Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5571 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niepolecamintercity / 2022-05-15 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego te usługi. Kompletnie nie polecam tego transportu, lepiej iść pieszo. Dzięki Intercity mam 2godziny 4fun we Wrocławiu, gdzie dawno temu mogłam być w domu, dodam ze podróżuje z 1,5rocznym dzieckiem z samego Krakowa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Niepowiem / 2023-08-15 00:46
    Ocena: 1.25 / 5
    TLK Rozewie, 14 sierpnia 2023. Rezerwacja miejsc a pełno osób kupuje sobie bilety jak w regio. Rodzinka zajmuje miejsce, które było rezerwowane miesiąc temu. Jedna konduktorka wygoniła ich i pozwoliła nam usiąść NA NASZE miejsca. Ale bagaże zostały. Jak proszę drugiego konduktora czy można coś z tym zrobić, to odpowiada "Kto pierwszy ten lepszy". Miejsce na bagażu jest podpisane, że jest dla miejsca 35, które jest moim miejscem. Z resztą byłam pierwsza, skoro numer 35 to miejsce z mojego biletu, przez co ja i koleżanka siedzimy ściśnięte z 3 walizkami. Już pomijam fakt, że kupiłyśmy bilet na przedziałowy, a tu niespodzianka i bez przedziału. Pogoń za kasą totalna zamiast zapewnienie komfortu podróżnym
    ZaletyMiła konduktorka
    WadyPoziom regio z kupnem biletu, konduktor
  • ~Niestety Pasażerka tej firmy / 2020-09-05 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny biletów bardzo wysokie, komfort jazdy żaden, bezpiecznie na pewno nie jest - po 8 osób w jednym przedziale się siedzi i obija się nogami o innych pasażerów - katorga, a nie transport. Kasjerka mnie okłamała, że tylko co drugie miejsce jest sprzedawane, a były WSZYSTKIE miejsca zajęte. Coraz większe dziadostwo z miesiąca na miesiąc. Sprzedają po 8 miejsc w jednym przedziale. Gdzie jest dbanie o bezpieczeństwo. Konduktor, który wydziera się żeby zakładać maseczki nic nie pomaga. A w tych starych wagonach drzwi otwierają się bardzo często same w czasie jazdy i można wypaść z pociągu.
    ZaletyBRAK ZALET TEJ FIRMY
    WadyZABRAKNIE MIEJSCA ŻEBY WSZYSTKIE WYMIENIĆ!!!
  • ~niestety stały klient / 2019-06-28 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Największą wadą są ceny biletów, ogólnie tańszy samolot niż pendolino.
    WadyCzęste opóźnienia (nawet w pociągach pendolino, których cena i tak jest jakimś nieporozumieniem), opryskliwi kontrolerzy biletów (oczywiście nie wszyscy - ludzie są różni, jak wszędzie).
  • ~Nietwójinteres / 2022-07-31 14:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg spóźniony o 65 minut, toalety pozamykane tylko jedna na cały pociąg czynna.
    Jedna wielka klapa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~niewazne kto / 2024-05-27 15:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza kolej jaką jechałem.
    Miła obsługa, jest wagon warsu. Pendolino naprawdę oferuje bardzo tanie i super połączenia bezpośrednie.
    Połączenie Krzyż Wlkp. - Choszczno 2 klasą 14zł. A 1 klasą 27zł nie wiem skąd te złe opinie.
    Zaletyklimatyzacja i mozna zabrac rower
    Wadynie ma
  • ~Niewstey klient IC / 2022-08-17 10:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Relacja Olsztyn (W-M) - Łodź przez Warszawę szczyt sezonu wakacyjnego, kurs po dlugim weekendzie. Pelno ludzi i wagnon dla podrozujacych z rowerami dla szesciu rowerwo. K...a opad rak z jednego z njabardziej odwiedznych na rowerach regionu Polski, w sezonie PKP Intercity podstawia wagon dla 6 rowowerow. Moj syn musial zosatwicx rower na dworcu bo pan konuktor nie wpiuscil go z nim do pociagu. Po czy mw trakcie podrozy chcial mu wystawic bilet na przewoz rowero , gdyz stwioerdzil ze mogl go z boku postawic pomimo braku wieszaka wolengo na rower. Teraz bedziemy musieli raz jeszcze wrocic po rower na mazury przez jakiego idiotę. Opad rak, pomine ok 30 minut opoznienia. Opznienia to juz znak firmowy PKP Intercity, w tym roku przez ceny paliwa wiecej podrozuje IC i stwierdzam ze to jakas porazka. Kazdy z 7 przejazdow byl opozniony od 15 do 70 minut. Dramat kufa a wydawalo sie ze IC zaczelo isc w naprawde fajnym kierunku. Szkoda ze IC pod zarzadem kolesiostwa z PiSu upada zamiast rosnac.
    ZaletyBrak
    WadyZidiocenie zarzadzajcych IC
  • ~Niewyspana / 2023-05-27 08:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Lokowanie wagonu ze strefą ciszy zaraz za lokomotywą, która tę ciszę co chwilę zakłóca trąbiąc, mija się z celem. By pomóc innym pasażerom należałoby zrobić strefę ciszy w najdalej położonym od lokomotywy wagonie.
    ZaletyCzysto
    WadyJw
  • ~Niewyspany / 2023-07-29 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilem 2 miejsca w wagonie sypialnym. Dostałem miejsca siedzace. Dodatkowo brak gniazdek jest absurdem.
  • ~Niezadowoleni / 2023-07-23 05:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż na trasie Kraków- Łeba oraz trasa powrotną to jakieś nieporumienie i igraszka z ludźmi. Byliśmy stloczeni jak ryby w puszce. Po 8 osób w przedziałach. I tłumaczenie, że to najtańszy pociąg. Nie to wybieraliśmy z rodziną. Wszystkie osoby kupujące bilety na ten przejazd kierowali się tym, że jest to jedyne bezpośrednie połączenie przez przesiadek. Nikt jednak nie przypuszczał,że w takich urągajacych warunkach. W jedną stronę przedział był tak nagrzany, że w środku było jak w piekarniku. Jesteśmy zdrowi, ale i nam zrobiło się słabo. W drodze powrotnej smród i brak możliwości noslnego siedzenia, ponieważ fotele są tak wąskie, że nawet szczupłym osobom trudno się zmieścić. My nalezymynq szczęście do szczupłych. Nieco tęższe osoby nie dałyby radę nawet normalnie siedzieć. I to wszystko w 2023 r. Oj daleko nam do krajów Europy Zachodniej. Straszne to i przykre, że nawet w podróży można odczuć kpinę i lekceważenie uczciwego człowieka obywatela.
    WadyKoszmarne warunki na trasie Kraków- Łeba
  • ~Niezadowoleni-klienci-tragedia / 2021-07-19 13:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Kupiłam z chłopakiem bilety przez internet na pociąg intercity w 2 strony. W drodze powrotnej konduktor kasując bilet oznajmił nam , że bilet jest nieważny. Okazalo się , że strona internetowa zarezerwowała nam bilety na tą samą datę jednocześnie. Tym bardziej , że zaznaczyliśmy inną datę powrotu. Pieniądze oczywiście automatycznie pobrano za 2 bilety. Konduktor był nieuprzyjemny od razu wyprosił nas z pociągu na jakiejś wiosce. Twierdząc , że za 20 min będzie jechał inny pociąg , którym dostaniemy się w wybrane miejsce. Tak oczywiście nie stało się. Zostaliśmy postraszeni policją , karą i mandatami. Nie polecam rezerwowania biletów przez takie strony internetowe. Dodam oczywiście , że jest teraz problem ze zwrotem i odzyskaniem pieniędzy.


  • ~Niezadowolona / 2017-11-12 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Płacę za bilet 136 zł za drugą klasę w EIC i dowiaduje sie że nie ma już miejsc siedzących do końca dnia na tej trasie!! I cała masa ludzi na korytarzach. Dyrekcja PKP Intercity zarabia miliony, a nie stać ich na doczepienie kilku wagonów lub zwiększenia liczby przejazdów pomiędzy większymi miastami, a już na pewno do Warszawy w weekendy, bo tam jezdza wszyscy. W dodatku notoryczne opóźnienia. Dno i poniżenie dla pasażera!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa wysoka Cena, wygody brak, za mało miejsc dla podróżujących, za mało połączeń, za mało wagonów
  • ~Niezadowolona / 2018-03-08 09:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg do Wrocławia spóźnia się. Jest okropny mróz. Mamy 30 MINUT opóźnienia. NIE POLECAM. I do tego konduktorzy są nie mili. DO TEGO NA PERONACH JEST OKROPNIE ZIMNO I ZDĄŻYMY ZJEŚĆ W MAKU. NIE POLECAM x1000000
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko tu jest wadą
  • ~Niezadowolona / 2018-08-01 15:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo zła komunikacja pomiędzy klientem a Panią z informacji, duże opóźnienia, pociągi odjeżdżają z innych peronow bez wcześniejszej informacji
  • ~Niezadowolona / 2019-02-22 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    TLK najgorszy rodzaj czegoś co można nazwać komunikacją. Od 3 lat regularnego jeżdżenia co tydzień tym Tworem nazywanym komunikacja, nigdy, podkreślam NIGDY nie byłam na czas. Łącznie z tym że zaliczyłam już opóźnienia 3,4 godzinne. Nie można sobie nic zaplanować. Zero działań. Nie wina TLK? Jadąc IC też regularnie przez 3 lata nie miałam takich przygód.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolona była klientka / 2022-07-01 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co za inteligenty człowiek stwierdzil zeby puscic wagon bez klimy kiedy za oknem jest 35 stopni ale niestety w srodku jest jak w piekarniku.
    ZaletyBrak
    WadyWsztstko
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-07-08 17:16
    Ocena: 1.50 / 5
    WEitam wszystkich! Niedawno moja mama kupiła bilet pkp intercity przez internet. Póżniej okazało się, że jednak nie będzie jechać tym pociągiem i chcieliśmy anulować bilet, ale przez stronę się nie dało. Moja mama wiele razy logowała się do serwisu, nawet zmieniała hasło i nie dało się anulować tego biletu.

    Teraz najlepsze. Dzwoniliśmy na infolinię, której koszt połączenia za minutę wynosi 2zł. Na tej infolinii telefon odbierały osoby które nie potrafiły nam pomóc. Nawet nie wiedziały, jak bilet anulować przez internet. Po drugie, normalnie to ta pani/pan z infolinii powinna była ten bilet anulować. Po prostu u nich telefonicznie nie da się ani anulować biletu, ani go przesunąć.

    W końcu daliśmy sobie spokój. Pieniądze za opłacony bilet przepadły w błoto, a o kosztach rozmów z pkp intercity już nie wspomnę.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-01-12 14:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałabym poinformować, że osoby sprzedające bilety w pociągach powinny uważniej słuchać ponieważ w ciągu jednego tygodnia zapłaciłam nadwyżkę za zły bilet. To nie tak że mówię za cicho czy mam maseczkę, raz byłby jeszcze dopuszczalny ale aż 3.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-11-20 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowana obsługą Warsu w PKP Intercity. W warsie była jedna osoba na stanowisku, która zajmowała się przyjmowaniem zamówień, jak i ich realizacją. Czekałam przy ladzie około 10 min zanim ktokolwiek raczył wyjść z “kuchni” i obsłużyć ludzi. Po odebraniu długiego zamówienia od jednej z osób, pracownik odmówił mi sprzedania jednej butelki wody tłumacząc, że nie ma na to czasu i zamknął się znów na długie minuty z kuchni. Serdecznie nie polecam.
  • ~Niezadowolona podróżniczka / 2019-04-25 06:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupując bilet jestem pewna, że w pociągu znajduje się moje miejsce, ale jednak nie. Jak się okazuje podłożony jest inny tabor i oczywiście miejsca brak. Siadam na innych miejscach, ale niestety ludzie mnie przesadzają i chodzę po pociągu szukając wolnego miejsca. Zazwyczaj to miejsce się znajduje w wagonie bez gniazdek, bez stoliczka w siedzeniu poprzedzającym. Dużo pracuje i jest to bardzo istotne dla mnie. I tak dzieje się co tydzień. Z jakiej racji mam płacić taką samą cenę, jeżeli mojego miejsca brak.. ? Trochę śmieszne...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5571
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3407
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 940
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 409
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 369
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3166