strona 185 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- nastepna »
-
~Nikki / 2022-08-07 20:28Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle.niema miejsc do siedzenia, po co sprzedawać bilety na stojąco.siedzim na podłodze.
Masakrą
Opuzdnienie na godzinę.!!!
Nigdy więcej!! -
-
~Nikodem / 2022-08-20 19:52Ocena: 1.00 / 5
jeśli pociąg się spóźnia 40minut i na niego czekam i po tym gdy czas 40minut minął zmienia się na 145minut to muszą pracować tu osoby o niskich kompetencjach, nie polecam -
~Nikola / 2022-05-06 18:17Ocena: 1.00 / 5
Mój pociąg miał spóźnienie 40 min, miałam później 33 min na przesiadkę, pociąg nie zaczekał (mimo zgłoszenia u konduktora). Kolejny pociąg miałam za 30 min, gdzie okazało się że ten również ma spore opóźnienie. -
~Nikola / 2023-07-09 11:38Ocena: 1.75 / 5
Nie rozumiem dlaczego tak upychają ludzi osoby są rozstawione po jednej na dwóch miejscach i para albo matka z córką już nie mogą usiąść obok siebie bo jest brak miejsc to powinno być niedopuszczalne dla dziecka jest to niebezpieczne siedzieć samej z obcymi ludźmi a dajmy na to że matka jest w ciąży raczej nie będzie stać lub małe dziecko także ZaletyBrakWadyBrak podwójnych miejsc -
~Nikola / 2023-07-23 09:24Ocena: 1.00 / 5
Podróżując w dniu 23.07 pociągiem relacji Gdynia Główna- Waszawa Wschodnia zostałam potraktowana jak śmieć. Nie mając gwarancji miejsca siedzącego, udałam się do Warsu aby nie stać w korytarzu i stwarzać niepotrzebnego niebezpieczeństwa. Poszłam tam z myślą zakupy śniadania i kawy. Niestety nie zdążyłam dobrze wejść do Warsu, gdy Pan obsługujący ten Wagon kazał go szybko, w sposób bardzo nieuprzejmy opuścić. Tłumaczył to tym, ze mam w kubeczku herbatę, z która weszłam do pociągu. Nie zdążyłam nawet odpowiedzieć, ze chce ją dopić i zakupić coś u Pana, ponieważ zaczął mnie wypraszać na korytarz. Był przy tym bardzo niemiły. Gdy wyszłam, dopilam herbatę stojąc na korytarzu i chciałam wrócić do Warsu, Pan podszedł i zamknął mi drzwi przed nosem. Mimo to, wrocilam tam w celu zakupienia kawy i śniadania… gdy podeszłam do lady Pan był bardzo niesympatyczny, rzucił rzeczami w innym miejscu niż stałam. Nie dość ze człowiek płaci za bilet bez gwarancji miejsca, dokłada dodatkowo pieniądze do spółki PKP przez zakupy w Warsie, to zostaje tak potraktowany… zaznaczę, ze w Warsie było bardzo mało osób i nikomu nie przeszkadzało, ze chce tam spędzić podroz nie mając miejsca siedzącego. Bardzo przykra sytuacja. ZaletyBrakWadyDużo -
~Nikola / 2023-08-15 14:39Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Niewyobrażalne, żeby w pociągu na trasie Świnoujście-Warszawa (9h) nie było wagonu Wars, tylko jakiś śmieszny wózek z batonami. Kolejna sprawa - toalety, rozumiem że CZASAMI mogą być jakieś awarie ale w tych paskudnych pociągach zawsze jest problem z toaleta. Połowa nieczynna, idziesz 3 wagony aż znajdziesz działającą, nie wspominając już o tym że śmierdzi z tych łazienek na cały wagon, a wchodząc do nich można się poczuć cofniętym w czasie o jakieś 20 lat. Fotele w przedziałach też nie wygodnie, po paru godzinach wszystko boli niesamowicie, mało miejsca w przedziałach, jak usiądzie ktoś na przeciwko (szczególnie ktoś grubszy) to nie ma miejsca na nogi i trzeba siedzieć takim połamanym pare godzin. Korytarz tak mały że masakra, jeszcze jak się tam zejdzie pełno ludzi i stoją patrząc przez okna to przejście przez to cis przypomina escape room. ZaletyBrakWadyMało miejsca
Smród
Opóźnienia -
~Nikt / 2018-10-14 01:13Ocena: 1.00 / 5
ZNOWU ZAWIODŁAM SIĘ NA PKP. O 1 w nocy jest opóźnienie. Jest to trzecie opóźnienie w moim życiu. 20 MIN OPÓŹNIENIA O 1 W NOCY ?! SKANDAL !!! SKANDAL !!! NIGDY WIĘCEJ. NASTĘPNYM RAZEM TO JUŻ TAK MIŁO NIE BĘDZIE !!! ZaletyBRAKWadyWszystko jest tutaj wadą (i to ponownie) -
~Nikt / 2021-11-10 16:48Ocena: 2.50 / 5
Witam. Jestem jedną z klientek PKP Intercity. Na dworcu [na zewnątrz] zostałam nazwana "cholerną, debilną, nieodpowiedzialną młodzieżą". Czemu? Gdyż nie miałam na sobie maseczki. Przypominam, że byłam NA ZEWNĄTRZ. Pragnę wyrazić swoje rozgoryczenie, żal, które towarzyszą mi od tej sytuacji. Proszę, bądźmy dla siebie uprzejmi. Kochajmy się po prostu. Żegnam.
PS: Czuję, że odzyskałam swoją dumę. -
-
~Nikt / 2022-07-09 08:43Ocena: 1.00 / 5
Pkp to skrot od
Pójdź kolego pieszo, smutne ale prawdziwe -
~Nikt / 2025-02-26 07:43Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie spóźnione pociągu , brak konkretnej informacji, obsługa na bardzo słabym poziomie. ZaletyBrak -
~Nikt ważny / 2022-02-01 12:21Ocena: 1.00 / 5
Pociąg z Zakopanego
Na każdej stajni stoi po 10min
To jest śmieszne to jest wyczieczka krajoznawcza
A nie powrót do domu
Nie polecam
Nie będę korzystać z PKP
Opóźnienia cały czas ludzie gdzie my żyjemy zacofany kraj -
~Nikt95 / 2023-05-04 11:17Ocena: 4.75 / 5
Kraków - Gdańsk, EIP czyli jazda Pendolino. Dość drogie jak kupuje się bilet na ostatnią chwilę w najbardziej obleganym terminie, ale jakość obsługi i komfort są na najwyższym poziomie. 5 godzinna podróż mija w momencie, człowiek nie czuje ani podróży ani związanego z tym zmęczenia. Bardzo polecam, świetna alternatywa dla innych form transportu a na dodatek eko. Zaletyjakość obsługi, komfort, szybkośćWadybrak -
~Nina / 2019-02-05 13:49Ocena: 1.00 / 5
Chcę kupić bilet na 14 marca 2019 z Warszawy do Kołobrzegu, powrót 17. Na stronie enigmatyczna zachęta do sprawdzenia połączenia w późniejszym terminie... TO ZNACZY KIEDY???!!! Infolinia (1,29 za minutę połączenia) dostarczyła informacji, że BYĆ MOŻE pod koniec lutego będę mogła kupić bilet. A co ze zniżką 30%???!!! CO ZA NIEUDOLNOŚĆ!!! MASAKRA!!! WadyFatalnie funkcjonująca strona internetowa. I pomyśleć, że nasi informatycy w światowej czołówce. Chyba rekrutacja do wykonawstwa w PKP wymaga średniej egzaminacyjnej nieprzekraczającej ocen 3.0! -
~Nina / 2021-10-04 22:24Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam połączenia relacji Gdynia - Kraków "Małopolska" 1 października miał opóźnienia 235 min w Warszawie stał tyle godz a z Krakowa 3 października ruszył z 35 min opóźnieniem a jak dojechał do Dzialdowa to z 220 min opóźnieniem. Masakra jakaś o północy zamiast o 20.34.
Nigdy więcej pociągiem TLK MałopolskaZaletyBrakWady12 wagonów a wszystkie pełne podróżnych , toalety działające kilka na cały skład, zamknięte i przelewające.. Brak inf co się dzieje. A w Warszawie Zachodniej z głośników w pociągu ŻEGNAM PODRÓŻNYCH! bez słowa przepraszam za 3 godz opóźnienia. Nie polecam -
~Nina / 2022-08-21 06:20Ocena: 3.50 / 5
Brak klimatyzacji. Na długich trasach można się usmażyć. Brud. -
~Nina / 2023-08-26 13:54Ocena: 1.25 / 5
PKP Intercity - porażka.
Przez ostatnie 2-3 miesiące nie podróżowałam bez żadnej "przygody". A jeżdżę dość często.
Nagminne opóźnienia wynikające z awarii taboru, a ceny do najtańszych nie należą, ceny cenami a co z czasem? Ewakuacje na środku szczerego pola, transport zastępczy do najbliższej stacji i ludzie pozostawieni sami sobie bez opieki, bez dostępu do informacji "co dalej", gdyż bralujekompetentnych osób, oczekiwanie pół dnia na następny planowy kurs bo nikt nie podstawia składu zastępczego! XXIZaletyBrakWadyOpóźnienia spowodowane ciągłymi AWARIAMI.
Wysokie ceny.
W sezonie letnim "upychanie" ludzi w starych taborach, składających się z przedziałów 8 os. (gdzie ten komfort adekwatny do ceny).
Niedoinformowany personel (jeden konduktor sprzeda bilet miejscowki "zapasowe" a drugi każe wysiadać z pociągu).
Ogolnie żenada. -
-
~Ninja / 2022-04-01 09:27Ocena: 3.00 / 5
Podróżuję dość często i osłabia mnie wieczne opóźnienie z powodu awarii taboru. Serio zapytam, wy coś inwestujecie w ten wasz tabor? Czy cały hajs jaki zarabiacie idzie na premie dla zarządu? Masakra. -
~nitka / 2022-07-10 19:58Ocena: 3.50 / 5
Z usług PKP Intercity korzystam regularnie i zawsze byłam zadowolona. Aż do dnia 9 lipca 2022 roku kiedy wracałam z Wrocławia Głównego do Tczewa. Kodeks kulturalnego podróżowania jaki PKP wyświetla na telebimach jasno określa zasady zachowania się w pociągu. Jednakże PKP chyb postanowiło pójść na ilość a nie na jakość. Pociągiem podróżowało sporo osób, którzy kupili bilety najprawdopodobniej w ostatniej chwili i bez możliwości siedzenia. W efekcie od stacji Poznań przez kilka godzina stało nad mi nad głową 4 mężczyzn, których zachowanie i słownictwo pozostawiało wiele do życzenia. Jako pasażerowie nadprogramowi blokowali nie tylko sobą ale i swoim bagażem przejście dla osób chcących skorzystać w Warsa czy z toalety. Nie szczędzili przy tym złośliwych komentarzy. Niby był monitoring w wagonie ale nikt z obsługi nie raczył zainteresować się sytuacją.
Zatem duża prośba do przewoźnika: jakość ma znaczenie więc proszę przemyśleć kwestię nadprogramowych pasażerów. -
~Nitup / 2022-03-09 11:59Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości zakupu biletu online na połączenie międzynarodowe. To jest totalna kpina że bilety mozna kupić tylko w kasie. W obecnej sytuacji na dworcach jest tyle osób ze staje sie to niemozliwe. Do tego brak cennika. Totalna kpina. Lepiej nie korzystać z takiej firmy jak tak to wygląda -
~Nn3 / 2022-04-10 17:07Ocena: 2.00 / 5
Stare wagony, przeganianie podróżnych z miejscem stojącym, brak gniazdek elektrycznych w 21wieku... ZaletyBrakWadyStare przedziały, brak gniazdek, brak konfortu jazdy zwłaszcza podczas długiej podróży..
strona 185 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- nastepna »
