Te pociągi to jaki nieśmieszny żart, fajnie by było jakby kiedyś dojechał na czas albo w ogóle raczył dojechać
ZaletyŻadne
WadyMa wozić ludzi na miejsce a nawet nie dojedzie na stacje
~Niezadowolony klient / 2024-08-14 21:45
Ocena: 3.50 / 5
Trasa Świnoujście- Przemyś. WARS
Ah, urlop nad polskim morzem! Niczego nie mogło przebić tych słonecznych dni – dosłownie nic! Po raz pierwszy nie mogłam narzekać na pogodę, bo ta spisała się na medal. Postanowiłam, że doznania słoneczne uzupełnię doznaniami smakowymi.
Oczywiście, nie ma to jak zakończyć urlop jakąś małą słodką niespodzianką. I jak na złość (lub szczęście), Wars się pojawił na mojej drodze. W sumie, dlaczego nie? 11 godzin jazdy przede mną, więc deser by się przydał. Gdy zobaczyłam, że ciasto dnia to szarlotka, ucieszyłam się jak dziecko. Szarlotka – moje ulubione!
Wszystko wydawało się idealne... aż do momentu złożenia zamówienia. Pani obsługująca – jedna szatynka, druga z wlisami jasnymi, niestety nie wyglądały na zbyt radosne. Ich twarze mówiły „dzisiaj nie mamy nastroju”, a miny sugerowały „kawa nam się skończyła”. Ale co tam, może to po prostu ciężki dzień. Pomyślałam sobie: „Co mogłoby pójść nie tak?”
I tu pojawia się moment kulminacyjny naszej historii. Pani z jasnymi włosami, zamiast od razu pójść po moją wymarzoną szarlotkę, zrobiła coś, co z pewnością trafi do moich najdziwniejszych wspomnień podróżniczych. Otóż, zaczęła wydłubywać sobie resztki obiadu z zębów! Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy to zobaczyłam – nie wiem, czy była bardziej szokująca niż jej własna.
W końcu odebrałam ciasto, chociaż już bez tej ogromnej chęci, z jaką je zamawiałam. Całą drogę zastanawiałam się, czy moja szarlotka miała niefortunny kontakt z „rączką od obiadu”. Pomyślałam sobie: „Jeśli przetrwam tę podróż, nic mnie już nie złamie”.
Drodzy pasażerowie, życzę Wam mniejszych wrażeń i, przede wszystkim, zdrowia psychicznego. Trzymajcie kciuki, by Wasze doświadczenia kulinarne były wolne od takich niespodzianek!
ZaletyWARS
WadyPani sprzedająca w Warsie powinna przestrzegać zasad Health&Safety bo dłubanie w zębach przy klientach nie jest nie smaczne tylko obrzydliwe.
~Niezadowolony pasażer / 2018-11-04 15:23
Ocena: 1.25 / 5
Pomysłodawca niektórych połączeń przeszedł chyba kreatywnością samego siebie. Chociażby trasa Konin-Opole, która wynosi 180km, dzięki połączeniu ICC trwa ponad 300 km a przejechanie jej w czasie krótszym niż 6 godzin graniczy z cudem. I oczywiście postawienie pociągu, który nigdy nie zapewnia wszystkim, albo chociaż większości pasażerom miejsc siedzących. Gdyby sytuacja taka wydarzyła się 3-5 razy, w okresach świątecznych - rozumiem. Ale ona zdarza się notorycznie (podróżuje ta trasa od 2lat) nawet w dni robocze, rzekomo pozbawione większego ruchu. I nikt oczywiscie nie wpadnie na genialny pomysł podłączenia dodatkowego wagonu. Wieczorne połączenia- wagonów tyle, że każdy pasażer ma własny wagon, w ciągu dnia pociągi przyjeżdżają krótsze, niż nocne bez podróżujących - skandal. Racjonalne myślenie zawodzi osoby pracujące w zespole ICC?
WadyPołączenia, ceny biletów, notoryczne opóźnienia, trasy zwiększające odległość rzeczywista, brak szacunku i kultury osobistej konduktorów, brudne pociągi
~Niezadowolony pasażer / 2022-03-07 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Przejazd PKP to jedna wielka porażka. Rozumiem jaka jest sytuacja (Ukraina, wojna itp) ale pytam się gdzie są te dodatkowe pociągi, o których pkp przekazuje w swoich informacjach. Zamiast nich, upychają ludzi w wagonach, a zajęcie wykupionego miejsca graniczy z cudem. W dobie zagrożenia epidemiologicznego to jest jakieś nieporozumienie - ludzie upchani w wagonach jak sardynki w puszce (nie wspomnę już o braku odpowiedzialności osób które mają w d.... zdrowie drugiego człowieka i nie noszą maseczek). Pomagajcie ale nie zapominajcie o własnych obywatelach, którzy te przejazdy sponsorują.
~Niezadowolony pasażer / 2022-11-22 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Pociągi ciągle opóźnione. Nigdy nie są na czas. Żadnej odpowiedzialności ani rekompensaty. Jazda pkp to jeden wielki żart.
WadyZawsze są opóźnienia
~Niezadowolony pasażer / 2025-05-25 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Drobiazgowość przekracza wszelkie granice. Czepianie się najdrobniejszych nieścisłości. Każdy konduktor ma inną wersję przepisów i stosuje je według swojego widzimisię. Za ten sam bilet trzeba płacić kilkakrotnie. Wygląda to na walkę z Koleo
~Niezadowolony pasażer .. / 2018-08-15 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Dwie godziny czekania na intercity.. śmiech na sali. Jedna wielka masakra. Po zatym pasażerowie są bardzo nie kulturalni ponieważ krzyczą i dyskutują
nie wiedząc jaką mieliśmy sytuacje .......?!?!
Ogólnie nie polecam .....
ZaletyNic .....?!?
WadyWszystkie nawet brak ławek do siedzenia .....
~Niezadowolony podrozny / 2023-04-11 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Masakra pod każdym względem. Opóźnienie goni opóźnienie non stop
ZaletyBrak
WadyKażda jaka se wymyślisz
~niezadowolony_student / 2022-06-21 19:45
Ocena: 1.00 / 5
20.06.2022
Przez opóźnienie pociągu relacji Radom Główny - Małkinia wynoszące 50 min, nie dotarłem na ważny egzamin. Oczywiście nie ma co marzyć o zwrocie kosztów, bo to zasrane PKP.
ZaletyDba o wzrost ciśnienia.
WadyPodatne na wszelkie warunki atmosferyczne i awarie systemów.
~niezadowolonyklijent / 2019-04-08 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Kupując bilet międzynarodowy spotkałam się z kilkoma problemami administracyjnymi z którymi ja jako pasażer muszę brać odpowiedzialność i płacić za nie. Od początku: chciałam kupić bilet międzynarodowy oczywiście nie znalazłam na internecie żadnych informacji i nie można takiego biletu zakupić przez internet. Po podejściu do informacji na stacji z którego powinien jechać pociąg okazuj się, że żadnych informacji nie dostane gdyż oni tej linii obsługują. Po podjechaniu na inną stację proszę ostatecznie o podanie ceny czy jest to opłacalne czy nie. Pan z okienka zamiast podać mi cenę wydrukował i skasował mnie za ten bilet. Cena na szczęście była podobna więc wzięłam. Niestety okazało się, że nie pasuje mi ten bilet i chciałam go zwrócić. Okazało się, że nie można ich zwracać (w informacji macie coś innego). Mogę ewentualnie zgłosić reklamacje która może być do 30 dni rozpatrywana (wyjazd za dwa tygodnie). Nie wspominając o chamstwie jakie mnie spotkało ze strony pracowników PKP Intercity. Naprawdę nie polecam i jestem rozgoryczona zaistniałą sytuacją.
~Niezadowolonypasażer / 2021-08-15 06:40
Ocena: 1.75 / 5
Wagon bez przedziałowy jest bardzo klimatyzowany. Jest strasznie zimno. Na 3godzinna jazdę bez koca się nie obejdzie. Nie polecam.
ZaletyMożna się przespać
WadyZIMNO JAK CHOLERA, głośno, niewygodnie, mało miejsca, niemiła pani konduktor
~Niezadowoloona / 2021-08-27 01:33
Ocena: 1.25 / 5
Jak można przesadzać ludzi z wagonu z przedziałami do wagonu bez przedziałów gdzie jest zimno to po co się sprzedaje bilety do wagonu z przedziałem opóźnienie pociągu ponieważ nie umieją się zorganizować co tu za ludzie pracują skoro nie umieją myśleć nie polecam jazdy
ZaletyBrak
WadyObsługa beznadziejna brak organizacji zimno w wagonie brak środków czystości
~Niezadowoloona / 2022-09-13 05:28
Ocena: 1.25 / 5
Konduktorzy nie informują pasażerów. Słaba logistyka. Częste awarie pociągu. Pociągi dojeżdżają z dużym opuznieniem do miejsca docelowego. Zalecam szukanie leprze go taboru.
~Nieznajomy 2413 / 2023-09-12 13:08
Ocena: 1.75 / 5
Okropne przejazdy często się pociąg spóźnia to jeszcze trzeba kupić bilet w normalnej kasie bo inaczej dadzą ci opłatę 5zł za to że nie kupiłeś /aś biletu w kasie normalnej i tylko za to masz droższy bilet w pociągu
ZaletyBrak zalet
WadyDużo wad
~Nigdy wiecej / 2019-10-21 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Październik, trasa Łódź-Gdańsk. Duchota, ciasno, smród i opóźnienie.
ZaletyUdało się wysiąść z tego syfu.
WadySmród, gorąco, duszno, ciasno (przedział 8-osobowy, załadowany do pełna, a miejsca nie ma wiele,tym bardziej jak każdy jest z walizką lub plecakiem).
~Nigdy wiecej / 2022-08-05 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadac wszystko co reprezentują to biedę. Brak klimatyzacji opóźnienia ponad 4 godziny i żadnego przepraszam a płacisz jak za przejazd wksluzywny. Bieda
ZaletyZadnych
WadyWszystko
~Nigdy wiecej iccc pkp / 2023-07-06 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Relacja poronin-krakow brak przedzialow w pociagu a mialy byc lodzie siedza na podlodze bo iccc nie zapewnilo miejsc ( takie cos widzialem w latach 80) bez klimy brudno w wagonie nie wspomne o zasyfialej toalecie a to pociag ktory zaczyna bieg w zakopane a konczy ta gehenne w gdynii. BRawo iccc nie polecam a i zapomnialem ze drzwi automatyczne nie dzialaja utopia
ZaletySmròd brak klimaryzacji( ale jedzie)
WadyBrak miejsc siedzacych okropny smród osoby siedzace na brodnej podlodze toaleta w oplakanym stanie tego nikt nie czyscil przed wyjazdem
~Nigdy więcej IC / 2024-07-12 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Warszawa Centralna - Zielona Góra 12.07.2024 godz 15:45 warunki podróży w wagonie nr 12 w tak upalny dzień to jakiś dramat. Brak klimatyzacji, temp. w przedziale conajmniej 40 st. i tak miala wygladać podróż przez 5 godz, wysiadlam ze strachu, ze nie wytrzymam tylu godzin w takich warunkach, zaczelo mi sie slabo robić. Nigdy więcej nie wybiorę tego przewoźnika. Reklamacja złożona, zobaczę czy IC poczuje się do odpowiedzialności.
ZaletyBrak
WadyTemperatura w wagonie 40+
~Nigdy więcej intercity / 2022-07-20 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Jaki można skazywać ludzi na przejazd bez klimatyzacji w 30’stopniach?!
Jesteście nienormalni!
Przy astmie i stanach lekowych musiałam się męczyć w tym gownie i stać godzinę, ponieważ pociąg był opóźniony! Jak zawsze zreszta! Jakim prawem to w ogóle funkcjonuje?!
ZaletyNie ma
WadyMnóstwo
~nigdy więcej z IC / 2023-02-20 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Na trasie Kołobrzeg- Wrocław, od początku nie mieliśmy miejsca. Tzn było na bilecie ale rodzinka z Gliwic chciała siedzieć razem ze swoimi bąbelkami i powiedzieli, że tam zostaną i koniec. Zgłosiliśmy sprawę do p.bileterki. Pani na to, że to nasz problem. Cała trasę przesiadaliśmy się co przystanek albo dwa. Złożyłam skargę, a w odpowiedzi IC odpisało ze p. Bileterka stwierdziła że to nasza wina bo źle odczytaliśmy number miejsc. Wstyd. Rózne rzeczy się zdarzają i rozumiem to doskonale. Każda firma jest na na przygotowana, ale nie IC. Wolę wynająć samochód niż kiedykolwiek jechać IC.