ZaletyBrak
strona 175 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »
-
~Mruk / 2022-05-20 16:40Ocena: 1.75 / 5
4 miliardy ludzi w jednym przedziale, humanitarność przejazdów podchodzi pod konwecje genewska -
-
~MS / 2018-05-30 17:56Ocena: 2.00 / 5
Po długiej przerwie skorzytałam z usług pkp intercity na ttasie z warszawy do Bydgoszczy( pociąg kujawiak)
Ceny za bilety z kosmosu, w pociągu pełno ludzi bez miejscówek okupujących wars, bez szans na zjedzenie czegokolwiek no i standardowo opóźnienie, 45 min...
ZaletyNie zauważyłem... -
~MS / 2022-08-12 18:18Ocena: 1.75 / 5
Przez ostatnie 3 miesiące nie jechałam pociągiem, który nie byłby opóźniony minimum 30 minut, rekordowo to 2 i pół godziny... Dojechanie na miejsce o czasie graniczy z cudem, nie polecam, strata czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyNotoryczne opóźnienia
Postoje w polu po 20 minut
Brak informacji dlaczego pociąg stoi -
~MS / 2023-12-10 11:30Ocena: 1.50 / 5
W ostatnim czasie podróżując jednym z pociągów intercity wielu pasażerów doświadczyło kuriozalnej sytuacji mianowicie na jednej ze stacji nie mogliśmy normalnie wysiąść i pojechaliśmy prawie 40 km dalej do innego miasta w środku nocy. Mało tego na zapytania ze strony pasażerów otrzymaliśmy informację cytuje”że nie potrafimy czytać, że jesteśmy jak dzieci i straszono nas nałożeniem kary za brak ważnego biletu. Na koniec pani kierownik pociągu stwierdziła , że jak się nam nie podoba to przesiąść się na autobusy możemy.”
Fakt na jednych drzwiach była jakaś mini karteczka z opisem, że drzwi są nieczynne ale takich drzwi było więcej a tam już karteczek nie było. Prawie cała lewa strona 2 klasy nie działała. Ludzie biegli od drzwi do drzwi przez kolejne wagony i nic nie działało. Czy to jest normalne ? Obsługa dodatkowo zaczęła straszyć policja jeśli się nie uspokoiimy. Ciężko jest się uspokoić jeśli w środku nocy teoretycznie bezpieczny transport wywozi wielu ludzi w tym młodzież do obcego miasta. W pociągu takiej klasy są głośniki, przez które można nadać odpowiednią informację ale trzeba by było umieć się wysłowić to raz, mieć odrobinę kultury no i chęci. Dodatkowo obsługa ma w swoim pomieszczeniu kamery na których widać zdezorientowanych i wystraszonych ludzi usiłujących wysiąść. Mało tego bo pociąg zatrzymał się na zaledwie 2 minuty. Co jest już kuriozum żeby w tym czasie wysiąść. Dodatkowo chamska obsługa to pikuś w jakich warunkach nas zostawili. Kazali nam wysiadać na najbliższej stacji zamiast pomóc w tak ciężkiej sytuacji szczególnie w okresie zimowym. Brawo PKO intercity za zatrudnianie takich pracowników jakich macie obecnie. Wróciłem do domu z ziębnięty, w nocy około 2 i nazajutrz już do pracy nie poszedłem. Cała sytuacja spowodowana przez obsługę to nic innego jak zagrożenie bezpieczeństwa daj całości składu jakim podróżowaliśmy . Udało mi się wykonać prywatne nagranie słów jakich użyto przez obsługę i mocno się zastanawiam czy nie wysłać tego najpierw to TV.. Po raz ostatni podróżowałem PKP i nigdy więcej. Transport autobusowy jest o wiele przyjemniejszy i bezpieczniejszy.ZaletyZalet brakWadyOpóźnienia, chamska obsługa i zastraszanie przez kierownika pociągu w stylu PRL -
~Ms / 2025-08-13 15:05Ocena: 1.00 / 5
Jadę właśnie z Opola do Wrocławia pociągiem IC, na dworze jest 35 stopni w cieniu. W pociągu nie działa klimatyzacja, wagony przeładowane, korytarzem nie da się przejść. Jestem już cały mokry i śmierdzący od nieprzyjemnych zapachów dookoła. Ludzie organizujący te przejazdy PKP powinni zdecydowanie wziąć rozbieg i walnąć barana w ścianę z całej siły. Chociaż patrząc na tą sytuację, która panuje w pociągu (opóźnionym zresztą jak zawsze o 30 minut) to ten baran i tak nie pomoże. Lepiej po prostu jeździć autem i mieć wywalone na tą spółkę. -
~msx / 2019-01-02 18:12Ocena: 1.50 / 5
stare pociągi, brak prądu (gniazdek) a jak się nie ma gwarancji miejsca i siedzi na korytarzu to idzie zamarznąć ZaletybrakWadystare pociągi, brak prądu (gniazdek) a jak się nie ma gwarancji miejsca i siedzi na korytarzu to idzie zamarznąć -
~Mt / 2025-09-21 23:34Ocena: 2.00 / 5
Wrocław- Przemyśl i z powrotem. Wagony pamiętają czasy Zakładów Cegielskiego. Lekko tylko odświeżone. Oczywiście ilość sprzedanych biletów nierówna ilości miejsc siedzących w pociągu. W ciągu całej podróży kilkukrotnie ktoś z stających podróżnych bezczelnie podsiada miejsce jak tylko się np. korzysta z WC. I z tym powinni zrobić porządek bo ile razy można kogoś upominać, że masz rezerwację!
Podstawowa higiena osobista pasażerów też pozostawia wiele do życzenia. A naprawdę wystarczy się umyć i zastosowanie jakikolwiek dostępny dezodorant. Głowa boli tylko od tego smrodu!WadyIlość sprzedanych biletów nierówna ilości miejsc siedzących. -
~Mundek / 2019-09-03 17:43Ocena: 1.00 / 5
EIP - kl 1 fotele jak dechy wysiedziałe, twarde, zapadnięte i pozalewane !!!!
Obsługa tragiczna
Poczęstunek osiągnął dno to jałmużna za nasze pieniądze a kawa rozpuszczalna zimna nie do picia a do niej obecnie dostaje się dosłownie suchara.
Brudno -podstawiane Pendolino brudne a okna tak brudne, że nie widziały dawno wody a wewnątrz czuć brak sprzątania nie miły zapach ogólnie chlew!!!
Toaleta jak w chlewie.
Ogólnie dno - brudno, śmierdząco, bardzo drogo w zamian za wygórowana cenę za bilet
Już nie korzystam z tej klasy pociągu.
EIC podobnie jak w EIP ogólnie jakość niska a obsługa żadna w tym nie miła, trudno dostępna obsługa pociągu. Wagony zbyt zużyte, brudne, trzeszczące starsze od typu IC a kl 1 jak 2 kl ale za to dopłata ponad 100 % od ceny 2 kl - słabo wyciszone
TLK to już totalna porażka po prostu dno.
PKP IC to jakość kl 0 Notoryczne opóźnienia pociągów. Brudno, śmierdząco Brak lub częste awarie albo wyłączanie klimatyzacji. Obsługa to totalna porażka w tym nie miła, arogancja i nie chciejstwo obsługi.
Toalety brudne, śmierdzące - dramat.
Wi- fi - tragedia.
Prędkości to porażka, zacofanie daleko nam do zachodu - wstyd !!!
Pociągi po mimo miejscówek napakowane są pasażerami bez miejscówek a to porażka i totalny brak szacunku do ludzi którzy zapłacili za bilet tyle samo co osoby z miejscówkami a to złodziejstwo.
Uważam iż pociąg za miejscówką nie powinien zabierać pasażerów bez miejscówki
Powinno się stworzyć kategorie pociągu całkowicie wolną od rezerwacji miejsc a Pasażer będzie miał wybór.
Pociągi to wizytówka nas wszystkich.
Obecnie nie korzystam z usług PKP IC szkoda pieniędzy za jakość której się nie otrzymuje.ZaletyBRAKWadySAME -
-
~Muris / 2021-11-22 15:00Ocena: 1.50 / 5
Uważam, że osoby odpowiedzialne za politykę firmy PKP Intercity powinny siedzieć za kratkami tak długo jak długo pasażerowie skazani na tego pazernego (de facto) monopolisty na rynku ogólnopolskiego transportu kolejowego osób. Wagony bez ogrzewania w zimę, bez klimatyzacji w lato (pomimo naklejek zaświadczających, że jest inaczej). Pociągi spóźniają się regularnie wszędzie na wschód od Wisły. Firma PKP Intercity jest tak wspaniała w budowaniu napięcia, że potrafi spóźnić się ponad 5 (pięć!!!) godzin wmawiając przez ten cały czas, że za pół godziny pociąg przyjedzie. Uniemożliwiło to zmianę sposobu transportu. Na koniec PKP Intercity odmówiło wypłaty odszkodowania (bodajże 50% ceny biletów) tłumacząc, że nie wypłacą bo wartość pojedyńczego biletu nie przekroczyła iluś tam euro, bodajże 5/6, nie zwracając uwagi na to że wniosek o odszkodowanie dotyczył 3 osób, gdzie wartość przekraczała na pewno wspomnianą kwotę. Na podstawie tego twierdzę, że osoby odpowiedzialne za taki stan rzeczy mają w głębokim poważaniu komfort psychiczny i fizyczny ludzi dzięki którym firma się utrzymuję. ZaletyPKP nie ma w kosmosie, może więc ludzkość postawi stopę na Marsie -
~Mw / 2019-07-06 23:35Ocena: 2.00 / 5
Pociągi dalekobieżne - przy kasie otrzymujesz informacje o przedziale dla matki z dzieckiem po czym wsiadasz na całonocną podróż w pociąg bez przedziałów, światła całą drogę, klimatyzacja na cały regulator (dzieci chore na 100%) ,malutkie dziecko otrzymuje miejsce w rzędzie innym niż mama. Drący się studenci. I dzieci kilkanaście godzin w takich warunkach w nocy. W moim wypadku dziecko roczne i pięcioletnie. Gdybym miała tego świadomość nigdy w życiu nie skorzystalabym z usług PKP. Aha. Dodatkowo emocje typu pieciolatek wsiada do wagonu i drzwi się zamykają, dziecko w histerię zanim te się otworzą, ty się tarabanisz z wózkiem i dzieckiem w środku i walizkami i nikt nie raczy pomoc. -
~MW / 2023-07-07 17:55Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne większość pociągów nie jeździ w ogóle , czas jeździć taxi i PKP będzie pokrywać koszty, a do tego wystąpię o odszkodowanie bo nie mogę dojechać do pracy ZaletyBrak , nawet kibla nie ma na głównej stacjiWadyDno totalne odwołać prezesa -
~Mycha / 2022-09-18 04:05Ocena: 3.00 / 5
Podróż 7 godzin w przedziale z psem i kotem to jakieś nie porozumienie. Powinny być do tego wydzielone specjalne przedziały !
-
~MyKara / 2020-07-13 17:29Ocena: 4.25 / 5
Miła obsługa. Życzliwość i uprzejmość konduktorska. Na wysokim poziomie. Komfort podróży. -
~mzyl / 2023-08-30 22:17Ocena: 1.75 / 5
Podróżując jakimkolwiek pociągiem w swoim życiu (a jeździłam i jeżdżę dużo) nigdy nie miałam takich problemów jak przy PKP którym podróżowałam zaledwie kilka razy( i za każdym razem był jakiś problem) dodatkowo zaznaczę ,że jestem ostatnią osobą która czepia się czegokolwiek. No ale już mi się ulewa…Pendolino ma ceny jak z kosmosu, w ogóle polski pociąg jest cholernie drogi ,komfort za tę cenę raczej średni ,mało miejsca, opóźnienia ,kupowanie i zwroty przez internet to śmiech na sali. I proszę mi nie wmawiać że to jest normalne bo np. W Czechach pociągi mają max 20 min opóźnienia a najczęściej żadnego ,a tutaj 2 godziny to jest „normalne”. Aplikacja PKP tragiczna - sytuacja z dzisiaj - kupiłam bilet i pobrano mi środki z konta ,biletu brak - po chwili kupiłam bilet na ten sam pociąg przez czeską aplikację - od razu miałam bilet. Drogo , a jakości usług żadnej. A teraz muszę czekać na zwrot środków 7 dni roboczych bo nie dostałam biletu z niewiadomej przyczyny i na infolinii też nikt nie potrafi pomóc. Po prostu jestem wielki rozgardiasz i tyle. ZaletyHahaWadyIstnienie PKP -
~N. / 2022-11-20 15:27Ocena: 1.00 / 5
Może i personel miły jednak permanentne opóźnienie, brak jakiejkolwiek informacji sprawia, że pomimo szacunku do ekologii aż się prosi, by wybierać samochód. Droga Lublin-Warszawa, która powinna być krótka i przyjemna w praktyce jest tak długa, że szybciej wziąć samochód i busa. -
~Nachuy Mitachata / 2022-04-22 02:01Ocena: 1.00 / 5
Zdupcona strona - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur. Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. ZaletybrakWady15% za zwrot -
-
~Naciągnięta :( / 2023-09-21 22:24Ocena: 1.00 / 5
PKP Intercity to jedna wielka porażka.
Wydarzenie miało miejsce w pociągu nr TLK 61190 z dn.10-08-2023 godz.21:15,na trasie Jelenia Góra-Tczew..Pani konduktor,która sprawdzała bilety,zakwestionowała zdjęcie dowodu osobistego,które posiadam w telefonie i wymusiła na mnie zakup nowego biletu,strasząc mnie nawet wezwaniem policji i poniesieniem kosztów tej interwencji.
Moje tłumaczenia,że zapomniałam zabrać ze sobą owy dokument i poprosiłam bliską mi osobę o wysłanie zdjęcia właśnie na telefon,niestety do tej Pani nie docierały.
Oczywiście powoływała się na regulamin,jaki obowiązuje w przypadku zakupu biletu przez internet. Chciałam zaznaczyć,że bilet był pełnopłatny,bez żadnych zniżek,więc nie rozumiem dlaczego wymagano ode mnie dowodu tożsamości.
Zostałam zmuszona do zakupu nowego biletu.
A co by było w przypadku,gdybym nie miała pieniędzy przy sobie na kolejny bilet?Czy zostałabym w środku nocy wyrzucona z pociągu na pierwszej lepszej stacji?Absurd.
W ogóle w głowie mi się nie mieści,dlaczego i jakim prawem przy bilecie pełnopłatnym żąda się okazania dowodu osobistego?I dlaczego bilet w systemie musi być imienny?
Przecież każdy z nas może być w różnej sytuacji i w danym momencie nie będzie mógł wykorzystać tego biletu i odstąpi go innej osobie,jest to przecież moja własność i mam prawo zrobić z nim co chce.
Rozumiem,gdyby to był bilet ze zniżką (uczeń,rencista,kombatant itp.),ale w przypadku pełnopłatnego biletu to jakaś paranoja.
Oczywiście po przyjeżdzie na miejsce,złożyłam reklamacje w celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu i to kilkukrotnie,ale niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Jak wiadomo PKP Intercity w takiej sytuacji zwraca 85%.
Czysty zysk,przy większej ilości pasażerów,którzy być może zapomną dokumentów.
Jestem całą tą sytuacją bardzo zniesmaczona i czuję się naciągnięta i oszukana.
Mam nadzieję,że więcej nie będę musiała korzystać z ich usług.
-
~Naczk / 2022-07-10 23:28Ocena: 1.00 / 5
IC JEST ZARZĄDZANE PRZEZ LEŚNYCH DZIADKÓW I DLATEGO JEST STRASZNIE ZACOFANE. DWIE GODZINY MĘCZYŁEM SIĘ PRZEZ ICH STRONĘ INTERNETOWĄ ŻEBY KUPIĆ BILET NA POCIĄG. CIĄGLE WYWALA ZE STRONY PRZEWOŹNIKA, BO RZEKOMO JEST ZBYT DUŻY RUCH. POTEM SERWIS NIE DZIAŁA, A POTEM NIE DA SIĘ ZAKUPIĆ: SPRÓBUJ PÓŹNIEJ. SYF TOTALNY, A W POCIĄGU 20 ZŁOTYCH WIĘCEJ OD KAŻDEJ OSOBY BIORĄ. NIE POLECAM NIKOMU. ZaletyBrakWadyMnóstwo tego jest. -
~Najgorszytransportwpl / 2019-09-11 12:16Ocena: 1.00 / 5
-zbyt wysokie ceny w stosunku do jakości jazdy
-nigdy, nie spotkałam się z tak beznadziejnie zaprojektowanymi siedzeniami. Po kilku godzinach jazdy, mój odcinek szyjny znajdował się w stanie skrajnej lordozy, co przyczyniło się do bólu utrzymującego się kilka godzin.
- słaba ofertaZaletyCzyste toaletyWadyW.w -
~Naki / 2017-10-07 11:42Ocena: 1.50 / 5
Nic dodac nic ująć zlodzieje i tyle. Kupilem bilet w pierwszej klasie bo nie bylo juz miejsc w 2. Pierwsza klasa rozni sie tylko tym ze jest wiecej wolnych miejsc a nawet jest w gorszym stanie. Przekonalem sie o tym bo jade nie pierwszy raz. Dobtego jeszcze kupilem bilet w kasie z Gdyni do berlina poczym za poznaniem dowiedziałem sie ze jedziemy tylko do Rzepina. Nikt wczesniej nie informowal o tym mimo ze bilety byly sprawdzane 4 razy. Konduktor powiedzial ze wiedza o tym od 3 dni ze jest problem po stronie niemieckiej.Zadzwonilem wiec na informacje oczywiscie platna 1.2 za minute i dowiedzialem sie tyle ze pkp mialo nadzieje ze strona niemiecka odblokuje przejazd i dlatego nie informowali o problemie. Wiec za 350zl mam wycieczke do Rzepina... no ale co dalej?
strona 175 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »
