadyWieczne,ale to wieczne opóźnienia
~Violet / 2021-01-30 08:29
Ocena: 2.00 / 5
Dwie gwiazdki za to że na czas i ciepło w wagonie. Pociąg relacji Warszawa-Kołobrzeg. 30.1.2021
Konduktorka do zwolnienia. Podeszła do mnie BEZ MASKI! do tego gdy pokazałam bilet weekendowy zaczęła nieprzyjemne komentarze, ze bez podpisanego imieniem i nazwiskiem biletu może uznać za niewazny. Odpowiedzialam pani ze nie mam długopisu wiec tego nie zrobię. Łaskawie dala długopis, gdy poinformowałam ją ze zloze skargę, pani konduktor dalej bezczelnie dyskutowała ze mną nic nie robiąc sobie z tego co się do niej mówi. Domagała się ode mnie kultury.. ludzie To skandal żeby konduktorzy traktowali ludzi jak złodziei,dyskutując z pasażerem. Jak długo jeżdżę pociągami, tak się jeszcze nie zdarzyło żeby coś takiego miało miejsce.
~Marcin / 2021-01-27 19:13
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla obsługi pociągu relacji Olsztyn - Szczecin nr 58108 .
W dniu 27.01.2021 r podróżowałem tym pociągiem . Spotkałem się z niezwykłą uprzejmością i pomocą ze strony obsługi - uszkodzona maseczka została wymieniona na nową - dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
~Alex1976 / 2021-01-26 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno kompletne ludzie jeżdżą bez maseczek konduktor to widzi nie zwraca uwagi ostatnio pociąg Iława odjazd godz 14 47 wagon 12 3 osoby siedziały bez maseczek konduktor nie zwraca uwagi tak dbacie o zdrowie ludzi
WadyDno kompletne
~Dorota / 2021-01-25 19:50
Ocena: 2.25 / 5
Brak połączenia bezpośredniego w godzinach od 12 do 21 na trasie Częstochowa - Kraków. Jeszcze tak nie było.
~netsio / 2021-01-25 18:43
Ocena: 3.25 / 5
Zawsze ale to zawsze opóźnienia. O 18.37 miałem być w Krakowie i stamtąd juz zarezerwowałem bilet na 18.50. jest 18.37, a do Krakowa jeszcze 40km. Pozdro PKP. 3 dni temu też z 9h podróży zrobilo się prawie 10...
ZaletyNigdy na czas
WadyZawsze spóźnieni.
~Grażyna / 2021-01-17 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie kible nieczynne, Gowno pływa po korytarzach, zimno, a ogrzewania nie ma do tego prąd co chwila włączają i wyłączają, światła jak na dyskotece migają, no człowiek może ześwirować.
~Mariusz / 2021-01-16 18:25
Ocena: 3.50 / 5
Kasy biletowe w Kętrzynie nie czynne chociaż powinny być otwarte do 16.00 opóźnienie pociągu o 10 min po czym mam przesiadkę w Olsztynie i tam opóźniony o 32min i konduktor mówi że jak się nie podoba to idź pan piechotą kiedyś jak mój dziadek był maszynistą to można było zegarek ustawiać na przyjazdach i odjazdach parowozów ateraz szkoda gadać na icc
~Barbara / 2021-01-15 08:37
Ocena: 3.50 / 5
Trasa Augustow-Warszawa wyjazd 7:55 w pociągu zimno i trzeba siedzieć w kurtce...bardzo niekomfortowa podróż ...okropnie nieprzyjemna
ZaletyBrak
WadyZimno
~Alicja / 2021-01-14 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Co prawda jechalam zwyklym elfem a nie i tercity, ale nie polecam, spóźnił sie 1h, spóźniłam sie przez to na slub kuzynki!!!
ZaletyBrak
WadyBrak
~Xyz / 2021-01-10 18:35
Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj( 10.01.2020r) w pociągu spotkała mnie nie miła obsługa. Pociągi bardzo opóźnione i dużo ludzi wsiadło do nie właściwych, a konduktor na moje pytanie „ co mam zrobić, gdy zaszła taka sytuacja?” Odpowiedział nerwowo: „ streszczają się, ja nie mam teraz czasu, a biletu nie sprzedam bo nie ma już miejsc!”. (Kraków Główny- Gdynia Główna)
ZaletyBarak
WadyNiezadowolenie
~Julia / 2021-01-08 15:33
Ocena: 2.67 / 5
Pociag do Gdańska nie poczekal minuty na pociąg z Gryfic i zostawił pasażerów na lodzie . Super gratulachr
~Anna / 2020-12-30 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi pociągu Hrubieszów Kołobrzeg. W dniu. 30 grudnia 2020 odmówiono mi na stacji Trawniki wejścia do pociągu. Kierownik pociągu odmówił sprzedaży biletu, nie sprawdzając nawet w systemie czy są wolne miejsca. Nadmienię, że przez okna pociągu dokładnie widziałam wolne jeszcze miejsca. Jestem stałą klientką PKP od 20 lat dojeżdżam do pracy i ta sytuacja naprawdę mnie oburzyla. Tłumaczyłam, że potrzebuje dojechać do pracy i mogę postać na korytarzu. Żadne argumenty nie pomogły. Jestem wściekła że PKP intercity nie dba o klientów.