WadyOpóźnienia
strona 18 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~AllGanonim / 2022-11-21 00:04
Poprzednia opinia, jakość miała być 1 gwiazdka a niechcący wyszło 4, a przecież punktualność to też jakość obsługi. Jak jej nie ma...to 1 gwiazdka -
-
~Alojzy / 2019-06-15 14:34
Pociąg relacji Przemyśl- Gdynia ma się wrażenie, że komuna wróciła...
Na zewnątrz 34 stopnie upał, w pociągu nie wiele mniej!!! Brak jakiejkolwiek wentylacji A o klimatyzacji to jedynie można pomarzyć!!!
Brak wagonu restauracyjnego- na tak długiej trasie - skandal!!!
Brak gniazdek nawet w 1 klasie , zastanawiam się za co się płaci, kupując bilet na 1 klasę, chyba za smród i piekielny skwar oraz huk przez otwarte okna i drzwi , żeby przeżyć...
Drogie PKP chyba już czas na wymianę tego jezdzacego złomu, przypominam , że mamy 21 wiek. O opóźnieniu pociągu już wolę nie pisać, mam nadzieje , że ten złom się doturla do mety...
Na dzień dzisiejszy śmiało można powiedzieć, że to najgorszy środek transportu i niestety nie najtańszy!!!ZaletyBrakWadySame wady -
~Alusza / 2019-05-23 17:56
Własnie podróżuję rozgrzanym do granic pociągiem. Brak klimatyzacji a za oknem upał. W wagonie bez przedziałów nie mozna otworzyć okna bo przeszkadza pozostałym pasażerom. Jedna męczarnia. Żałuję,że wybrałam tego przewoźnika. Oczywiście opóźnienie...niechlubna tradycja... Pociąg relacji Warszawa Szczecin..... jedynka "drogie " Tlk. Na taką ocene zasługujecie.... Brak połeczek przy siedzeniach, niewygodna...nigdy więcej... ZaletyBrakWady Niewygodne siedzenia, brak klimatyzacji, brak podręcznych półeczek -
~Alvaro / 2022-08-20 18:38
Straszne dziadostwo i syf, pociąg z Krakowa do Rzeszowa opóźnienie prawie godzinę. W przedziale gorąco, nie działa klimatyzacja, okna zaplombowane. Żyjemy w 21 wieku, biorą kasę a człowiek jedzie jak bydło. Dramat więcej nie skorzystam z ich usług. Pani konduktor jeszcze dodatkowo powiedziała żeby iść na koniec pociągu bo tu będzie masakra i gorąco, gdzie na końcu pociągu nie ma miejsca bo wielu ludzi tam poszło. Człowiek rezerwuje przedział bo jedzie z dziećmi i trafia na taki syf. Jednym słowem dramat. -
~alvin / 2023-07-12 15:36
Cyrk, ale kto w cyrku ten się z niego nie śmieje. -
~AM / 2019-01-27 21:45
Pociągi relacji Gdynia - Szczecin : kompletna katastrofa, psujace sie lokomotywy, wagony bez pradu i ogrzewania, pol pociagu z zamknietymi na amen drzwiami. Strach przed tym, czy to coś się nie rozleci podczas jazdy. Gosnosc czlowieka podróżującego zrownana do zera. ZaletyCana biletu. Rozrywka dla szukajacych adrenaliny i ekstremalnych warunkow.WadyWszystko procz powyzszego. -
~Amazonka / 2023-06-11 08:33
Niezrozumiałe jest dla mnie (i mnóstwa pasażerów, z którymi podróżowałam na stojąco wiele godzin!!!) DLACZEGO NIE DOŁĄCZĄ DODATKOWEGO WAGONU na popularnych trasach, zamiast sprzedawać dziesiątki biletów bez gwarancji miejsca!!!!!! Ludzie jadą do/z sanatorium, zazwyczaj z jakimś schorzeniem, a każe się im stać 5, 7 a nawet 10 godzin!!!!!!!!!!!
Chcąc kupić bilet na tydzień przed planowanym przejazdem, pomimo iż wyświetla się opcja "kup bilet", wyświetla się "błąd systemu", a nie w każdym mieście są kasy, do których można pójść kupić bilet!!!!!!!
Kolejna sprawa to brak możliwości podłączenia tel/laptopa!!! Ludzie często pracują w podróży, a tu 10 godzin nie naładujesz urządzenia!!!!!!WadyMało miejsc siedzących!!!!!
Brak gniazdek do ładowania -
~Amel / 2022-08-02 18:21
Pociąg super z Kołobrzegu do Krakowa i z powrotem oprócz konduktora od Poznania do Kołobrzegu nr77113 bezczelny arogancki brak kultury osobistej zero empati brak komunikacji z pasażerami król i władca a tylko konduktor -
-
~Amel / 2023-01-28 22:34
Pani, która krzyczała na mnie przy okienku za to, że śmiałam podejść do niej i zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg do Gdyni, ponieważ na elektronicznych rozpiskach była rozbieżność (na rozpisce przyjazdów widniał peron 8, a na rozpisce odjazdów peron nr 10). Podeszłam bez kolejki, ponieważ pociąg miałam za doslownie 5 minut (była godzina 19.37), a kolejka do kasy była bardzo długa, natomiast w informacji nikogo nie było. Chciałam jedynie zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg i zglosic, że na rozpisce jest błąd. Pani zaczęła początkowo podnosić głos, a pozniej juz krzyczeć, że nie ma żadnego błędu i że jak śmiałam wejść bez kolejki. Powtórzyłam więc Pani, że jest błąd i chcialabym to zgłosić, bo będą problemy jak ludzie przez to nie zdążą na pociągi. Pani wyraznie wyprowadzona z rownowagi tym, ze nie daje sie zbyc, zaczęła się jeszcze bardziej drzec na mnie twierdząc, że to nie prawda i blokuje kolejkę, a żadnego błędu niema. Poinformowalam Panią, że głoszą na nią skargę, bo tego już było za wiele. Nie można w ten sposób traktować nikogo z A już tym bardziej petentów będąc w pracy. Pani zaczela sie zaslaniac, zebym nie mogla jej zrobić zdjęcia i zobaczyć imienia na plakietce, po czym wykrzyczala mi, że mogę sobie zgłaszać gdzie chce. Ta Pani była zwyczajnie agresywna, to nawet już nie była zwykła opryskliwosc. Po tej nieprzyjemnej sytuacji poszłam spojrzeć jeszcze raz na rozpiski i o dziwo, na obu rozpiskach całkowicie zniknął pociąg do Gdyni i nie było żadnej informacji ! Ja na pociąg zdążyłam w ostatniej chwili z powodu tego całego zamieszania, nie miałam też informacji gdzie znajduje się dany peron, ale najbardziej jestem oburzona zachowaniem tej Pani. Nie wyobrażam sobie, że o osoba z takim poziomem kultury osobistej może pracować w kontakcie z klientem! Tak nie traktuje sie petentow, zwlaszcza ze zglaszana przeze mnie sprawa byla powazna, poniewaz nastepny pociag do Gdyni byl o godzinie 2.00 w nocy a na rozpiskach był blad. Ale przede wszystkim tak nie mozna odzywac sie do nikogo, kazdemu czlowiekowi nalezy sie szacunek. Jednak Pani jest innego zdania, siedzi w okienku i wydziera sie na klientów jak by byla u siebi w domu. Jedna kwestia jest wiec kompletne zignorowanie przez Pania informacji o bledzie ktory widnial na tablicy i stwierdzenie ze ja klamie, a druga kwestia jest brak szacunku i krzyczenie na klienta, ktory ,,zawraca Pani glowe,,. Ta Pani w pierwszej kolejnosci powinna nauczyc sie panowac nad soba.Takie zachowanie jest dla mnie niedopuszczalne. Jako klient chcialabym przy okienku zostac obsluzona, a nie ,,skrzyczana,, i potraktowana jak natret, ponieważ jeżdżę PKP regularnie, płace i natrętem nie jestem. Poza tym nie jestem tej Pani kolezanka, a ta Pani jest w pracy i jej obowiazkiem jest komunikacja pomiedzy klientem a przewoznikiem. Jestem roztrzesiona po tej sytuacji, czuje sie bardzo zle potraktowana. Pani Staniskawa nie jest odpowiednia osoba do kontaktu bezpośredniego z kliente
Do tego w pociągu sauna 25 %, popsuła Klima i zabijając się drzwi w toalecie, a końcu ktoś mówi że trzrba mocniej. Po mnie zacięty się 3 kolejne osoby, którym Pan musiał otwierać. Z kolei tak lepiej nie myć bo leci wrzątek, można się poparzycZaletyBrak -
~Amelia / 2022-11-05 20:26
Pociągi notorycznie są opóźnione bez poinformowania pasażerów. -
~Amelia / 2023-02-06 12:52
Intercity nie stosują się do prawa unijnego. Pociągi mają wieczne opóźnienia. Ostatni pociąg był opóźniony o ponad 3 godziny, odmówiona mi nawet kawy (co jest niezgodne z regulacjami, ponieważ w takiej sytuacji pasażerom przysługuje nie tylko kawa ale i posiłek oraz napoje). Mi natomiast jeszcze zrobiono awanturę, że mam za tę kawę zapłacić (której i tak nie wzięłam jak usłyszałam, że nie jest bezpłatna). Ta kawa to był wrzątek plus 2 saszetki, więc saszetki można było spokojnie sprzedać dalej, ale Pan się awanturował, że już kawa została zrobiona i muszę zapłacić. Chamska obsługa w Poznaniu i na dworcu w Poznaniu. Jeśli chodzi o obsługę kas to większego chamstwa nie widziałam jak w Poznaniu, Panie potrafią podnosić głos i drzeć się na klientów, którzy podchodzą zadać pytanie dotyczące rozkładu. Zdarza się także, że wprowadzają w błąd, więc nie radze wieżyc im na słowo, a zawsze sprawdzać. Obsługa Warsu w Intercity i dworca w Poznaniu jest co najmniej nieuprzejma i arogancka oraz traktuje ludzi z góry, jak natrętów. Do tego dochodzi bardzo niski poziom kultury osobistej. Nigdy wcześniej się tyle nie nadenerwowałam, jak ostatnio od kiedy zaczęłam regularnie korzystać z usług PKP. Rozumiem, że bywają różne sytuacje i nie mam o to pretensji, ale obsługa powinna być pomocna i uprzejma dla klientów Jakość obsługi na karygodnie niskim poziomie. To wstyd dla PKP, że zatrudnia takich ludzi do kontaktu z klientem. ZaletyżadnychWady-chamska obsługa w WARS
-chamska obsługa na dworcu w Poznaniu (kasy) i brak szacunku do klientów
-brak kultury osobistej wśród pracowników
-nie stosowanie się do unijnych regulacji prawnych -
~Amelia / 2023-09-19 11:43
Miałam przesiadkę z jednego pociągu Intercity do drugiego. Kiedy ten pierwszy pociąg zaczął mieć opóźnienia powiadomiłam o tym personel. Podobno pociąg miał czekać na pasażerów. Niestety ch**a prawda. Po co Intercity zawsze trąbi o tym "jeżeli przesiadasz się do innego pociągu, powiadom personel" skoro nic z tym nie robią? -
~Aml / 2023-04-07 12:07
Jeżdżę od kilku lat pkp i może kilka razy przyjechaliśmy zgodnie z planem. Wiecznie opóźnienie, co blokuj kupno biletów przesiadkowych. Pociągi od kilku lat zapchane, mimo potrzeb nie rozumiem dlaczego nie dołożą dodatkowych wagonów. Ręce opadają. ZaletyNie trzeba prowadzić Auta i duża oszczędności w stosunku do paliwa.WadyWieczne opóźnienie -
~Amma / 2022-12-07 22:24
STRONA: https://www.intercity.pl/pl/ TO NAJGORSZA STRONA Z JAKĄ SIE SPOTYKAM, NIE DA SIĘ JEJ UŻYWAĆ BEZ DENEROWANIA SIĘ : ) WadySTRONA https://www.intercity.pl/pl/ -
~An / 2022-06-24 08:44
Ogromne spóźnienia ponad 2 h to standard. Ceny biletów kupione w kasie są droższe od tych kupionych przez internet, a przez internet nie można ich kupić bo serwer się zawiesza pobiera pieniądze z konta i nie wysyła biletu.
Pociągi są przepełnione -brak miejsca siedzącego- to najczęstsze umiejscowienie pasażerów -
~An / 2024-06-18 11:39
Nieporozumienie. Tyle lat i tylko powierzchowne poprawy, pomalowana ściana na dworcu itp. a system jak nie działał tak nie działa. Opóźnienia to standard, a potem pani życzy miłej podróży. Jeśli macie alternatywę - nienkorzystajcie z pkp. -
-
~An. / 2023-08-18 07:27
Pociąg Kraków Główny - Lublin Główny. Pierwsza kładą. Brudne i state wszystko. Brudne podłogi, okna wręcz czarne. Wagony sprzed jakiś 40 lat. Czeskie. Klimatyzacji brak. -
~Ana / 2019-12-28 19:15
Jadę właśnie pociągiem z Wrocławia do Warszawy pociąg opóźniony 116 minut!!!w dodatku przyjechał pociąg inny niż ten na który kupiłam bilet czyli o dużo niższym standardzie.Katastrofa jakąś a bilety drogie. ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~ana / 2021-08-26 16:09
Jestem szokowana postawą PKPITS ... Opóżnienie 6 godzin , napisana reklamacja i odpowiedz że reklamacja uznana ale nie wypłacą gdyż wynosi 14 zł a wypłacją odszkodowanie od 16 ZŁ .ZŁODZIEJE :
-
~Anabela / 2021-12-20 21:58
IC jakie jest każdy widzi, ale zawsze trafiam na miłą i kompetentną obsługę i wygodne składy. ZaletyCoraz nowsze składyWadyOpóźnienia, brak informacji
strona 18 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »